*Geeft Mandysmamsie een schop onder de kont* En doe dat ook even bij mezelf, want ik moet echt verder met mijn werk! @Just: oh goed om te horen dat je dat ook had in het begin. Zo stom dat ik gewoon niet meer precies weet hoe het de vorige keer voelde... Leuk, de kinderboerderij! Kijk, dat mis ik hier nou soms!
Hoop, ja....ik ben vandaag alweer 28 weken. Gaat zo snel allemaal en ben blij dat het ondanks de heftige pijn die ik nu heb ivm BI zo goed gaat. Ik geniet van het getrappel en de bewegingen in mijn buik. Ik kan jou angst ook heel goed voorstellen hoor, is ook niet niks allemaal. Knuff voor jou. Jeetje, wat fijn dat je test (mag graag testjes kijken ) er ondanks het vele plassen toch donkerder uitziet. Dat kan een heel goed teken zijn en ik hoop dat de tijd snel omvliegt tot je 1e echo. Mandy, wat pijnlijk zo'n kopstoot. Hoop dat het snel minder wordt, want lekker is het zeker niet. Heb ik ook wel eens gehad met onze zoon. Just, zoon weer vroeg vandaag. Wandel ze naar de kinderboerderij en geniet maar van het mooie weer.
@Lyanna: Bekkeninstabiliteit geeft enorm veel pijn,dat is erg jammer.Het beperkt je toch wel in veel dingen.Maar je kan inderdaad wel heerlijk genieten van je kleine in je buik,het heerlijke getrappel.Ik kon daar ook altijd zo van genieten. @Jeetje: fijn hoor meis dat je test donkerder is! Het is toch een goed teken! @Netjes dat je de strijk al gedaan hebt! Ik heb hier nog helemaal niks gedaan!
Ik moet me tijd doden.... tis al bijna 12 uur Wc ook al klaar, nu alleen nog ff stofzuigen.... Kan ik straks met smurf naar de markt... en stomerij en bakker en boodschappen.. heb geen tijd voor de zon...is de schuld van ZP anders was ik allang klaar!
Weet je wat ook vervelend is... de was opgeruimd te hebben, gestreken te hebben.... en de volgende al weer in de machine zit Dat schiet niet echt op...
@Mandysmamsie: zo'n wervelwind als jou kan ik ook wel hier in huis gebruiken. Bij mij is het vaak windstil, dus er gebeurd niets of te weinig. Heb nu al 3 keer de strijkbout aan en uit gezet en de berg wordt nog niet echt kleiner. @Jeetje: jij dus ook een beetje een dipje om je op het werk te storten. Kan me voorstellen dat je na je positieve test nog een beetje in een vacuum zit. @Hoop: ja, merk ook dat het nieuws van waarschijnlijk weer een mk in ons clubje me weer met beide benen op de grond zet. De hoop die je weer voelt als iemand van ons zwanger wordt, geeft mij ook weer moed om me over mijn angst heen te zeten, want ook hier is de wens voor nog zo'n kleintje zo groot. Maar moet wel zeggen dat de 'moed' me vanmorgen weer in de schoenen zonk. Hoe oneerlijk kan het zijn, hè? In een ander topic las ik iemand die twijfelde of ze weer een abortus moest doen (haar 3e al). En wij die al zo lang hopen, verlangen en het verdriet hebben als het mis gaat, staan nog steeds met lege handen. @Sil: je bent nu waarschijnlijk in de kliniek en zit te wachten tussen hoop en vrees. Weet dat we met zijn allen in gedachten bij je zijn! @Lyanna: nog 'maar' 12 weekjes en dan is de kleine er al weer! Wat gaat de tijd snel. Beseft je zoontje het een beetje? Hier best een productief ochtendje gehad, ondanks dat het met de strijk niet echt wil lukken. We hadden overal nog oude troep staan(oude kooien/hokken, een oude tv die we ooit nog eens wilden gebruiken, maar die alleen maar staat te verstoffen). Vanmorgen mijn man aan het werk gezet om dat allemaal maar eens naar het stort te brengen. Geeft letterlijk en figuurlijk weer even ruimte. Vanmiddag willen we even naar de ANWB gaan. We hebben een kaartje in de autokampioen gevonden dat je 1 toegangskaartje voor Eurodisney gratis kan krijgen. Toch leuk meegenomen, want zo'n kaartje kost 70 euro. Nu hoeven we er dus nog maar een te kopen en dat wil mijn man dan ook gelijk even daar doen. Dan hebben we ze maar vast. Verder moet ik nog een beetje afkicken van het werk. Het enige wat ik nog moet doen is wachten op een drukproef van een folder, die vandaag zou komen. Dus ik moet toch af en toe mijn mailbox nog in de gaten houden. Wel lekker dat je nu het moment van aan en uitzetten zelf kan bepalen of de mails die je lekker onbeantwoord kan laten tot na mijn vakantie.
Hmm altijd fijn troep weggooien! Dat vind ik zelf ook wel prettig... man lief houdt niet zo van wegdoen Mandy wil al weer in haar badje,... maar nee, eerst de markt en boodschappen... kan ze de rest van de dag lekker spelen... en ik mag dan geoorloofd niksen..want dan heb ik genoeg gedaan! Wervelwind.... leuk gevonden trouwens
Syl, wat vreselijk meis. Ik heb zo voor je geduimd, en stiekem nog erg goede hoop. Ik dacht misschien heeft er eentje het gewoon niet gered maar de andere wel. Maar als ik jou zo hoor, zou ik mezelf ook niet meer voor de gek willen houden. Als je zo heftig bloedt dan is er natuurlijk ook geen plekje meer voor de ander. Maar aan de andere kant de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus misschien nog een piepklein kansje. Ik wens je heel veel sterkte vanmiddag, en ik denk aan je hoor. @mandymamsie: *vraagt zich af hoe het met Xon gaat... is erg stil of heb ik iets gemist?* Hier is Xon , het loopt tegen einde van het schooljaar en dat is echt zo ontzettend veel werk. Ik heb het hele weekend keihard zitten werken, van 's ochtends 8 uur tot laat in de avond, met af en toe een kleine onderbreking. Dus vandaar dat ik even niet heb gereageerd en de komende tijd ook wat minder zal reageren. Nu even snel in de pauze gekeken hoe het ging met Syl, maar nu weer heel snel verder.
Ok Xon begrijpelijk als je het zo druk hebt, nog ff doorgaan, en dan heb je ook vakantie toch? We denken iig nog aan je, das toch ook weer fijn! Knuffieeeeee
Hoi meiden, Was ik weer.....Het is een gebed zonder einde geloof ik, ik snap er geen donder meer van hoor!!! Zoals ik vrijdag al zei, er zaten 2 vruchtzakjes waarvan ze van 1 niet kon zeggen of er een vruchtje inzat en 1 met vruchtje maar zonder hartactie, nou dat kon geen kwaad was nog erg vroeg voor een echo. Nou vandaag er zitten 2 vruchtzakken 1 zeker leeg, de ander wel een vruchtje maar geen hartactie, vandaag 3 dagen later is het ineens wel een probleem dat er nog geen hartactie is, jaaa dan breekt toch je klomp zeg!!!! Dus dan zou in 3 dagen tijd het hartje hebben moeten gaan kloppen ofzo???? Ppff nu nog veel meer vragen dan vanmorgen....Maar ik moet volgende week iig gewoon naar mijn eigen gyn. om te kijken of de MK al heeft doorgezet of dat ik gecureteerd( als je het zo schrijft) moet gaan worden. Dus hoe dan ook einde van dit hoofdstuk......Helaas....
@Syl: nou, wat een raar verhaal, zeg! Kan me voorstellen dat je nu nog meer vragen en onduidelijkheid hebt. En dat van die hartactie kan ik me ook niet voorstellen dat dat nu ineens wel had moeten kloppen. Je zit hoe dan ook nog erg vroeg in de zwangerschap en bent dan ook nog afhankelijk van wanneer het ingenesteld is. Maar als ik het zo hoor, zit zowel het 'goede' vruchtje als het lege vruchtzakje er dus nog in, ondanks het heftige bloedverlies. Was dat stolsel nu wel weg? Nou, meid, een dikke knuffel en ik hoop nog steeds dat je op 9 juli toch verrast gaat worden door een kloppend hartje. Een dikke knuffel, meid!
@Sillysa:Wat een toestand meis!Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even helemaal niet meer weet waar je aan toe bent! Is er dan stiekem toch nog hoop misschien? Dikke knuff meid! Ik heb zo met jullie te doen,ik loop er heel de tijd aan te denken
Eigenlijk ben ik vandaag vanaf de punctie en dus ook de dag vanaf bevruchting 4 weken. Maar hun rekenen net zo als bij een spontane zwangerschap en zeggen dus 6 weken, nou voor mijn gevoel klopt dat dus niet, maar zij zeggen van wel. Ik vind dat vreemd hoor, maar zij zullen het wel weten, ik moet dinsdag naar de gyn. ik hoop dat ze dan spontaan hebben losgelaten want ik zit natuurlijk ook niet te wachten op een lange nasleep hiervan. Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik denk niet dat ie ineens begint te kloppen hoor, we zien het wel.....Mees, nee het stolsel zit er ook nog steeds.....
@Syl: ik dacht dat je vanaf de testdag ongeveer moest rekenen. Dat zou 22 juni zou, dan zou je a.s. vrijdag 6 wkn zijn. En nu ben je dan toch 5 wkn 3 dgn? Ik hoop dat je eigen gyn meer duidelijkheid kan geven. Kun je die niet bellen om even tel. te overleggen? Ik wil je geen valse hoop geven, maar volgens mij klopt het niet zoals hun rekenen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En als het dan toch niet zo had mogen zijn, dat het dan snel op de natuurlijke weg mag gebeuren. Ik denk aan je.
@Sil: wat raar zeg allemaal! Snap dat het er niet duidelijker op is geworden zo. Maar ondanks al dat bloedverlies zit er dus nog steeds iets. Misschien dat dat ergens toch positief is? Ik hoop dat de gyn meer kan vertellen en dat het dan echt duidelijker wordt. Ik zou denk ik niet tot volgende week kunnen wachten. Zou je niet kunnen vragen of je toch eerder mag komen nu dit allemaal onverwacht zo loopt?
Mees, nee ze rekenen vanaf je laatste menstruatie zoals ze ook doen als je spontaan zwanger raakt dan ben je ja ook ineens 2 weken verder dan je eigenlijk bent, maar ik vind dat onzin omdat je met ivf precies weet wanneer ze bevrucht zijn. maar ik ga er volgende week gewoon naartoe en ik zie het wel, ik ga eerst maar s ff bijkomen....Ik ben kapot en doodmoe... Dankjulliewel allemaal voor het meeleven, echt heel fijn, super.... Liefs ikkuh