Nee, zou ik niet weten. Maar zou je hem bv niet kunnen mailen naar mij? Zou ik het hier voor je kunnen plaatsen als ik je mijn emailadres zou geven in pb.
Sill wat een goed nieuws stuur je even wat pattex toe Jeetje klinkt hoopvol. Ook maar pattex voor jou?
Hier het eerste bruinverlies alweer gespot en mega-buikpijn. Ben niet blij. Dag 25, is dat niet erg vroeg? Maar lees spannend nieuws van Jeetje? Ik duim voor je, hoor!
OMG die is toch gewoon positief???? WHAAA!!! Dat is toch geweldig??? Geeft mij ook weer moed hoor als dat zo is!
@wax: denk je echt??? Ik kan het gewoon niet geloven! Zit ook pas echt op 10 dpo (heb wel getempt) waaaah vind het heeeeeeel spannend!!
Jeetje, ze zijn echt positief hoor. Ik zeg voorzichtig toch gefeliciteerd, zelfs in negatief een hele duidelijke 2e streep.
Jeetje, zal ook nog even je kaartje erbij zoeken via FF. Volgens mij had ik je toe gevoegd en ben benieuwd.
Tsja, streep is streep, toch?? Het is idd nog wel ERG vroeg...maar voor nu issie gewoon positief hoor!
Oh ja klopt! Ik ben ook heeel benieuwd hoe mijn temp morgen is. Had gisteren een dip, vandaag weer 37.0. Maar heb niet heel nauwkeurig getempt deze keer. Wie weet heb ik het toch wat meer losgelaten onbewust? En ik test weer op de 29 e van een maand positief, da's ook toevallig!