Ik zou zeggen hou dat es in de peiling en zodra je dat weer hebt trek je je sexy lingerie aan en ga je je mannetje verleiden....whoeiiii!! (en check even in je agenda of het ongeveer halverwege je cyclus is ha ha!) Hier ligt dochterlief al bijna 3 kwartier te slapen...pfff op het saaie af zeg, ben ik niet meer gewend! Je hebt dus geen aardbeien gekocht?
Ik vind het zeeeeeeeeer gezellig, maar wil echt ff me toestel testen Tis nu nog droog... haha, voor je het weet regent het! Ik lees straks nog wel verder goed! Ik moet echt ff me ongeduld testen Update en nee..... geen aardbeien! Zal slijm ff in de gaten houden... begrijp dus dat dan eitje er aan komt zeg maar! Ok tx
Nou mijn grootste nachtmerrie is dus net waar geworden!!!! Ben net beginnen te bloeden!!! Precies wat ik al dacht als ik zou stoppen met de Utro, pppffffffff kan nu ook nergens heen, dokter kan me niet helpen en kliniek kan ik pas morgen bellen en dan is het misschien ook al te laat. En tja die kunnen toch ook niks doen. Ben banggggg!!!
En mijn man is er ook al niet en kan m ook niet bereiken!!! Jemig, ik voel me een beetje verloren hier!!! En nu moet ik dus proberen rustig te blijven......Nou...Ze hadden gezegd dat ik wel bruinverlies kon verwachten na het stoppen met de Utro, maar dit is echt nie bruin hoor........
je moest nu al stoppen??? wat raar beleid is in veel ziekenhuizen pas stoppen met utro als placenta de bloedtoevoer overneemt dus na 10 weken
@Syll: Nee!! Ach meis Kan me voorstellen dat je nu angstig bent. Waarom mocht je dan ook niet door met de utro verdorie. Maar aan de andere kant hebben ze dus wel gezegd dat je bruinverlies kon hebben als je ermee stopt. Het is wel echt rood zeg je... Ik duim/bid voor je dat 't niets ergs is en hierbij blijft wat bloed betreft. Ach meis ben je nu ook nog alleen? Dikke knuffel al is 't virtueel. Ik denk aan je en hoop dat het maar een klein beetje rood was en daarbij blijft. En dat het anders ondanks dat alsnog goed zit. Heb ik toch echt vaker gelezen in andere topics (hierover) op 't forum.
Och nee toch Sill! En niemand die je kunt bereiken? Ik zou niet weten wat je nu het beste zou kunnen doen. Je heeel rustig proberen te houden, maar of dat eventueel effect heeft, ik weet het niet. Ik hoop echt heel erg voor je dat het zh een goede beslissing heeft genomen en dat het toch allemaal nog goed komt. Sterkte meid vooral de komende uren dat je nog alleen zit. Hoop dat je mannetje in ieder geval snel weer te bereiken is en thuis kan komen.
Sill, lieverd toch. Kan me voorstellen dat je bang bent en dan nu ook nog alleen. Ik snapte ook al niet dat je al moest stoppen met de utrogestan, heb het zelf moeten gebruiken tot 7 wkn zwangerachap. Die dag kreeg ik eerste echo en met kloppend hartje, toen mocht ik stoppen met de utro. Lieverd, ik duim en bis dat de kleintje(s) blijven zitten. Voor nu een hele dikke knuff!!!
@Sil: oh nee meis, hopelijk heb je iemand kunnen bereiken en is het bloeden gestopt. Ik vind het ook vreemd dat je al met die utro moest stoppen. Ik hoop echt zoo dat het bloeden niet doorzet en het nog goed zit! Dikke knuf, wat vervelend dat we op afstand zo weinig voor je kunnen doen hè. Ik denk aan je in ieder geval!
@Syl: oh, nee, meis! Dat is schrikken. Waarom kan die kliniek je niet helpen, die moeten toch ook 24 uur bereikbaar zijn. Ik heb wel eens gehoord dat er vaker bloedverlies voorkomt bij IUI en IVF, maar dat dat niet altijd wat te betekenen hoeft te hebben. En misschien ben je toch zwanger van twee ukkies en heeft een ukkie het niet gered. Je weet nog niets, hè? Een hele dikke knuffel en wij zijn er voor je, hè!!
PPfff nou ik weet het allemaal even niet hoor, ik dacht nog zal ik er een zooi utro indouwen ofzo?? Maarja heeft dat nog wel zin?? Ik heb mijn man intussen wel kunnen bereiken, maarja hij zegt ook, wat kan ie doen dan?? Hij wil best naar huis komen maar wat dan? Tja het heeft ook geen zin maar heb het iig even kunnen vertellen....Ik denk ook dat ik de utro veel langer had moeten gebruiken hoor, maar ik ben ook maar een leek dus wat weet ik ervan als zij zeggen dat je moet stoppen dan doe je dat gewoon toch??
bedankt voor jullie knuffels meiden!! Ik ga weer terug op me bankie....Ik hoop zo dat het toch nog goed komt!!
@Syl: natuurlijk gaat het goedkomen! Het moet gewoon!!! Fijn dat je je man hebt kunnen bereiken. En mocht je je k*t voelen, dan zijn wij er met vele paren oren, schouders en alles voor je. Morgen gelijk maar bellen om te vragen of je die utero nog even door mag gebruiken. Ik denk aan je!!!
Sil mocht het inderdad aan de utro liggen (en dat is natuurlijk ook nog helemaal niet zeker) dan hoef jij jezelf niets te verwijten hoor. Dat lees ik een beetje tussen de regels door bij jou. Maar je moet erop kunnen vertrouwen dat het zh er verstand van heeft en de goede beslissingen neemt. Jij bent inderdaad de leek op dit gebied. Zij hebben er voor geleerd dus wanneer zij zeggen dat je iets wel of niet moet doen is het logisch dat je dat doet. Toch fijn dat je je man inmiddels wel hebt kunnen bereiken maar inderdaad, hij kan nu wel naar huis toe komen maar kan verder ook niets doen. Toch lijkt het me voor jou prettiger wanneer je nu niet alleen zit. Aan de andere kant twee onzeker bange mensen bij elkaar kan alles ook dubbel erger laten voelen. Heel dikke knuffel meid. Ik hoop dat het rood snel ophoudt en niets blijkt te betekenen.
Ik schrik me helemaal naar hier! Hoe is het nu met je Sill??? Weet niet wat te zeggen, ik hoop dat het allemaal gewoon goed gaat komen!!! Zo schrikken dit, dikke knuffel!
@Sillysa:wat een schrik meid! Ik hoop ECHT dat dit NIKS te betekenen heeft! Dikke knuffel! Hier om 3 uur vertrokken vanmiddag naar Belgie,we waren om 20 uur vanavond pas thuis! Maar wel goed nieuws! DRIE mooie eitjes!! Eentje van 14 mm,eentje van 17 mm en eentje van 25 mm!! Ze zitten allemaal aan de rechterkant.De arts zei: als je 38 was geweest,dan hadden we je verboden om zwanger te worden.Maar je bent 43 jaar,dus de kans op zwangerschap is niet zo groot,MAAR toch is er een kans op een drieling.We mochten zelf beslissen wat we wilden.....tja,daar hoefden wij niet over na te denken! Tuurlijk gaan we er voor! Ik ben al 9 maanden niet meer zwanger geworden en dan zou ik nu opeens zwanger zijn van een drieling??....nee,dat geloven we niet.Dus we gaan er lekker voor! De arts heeft nog even overlegd met ds de Sutter zelf en die gaf accoord! Ik moest nog even bloedgeprikt worden...wat maar niet wilde lukken....vervolgens ga ik bijna plat,heb ik al eerder een keer gehad,dus maar weer op een bed gaan liggen en iemand anders erbij geroepen om te prikken en dat lukte in 1 keer. We hebben even overlegd of we toch de IUI konden doen,dat mocht,maar ze verwacht morgen mijn eisprong al en mijn man kan morgen echt onmogelijk weer naar Belgie. Dus we gaan vanavond lekker klussen en morgenavond (en alle andere avonden) en hopen dat ik dan zwanger word. Ik moest vanavond de pregnyl al zetten en dat heeft mijn man gedaan...ging heel goed! Volgens de arts is de combinatie van clomid en pregnyl misschien al voldoende om tot een zwangerschap te leiden. We zijn dus erg blij en vinden het erg spannend!
Boudi, dat komt omdat iedereen die er ervaring mee heeft zegt dat ze door moesten gaan met de Utro tot na de echo en dan denk ik van, waarom moest ik dan stoppen?? En zeggen ze tegen mij dat het geen zin heeft om door te gaan, als de praktijk bij veel meiden toch anders zegt? Ik vind dat wel moeilijk.....Maar ik zal morgen wel langs moeten komen dus dan hoor en zie ik het wel verder, ik kan nu niets anders doen dan afwachten........