wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ja net een test gedaan, ook omdat de verpleegkundige dat had gezegd, de teststreep was er nog eerder dan de controlestreep, maar het zegt mij niet zoveel eigenlijk. Omdat ik weet dat je ook na een MK nog een positieve test kan hebben. Ben ook weer begonnen met bloeden (na de grote boodschap). En mijn mannetje gaat wel even mee vanmiddag hij kan wat later beginnen, das wel fijn. Hij heeft er nog het volste vertrouwen in na die test van net, maar ik vind kramp en bloed niet echt positief, loop over van de zenuwen...

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, heel veel sterkte meid!! kan nog alle kanten op he, niet meteen uitgaan van het ergste! wat xon ook zegt, kan ook van je baarmoedermond ofzo komen. maar kan me heel goed voorstellen dat je enorm in de zenuwen zit. straks gewoon om een echo vragen, ze kunnen vast wel iets zien. is te vroeg volgens mij voor kloppend hartje, maar is vast wel wat over te zeggen. dikke knuf

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat een goed nieuws van Hoop en is het klussen nog gelukt? De duimen draaien hier volop voor jullie!

En ook draaien de duimen volop voor jou Sill. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet positief klinken nu met weer opnieuw bloedverlies en kramp. Maar tegen mij zeiden ze toen 50% kans dat het toch nog goed gaat, het kan alle kanten op. Probeer een beetje rustig te blijven, maar snap heel goed dat dat niet gaat....
    Ik denk aan je hoor...en hoop echt op het allerbeste! Wel heel fijn dat je vanmiddag terecht kunt. Moed houden!

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zelf voel me ook ff niet zo lekker vandaag. Alles wijst hier op een naderende ongi. Ook alweer menstruatiepijn. Heb voor de zekerheid toch een testje gedaan en die was natuuuurlijk omowit. Dus deze maand kan ik ook weer afvinken. Bah.

Ben vanochtend naar de kapper geweest, heb de laatste tijd opeens zo'n last van enorme klitten in het haar. Heb ik wel vaker gehad, maar de laatste jaren ging het heel goed en had ik er amper last van. De conditie van het haar is flink achteruit gegaan voor mijn gevoel. Bij het eruithalen breekt het haar ook af. Dus de kapper vroeg wat ik toch met mijn haar had gedaan. Nou bij mijn weten niks. Dus ze ging doorvragen...uiteindelijk zei ze of ben je soms zwanger? Nou...niet dus. Heb haar toen verteld van de mk en alles. Dat is dus waarschijnlijk de oorzaak van de haarproblemen: sterke homoonschommelingen door de zwschap en mk. Baal er best van ook dat nog als extra bonus. Ben erg gehecht aan mijn lange haar. Nu eerst een tijd proberen met flink veel maskers en 's nachts zelfs slapen met masker in mijn haar en dan de volgende ochtend uitspoelen. Kijken of het nog weer wat bijkomt. Pffff. NOu ja, lekker belangrijk, maar zo alles met elkaar en de pms er weer bij (ja ouderwets weer hoor) voel ik me ff niet fijn, ook een off-day dus.

Ik ga duimen en schilderen en kom vandaag nog wel even kijken hoe het met Sill is.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: we blijven de moed erin houden, hoor! Hoe is het verder met je zw.kwaaltjes? Al kan ik me voorstellen dat je daar nu even wat minder mee bezig bent. En als het bloedverlies weer is gestart na de grote boodschap, kan er ook een adertje gesprongen zijn, hè! Die bloedvaatjes zijn zo dun en gevoelig. We blijven gewoon positief met je meedenken. En een positieve test vind ik toch nog steeds een heel goed teken. Een dikke knuffel.
    @Mandysmamsie: ben vandaag aan het werk, dus mocht mijn zoontje humeurig zijn, dan mag mijn man vandaag zijn borst natmaken.;) Heb je de foto's al geupload?
    @Waxientje: ja, met alleen de mk was ik er ook niet. Heb toen ook een heel riedeltje met 'na-weeën' gehad. Bij mij was dat toen ook mijn haar wat ineens vetter was dan anders en dus mijn tandvlees probleem wat ook door hormonen ineens kwam opvlammen.
    En ook nog een witte test. Bah! Wanneer was je NOD? Kan het nog te vroeg zijn, de vorige keer testte je toch ook pas later positief. Hoop dat het schilderen je een beetje afleiding kan geven. Hoe was de open dag?

Ik had gedacht mijn laatste dag voor de vakantie rustig te kunnen afsluiten. Maar mijn baas heeft bedacht dat ze allerlei afspraken wil maken (met mensen die nog onmogelijker zijn in hun agenda dan zij). Ben dus de hele ochtend al bezig met puzzelen en verschuiven van afspraken.
    Hopelijk vanmiddag wat meer rust om ook echt met een schoon bureau af te kunnen sluiten.
    Ik had laatst voor een folder voor onze afdeling zelf foto's gemaakt. Toen werd ik vanmorgen gebeld door iemand die de folder had ontvangen en de foto's zo ontzettend goed en mooi vond en of hij ze ergens kon bestellen omdat hij ze op hun website wilde zetten. Nou, ik bescheurde me bijna.:D Dacht nog even aan Bananasplit, maar de man was erg serieus.
    Nou, blijkbaar kan ik een nieuwe carrière move maken.;)

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ mees foto staat weer in me album ..:p
    Voor de rest gaat ik nu even te bed... heb echt een off day!
    @wax..balen van je haar meis.. ik had geen idee dat dat met hormonen temaken kon hebben zeg.. moest er veel af?
    Fototje dan maar ;)

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: lullig he, dat er nog weer dingen achteraan komen. De open dag was er druk en dat is voor mij heeel gunstig!

@ Mamsie: er hoefde niet zoveel af, nu nog niet. Eerst ff proberen met maskertjes enzo.

Kreeg ik net telefoon van het kdv dat dochterlief erg moe is, vind je het gek als je pas om 10 uur gaat slapen (door de warmte en het middagslaapje). Ze zien het nog even aan maar ik vrees dat ik haar straks op kan gaan halen. Nou moet ze me vanmiddag niet weer in slaap vallen anders blijven we weer een tijd in dit kringetje ronddraaien, herken ik nog van vorige periode dat het zo warm was, toen was ze ook helemaal uit haar ritme!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: klussen is nog gelukt hoor! Wel zweterig en plakkerig:D:p

Balen dat je je zo rot voelt en dat je een omo witte test had.Misschien iets te vroeg getest ook?
    Als je je haar even goed in laagjes laat knipen dan knapt het ook een stuk op.Misschien is dat een idee?

@Sillysa: ben je al terug? Ik hoop zo op goed nieuws!...wat is dit killing voor jullie he.Dikke knuff

@Mees: dat is een heel mooi compliment toch! Misschien is het inderdaad een goed idee om erbij te gaan doen als werk?

@mandysmamsie: ik ga even foto checken bij je

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ook hier weer een spieker of je al terug bent. Hoop op goed nieuws!
    @Hoop: ja, vond het een mooi compliment. Ik was best onzeker of je de juiste soort foto's had gemaakt. Ik ben toch een leek en anderen die erop af komen de expert. Wie weet! Fotograferen is wel een grote hobby van me. Misschien vaker het veld of de stal in duiken!

Hier enorm in tijdnood omdat ik op tijd weg moet en natuurlijk nog zoveel moet en wil voor mijn vakantie. Zal dus nog wel een keer werken worden dit weekend.
    Kwam net ook achter een fout die ik gemaakt had, maar eigenlijk op het verkeerde been gezet door een collega. Zij had tegen mij gezegd dat iets niet inbegrepen was bij de prijs. En dat heb ik ook gecommuniceerd naar de mensen toe. Toen mailde mij net iemand dat ze daardoor erg in de war was, omdat het op onze folder staat dat het wel inclusief was. Heb het nagekeken en dat is inderdaad zo. Grrr.... Baal hier zo van. Die collega zegt het ene, maar doet vervolgens het andere en ik sta vervolgens weer voor paal en met duizenden excuses alles maar weer aan het rechtbreien.
    Zit te twijfelen of ik het haar moet zeggen, maar uit ervaring weet ik dat je er niet raar van op moet kijken dat ze beweert dat ze dat nooit gezegd heeft.
    Nou ja, maar even verder met mijn werk. Zie nog wel wat ik doe.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Net terug van de kliniek, en 2 vruchtzakken te zien goed ingenesteld!! Alleen kon ze over 1 niet echt zeggen of er wel iets in zit, dan moet ik echt to de 9e wachten, ook zit er een heel groot stolsel in de baarmoeder die er wel uit moet. Dus ja wel blij en ook een beetje gerustgesteld, ik moet nu heel rustigaan doen en weer 3x per dag de Utro gaan gebruiken om het toch zo lang mogelijk te rekken. Ze zegt ze doen allebei heel hard hun best!! Nou dan moet ik dat ook maar doen toch??

Dikke knuffel allemaal van mij!! Jullie zijn echt heel lief!! Ik zit nu echt te huilen van opluchting en spanning tegelijk........

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ach, meis. Nu zit ik hier ook te janken. Wat had ik met je te doen gisteren. En fijn dat je nog even de utero door mag gebruiken. Al is het maar voor je eigen geruststelling. Nu lekker bankhangen en laat die ukkies, maar een lekker holletje maken! Dikke knuffel, ben zoooo blij voor je!

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sill: WAT EEN OPLUCHTING! Doe inderdaad maar lekker rustig aan!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Sill, wat een opluchting nu zeg!!! Dus op dit moment toch 2 ukkies in de buik en hopen dat de 9de 2 mooi kloppende hartjes te zien zijn.
    Dus je grote stolsels is de boosdoener van je bloedverlies en je zou het dus zoals ik het begrijp nog wel meer bloed/bruin/stolselverlies kunnen hebben.
    Nou meis, doe héél rustig aan en zorg goed voor je beide ukkies. Wel héél fijn dat je nu toch weer utrogestan mag gaan gebruiken.

14. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sill, wat fijn meid! Jammer dat er op zp niet meer smiles zijn want ben nu een vreugdedansje voor jouw en de twee ukkies aan het doen :D!!!!! Pas goed op je zelf en doe lekker rustig aan!

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh sil ik lees net je goede nieuws! Wat een opluchting, ik word er ook emotioneel van! Doe rustig aan en ik hoop dat de tijd tot de echo niet al te langzaam zal gaan! Knuff

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Dank jullie wel grote lieverds!! Ik ga lekker bankhangen en niet veel uitvoeren hier, duimen op elkaar, beentjes aan elkaar en ervoor gaan!! Ik ben idd blij dat ik toch door kon gaan met de Utro, idd ook meer voor mijn eigen gemoedsrust, maar ze zei wel, hou er rekening mee dat mocht het uitdraaien op een miskraam dan houdt ook de utro dat niet tegen. Nou dat vind ik ok, daar kan ik op dit moment wel mee leven.....

Dikke knuffel van mij!!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Meiden ik heb ook weer iets. Heb net een test gedaan en ik dacht meteen al wat zit die controlestreep gek in het midden. Toen keek ik nog eens goed en zag ik rechts in het hoekje nog een roze streep. Dus heb ik de test opengemaakt en toen zag ik 2 duidelijke strepen! Zou die strip er niet goed in hebben gezeten of.... Ik kan het gewoon niet geloven! Ik heb net nog een test gekocht en die doe ik straks gewoon om te controleren of die andere test wel goed is. Ik zit op mijn iPad en ben niet thuis dus kan de foto niet toevoegen jammer genoeg!
    Maar ik zal het vanavond laten zien. Zoooo spannend!

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat spannend meis.
    Ik heb in het testentopic wel eens vaker een test voorbij zien komen dat de teststrip er niet helemaal goed in zat. Dus ik vind dit wel heel hoopvol klinken.
    Ik wil al zo graag dat jullie mij allemaal volgen en op roze gaan, heb zolang alleen gezeten.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, zodra het kan zou het wel heel fijn om foto te mogen zien. Mag graag testjes kijken. :)

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja ik vind net ook echt wel hoopvol! Ik zal hem posten zodra ik thuis ben. Of weet je een manier hoe her zou kunnen met iPad?

Deel Deze Pagina