wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Nou ik heb er hier geen vertrouwen meer in hoor, ik heb een verschikkelijke nacht achter de rug, veel pijn en weinig slapen. Uiteindelijk zo moe dat ik toch even heb kunnen slapen maar werd vanmorgen wakker in een plas bloed!!! Ik kan echt niet geloven dat hier nog iets goeds van moet komen!! Ook al was er nog wel bloed te verwachten dit is echt teveel, ook mijn kwaaltjes zijn overnacht eigenlijk zo goed als weg en helaas heb ik daar al ervaring mee..........

Een heel verdrietige ikkuh..........:(:(:(

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh neee Syl!
    Maar kan dit niet die bloedprop zijn?
    Bloedprop vind ik best groot en veel klinken.
    En die kwaaltjes die weg zijn, dat kan toch ook komen door je gevoel dat het mis is.
    Wat ga je nu doen? Ga je vandaag proberen het ziekenhuis te bereiken?
    Ik geef je een hele dikke knuf en duim me een ongeluk dat dit dan die bloedprop is. Sterkte meis!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sill ik hoop dat het de bloedprop is .zou ZH wel even bellen. Hier gaat dat in het weekend via kraamafdeling. Die regelen dan de gyn.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, jemig dat is schrikken!! ik zou inderdaad even zh bellen of je langs mag komen. zoveel bloed is wel reden tot een kijkje hoor. hopelijk is het de bloedprop, ik duim nog hard voor je. dikke knuf meid

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Sil, kan me zo goed voorstellen dat je er ontzettend van schrikt! Heb je al gebeld? Ik hoop dat je even mag langskomen. Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat dit de bloedprop was waar ze het over hadden. Dikke knuf, meis en hou je taai!! Hou ons op de hoogte.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Sil lieverd, ik weet even niets te zeggen...
    Ik hoop dat je snel naar een gyn kunt. Heel dikke knuffel.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zit ook nog niet bepaald op een roze wolk. Ik voel me gewoon zó onzeker, pfff. Het dringt ook nog niet echt helemaal tot me door hoor dat het echt zo is! Na zoveel maanden ben je zo 'gewend geraakt' aan die teleurstelling telkens dat het gek is dat het nu ineens wel zo is!

Ik weet dat het nu gewoon afwachten is en dat het niet in mijn handen ligt of het goed of niet goed gaat. Maar jeetje zeg, ik had niet verwacht zooo onzeker te zijn. Misschien komt het ook doordat ik nog voor mijn NOD zit. Misschien dat ik na mijn NOD wat geruster ademhaal. Ik ben telkens bang toch gewoon ongesteld te worden. Ik heb ook echt het bijbehorende gevoel in buik en rug, zo'n zeurende pijn.

Maar ja, positief denken maar! En ik doe op mijn NOD nog een test. Ben er nu al zenuwachtig voor hoor, maar wil wel even zien of ie dan donkerder is. En we zijn aan het kijken wanneer we voor een eerste echo zullen gaan. Als we op een zaterdag willen gaan (waarschijnlijk wel want dan hoeft mijn man geen vrij te vragen) dan kom ik als eerste mogelijkheid op 28 juli, dan ben ik 7 en halve week. Maar... dan ben ik jarig! Leuk als we goed nieuws krijgen natuurlijk, maar stel dat het slecht nieuws is...

@mees: ik zag de mail over de meeting. Het is wel jammer dat er telkens maar zo weinig kunnen per dag. Maakt het lastig om een dag te plannen. Ik heb voor zover ik nu kan overzien nog de meeste tijd begin van de week, dus 9, 10, 11 en 12 juli. Maar ik denk dat ik nog wel een keer naar NL kom in mijn eentje misschien ergens in het najaar. Misschien dat we dan beter kunnen afspreken? Ik zit erover te denken naar NL te gaan als het hier offerfeest is. Ik vind dat zooo vreselijk en ben dan liever niet hier. Ik geloof dat dat ergens in november is (oh, dat duurt dus wel nog erg lang...) Nou ja, ik kijk wel even nog en laat het weten.
    Leuk dat jullie even lekker er tussenuit gaan naar Eurodisney. Lekker van gaan genieten!

Iedereen nog een keer bedankt voor alle lieve reacties. Het is zo fijn hier terecht te kunnen met mijn blijdschap en zorgen enz.

Nou, tot later weer! Kom ik ook weer even spieken hoe het met Sil is.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou langskomen zit er niet in hoor helaas, ik moet het gewoon afwachten al valt er niet veel meer te wachten wat mij betreft. Het ZH is daar toch wat nuchterder in dan de kliniek, maar daar ben ik vrijdag al geweest en ik moet echt gewoon tot de 9e wachten. Zij kon ook verder niets voor ons doen en dat weet ik ook wel........

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje een echo heel veel eerder heeft denk ik niet erg veel zin. Bij mij in het zh plannen ze de eerste echo ook in week 7. Dan weet je zeker dat je hart actie te zien krijgt.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nee een eerdere echo heeft ook geen zin, kijk naar mij, vrijdag was er nog alle schijn van een goede zwangerschap en nu ppffff. Maar Jeetje meid het komt vast helemaal goed met jullie deze keer!! Sterkte de aankomende tijd......

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: jemig, wat en vreselijke nacht moet je gehad hebben. Ik hoop ook dat die prop gewoon nog even ineens eruit gekomen is. Ben je verder nog stolsels verloren of heb je krampen? Vloei je nu nog steeds of merk je dat het minder wordt? Een hele dikke knuffel en blijf ons op de hoogte houden (en omgekeerd zijn wij er voor je, hè!).
    @Jeetje: logisch dat je je onzeker voelt. Ik had het ook en ik zal bij de volgende zwangerschap de eerste 12 wkn geen seconde rust hebben. Maar meid, het gaat deze keer gewoon goed komen en zoveel testen liegen er niet om, hoor.
    En wat de date betreft kan ik wel voorstellen. Er kunnen er maar een paar en je bent natuurlijk deze keer niet zo lang in NL en voor het eerst in jaren weer met je man. Kan me ook voorstellen dat je dan even tijd met elkaar en je familie wilt hebben.

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik wil ook zeker geen eerdere echo, misschien eerder later juist. Maar omdat we vorige keer zo lang hebben gewacht en het toen met 6 weken al fout zat, wil ik nu toch ongeveer tussen 7 en 8 weken gaan.

@Sil: wat frustrerend dat je niet kunt langskomen. Dat afwachten zo is echt killing. Maar was het alleen bloed of zaten er ook stolsels bij?

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Er komen ook stolsels uit, ik heb nog steeds krampen en het vloeien houdt nog niet echt op. Ik hou het wel in de gaten..... Weet nog dat het vorig jaar ook wel even geduurd heeft dus ik zie het wel. Mijn man denkt ook al dat het is gaan bloeden omdat het stolsel heeft losgelaten, maar ik kan het niet geloven hoor. Ik snap wel dat hij het ook graag anders ziet hoor, dat is voor hem een beetje zelfbescherming, door juist in het goede te blijven geloven.....

Mees, jij trouwens nog veel plezier gewenst bij eurodisney, altijd lekker er even tussenuit met het gezin en zo kun je nog even tot rust komen voor alles wat er nog komen gaat.....

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: als die bloedprop is losgekomen, dan zitten daar natuurlijk ook stolsels bij. Het heeft er toch wat langer gezeten en is wat gaan klonteren, natuurlijk. En als je lichaam zo'n prop eruit wil werken, dan gaat dat natuurlijk gepaard met krampen. En misschien moet je er rekening mee houden dat 1 ukkie het toch niet gered heeft. Het kan dat je een vruchtje verliest net als bij een mk, maar dat de andere uk gewoon blijft zitten, hè? Dus nog even de moed erin houden! Luister maar goed naar je man!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: wat een onzerheid meis,ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen.Het kan natuurlijk de bloedprop zijn of 1 vruchtje,maar kan me voorstellen dat je kapot gaat van de zenuwen! Hele dikke knuffel

@Jeetje: ook een dikke knuffel voor jou! Probeer(ook al is het nog zo moeilijk) vertrouwen te houden meis!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, ik wou dat het morgen al 9 juli was meid, dan had je zekerheid! dit is echt killing, kan alle kanten op. kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat, anders is de teleurstelling wel erg groot.

@jeetje, ook jouw voorzichtigheid is te begrijpen. ik zou ook wachten tot een echo in week 7, als je dan hartactie ziet, dan zit het enorm goed. mijn echo was ook in week 7, eerder wilden ze niet. maar hou moed hoor! die kleine moet gewoon blijven zitten.

hier sliep de kleine man tot kwart voor 7, dat was fijn! daarna weer lekker in zijn bedje gelegd zodat mama nog even kon slapen. nu ligt hij in de box te spelen, even op zijn buik gelegd, maar omrollen zat er nu niet in. misschien later op de dag nog een keer. straks lekker wandelen, is mooi weer ervoor! morgen naar de kinderboerderij met hem, ben benieuwd wat hij daar van vindt. is dicht bij mijn ouders dus een lekkere wandeling voor de boeg.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, alvast fijne tijd in eurodisney!! dat staat bij ons ook nog op het lijstje, als de kleine man wat ouder is.

over de date, misschien beter om het bij het volgende bezoekje van jeetje te doen, hopelijk kunnen dan meer dames op dezelfde dag.

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sil: wat een onzekerheid. Ik had ook een stolsel bij mijn miskraam, en heb er toen heel veel over gelezen. Het kan echt nog steeds beide kanten op gaan. Zolang de groei in orde was en overeen kwam met de termijn moet je van het goede uit gaan. Bij mij lag de groei achter. Maar ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is.

Jeetje: jij van harte gefeliciteerd meid; ook voor jou duim ik voor een plakbeeb. Blijft toch spannend zo na een miskraam.

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Syll: Och meis wat moeilijk voor je. Kan me je angst zo goed voorstellen. Dit associeer je niet met een goede zwangerschap natuurlijk. Maar ik hoop toch echt dat dit gewoon de bloedprop is. Die moet er toch wel uit namelijk. En wie weet inderdaad in het ergste geval 1 vruchtzakje. De pijn is te verklaren doordat je baarmoeder de bloedprop naar buiten stuwt. Die beweging doet gewoon erg pijn. Maarja wat we ook zeggen of wat de kans ook is, je zal waarschijnlijk angstig blijven tot je op een echo bevestigd hebt gezien dat het goed zit. Ik duim hard voor je. Jeetje hee :( Dikke knuffel meis. En we zijn er voor je hoor, elke keer dat je het even van je af wilt schrijven gewoon doen. Hou ons op de hoogte. Sterkte.

@Jeetje: Tja ik denk eigenlijk dat niemand in ons clubje erg onbevangen het begin van de zwangerschap zal beleven. Door leeftijd en ervaringen van onszelf of de anderen. Dus ik begrijp je heel goed meis. Maar ik heb er alle geloof in dat het nu wel goed gaat hoor. Het kan ook gewoon goed gaan, ook op onze leeftijden. Dat het niet goed kan gaan hebben we helaas al meegemaakt. Nu is het tijd voor het wel goed gaan. En in ons lijstje staat onderop een mooi lijstje van mooie zp-babies. Dus daar houden we ons gewoon aan vast, goed? Ja makkelijk praten want mocht ik over een paar dagen ook positief testen, mogen jullie deze woorden vaak voor me herhalen. Dat weet ik. Maar het komt goed, echt. En dat je dan ook nog even naar Nederland komt zal ook schelen in de tijdsbeleving/het wachten tot de echo. Knuffel meis.

En ik begrijp dus dat we de date verplaatsen naar later dit jaar? Dat is goed want het leek ons nu ook niet te lukken 'n dag te vinden waarop de meesten kunnen. Geniet jij maar lekker van je familie en je man in Nederland.

@Iedereen: Fijne zondag. Tot straks.

Liefs.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik kom even een grouphug geven.
    En blijf hoop houden.... Sill ik blijf duimen tot het tegen deel bewezen is en deel nog wat pattex uit..

Jeetje en ik snap je onzekerheid ook voor jou Pattex, het helpt echt...

Deel Deze Pagina