wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @wax: jaa is ook nog heel vroeg, dus helemaal spannend. Vorig jaar heb ik toen pas getest op cyclusdag 32 en toen was ie meteen knal dus ik denk dat ik gewoon snel hcg aanmaak.

@lyan: ja maar mijn temp was vorige maand ook ongeveer zo dus ik dacht er eigenlijk niks van. Ik vond het opvallender dat ik juist zo weinig voelde deze keer.

Mijn man belde net. Ik wil het hem eigenlijk misschien pas vertellen als ik het echt zeker weet en ik had vorige maand toch zon leuk baby shirt je gekocht. Dat wil ik hem eigenlijk geven met de test. Misschien morgenroeg eerst nog een test doen en dan geven? Wat denken jullie?

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, temp is inderdaad wel ongeveer hetzelfde als vorige maand. Maar toch vind ik wel dat ie mooi hoog is en nu moet ie zo hoog blijven.
    En ik kan me best voorstellen dat je nog even wil wachten het je man te vertellen, vooral als je zo'n mooi shirtje hebt liggen.

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje, wow ziet er erg hoopvol uit!!! (voorzichtig )Gefeliciteerd!!!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje::D:D POSITIEVE TEST!!!!!!!!:D:D WOWWW echt heel duidelijk al hoor!! Gefeliciteerd!!!
    Ohh..meid,wat leuk!:)

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: meis wat fijn dat het er toch allemaal goed uitziet! En twee kindjes....wat leuk!!
    Rustig aan doen hoor,laat een ander maar lopen voor jou!
    Fijn dat je de Utro mag blijven gebruiken!

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetjeeeee wat zie ik nou??? Een posi test??? WOWWWW wat goed!! Ik weet wel dat het nog vroeg is maar ik doe je toch alvast een voorzichtige FELI!!! Nou dat was wel voorzichtig genoeg he?? Wat leukkkkk:):):)

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames

Hier net thuis maar vandaag al wel even bij gelezen over Sill op telefoon. Ik was gewoon te zenuwachtig om te wachten tot ik thuis bij mijn laptop was:D:D

@Sil wat een geweldig fijn nieuws! Een hele opluchting en geruststelling zeg, toen ik het las kreeg ik gewoon een brok in mijn keel. Doe lekker rustig aan de komende week en over een kleine 1 ½ week de echo met daarop twee kloppende hartjes. Mijn scenario voor jullie gaat helemaal goed komen! Dikke juichende knuffel!

@Jeetje wauw, zou dit dan de lang verwachtte roze golf zijn waar we eindelijk op geklommen zijn? Heel spannend voor jullie. Je bent inderdaad nog wat vroeg met testen maar ik vind hem positief hoor! Voorzichitig (omdat het nog vroeg is) gefeliciteerd!
    :):):)Joehoe een top dag voor ons clubje!:):):)

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudi, lief van jou!! Dikke knuffellllll, nu moet ik weer janken!!
    Wat leuk he voor Jeetje?? Poffer daar wordt een mens wel blij van hoor!!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh dank jullie wel allemaal, maar ik geloof het zelf nog niet hoor! Morgen eerst nog maar weer eens een test doen! En ik heb ook echt menstruatiekrampen lijkt wel en voel verder dus echt NIETS behalve dat ik de hele week al doodmoe ben (maar ook vroeg ben opgestaan, dus...) Ik weet nu al dat dit heeeeeeel zenuwslopende weken gaan worden ook voor mij tot aan de eerste echo. Gelukkig gaan we volgende week naar nl, dat leidt wat af!

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey ladies,

@Syll: Ook ik heb vanmiddag op 't werk op m'n Ipod gekeken of er al nieuws van je was. En meid wat goed! Pfff wat doet dit me goed. Ben zo blij voor jullie. En gewoon een duidelijke verklaring voor het bloedverlies. Dat zal dus nog wel eens gebeuren zo te lezen. Twee ukkies. Ik hoop op 2 kloppende hartjes. Ze doen hard hun best ach gossie. Lief hè? (ben er gewoon emotioneel van). Nou er wordt nu al met smart op ze gewacht. Dikke blije knuffel meis. Doe inderdaad lekker rustig aan. En ook een geruststelling dat je de utro mag blijven gebruiken.

@Jeetje: Net toen ik dacht dat ik genoeg gejuicht had hier in m'n eentje (met Gato) zag ik jouw bericht voorbij komen :$ Ik doe het ook voorzichtig omdat het nog zo vroeg is, maar eigenlijk ook juist daarom: alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Wow.
    Wel of niet al vertellen aan je man?...shirtje met posi test vind ik ook heel mooi. Maar denk je dat 't je lukt? :D Vanavond op de bank? Niets erover zeggen? Mwa, dénk 't niet.:D Hoe dan ook heerlijk nieuws om te vertellen.

@Waxientje: Naast al 't blije gejuich las ik dat jij 't eerste bruin/rood al hebt gespot. Hè meis, balen weer. Ondanks dat je zei dat 't voelde alsof het eraan kwam, had ik toch nog hoop. Is 't vroeger dan normaal? Ook als je je oude cyclus, voor mk, in acht neemt? Nou meis knuffel hoor.

@Nil: Doe rustig aan voor zover dat kan. Maar zo te lezen heb je het erg druk. En zwanger. Heel begrijpelijk. We zien je gewoon verschijnen (en op 'n gegeven moment zit zp in je systeem :p). Wat goed dat het daarbij gebleven is wat bruinverlies betreft. We tellen mee af naar je echo.

Nou dames, zou 't?!! Is er gewoon 'n roze golf in aantocht (al gearriveerd)? Wat fantastisch zou dat zijn; achter elkaar dames op roze tot het hele NOD lijstje weg is gewerkt. Ik hoop het zo voor ons allemaal. Zit zelf op 7 dpo dus nog niets te melden hier.
    Fijne avond dames. Misschien tot straks nog.

Liefs.

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureen, dankjewel meis!! Heel lief en ga jij nu ook weer op roze?? jaaaa doe maar!! Knuffelllll

Jeetje, ja kan je dat?? Naast je man zitten en nix zeggen?? Ik kon dat echt niet hoor!! Hahaha spannend!!

Waxie, op rood? Bah!! Een hele dikke knuffel meis....

Mees, hoe is het nu bij jou?? Al een beetje bijgekomen van alle emoties en de hoofdpijn??

Hoop, zag tussen de bedrijven door nog even dat jij deze maand nog zelf aan de klus bent?? Heeeelllll veellll S6 meis!! En zo'n vaart zal het toch niet lopen, gelijk een 3ling?? Nouja en zo wel?? Ook gezellig toch?

Ik durf nog steeds geen banner te plaatsen, kan ik trouwens ook niet vinden voor 2 bubbies......Ik wacht wel netjes tot volgende week.........Lijkt me beter. Oja en weet nu ook hoever ik ben volgens de geleerden 5,4 wkn.....

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Haha sil, ja het lukt me nu wel omdat we nog niet thuis zijn. Net toen ik hem zag vond ik het wel moeilijk om niks te zeggen maar ik voel me gewoon te onzeker ook nog over die test. Nu zijn we nog in een winkelcentrum en hij is aan het kijken ergens en ik zit bij de Starbucks uit te puffen.
    Kan me voorstellen dat je nog geen banner durft te plaatsen hoor. Maar het komt wel!

Maureen: hoe is het met Gato? Zo schattig. Hoe is je gevoel deze maand over je kansen?

Nou we gaan zo naar huis, dan hoop ik dat ik wel een oog dichtdoe vannacht en dan is het zo morgen!

Kom straks nog wel even spieken als we thuis zijn!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou s6 dan Jeetje met je missie hahaha!! Gaat helemaal goedkomen!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, fijn dat alles goed is met je beebjes! hopelijk werkt de utero goed en blijven ze fijn zitten. 5+4 is inderdaad te vroeg voor kloppend hartje, jammer anders had je dat meteen gezien. nou ja, dat bewaren we wel voor volgende week!

@jeetje,wow!!! das wel een streep meid!! morgen nog een testje, die is dan vast nog donkerder.

ik hoop voor de andere dames dat het toch echt het begin is van een roze golf hierzo! ik duim hard verder hoor.

hier lekker dagje gehad, flink gewandeld. de kleine man heeft weinig geslapen dus ligt nu lekker in dromeland. hopelijk volgt er een lekker lange nacht.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje ik zie een streep joehoe we gaan goed....

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: wat maak je me nou? Hele dag online geweest en kijk ik nu even en zie ineens streepjes, voorzichtige felicitaties voorbij komen. Het zal toch niet.... Dit moet een begin van een roze vloedgolf zijn. Het kan niet anders. Succes met nog even niks zeggen. En ging je nu morgen weer testen. Oh, meid, ik gun het je zo. Ik duim voor weer 2 streepjes.
    @Syl: een beetje gerustgesteld nu. Hadden ze geen verklaring voor het stolsel, vroeg ik me af? Nou ja, je weet nu dat het geen kwaad kan en dat het juist goed is dat het eruit komt. En inderdaad toch 2 ukkies! Yes!
    @Justme: de frisse buitenlucht heeft de kleine man blijkbaar goed gedaan. Hoop dat hij tot een uur of 7 in dromenland blijft.
    @Maureen: nou, meid. Ga jij ons de eerstvolgende roze vloed bezorgen? Jij had volgende week toch een afspraak bij de gyn en vlak ervoor je NOD. Nou, wie weet!!

Hier een beetje total loss. Zo'n laatste dag voor de vakantie valt toch altijd tegen. Ik neem me, net als de hele week al voor, om weer op tijd naar bed te gaan. Maar ken mezelf onderhand wel.
    De hoofdpijn is nog steeds aanwezig. Niet heftig, meer zo'n zeurend gevoel.
    Verder merk ik dat ik wat emotioneler ben de laatste dagen. Ik had het zkh aan de lijn en gevraagd of het normaal was dat ik een behoorlijke, echte ongi had gehad. Maar ze zei dat dat per persoon verschilde en dat dat nog het laatste is van mijn eigen cyclus. Merk dat sinds ik dus ongesteld ben, me ook wat emotioneler voel. Blijkbaar ligt mijn eigen cyclus nu dus stil en ben ik daardoor vatbaarder voor de bijwerkingen van de spuiten. Nou ja, ik weet waarvoor ik het doe, alhoewel het nog steeds wat vreemd voelt, jezelf een spuit te geven, waarvan je je niet echt prettiger voelt.
    Nou ja, genoeg gezeurd.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees die hoofdpijn komt ook vast van die spuiten. Succes met de laatste prik-etappe van twee spuiten. Vanaf wanneer moet je er twee, of doe je dat nu al?
    Lekker dat je nu vakantie hebt. Hoef je je in ieder geval even niet druk te maken over je werk als het even een dag niet wil.

@Wax ik had door de euforie over Sil en Jeetje helemaal jou nieuws van beginnende ongi vergeten. Balen meid. Hopelijk blijft het bij bruin en ben jij de volgende roze maar waarschijnlijk klopt je gevoel van een verloren maand wel. We kennen ons eigen lijf onderhand aardig goed natuurlijk. Knuffel voor jou.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: en nog getest vanmorgen?

@Sillysa: hoe is het bij jou?

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @wax, inderdaad balen meid.

@mees, hopelijk heb je afgelopen nacht beter geslapen en kun je uitgerust aan je vakantie beginnen!

hier een gebroken nacht achter de rug. kleine man vond 5 uur wel een leuke tijd om wakker te worden..... na een speen, op de arm en weer een speen uiteindelijk om half 7 een fles erin gedaan. hij begint nu ongeveer weer wakker te worden. we hadden gisteravond andere fles, waarschijnlijk groter gat in de speen. meteen de speen maar verwisseld! gaan hem vanavond ook wat meer geven, cb had aangegeven dat dat nu ongeveer wel mocht. hopelijk maken we dan komende nacht een betere nacht!

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Jeetje, ben benieuwd of je nog getest hebt?

Sill, hoe gaat het met jou?

Waxientje, jij nog dikke knuff!!!

Mees, hoe is het nu met je hoofdpijn? Het zou best van spuiten kunnen komen denk ik, ik heb in het begin heb ik ook hoofdpijn gehad. Heerlijk dat je nu vakantie hebt.

Deel Deze Pagina