Sill, wat moeilijk is die onzekerheid toch!!! Ik hoop dat dit ondanks het toch vele bloedverlies het met het bloedprop te maken heeft en eruit moet. En dat de kleintjes toch nog lekker bij mama blijven zitten. Ik bid en duim in ieder geval hard voor je. Hele dikke knuff!!! Jeetje, ik snap je onzekerheid heel goed!!! Het blijft heel spannend tot de 1e echo (en als je het nog weet had ik zelfs na die 1e echo net na onze meeting de 2e en was ook nog erg onzeker), maar zelfs nu heb ik nog regelmatig dat ik me wel eens wat zorgen maak hoor. Maar ik hoop dat het snel de dag is van je 1e echo met een kloppend hartje. Ik duim ook hard voor jullie!!! Mees, ik las iets dat jij me vroeg hoe het met mij ging en mijn bekkenfysio. Vorige week woensdag had ik de 1e behandeling na het intakegesprek die week ervoor. Ze heeft eerst mijn bekken en spieren een beetje los proberen te maken en toen zijn we bezig geweest met oefeningen die ik thuis nu 2 tot 3x per dag moet doen. Ook zitten er bekkenbodemoefeningen bij met zo'n yogabal en zo, moet wel zeggen dat ik de oefeningen erg fijn vind. Maar heb nog steeds wel veel pijn (vandaag heel erg dat ik bijna niet kan lopen), maar dat zal ook nog wel even duren voor ik echt resultaat ga merken denk ik. En als het te lang duurt zal het toch wel een bekkenband gaan worden. Meeting, ik vind het wel jammer dat het niet doorgaat. Ook al zou het lopen nu niet zo makkelijk gaan, het zou mij nu wel veel beter uitkomen. Want als ik bv nu overtijd ga lopen en bij 42 wkn zou bevallen is het al 8 oktober. Dus dan weet ik niet of ik wel in staat ben om in november met de kleine ivm borstvoeding en grote broer als het niet op zondag is te komen. Vooral als ik ook misschien nog keizersnede krijg, maar dat moeten we dan maar even afwachten. Maar denk dat het grote kans is dat ik dus dan niet van de partij ben. Nu ga ik nog even lekker half uurtje liggen op de bank en om 3 uur komen mijn moeder en haar man op visite. Kom vanavond nog wel even kletsen.
Mooie testen Jeetje: gefeliciteerd! @ Mamsie: van tempen weet ik niks, maar vruchtbaar slijm loopt bij mijn gelijk met mijn positieve ovulatietesten, volgens mij zei ik dat! Is bij mij meestal rond dag 13-14. hoever zit jij nu dan? Verder te moe om te reageren, heb echt last van mijn ongi en lag net te slapen op de bank.
Ik lees opeens een heeel naar een verdrietig bericht van Sill! Ben er naar van! Meis, kan me voorstellen dat dit helemaal niet goed voelt, hoe kan dat nou zo snel na zo'n positieve echo? )-: Weet even niet veel meer te zeggen dan je heel veel sterkte te wensen, te blijven hopen dat er toch nog iets goeds van komt en je een hele dikke knuffel te geven! Maar zou je toch niet bellen naar zh? Want bij zoiets onverwachts zou dat toch moeten kunnen???
@Sil: kwam ook weer even spieken naar nieuws van jou. We waren even weg en heb zelfs bij een benzinepomp waar ik even bereik had, even op m'n telefoon gecheckt. Ik hoop dat het goed met je gaat. @Lyanna: ik heb ook heel wat oefeningen met de bal gedaan. Soms ging ik gewoon even op mijn rug liggen en dan met de benen op de bal. Ik hoop dat je er wat aan hebt, zodat je de laatste maanden in ieder geval mobiel genoeg blijft. @Waxientje: vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi! Dan kan even slapen inderdaad wel even lekker zijn. @Maureen: hoe is het nu met je buikpijn? Laten we die roze golf vasthouden, hè? @Justme: fijn dat de kleine je vanmorgen heeft laten uitslapen. Blijkbaar lag het toch aan de nieuwe speen. En hopelijk heb je ook lekker gewandeld inmiddels, want hier begint het al weer te betrekken. Eind van de ochtend zijn we naar het Openlucht museum gegaan. Omdat we een jaarkaart van de dierentuin hebben, krijgen we korting op de toegangsprijs van het museum. Het was lekker weer en daar kon ons zoontje even lekker uitrazen, met een trammetje mee en er was nog een speeltuin. Meneer (en wij dus ook) heeft zich prima vermaakt. Hij is bekaf, mar lag nog lang te kakelen in bed. Hij heeft dat gekakel toch blijkbaar nodig om e.e.a. even te verwerken voordat hij gaat slapen. Ik denk dat er zo een bui regen aankomt, dus we zijn op tijd thuis. Ga zo even dat klusje van het werk doen. Dan is het maar klaar. Nu hangt het ook als een molensteen om mijn nek en hik ik er maar tegenaan. En vanavond dan toch maar aan de enorme strijkberg beginnen. Net ook alvast een lijstje gemaakt van dingen die we mee moeten nemen als we eind deze week met vakantie gaan. Valt toch altijd weer tegen wat je mee moet zeulen. Zal ongetwijfeld toch weer te veel zijn, maar dat is niet anders. As we speak, schiet me nog weer iets te binnen, dus snel mijn lijstje maar weer even opzoeken.
Ik kwam even kijken of er nog nieuws was van sil... Hoe is het nu, meid? @jes: dank je wel! @ricmar: zag dat je temp weer omnoog is geschoten. Blijft een vreemd kaartje! Ik heb toch maar vast een banner aangemaakt...
Hoi meiden, Hier is het over en uit, sorry maar ik ben er helemaal kapot van!! Kan alleen nog maar huilen, hoop is er niet meer...mezelf bijelkaar rapen en op naar de volgende terugplaatsing, als onze eskimootjes het overleven tenmiste, ik moet doorgaan......Ik ga het zo doorgeven aan de kliniek en dan wordt onze wonderecho er 1 om te kijken of alles schoon is, bah wat is het leven soms kl*te zeg!! Het lijkt ons niet gegunt........
Oh, sil, meis, echt?? Wat ontzettend rot!! Tuurlijk ben je er kapot van. Dat zou ik ook zijn. Wat is het toch oneerlijk. Heb je nog veel gebloed dan dat je het echt heel zeker weet? Heel dikke knuf en veel sterkte!
Ricmar, dankjewel, ja dat gaan ze ook doen dat hebben we vrijdag al besproken, zeker tot aan de 1e echo....
Met een knoop in mijn maag opende ik dit topic.....verdomme Syll, ik heb er geen woorden voor. Kan alleen maar boos zijn. Waarom is het je niet gegund....Vind het zo erg voor jullie. Had zo'n goede hoop. Wat een verdiet meid. Ik leef ontzettend met je mee.
Jeetje, ja ik weet het heel zeker ik ben nu gewoon ongie alleen met meer pijn. Dankjewel meis.....Jij gaat wel je best doen he?? Ik wens je heel veel sterkte toe in deze 1e rotweken!!
Jes, bedankt voor je berichtje, ja het is zwaar kl*te, het moeilijkste blijft toch om jezelf weer te herpakken en te hopen op volgende keer beter.....
Ja, ik weet nu weer hoe ontzettend onzeker die eerste weken zijn!!! Ik kan het ook niet van me afzetten hoor en elk toiletbezoek is een martelgang. Ik had zo gehoopt dat het toch goed zou aflopen voor jou!!! Het is moeilijk om weer die hoop te krijgen, maar ik weet zeker dat het wel weer komt als je straks er weer klaar voor bent om een nieuwe poging te doen. Maar nu eerst dit verwerken en goed afsluiten. Nou meis, nogmaals heeeeeel veel sterkte!!
OW sill wat een rot bericht lees ik van je, kan weinig anders voor je doen, dan je erg veel sterkte wensen...en een dikke virtuele knuffel geven. @ jeetje.. snap ook wel dat je de gang naar wc erg lastig vind... maar je houd het gewoon binnen hoor Gister ook weer geklust, dus ik zit nu netjes om de dag...wie weet mag t ook es lukken hier En verder doet die kopstoot van Mandy nog steeds zeer.... oef zeg, wat een hard hoofd heeft ze... Tis gelukkig maar een beetje blauw en dik..
@Mandysmamsie: oei dat lijkt me pijnlijk ja die kopstoot! Hopelijk trekt het blauwe snel weg! Ja, ik doe mijn uiterste best en probeer echt me niet al te veel zorgen te maken, maar ja, soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Klinkt alsof je heel goed bezig bent deze maand! Zou fijn zijn als het weer mag lukken voor jullie!
Nee Sill .... wat ontzettend erg vind ik dit! Moet eerlijk zeggen dat ik er al niet zo'n goed gevoel meer bij had, vooral toen je helemaal niet meer reageerde. Hele dikke knuffel en sterkte...