Jeemig Hoop ... weet helaas ook niet hoe je dit nog op zou moeten lossen. Hopelijk komt er nog iemand met een gouden tip of vind je een ziekenhuis dat wel mee wil werken. Maar het klinkt idd nu wel erg moeilijk allemaal en weinig hoopgevend! Ik vind het heel erg voor jullie! Wie zei dat nou van dan IVF doen? Is dat dan nog wel een mogelijkheid? Verder zag ik een ontzettend lief poesje voorbij komen, wat een schatje!
Damn... dan is het maar goed dat ik ben door gelopen Had wel gek geklonken "hey waxie " ...pfff nou dat scheelt me weer eem blunder
@ dames... dank voor de reacties in me fotoalbum.. super leuk... @ Jeetje... ik kan je niet krabbelen, dus maar ff zo bedankt!
Regelmatig, zowel prive als voor werk maar probeer het wel in de hete zomer maanden te mijden (al is het in de buitenwijken goed te doen) Ik moet pas volgende week voor de 1e echo en ga het dan zeker vragen.
@Mandysmamsie: kun je me niet krabbelen? Hoe kan dat nou? We zijn nu toch vrienden dacht ik... Maarre... graag gedaan! Echt super leuke foto's allemaal! Hoe het met mij gaat? Tja weinig nieuws eigenlijk. Veel werk zo voor we naar NL gaan volgende week. Alleen gisteren nogal een offday, echt helemaal niks gedaan! Zit pas op 7 dagen na ovulatie vandaag (banner klopt dus niet) en voel deze keer echt opvallend weinig. Borsten doen ook minder pijn dan normaal, maar dat had ik dus ook toen ik zwanger was herinner ik me. Maar ja, wil er niet te veel van denken. Net als Waxientje, die negeerknop! Nou, iedereen een fijne dag en misschien tot later! Hier wordt het weer heet, maar zag dat het daar ook wat warmer wordt.
Gelukkig na die ene dag niet meer. Vind het echt zo balen dat het zo moeilijk voor je gemaakt wordt:x Denk aan je en hoop dat je van iemand de gouden tip krijgt!!!
@Nil: inderdaad als ik de hele zomer hier weg zou kunnen, zou ik dat niet erg vinden! Het ligt er ook wel aan waar je zit, hoewel wij dus in een buitenwijk wonen en het hier echt niet te houden is soms. En dan wonen we wel nog in de buurt van het water zelfs, maar het is zo ontzettend volgebouwd. Mijn schoonmoeder woont meer op een heuvel (daar woonden wij eerst ook) en dan merk je toch dat het koeler is. Ben je zelf van Turkse afkomst?
@maureen, wat een schatje!!! @mees, hopelijk heb je wel goed geslapen! had je denk ik wel nodig.... had je nog een datum kunnen vinden wanneer de meesten kunnen? @hoop, das echt balen meid. en dr stutter kan die je helpen?? @nil, das vreemd zoveel aankomen en niet meer eten. maar stress kan ook een oorzaak zijn he. ik duim nog hard dat de echo goed is! @mandysmamsie, wat gaaf met die dolfijn! ik ben echt jaloers hoor @jeetje, ook voor jou draaien de duimen! ik wilde vroeg opstaan om naar de winkel te gaan, is niets van gekomen..... de kleine man was om 5 uur even wakker, speentje erin en toen tot na 7 uur geslapen. heerlijk! hij ligt nu ook nog lekker te slapen. zo eten en dan met hem douchen. dan naar de winkel en de kleine man blijft lekker thuis.
@ Jeetje.. ik denk dat jij dat krabbels uitgevinkt hebt... want ik kan je echt niet krabbelen.... *vind ik niet leuk* @just... ff alleen shopppen is ook wel lekker toch
Dames bedankt voor jullie medeleven,dat doet me erg goed.Ik heb nu verschillende ziekenhuizen die ik zou kunnen bellen.Ik moet er met het openbaar vervoer heen,dus daar moet ik goed op letten of dat haalbaar is.Onze keus is gevallen op het maasstad ziekenhuis in Rotterdam. Ik kan zometeen om half 11 bellen naar de fertiliteits verpleegkundige. ben er zenuwachtig van! Ik reageer later op de dag op jullie berichtjes,ik kan nu mijn hoofd er niet echt bijhouden...sorry
@ hoop... lijkt me logisch dat je hoofd nu even niet naar ons gekwebbel staat, en dat geeft ook helemaal niks. Belangrijker is dat jij ons straks weer goed bericht gaat geven! Knufffffffffff
@mandiesmamsy, alleen shoppen is ook prima hoor, maar wou dat ik me wat fitter voelde en wat vroeger op kon staan...... anders is de overgang straks zo groot vrees ik. maar goed, morgen weer een dag! ga ik dan kleertjes kijken voor de kleine man en vandaag nieuw flesje halen. de fles die we nu gebruiken is gaan lekken :x en we moeten ook een nieuwe fles voor onderweg hebben, die lekt ook en wordt te klein.
@Hoop: ik hoop zo dat ze je daar wel willen helpen!!! @Mandysmamsie: oh zal er eens naar kijken! Vind krabbels wel leuk hoor!
@Hoop: nou, dat klinkt een stuk positiever alweer! Hoop dat het gaat lukken. Zou te gek zijn als het daarop vast zou lopen. Ik ben benieuwd. @Nil: fijn weer even van je te horen en dat de afscheiding gestopt is. Ik was bij mijn zoontje met een week of 6 ook al 3,5 kilo aangekomen, maar als ik mijn man mocht geloven at ik ook als een bouwvakker. Wie weet houd je wel vocht vast. Heel veel succes bij de eerste echo, bijna 7 wkn al weer. @Justme: ik zal idd even wat data pakken waarop de meesten kunnen (maar dat zijn er dan toch steeds maar 3-4 per keer). Maar we moeten binnenkort een keer wat knopen doorhakken. @Waxientje: zag er gezellig uit in het Dolfinarium en begrijp dat Mandysmamsie er ook was, maar dat jullie elkaar niet gezien hebben. Hoop en ik zijn ook een keer toevallig allebei naar Utrecht geweest en vrij dicht bij elkaar geweest (achteraf), alleen wisten we dat niet van elkaar. @Mandysmamsie: schattig, hoor, jij met de dolfijn. Was het wat je ervan verwacht had. Dan word de volgende reis waarschijnlijk naar Curacao om te gaan zwemmen tussen de dolfijnen. @Jeetje: nou, meid, je kunt bijna de hitte ontvluchten. Het is hier momenteel een graad of 20-21. Dus voor jou een welkome afwisseling. Nog iets meer dan een week en kun je je familie weer zien (en hopelijk de meesten van ons). Hier geen nieuws. Laat wakkker, maar wat onrustig geslapen. M'n buurvrouw vroeg gisteren of we vandaag op haar dochtertje konden passen. Ze had een afspraak om 1 uur. Dat tijdstip valt precies midden op de dag en het is voor ons dan net te kort om ervoor wat te doen en daarna gaat ons zoontje al weer naar bed. Aan de andere kant vind ik het wel fijn voor hem want hij vindt het wel leuk als dat meisje komt. Maar ja, dit was een dag dat we met z'n allen thuis waren en we hadden veel plannen. We wilden van die dvd-tjes voor in de auto kopen, maar daar willen we toch even de tijd voor nemen. Maar dat oppassen op het buurmeisje zou dan precies onhandig vallen. M'n man zei dat het geen verplichting was, omdat het een probleem van de buurvrouw was. Maar ik vind dat ook zo lastig. Want ik vroeg haar gisterenavond hoe ze het zou gaan regelen als wij niet zouden kunnen. Ze zei toen dat haar jongste dochtertje rond die tijd slaapt en dat ze de andere dan mee zou moeten nemen. Maar ja, dan voel ik me dus indirect wel een beetje in een hoek geduwd, want de wetenschap dat een klein kind dan alleen in een huis ligt te slapen, kan ik oo niet over mijn hart verkrijgen. Maar ik baal er wel van, want wat mijn man zegt, klopt wel, dat het haar probleem is. Maar ja, doordat ik het nu weet hoe ze het op wil lossen als wij niet zouden kunnen, maakt het dat het ook een beetje mijn probleem geworden is. Baal hier zo van!
Hoi meiden, Hoop, meid wat een gedoe!! Ik hoop dat je zo goed nieuws krijgt, ik duim heeeelllll hard voor je!! Knuffelllll Flamingo, welkom hier en klets lekker mee en veel s6 gewenst! Mamsie, ga zo even naar je foto's spieken hoor .. Maureen, wat een schattig katje heb jij daar!! Lief hoor, heb zelf 2 van die deugnieten hahaha, geniet er nog elke dag van!! Hoop dat jou gesprek met de gyn ook wat positiefs gaat opleveren, s6 meid!! Maar hopelijk geen plan nodig natuurlijk!! Xon, jij heel veel s6 vanaaf bij de ferti-arts!! Hopelijk gaat het gauw allemaal van start.... Nil, vervelend meid die onzekerheid, nog een week tot de 1e echo?? Hoop voor je dat die week een beetje snel voorbij gaat. Heel veel sterkte!! En nu weet ik het even niet meer!! Kletskouzen hahaha. Hier ook niet echt rustig, voel me zwaar kl*te, word ook erg zenuwachtig , mag vandaag mijn laatste Utro en dan moet ik stoppen. Ik mag niet doorgaan ermee, heeft ook geen zin zeggen ze, dus dan stoppen we maar. Kan ook maar niet eten, ik heb wel honger maar als ik dan iets wil eten dan word ik verschikkelijk misselijk, nou ja zal wel een beetje alles bijelkaar zijn. Dikke knuffff allemaal, ikkuh
Mees, kan me voorstellen dat het zo voelt ja!! jemig wie zou zich niet rot voelen als je weet dat als jij niet kan oppassen dat dat kind dan helemaal alleen ligt?? Een beetje lullig zeg... hoop dat je toch nog een leuke dag hebt vandaag, knuffelllll...
@sil, misselijk zijn klinkt goed he...... maar wel vervelend hoor dat je je niet top voelt. kan me goed voorstellen dat je enorm zenuwen heb. het is zo 9 juli! @mees, je man heeft wel gelijk hoor, het is haar probleem..... maar ik snap je wel, zou dat ook niet graag hebben. jammer dat er niet een datum is dat er meer mensen kunnen. welke data zijn nu een optie? @all die naar de meeting willen, nu in de spoordeelwinkel kaartje voor utrecht voor 19 euro. tot 1 juli te bestellen en te gebruiken vanaf 7 juli.
Sil: ik voel het echt: dat komt helemaal goed met dat ukje of die ukjes van jou!! Weet je dag eigenlijk al of dat het er 1 of twee zijn?
Just, ja de kwaaltjes worden steeds erger dat is ook wel een goed teken hoor, maar blijf idd toch erg zenuwachtig zal ook nog wel even blijven denk ik. Goeie tip trouwens dat kaartje!! Ik weet alleen nog steeds niet of ik wel kan, hoop er snel duidelijkheid over te hebben.