wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ hoop me duimen draaaaaaaaaaien!
    Enne ik gaat mijn foto toestel kopen :p:p:p
    En het wordt een sony cybershot w690!
    En daarnaaa ga ik weer knallen hihi, of te wel foto's schieten, en kijken of het bevalt!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: maakt niet uit wie de echo gaat maken. Het fijne is dat je snel terecht kan. Dat is nog eens service!
    @Justme: nee, sandalen nog niet gelukt, want meneer wil zich helemaal niet aankleden. We hebben de 'tent' naar buiten verplaatst en hij loopt nog in z'n romper buiten. Gelukkig kan dat met deze temperaturen. Probleem is alleen dat ik ook verplicht in de tent moest zitten (terwijl ik dacht dat het wel lekker voor hem was, zodat hij zich bezig kon houden in de tent en ik de handen vrij zou hebben).
    Vanmorgen ook een beetje pissig over mijn werk. Had taken afgesproken met een collega en vanmorgen hoorde ik dat onze interim directeur het toch weer anders verdeeld had. Kan me daar zo over opwinden, laat haar gewoon haar eigen werk doen. Maar ze is zo eager, dat het wel lijkt of ze overal gewoon een stem in wil hebben. Misschien dus niet zo gek om een beetje te onthaasten en tot tien te tellen onder een zelf gemaakte tent.
    @Mandysmamsie: wow, wat leuk een nieuw toestel. Ik ben zo gek van foto's maken en zeker met een kind draait die van mij al helemaal overuren. Zou niet meer zonder kunnen. Dus veel plezier ermee!!

3. Hamsteren

@ meees ik heb hem!
    En nu dus uitvogelen hoe alles werkt, Mandy was thuis gebleven vanmiddag want die had een humeur om op te schieten zeg maar, tegen juffie had ze gezegd dat ze erg moe was...
    Dus hup snel de stad in gauw naar huis, ennu haar bed in gestopt, ga maar ff tukken....
    Kan mama ff lekker studeren :p:p:p

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier ligt er ook eentje te tukken...uitgeteld op de bank. En dat komt me wel goed uit vandaag want van 17.00 - 19.00 uur is er zomerfeest bij haar kdv en daar daar gaan we naartoe. En er komt iets van een waterglijbaan ofzo als het zulk weer blijft, dus is ze straks nog fit genoeg en even lekker tekeer te gaan! Het is hier intussen bewolkt en best wel benauwd weer. Heb zelf best een lekker productief dagje want ze heeft heerlijk in het zwembadje gespeeld. Dus ik heb lekker even dehanden vrij gehad om de bedden te verschonen enzo. En we hebben ook al samen boodschappen gedaan vanochtend.

Verder niet zoveel te vertellen eigenlijk hier. Lukt het studeren een beetje Mamsie? Ben ook erg benieuwd naar wat Hoop vandaag te horen krijgt. Ik kom zeker vanavond nog even hier spieken of er nieuws is.

5. Hamsteren

Hey wax ben je der nog?
    OF al weer foetsie?
    Nou veel plezier vanaaf... ik kom er nog niet echt uit.... ik kan me filmpjes niet afspelen... zijn mpg4 bestanden.... en dat doet me pc niet :(

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik ben er nu en zie jou ook staan?

7. Hamsteren

ja ik ben der lol
    heb je verstand van camera's???

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Mamsie: ik zie bij jou laatste ongi 23 mei staan, maar dat zal toch juni zijn geweest?

9. Hamsteren

Ja dat klopt, lol... zal ff aan passen ;)

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nou niet heeel erg veel verstand van camera's hoor! Ken die van mezelf wel goed, maar verder moet je niet vragen.

11. Hamsteren

Jammer... en ja ik ben me datum kwijt... normaal zet ik hem in me agenda.. maar nu niet.. moet ff trug rekenen...

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dus je gaat weer richting eisprong, ga je nog ovutesten of blijf je gokken?

13. Hamsteren

Ik heb mezelf weer even geupdated :p Tx.. nou gaaat ik ff buiten foto's scoren :)
    Ow dat wordt weer gokken... hihi.. heb eigenlijk me kop er de afgelopen weken wat minder naar staan
    Misschien is dat wel goed juist!

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Kan verschillen he hoeveel je er mee bezig bent, bij mij is het dus weer 'erger' deze maand en moet zeggen dat bevalt me niks! Ben er heel onrustig van geweest rond de eisprong en de eerste week erna. Maar nu weet ik al wel dat het toch niet gelukt is eigenlijk en ben ik wel weer wat relaxter, kan er voorlopig toch weer even niks aan veranderen. Pffff...

15. Hamsteren

Dit weekend hebben we toch Jeffrey afgebeld... kan ik nog even bij komen, want manlief moet toch werken.
    Kan ik voor mezelf toch een plan de campagne maken.. das wel handig, want hij is de 1ste 3 weken van de zomervak bij ons!
    En daaaaaaaaaaaas lang!

16. Hamsteren

Wat zijn we toch raar hè.... maar ik heb nu gewoon wat meer wisselende buiten, en ook in huis, dus dan wordt er gwoon wat minder over nagedacht... en dat bevalt me wel!
    Maar ik zal me ei toch maar ff in de gate houwe... lief dat je er aan dacht!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    3 hele weken? Dat is idd wel lang! Kun je dat plan de campagne ook bespreken met je mannetje? Dat hij ook eens wat dingen alleen gaat doen met Jeffrey of moet hij dan heel veel werken? Lijkt me zo goed voor hen samen, denk echt dat dat veel zou veranderen.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    herken je geen eiwitverlies zeg maar, dan heb je eigenlijk niet eens testen nodig. Als ik dan test is hij eigenlijk altijd positief of bijna positief.

19. Hamsteren

Gaat de deurbel staat er een vent voor de deur, aarbeiden verkoop
    Moet niet gekker worden hier in de straat zeg.... hihi.. stomme rot bel!

20. Hamsteren

Ja dat slijm gebeuren, snap ik ook al weinig van, helder/wit/ruikend... ehm, ik heb alles wel af en toe....
    Probeer er wel meer op te letten... heb er nu nog geen last van!

Deel Deze Pagina