@xon, spannend meid! gaat nu dus echt beginnen en al vrij snel. de duimen draaien al op volle toeren @hoop, fijn dat dr stutter je wil zien! waar het forum al niet goed voor is he @mees, voor jou gaat de tijd dus ook al snel. wanneer stond voor jou ook al weer de punctie gepland? *edit na verder lezen* de punctie komt voor jou dus ook al snel, spannend! en goede gedachten enzo helpen altijd hoor, dus we gaan er gewoon vanuit dat jij en de andere dames hier snel zwanger worden! @jeetje, hou je dan die regen ook even daar hier vroeg uit mijn nest, nog later dan ik wilde maar het begin is er. de kleine man was om half 7 wakker, maar met speentje erin toch nog even doorgeslapen. ik werd om bijna half 8 wakker en heb m de fles gegeven. we wilden stukje lopen vanochtend, maar het miezert hier..... maar even kijken hoe het weer is na het douchen.
Ik kan het wel begrijpen hoor,als het een tijd zo warm is dan is het heerlijk als je even afkoeling hebt..en het ruikt ook nog eens heel lekker
hoop als je op mijn banner klikt kan je kaartje zien... en ik snap er echt niks van vorige ronden ook al zo vreemd en nu mij ei geloof ik niks van. heb meestal cylcussen van 27 dagen of korter
Wow..... wat een geklep dames, stelletje lolbroeken! @ JeetjeB 3x raden... hier regenet het ook @ Xon... dank voor je bericht enne wat fijn dat het dan toch zo snel kan starten... en jij wordt zeker zwanger... @ hoop, lets go belgie.... fijn voor je! @ mees... hoe gaat het verderes? @ Ricmar...ik heb nog geen verstand van deze kaartjes, dusse... kan je niet helpen sry! Hier alles zijn gangetje...Gister nog in de wolken van mijn meet en greet met de dolfijn... ach, ja dat vergeet je niet zo maar hoor! Vanmorgen ga ik ff goed cleanen in the house... want vanmiddag zou het geloof ik weer opklaren? Dus dan kan ik weer buiten spelen met me moppie!
hier ook regen, baal er wel van had zo graag even weer gewandeld, maar helaas, misschien vanmiddag.. nu dan maar aan de poets... mezelf dus nuttig maken
@Ricmar: ik heb je temp kaartje bekeken,maar het is inderdaad een erg rommelig kaartje. Dat FF een kruis trekt snap ik ook niet zo goed.Wat vervelend! Zo kan je nergens van op aan @Mandysmamsie: goed plan: eerst poetsen en dan heb je vanmiddag tijd voor jezelf! Ga ik ook maar doen!
@ hoop... ideeeen zijn altijd goed hier,maar de uitvoering laat te wensen over hoor, whahahahhahaha.... zit nog steeds hier
@Hoop: fijn dat je al zo snel terecht kan en fijn ook een gyn die snapt dat iedere maand er een is en ook geen tijd wil verliezen. @Ricmar: ik snap normaal al nooit wat van temp-kaartjes. Iedere keer denk ik het te snappen, maar van die van jou van deze maand kan ik ook niets maken. Merk je zelf ook dat je cyclus (duur van de cyclus, duur van de ongi en het verloop van de ongi) anders is, dan voorheen? @Justme: het begint nu inderdaad toch wel spannend te worden. Want ik weet dat vanaf volgende week de zkh-bezoekjes in ieder geval in tempo opgevoerd gaan worden en ben erg zenuwachtig over de bijwerkingen van de hormoonspuiten. Van deze spuiten ben ik wat duf, vlakker in emoties. Maar als ik Syl zo hoorde, waren die spuiten geen pretje. Dus in dat opzicht worden de komende 5-6 wkn heel spannend (met wachten op mogen testen daarin begrepen). @Jeetje: hier ook lichte regen, alleen hoef ik geen raam open te doen om het te laten afkoelen. En het ontbreken van kwaaltjes hoeft niets te betekenen, hè. Die komen vaak pas na je NOD. Dus wie weet wat het nu juist te betekenen heeft dat het anders voelt dan anders. Ik duim voor je volgende week! Hier weer op het werk, maar heb een zware kop. Gisterenavond op de bank in slaap gevallen. Toen wilde mijn man de afwasmachnie inruimen en ik de katten eten geven. Er was even wat irritatie dat dat niet handig was met zijn tweetjes in de keuken te zijn (die toch al niet al te groot was). Om een of andere reden wat irritatie en mijn man ging toen naar boven. Ik even later ook en ik was ook pissig dat hij weer zo pissig naar boven was gegaan en ik ben toen ook een beetje boos omgedraaid om te gaan slapen. Normaal gaan we nooit met iets van wrijving slapen. Maar ik was te trots en hij blijkbaar ook. Daardoor kon ik dus de slaap maar niet te pakken krijgen. Moeten we dus maar niet meer doen, om zo te gaan slapen. Verder heb ik het ook behoorlijk warm als ik in bed lig. Blijkbaar een bijwerking van die spuiten. Dus vanmorgen met een zware kop en hoofdpijn opgestaan. Gelukkig heb ik vandaag een nieuwe mobiel van mijn werk gekregen, dus dat probleem is weer opgelost. De oude is nog steeds niet boven water gekomen, helaas.
@ Ricmar: helaas snap ik ook niks van tempen en kaartjes... Hier intussen al aardig richting NOD, mijn ei was 2 dg vroeger dus misschien komt mijn ongi ook eerder? Dan zou het nu nog 4 dg duren. En helaas, de kwaaltjes zijn verdwenen en ik voel me absoluut niet zwanger. Dus denk dat het weer niks is geworden deze ronde. Alles voelt als een naderende ongi. Ik had voro de mk altijd een soort vast verloop in kwaaltjes in die laatste twee weken, dat was na de mk een paar maanden anders, het lijkt er nu op dat het voor de eerste maand weer helemaal als vanouds verloopt. Als dat ook een minder heftige ongi betekend ben ik wel blij.... we zullen zien.
sneeuwmees nee merk verder niks dus het is vreemd, ei lijkt ook wel allang geweest te zijn, alle signalen waren er.. slapen na een ruzie is idd niet fijn, hopelijk heb je vandaag wel een goede dag
@Mandysmamsie: herkenbaar, ik zit hier namelijk ook nog steeds op ZP en moet dat werk afmaken! Hup, ik geef jou een schop onder de kont en jij mij! @Mees: logisch dat het spannend is de komende tijd wat er allemaal gaat gebeuren. Hoop echt dat het zal meevallen! En pff, lastig om zo met onenigheid te gaan slapen. Nee, dan slaap je inderdaad niet best. Vanmorgen nog wel gepraat? Fijn dat je een nieuwe mobiel hebt, maar wel balen van die andere! Ik ben ook duf, maar komt omdat we weer laat gingen slapen (man was weer laat thuis) en de wekker ging weer om 6 uur... Ga maar eens een kop koffie zetten en echt verder nu!
@ Jeetje... goed idee.. ik schop wel hard hoor, anders werkt het niet! @Wax... zou fijn zijn dat je weer terug komt in het oude ritme... dan is je lichaam er vast weer klaar voor, ja toch! Enne dan kunnen we weer samen geen samba dansen.... althans, dat kan ik nooit na me ei Nou gaat ik echt aan de bak, want ik gaat daarna ff bakkie doen bij de buuf... doe ik nooit, we kwekken veel, maar noooit zo... dus t zal mij benieuwen
@Mees: boos gaan slapen is niet fijn,je trots maar opzij zetten dan en even goed maken..anders vanavond maar @Waxientje: het zou heel jammer zijn als je niet zwanger bent,toch is het ook fijn als je oude cyclus zich weer herstelt.Misschien een klein pluspuntje. @Just: het miezert hier nog niet..maar het is wel donker.Ik wil zon! Het was juist zo heerlijk gisteren met het zonnetje erbij. Temperatuur is wel lekker. @Ricmar: ja dan is het begrijpelijk dat FF het kruis trekt en als al je symptomen er ook op wijzen.dan zal het wel goed zijn.Maar die temp blijft vreemd @Mandysmamsie: nog op zp?
@ Mees: aha dat wordt goedmaaksex!? Ha ha! Leuk op zijn tijd! @ Hoop en Mamsie: ik probeer het ook maar positief te zien idd, dat het misschien wel gunstiger is voor het zwanger worden als mijn lijf weer zijn oude gangetje gaat. Ik zit hier maar te niksen, vreselijk. Ben een beetje zenuwachtig omdat ik vanmiddag naar mijn nieuwe werk ga. Ze houden een open middag en ik ga ook even kijken. Stom he, dat ik zenuwachtig ben... en wilde eigenlijk nog even schilderen vanochtend, maar ik kom maar niet op gang!!!
Ik zit hier ook maar te niksen! Ik zit zelfs nog in mijn ochtendjas Dus ik ga nu maar wat doen! Succes vanmiddag op je nieuwe werk!
@Waxientje: kan me voorstellen dat het spannend voelt voor vanmiddag, maar het is een open dag (en waarschijnlijk ook een ongedwongen sfeer daardoor). Dus ideaal om alvast kennis te maken. Maakt het juist weer wat makkelijker als je straks echt moet gaan beginnen. En mijn man belde net al weer op. Gewoon over koetjes en kalfjes gepraat. Dus mijn man is het blijkbaar al weer vergeten. Is ook geen type die lang boos op me blijft. @Hoop: nee, voor ons geen goedmaaksex...hihi.... Ik mag niet zwanger raken tijdens de behandeling en voor mijn man werkt de angst dat dat misschien kan gebeuren, als een soort van natuurlijke anticonceptie. @Mandysmamsie: al begonnen met de poets? Wil je wel inhuren, hoor! Moest inwendig wel lachen toen ik even bij de overburen was. Ik schaam me altijd voor onze rotzooi en chaos en het lijkt bij andere mensen altijd heel opgeruimd en schoon (en vraag me altijd af hoe zij dat toch doen). Maar toen ik gisteren even bij de overburen de kleine uit bed moest halen, werd ik weer helemaal gerustgesteld toen ik daar de enorme chaos in het huis zag toen ik daar op een onbewaakt moment dus binnenkwam. Ik moet zeggen dat het bij mij dan zelfs nog netjes is....hihihi.. Heb dus net mijn man gesproken en er was geen vuiltje meer aan de lucht. Toch wel weer prettig, anders blijft het (zeker bij mij) nogal hangen. En die rotzooi die ik iedere dag inspuit, maakt het er niet beter op om alles realistisch en in goed perspectief te zien. Ik zat net nog te denken dat ze bij Xon gezegd hadden dat je tijdens een IVF niet naar het buitenland mag. Bij ons hebben ze daar niets over gezegd. Heb net nog even de informatie-set erop doorgelezen, maar niets kunnen vinden. Wij willen nl. volgende week proberen een paar dagen naar Eurodisney te gaan. Ik snap dat je, als je eitjes gaat stimuleren (met risico op overbevolking) dat je dan niet heel ver weg zou gaan. Maar heb er niet over nagedacht dat we evt. niet een paar dagen naar Parijs zouden mogen gaan. Nou, ik zal het volgende week wel horen en we hebben in ieder geval (gelukkig) ook nog niets geboekt, dus we kunnen nog alle kanten op. Verder las ik net in die info-set dat ik met die Decap spuiten nog moet doorgaan, ook al begin je dan met Puregon. Ik ben nu met mijn laatste doos bezig en toen ik alles ging ophalen bij de apotheek, hadden ze niet de hele bestelling in huis. Zit dus te denken om misschien alvast even te bellen straks. Ze hebben iedere dag een tel.spreekuur (heel handig). Want dan zou ik liever vast het recept toegestuurd krijgen, zodat de apotheek ruim genoeg de tijd heeft om die spuiten te bestellen en ik volgende week niet in de stress zit als dat spul niet op voorraad is. Baal wel dat ik dan blijkbaar 2 spuiten moet zetten iedere dag.
@mees, fijn dat de lucht weer geklaard is! hier al 2x buiten geweest vandaag, de kleine man in de draagzak gehad en in de kinderwagen. ik loop wat af
hier steeds miezer dus heb het er niet op gegokt, wel vind ik het vies benauwd. o ik hoor alarm... bijna etenstijd lol