Lieve Sill, ik zit hier met tranen in de ogen je bericht te lezen. Het leven is soms gewoon zo oneerlijk!!!! Heel veel sterkte en neem al de tijd dat je nodig hebt om dit verlies te verwerken en een plaatsje te geven. Dikke knuffel!!!
@Sil: jemig, meid. Het eerste wat ik net deed, toen ik uit bed kwam was mijn laptop opstarten voor jou. Maar dit was niet wat ik wilde lezen. Goh, wat is dit oneerlijk! Wanneer moet je nu naar de kliniek? Een mega dikke knuffel, meid, want ik heb zo ontzettend met je te doen! @Jeetje: logisch dat ieder toiletbezoek een martelgang is. Zou ik ook hebben. Maar gebruik de pattex van Ricmar maar goed! En fijn weer eens een 'verse' zwangerenbanner te zien, die hebben we te lang moeten missen. Ook jij een knuffel, want ik weet dat het voor jou ook niet makkelijk is. @Mandysmamsie: ja, die kleine koppies zijn bikkelhard, weet ook ik uit ervaring. Dat zal nog wel een paar dagen behoorlijk gevoelig blijven. En zo te horen netjes geklust. We duimen op goed nieuws over 2 weken.
Ja donders zeg die harde koppies..... ik ben altijd de pineut zeg maar.... Maar het gaat gelukkig niet meer met opzet... die fase heeft ze ook gehad, en dan lag me neus bond en blauw....(nou ja beetje dan). Maar met opzet of niet, pijn doet het wel. Op de 1 of andere manier wordt Mandy erg wild als ze boos is. En eigenlijk was er niks... maar ja, ze zit idd al een paar dagen niet echt top in haar velletje... dat was maar weer es erg duidelijk! Nu weer op school, en ik moet nodig weer in huis aan de slag! Oja... ik ben trouwens rete blij met me toestel. Manlief moest hem ook ff testen... enne nu heb ik lekker een behoorlijk aantal leuke foto's van smurf en mij. Meestal maak ik de foto's! Oja... we hebben Mandy haar zijwieltjes er af gehaald.... maar dat was nog ff geen succes zeg maar.... Ik durf er om te wedden dat het pas gaat gebeuren als mevrouw zegt dat ze het wil..... hihi... zo gaat het met alles!
@Mees: denk dat ik me over een paar dagen misschien al iets geruster zal voelen maar nu zo voor mijn NOD met een zeurderig gevoel in de rug (en buik soms) vind ik het nog erg eng! Maar ja, je hebt nooit garanties, zelfs niet als je al wat verder bent... Vandaar ook dat ik toch een banner heb gemaakt. Ik wilde namelijk ook kunnen zien hoever ik precies ben. Ik heb het gisteren trouwens tegen mijn zusje verteld (de enige tot nu toe!) en ze was echt heel blij! Was wel weer bijzonder. Ik had haar zaterdag al proberen te bellen, maar toen nam ze niet op. En toen ik gisteren belde en het nieuws vertelde, zei ze dat ze al dacht dat ik dat ging vertellen toen ze zag dat ik had gebeld de dag ervoor! Hoezo telepathisch?
@Mandysmamsie: ik heb het ook met mijn zoontje gehad, was niet met opzet, maar toch wel pijnlijk. Gelukkig heeft de kleine meid zo vakantie. Kan ze weer even helemaal bijtanken. Hier ook weer slecht geslapen. Weer op de bank in slaap gevallen, maar als ik dan naar bed ga doe ik geen oog dicht. Hoop dat het komt van het 'afkicken' van mijn werk en het ritme daarvan en dat dat snel over gaat, want dit is wel erg vermoeiend zo. Heb gelukkig mijn werk afgekregen gisteren, dus een last van mijn schouders af. Nu nog wel het hele huis aan kant en vooral een enorme berg strijken, voordat we evt. weggaan later deze week. Maar eerst even bijkomen van het nieuws van Sil. Goh, ben er ondersteboven van. Dus eerst maar koffie.
Nou ik moet straks om 12 u bij de kliniek zijn, ze denken nog steeds dat er toch nog 1 kan zitten ik zei daar geloof ik nix van ik ga mezelf niet in de maling zitten nemen. Maar ze wilde toch dat ik vandaag nog kwam ipv volgende week. Dus dat gaan we dan maar doen, weten we zeker waar we aan toe zijn. Meiden bedankt voor jullie lieve berichten, ik laat vanmiddag weten hoe het is gegaan. Liefs ikkuh
Sill: Wat voel je je dan toch leeg he meid, ik had ook echt iets nodig om me aan vast te klampen, iets concreets kunnen doen. Bij ons was dat onderzoek naar onze vruchtbaarheidsproblemen, bij jullie is dat gelukkig die eskimootjes die ze terug kunnen plaatsen. Inderdaad laten ze langer doorgaan met die medicijnen; je was er al zo bang voor. Maar nu, nu ben je deze 2 ukjes kwijt. Daar moet je echt even tijd voor nemen. Maar dat kan samen met nieuwe plannen maken. Het een bijt het ander niet.....Veel sterkte meid. Jeetje: ik herken die angst om naar het toillet te gaan, je voelt vanalles lopen, er loopt ook echt vanalles, die angst dat het gekleurd is......dat blijft nog wel even. Leg je daar bij neer. Je mag bang zijn, maar laat het je niet beheersen. Probeer afleiding te zoeken. Dat helpt. Je kan het toch niet beinvloeden. Oh wat ik had gedaan; wie weet helpt het jullie, een steen gedragen tegen miskramen: Robijn in Zoisiet. Baat het niet......
Oja mees.. jij gaat toch naar Disney? Hoe lang ga je... ik kan het niet meer terug vinden. We zijn toen een paar dagen gegaan.... en de laatste ochtend hebben we een ontbijd met de Disney figuren gedaan. Dat koste geloof ik 20 euro pp... dus misschien nog een leuke tip voor je. En dan kan de kleine de eerste dagen vast wennen aan de figuren, want dat zal misschien toch wel spannend zijn... en bij dat ontbijd komen ze echt even om ste beurt bij je aan tafel! En dan kan je zelf ook knuffelen. Zo heb ik een geweldige knuffel foto met knabbel en babbel... Lekker lief hoor! Veel plezier! @ Sil... ow wat fijn dat je dan in ieder geval vandaag nog terrecht kan... je kan het maar zeker weten, en wie weet zit er idd nog wel 1! Hou moed meis... @ Jeetje... geinig dat je zus dat dan aanvoelt, hih, probeer nu toch maar gewoon te genieten! @ mijn huis.,.. schiet niet op dat opruimen...
Ja het voelt echt verschikkelijk, ik kan ook nix anders dan dom voor me uit zitten staren en janken!! En ja Jes ik voelde het al aankomen, stom is dat he?? Ik denk dat je lichaam op 1 of andere manier toch laat merken dat het niet goed zit ofzo, ik weet het niet, ik was ook eigenlijk stomverbaasd hoor toen de test toch positief bleek te zijn... Maar goed ik ga de tijd nemen om dit te verwerken, we gaan volgende week op vakantie, hopelijk een beetje tot rust komen en dan kijken wat we gaan doen. Op dit moment komt er toch nix zinnigs uit, zou wel willen schreeuwen.
@Sil: gelukkig dat je toch meteen kunt langskomen. Lijkt me wel fijn om meteen te zien waar je aan toe bent. Stiekem hoop ik ook dat er toch nog eentje zit.... Goed dat je volgende week even op vakantie gaat. Even je gedachten een beetje verzetten in ieder geval.
@Sil: 'fijn' dat je vandaag al langs kunt komen. Stiekem blijf ik ook nog even doorduimen en hopen dat met dat stolsel een ukkie is meegekomen en de andere nog veilig bij je is. Al snap ik dat jij het even niet meer zo positief inziet. En huilen (en schreeuwen) mag je gerust doen. Het is niet niks wat je mee hebt moeten maken, dus doe waar je zin in hebt! Jammer dat we je alleen op afstand kunnen steunen. Had je graag even lekker stevig vast willen pakken. Kan je man met je meegaan straks? @Jeetje: inderdaad telepathisch? Maar jullie zijn toch ook een tweeling? Heeft je zus eigenlijk kinderen? @Mandysmamsie: we moeten de echo van morgen afwachten en nog belangrijker wanneer we volgende week terug moeten komen. Dus we zijn nog niet weg, waarschijnlijk donderdag (schat ik zelf in) kunnen we pas weg. We willen naar een camping gaan in de buurt van Disney en dan maar een dag naar het park. De rest zullen we hopelijk dus in onze caravan, in de omgeving of het zwembad doorbrengen. We moeten ook even afwachten hoe ons zoontje erop reageert. Hij kent Mickey Mouse enzo wel, maar als ze zo levensgroot voor hem staan, weet ik niet hoe onze held op sokken gaat reageren.
Gewoon lekker schreeuwen hoor, Sill!! Wat denk je dat ik toen allemaal heb gedaan... Goed dat je zo snel bij de kliniek terecht kan, dan weet je tenminste waar je aan toe bent...
@Mees: ben ook heel benieuwd hoe jullie heldje op sokken daarop zal reageren! Wel lekker even op een camping in Frankrijk! Ja, we zijn een tweeling en ze weet natuurlijk ook wel dat we bezig zijn voor een kindje, maar toch! Ze heeft zelf geen kinderen.
Jeetje... voel jij dan ook dingen van haar eigenlijk??? Hoe zit dat.... Ik ben aagje. Ik zoek iemand die hard kan schoppen... ik blijf weer hangen op zp... oja... lees me blog ff..... Die is ook es een keer positief! Lol Nou ik heb mijn to do lijstje gemaakt... en die is toch wel langig.... dus moet ik echt ff aan de slag! Laterssssss
@Sill: ik wil je heel veel sterkte wensen meis! Ik vind het echt erg voor jullie! Ook ik hoop dat er toch nog een vruchtje zit! Heb je de vruchtjes beiden af zien komen Sill of weet je het niet zeker? Dikke knuffel voor jou meis! Heel veel sterkte,ook voor je man en zoontje! @Jeetje: ik begrijp je zo goed,het zijn zulke onzekere weken.Gelukkig ga je naar Nederland,dan heb je wat afleiding. @Mandysmamsie: balen van je blauwe oog,heb je het een beetje gekoeld? @Mees: ik hoop dat je een fijne vakantie krijgt meis! Hetgene wat nu bij Sill weer gebeurd,maakt me zo angstig.Ik voel mijn eigen pijn dan weer en word zo bang om verder te gaan met IUI,want ik wil die angst en onzekerheid niet meer voelen en meemaken.Maar we willen zo graag een kindje,dat we wel door willen gaan.Maar ook ik ben bang....zelfs al VOOR ik zwanger ben
Lieve Sill, sterkte vandaag meis. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie straks toch nog een vruchtje zien zitten, blijf even door duimen. Wel heel fijn dat je zo langs mag komen en niet nog 1 week moet wachten, zo weet je vanmiddag wel waar je aan toe bent. Hele dikke knuff en ik denk aan je!!!
@Lyanna: wat ben jij alweer ver in je zwangerschap he!....wat gaat de tijd toch hard! Fijn dat het goed gaat!
@sil, nogmaals een hele dikke knuf meid! huil flink uit, opkroppen heeft totaal geen zin. volgende poging met goede moet ingaan hoor. @jeetje, de duimen met pattex draaien volop hoor! enne, ik had in het begin ook ongi achtige klachten, dat hoort er helaas bij....heel vervelend omdat je zo onzeker dan nog bent. @mandysmamsie, zo'n kopstoot kan flink zeer doen! die van mijn kleine man doen al zeer..... @mees, wel genieten van je vakantie he! niet de stress van je werk alles laten verpesten. lekker naast je neerleggen en plezier hebben hier zo weer aan de wandel, de kinderboerderij is de bestemming. kleine man was om 6 uur al wakker helaas, maar zal wel aan het warme weer liggen.
@Hoop: kan me je angst heel goed voorstellen hoor meis! Ik heb er net nog een testje tegenaan gegooid want voelde me zo onzeker en gelukkig was die donkerder (ondanks dat ik al best veel had geplast) Ik weet wel dat het niet alles zegt, maar toch stelt het me weer even gerust.
@ Hoop... ja gekoeld had ik het zeker... maar tis toch dikkig geworden ... helaas pindakaas.... Heeft nog niemand me geschopt?? Mijn strijkwerk is lekker al wel af... het ergste maar het eerste gedaan... heb nog 3 kwartier voor smurf komt..oeps...gaat gauw stofzuigen, wc's doen, keuken doen en afstoffen! Onee dat laatste doe ik wel met smurfje...vind ze leuk! @ Jeetje... tx voor je reactie... enne fijn toch die extra test! Waarom twijfel je zo als ik vragen mag? Ik mis je voor geschiedenis ben ik bang.. sorry hoor, knuffie!