wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

YESSSSSS!!!! Maastad wil het gaan doen!
    Ik moet alleen op gesprek komen,dat is logisch.Dat kan 10 juli.Dus ik ga nu Gent bellen om te vragen of we deze cyclus dus gewoon verder kunnen klussen.Misschien dat de clomid een handje geholpen heeft:)
    Ik ben blij!!!:D

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi Jes!!

Nog bedankt voor je berichtje!! Ja daarom ook zo'n vroege echo om te kijken of er 1 of 2 emmy's zijn blijven plakken, dan pas 5 weken dus nog geen hartactie denk ik zo, maar we zullen zien!! Ik hoop ook dat het goedkomt deze keer......

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop!! Dat is goed nieuws meid!! Super dat ze je daar wel willen helpen!!! Dikke knuffelllllllllllllllll

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: over die dvd-tjes voor in de auto. Na en dure philips die steeds kapot ging en niet alles speelde hebben we nu de denver (Denver MTW-746 Twin[​IMG]) Die ons heel goed bevalt. Niet duur en toch een goede kwaliteit.
    Het werken bevalt heel goed. Ben ook blij met ieder moment thuis, maar het is weer fijn om niet alleen mama te zijn. Floris doet het super, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Hoop: Wat balen dat je kansen zo klein waren in Gent. Begrijp ik goed dat je nu voor IUI in nederland wil gaan? Heb lang niet alles bijgelezen. Oh ik zie nu Maasstad! Superrrrr.

Xon: Veel succes bij de fert.poli. Ik hoop dat je snel succes zal hebben.

Jeetje: bijna weer naar nederland; fijn meid.

Verder.......te druk om alles bij te houden. Op mijn fb kunnen jullie foto's en filmpjes kijken.
    Liefs

5. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ Hoop en dat is waar ik ook op zat te wachten, hihi, goed nieuws dus! Top hoor meid! Dat zal wel ff lekker opluchten!
    @ mees... ja het was helemaal geweldig die dolfijn. Je kreeg ook hele leuke info over het trainen en zo... zijn net kleine kinderen, ze moeten allemaal even lang aandacht krijgen, anders krijg je jalouzie :)
    Had ik zelf nooit bedacht.
    Curacao klinkt goed, maar ik gaat liever naar Aruba, dus dan maar naar Alanya in Turkijke om met de dolfijnen te zwemmen... das dichter bijer... en dan wachten we tot Mandy ook mag, want dan gaan we dat met z'n 3en doen!
    @ sill.. dank voor je reactie... je hoeft niet jalours te zijn... kost maar 25 euries boven op de entree prijs.... dus het is heus te doen, als je het echt wilt,... en ze zijn zooooooooo glad/glibberig... yummie!
    @ xon idd succes vandaag... was ik ff vergeten te benoemen..!

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sil: dan ben je toch al 6 weken, ruim een maand na de terugplaatsing. Veel kans op hartactie hoor. Hier heb ik het bij de eerste ook bij 5 weken gezien (enige keer dat ik een echo had bij 5 weken).

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Hoop, wat fijn!
    Dat is goed nieuws zeg.
    Ik denk dat je niet 'onveilig' mag klussen deze maand, aangezien je door de Clomid misschien wel 5 of 6 follikels kan hebben.
    En je dat zonder follikelmeting niet weet.
    Het risico is dan dat je zometeen een meerling krijgt en dat op oudere leeftijd een risicozwangerschap/bevalling is.

Hier een beetje onrustig en geirriteerd.
    Mams net al via telefoon beetje afgesnauwd, zeker niet eerlijk van mijn kant, maar zie gewoon een beetje tegen vanmiddag op.
    Nou zal allemaal wel loslopen.
    Laat het jullie weten als ik terug ben.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #4588 JeetjeB, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    @Hoop: wauw wat een goed nieuws!! Fijn hoor, dat is een hele geruststelling. Maar waarom kun je deze cyclus niet meteen al IUI doen dan?

@Xon: succes vandaag! Het is ook spannend allemaal. Ik lees het straks wel.

@Mees: dat zou ook echt iets voor mij zijn. Ik zou dan ook geen nee meer kunnen zeggen. Nou hopelijk kun je daarna nog iets met zijn drietjes doen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: yes, wat fijn voor je! Jammer dat het deze cyclus misschien niet lukt, maar wie weet waar clomid goed voor is. En wie weet kan dr. Sutter, als ze het hoort, nog wat druk uitoefenen zodat je misschien toch eerder terecht kan (of info doorsturen naar dat zkh zodat je misschien niet zelf op gesprek hoeft). Maar het belangrijkste is dat je een zkh gevonden hebt.
    @Syl: je bent bij die echo toch bijna 7 wkn zwanger toch? Dan moet er zeker wat te zien zijn en bij een beetje geluk ook een voorzichtig hartje(s) die klopt. Met zulke kwaaltjes zou ik die echo met vertrouwen tegemoet zien!
    @Justme: ik zal iedereen vandaag even een mailtje sturen met de mogelijkheden. Misschien weten degenen, die nog niet konden zeggen of het ging lukken, nu al wel meer.
    Ik denk, aan de data te zien, dat ik deze keer helemaal afval, want als de uitgangsecho goed is en ik mag een week later terugkomen, gaan wij hoe dan ook ergens naar toe op vakantie volgende week. Maar dat moet jullie niet weerhouden om af te spreken.
    @Mandysmamsie: hebben ze in Turkije ook dolfijnen? Dat wist ik niet. Ja, dat is een stukje dichterbij dan Aruba.
    @Jes: ook ik vind het fijn te werken. Al zou ik liever echt alleen maar 3 dagen werken. Nu werk ik nog fulltime en er wordt (zoals vandaag) toch wel een bepaalde mate van bereikbaarheid via mail en telefoon van me verwacht, dus echt vrij voel je je dan toch niet. Maar goed, zo lang het toch zo kan is het financieel ook weer meegenomen. Fijn dat de kleine man het zo goed doet. Heb hele mooie foto's van je kleine uk gezien op fb. Hollands glorie!

Mijn man is nu weg. Hij gaat zijn eigen verjaardagscadeautje kopen, omdat ik daar weinig verstand van heb. En ik ga toch oppassen op het buurmeisje. Hoop alleen niet dat het standaard wordt, want ik wil graag een beetje vrijheid houden om te gaan en staan waar ik wil op de dagen dat ik thuis ben.
    Ik had vanmorgen ook weer wat. Had in de haast een wasmachine bonte was aangezet en per ongeluk een luier van mijn zoontje (geen poepluier, hoor) meegewassen. Haastige spoed, hè?
    Had de luier vast om weg te gooien en tegelijkertijd een arm vol was. Even afgeleid door iets en per ongeluk alles in de machine gestopt. Mijn man's donkere polo's van het werk, waren dus helemaal gefilt. Ben dus maar even voor raad bij mijn moeder langsgegaan en terwijl we koffie gedronken hebben, had zij de was even in de wasdroger gedaan. Ik was dat ook van plan, maar was bang dat dat niet goed zou gaan. Dan is moeder's wijze raad toch altijd wel handig.
    Alle shirts zijn weer mooi donker, zoals het hoort. En ik weer gerustgesteld. pffff....

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: logisch dat je tegen vanmiddag op ziet. Ik had dat toen ook wel. We hadden gewoon graag allemaal anders zwanger willen worden, toch? En wat snauwerig. Heel herkenbaar, maar je moeder zal het je wel vergeven, toch? Straks na afloop maar even een kop koffie met iets lekkers met haar gaan drinken.
    En je niet druk maken dat je straks allemaal tussen stellen zit. Wie weet is het vanmiddag zelfs wel anders.Op onze infobijeenkomst zou ook een vrouw alleen komen, maar die kon achteraf toch niet.
    Ik hoop dat je later toch op een nuttige middag terug kunt kijken (en weer met vertrouwen vooruit kunt kijken). Een dikke knuffel!

11. Hamsteren

Oef luier pret..... hihi... maar gelukkig zijn daar mama's voor.
    Inmijn geval tekkel ik de buuf dan maar ;)
    In Turkije kan je idd zwemmen met dolfijnen.... hebben we viavia gehoord, en als je google gebruikt, kan je het idd vinden!
    Dus nu moet je thuis blijven... kan je nog even lekker van het zonnetje genieten, heeft ook wel wat toch?
    Ik moet mezelf ook maar es achter de pc vandaag schoppen, maar ben op camera tocht.
    Ik moet echt een nieuw fototoestel hebben, want ik ik wordt gek van mijn wazige foto's .... heb ik echt de balen van.
    Wou gister al, maar op maandag ochtend is hier alles dicht..belachelijk gewoon :(

@ hoop dank je voor je reactie op me foto... maar ik kan jou ook al niet krabbelen...
    Grrrrrrrrrr ik hou van krabbelen en mag nergens :(
    Grrrrrrrrrr :p:p

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: ik kan deze ronde niet beginnen,omdat ik niet naar Gent kan en ik kan pas 10 juli terecht voor eerste gesprek in Maasstad.

@Xon: veel succes vanmiddag! Ik hoop dat het je toch een fijn gevoel mag geven,je bent dan weer een stapje verder.

@ Madysmamsie: hele leuke foto hoor!

@ Jes4: ze gaan de IUI in Gent doen,maar de follikelmetingen in Maasstad Rotterdam,dan hoeven we niet iedere keer heen en weer naar Belgie.

@Sillysa: misselijkheid is een goed teken! Ik voel ook dat het goed zit!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:kan me voorstellen dat je erg baalt....ik geloof niet dat ik het gedaan had. Jullie hebben al zo weinig tijd als gezinnetje en nu zit je met het kind van een ander en kan jij niet weg.Ik geloof toch dat ik voor mezelf gekozen had!
    Jij bent gewoon een supergoed vrouwtje die alles en iedereen wil helpen:)

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

is dat zo?...dan ga ik eens even kijken:(

15. Hamsteren

Ik ga ook weer ff bij je kijken dan :p
    *gekeken*
    En hij doeeeeeeeeeeet het!
    Top... kan ik je spammen :p

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Als het goed is kan het nu wel!:D

17. Hamsteren

klopt

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo weer klaar van het oppas-spelen. Moest van 1-2 oppassen en het zou niet later worden. De kleine zou zeker tot 2 uur slapen, dus die kon ik via de babyfoon volgen. Alles leek simpel dus.
    De kinderen hebben lekker gespeeld, maar het is toch altijd lastig om een ander kind te hebben die weer een heel andere gebruiksaanwijzing heeft (en haar eigen taal). Ik had me inderdaad buiten op het bankje geïnstalleerd, maar dat meisje had een waterpistooltje van mijn zoontje en die moest ik om de 1-2 min. weer vullen met water. Dus mijn idee om er lekker in het zonnetje ontspannen bij te zitten met een boekje ging dus niet lukken, helaas.
    Om 13.50 uur kwam er ineens gekrijs uit de babyfoon. Dus ja, wat nu. We hebben wel vaker babyfoon-dienst gehad, maar nooit meegemaakt dat het kindje ook daadwerkelijk wakker werd. Toen maar met de 2 kinders naar het huis van de overburen. Wel raar, want ik had een sleutel en een babyfoon, maar ben daar nog nooit boven geweest, dus wist ook niet in welke kamer dat kindje sliep. Er was een kamertje waar de deur dichtzat en dat was gelukkig het kamertje en de kleine stond al overeind in haar bedje. Voelt wel raar om in iemand anders huis rond te lopen.
    De kleine meid, begon in het begin nog even meer te huilen omdat ze niet gewend was door iemand anders uit bed gehaald te worden, maar beneden vond ze het vervolgens allemaal prima. De buurvrouw kwam om 14.10 uur aan. En ja, je weet hoe dat gaat, kwebbel, de kwebbel.
    Ik had nog even boodschappen willen doen voordat mijn zoontje naar bed zou gaan, dus wilde om 14.45 uur echt vertrekken. Daar ging ik dus vervolgens weer met een krijsend kind terug naar huis, want mijn zoontje wilde duidelijk nog niet weg.
    Na even knuffelen, duimen en de knuffel begon hij toch aardig in te kakken en meneertje ligt nu gelukkig in bed.
    Hij heeft het echt nog nodig om even 's middags te slapen (en voor mezelf is het ook altijd lekker om even een uurtje of 2 de handen vrij te hebben).
    We gaan zo maar weer de strijkplank uitklappen en de dweilemmer vullen. Want tijd voor mezelf betekent meestal gewoon het huishouden doen.

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Is toch nog weer goed nieuws he, Hoop? Geweldig meid! Wel balen dat je evt een ronde over moet slaan. Aangezien nu elke ronde wel telt, maar ik vind dit allemaal wel positief!!!

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen het is wel een schatje hoor die Gato van je. Kan me voorstellen dat je idolaat van hem bent. Hmm als ik dat zo zie krijg ik er zelf ook weer zin in om een kat aan te schaffen maar ik doe het toch maar niet want ik ben bang voor de ergernissen die zo’n beest me op latere leeftijd geeft en ik vind wel dat wanneer je eenmaal de verantwoordelijkheid voor een beest aangaat dat je je daar niet “vanaf” kunt maken. En met dat vooruitzicht is 15 tot 20 jaar of langer wel erg lang dus voor mij toch maar niet. Ow wat weer verstandig van me hè!

@Mees volgende keer gewoon je buurvrouw vertellen dat ze of zachter moet praten of een andere keer, als je zoontje wakker is, terug moet komen omdat hij licht slaapt en wakker wordt van vreemde geluiden en stemmen. Dit is toch te gek voor woorden!

@Hoop, pfff, wat naar dat België je eigenlijk maar een beetje aan je lot over heeft gelaten. Zo vind ik dat toch een beetje, maar ik ben hééél blij voor jullie dat je nu toch een zh gevonden hebt waar ze je wel willen helpen.

@Xon hoe was het vanmiddag op die bijeenkomst???

@Sill ik kan me zo goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent maar die klachtjes klinken toch heel goed hoor, ook al zijn ze niet fijn.

@Jes ik ga je op FB even zoeken Ik kan je denk ik wel vinden via Xon of Mees ofzo. Ik stuur je wel een pb-tje met mijn echte naam zodat je weet van wie een vriendschapsverzoek afkomstig is.

@Mamsie ik ga straks je foto’s bekijken. Ik weet niets van krabbelen of hoe dat werkt. (ben een beetje een digibeet) dus waarschijnlijk kan je dat bij mij ook niet maar dat weet ik niet zeker.

Deel Deze Pagina