wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik had begrepen dat als deze echo goed is, ik met Puregon mag beginnen. Ik zou dan ongeveer na week (7-8 dgn) terug moeten voor de volgende controle. Dus dan zouden wij nog even een paar dagen weg kunnen.
    Overigens heb ik ook niets met Disney, als ik eerlijk ben. Vandaar dat we ook naar een camping in de buurt willen gaan en maar 1 dag naar het park. Als je in zo'n Disney-hotel zit, heb je vaak van die arrangementen dat je gelijk een kaartje erbij krijgt voor iedere dag dat je gaat. En daar moet ik echt niet aan denken om daar dagen rond te lopen.
    We gaan erheen omdat je toch even in het buitenland bent en het niet te ver rijden is. En ze hebben een nieuwe hoek met allerlei dingen van Cars. Mijn zoontje is daar helemaal gek van. Dus dat is de voornaamste reden.
    @Jeetje: vandaag officieel je NOD. Fijn te lezen dat je testen mooi donkerdere geworden waren.

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, heel veel s6 meid in het ZH, het gaat nu dalijk allemaal heel snel. Geniet lekker van je vakantie.....

Boudi, jij ook al morgen op gesprek, het gaat je vast lukken om ze zover te krijgen dat je van start kunt, s6....

Xon, ook al bijna de echo, het gaat wel hard zo hoor!! Go ladies!!

Maureen, ik heb je banner niet gezien hoe is het bij jou?? Jij moest toch ook naar de gyn vandaag ofzo?? Nou iig s6....

Ja dames het is toch allemaal wat he?? Nu wel aardig rustig hier, ik hou rekening met het ergste en ik zie het wel. Ik kan me wel allerlei dingen in mijn hoofd halen maar daar schiet ik toch nix mee op. Ik hoop wel dat het allemaal voorbij is als ik op vakantie ga want dat zou toch wel een enorme domper zijn, dan zit je ook niet echt lekker......Ook wel leuke dingen in het vooruitzicht natuurlijk, mijn kleinzoon wordt zaterdag 1 lekkerding dat ie ook is hahaha, tja hij kan er ook nix aan doen toch??

Meiden dikke knufff en tot later, ikkuh

3. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Moge dames... wou iedereen even een goedenmorgen wensen...!
    Hopelijk hebben jullie beter dan ik geslapen, want me meisie werd rond 2en wakker met pijn in haar beentjes....
    Ze groeit me te hard hihi, ze komt nu al 10 cm boven me navel uit... pff... ze is nog maar 4 blijf nog ff klein...;)

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: succes in het ziekenhuis!Ik begrijp het heel goed dat je bang bent hoe je op de spuiten reageert.Ik had dat ook met de clomid en pregnyl.Tis ook allemaal niet niks meis.

@Maureen: ik weet ook niet meer precies wanneer jij naar de gyn moest,maar wel al snel toch?
    Wanneer kan jij testen?

@Jeetje: jij ook een fijne dag meid.Hoe voel je je? Krijg je al klachtjes?

@Sillysa: ik blijf voor jou duimen dat alles goed mag gaan.Ik heb het hier bij mijn eigen moeder gezien,die zo ontzettend bloede...die 7 maanden plat gelegen heeft in haar zwangerschap en toch een gezond kind op de wereld heeft gezet!
    Ook ik wil je geen valse hoop geven,maar we moeten niet vergeten dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
    Sterkte meis!

@Xon: voor jou schiet het nu ook op.Fijn dat je weer ,aan de slag, kan!

@Boudicca: lekker doordrammen dat je snel aan de slag wil en geen informatie-bijeenkomst hoeft hoor.Ik snap heel goed dat je DOOR wilt!

Hier hadden we het stapelbed verkocht van mijn zoons.Die mevrouw die het kocht mailde me of ze gisterenmiddag kon komen ipv gisterenavond.Ik mailde haar terug dat dat geen probleem was en of ze even wilde laten weten,hoelaat ze dan ongeveer kwam.
    Ik kreeg geen mail terug en ze is niet langs geweest smiddags.Ik dacht: dan komt ze misschien toch (gisteren)avond.Maar nee hoor!!
    We hadden het stapelbed al uit elkaar gezet en helemaal schoongemaakt en vervolgens in de gang gezet,zodat ze het direct mee konden nemen.Zo irritant he...dat mensen dan niet even afbellen!:x
    Ik heb ze wel even een flinke mail gestuurd!

Vervolgens daarna een hoge koelkast opgehaald(ook via marktplaats).We krijgen morgen de sleutel en onze koelkast blijft in ons oude huis(dat is een inbouw).Blijkt het in een flat te zijn zonder lift...hebben wij weer.Maar goed,de koelkast zag er als nieuw uit...dus manlief en ik samen dat ding naar beneden gedragen.
    We hebben dus onze eerste aankoop voor het nieuwe huis gedaan!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mandysmamsie: groeipijn is erg pijnlijk.Ik ben ook heel vaak snachts mijn bed uit geweest voor de kids.Twee van mijn zonen komen al een kop boven mij uit en ik ben ook lang 1.79!

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

OEf lange dame zeg.... hihi.. dan moet ik me hoofd in me nek gooien, whahahha,.. nee gekkigheid, dat valt wel mee!
    Wat fijn, je koelkast is al binnen... nu de sleutel nog ff!
    Enne moet je veel verbouwen eigenlijk of valt dat reuze mee?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, succes in het zh vandaag!

@hoop, stom he van die mensen van marktplaats. denk je iets verkocht te hebben, nee hoor. heel irritant. hopelijk verkoop je het bed toch nog snel

@maureen, succes vandaag

@xon en boud, succes met de laatste loodjes voor het einde van het schooljaar!

hier heeft de kleine man lekker doorgeslapen tot 7 uur en daarna om 9 uur vond hij het wel welletjes. nu ligt hij dus fijn te spelen in de box. zo maar even bij papa neerleggen, kan ik even douchen. helaas al sinds gisteren een stijve nek.....heel vervelend. hopelijk is het snel over.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Madysmamsie: we hoeven echt helemaal NIETS in ons nieuwe huis te doen! Die mensen hebben amper een jaar in dat huis gewoond....hadden alles netjes opgeknapt,dus het ziet er perfect uit.Alles lekker wit! Mooi laminaat erin.Echt geweldig!
    Als we er wonen zal ik een paar foto,s in mijn album zetten ok

@Just: lekker als zo,n kleintje zo lekker slaapt he! daar word je als ouders helemaal blij van!
    Een stijve nek is heel irritant ja en vooral pijnlijk! Heb je geen creme om erop te smeren...speciaal voor pijnlijke spieren?

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mamsie, ja erg pijnlijke bedoeling die groeipijnen, ik weet nog van mezelf dat ik er als kind ook erg veel last van heb gehad en mijn zoon ook trouwens...Dat zullen nog wel wat slapelose nachtjes worden denk ik...

Hoop, idd erg vervelend als mensen niet meer reageren en ook gewoon niet komen. Wel leuk dat je al lekker bezig bent met je nieuwe huis, morgen dus de sleutel?? Veel plezier met verhuizen...

Just, wat lekker dat ie zo goed geslapen heeft en die stijve nek is ja wel lastig als je m steeds met tillen. Beterschap...

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik ben terug v vakantie..... En wat zie ik..... Een positest!!!!! Gefeliciteerd Jeetje!!! X

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Syl voor jou ga ik heel hard duimen!!!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hey Salcia!! Alles goed meid?? Hoe was het in Italiƫ?? Dankjewel hoor ik duim ook nog een beetje ik heb zoveel s6 verhalen gelezen'wie weet wordt mijn verhaal ook wel een s6....

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Salcia: dank je wel!! Ik hoop dat alles goed mag gaan deze keer, dus ben nog wel een beetje voorzichtig blij...

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje ja snsp ik had ik ook, had een mk bij 10,5 wk dus was pas echt blij bij 12 weken maar toch... Je bent ZWANGER!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    met al dat roze krijg ik test drang meiden helup...

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Syl, ik hoop ook op succes bij jou... Moet gewoon!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, meiden, jullie zijn weer lekker aan de klets geweest!
    @Syl: fijn dat ik toch een beetje positiviteit tussen de regels hoor. Je kan niets meer doen dan afwachten en wie weet schrijf jij wel het volgende succes-verhaal! Het moet gewoon goedgaan! Heb je nog zw.kwaaltjes?
    @Hoop: je zou die mensen toch! Ik had het ook dat die persoon ook maar niet reageerde en even bang was dat ze ons ermee zou laten zitten. Wij hadden nog wat mooie vogelhokken/kooien, waar ik nog best wat voor had kunnen vragen. Maar ik zag deze ellende al weer voor me (zoals bij jou) en we hebben ze dus maar naar het stort gebracht.
    Ik hoop niet dat je zoon daardoor op de grond heeft moeten slapen vannacht.
    @Salcia: zo lekker weer terug van vakantie. Ik kan me nog indenken dat je meldde dat je ging vertrekken. Wat zijn die 2 weken voorbij gevlogen. Alles goed gegaan met de kleine meid! Toch even spannend als je zo ver van huis gaat.
    @Jeetje: jij ook al aan het inpakken voor je reis naar NL? Hier redelijk weer, dus de dikke kleren hoef je voorlopig nog even niet in te pakken.
    @Justme: vervelend van je stijve nek. Kan het niet door de draagzak komen dat je toch te veel kracht uit je nek gehaald hebt? Nou ja, je weet het soms niet. Kan ook gewoon tocht zijn, natuurlijk. Maar vervelend is het wel.
    @Mandysmsamsie: groeipijn ken ik zelf niet (ik ben een kleine dikke opdonder), maar het schijnt erg pijnlijk te zijn. Kun je daar iets voor geven (paracetamol of iets).

Ik ben weer terug uit het zkh (al geruime tijd, hoor). De echo was prima. Eierstokken waren mooi geslonken en het baarmoederslijmvlies dun. Er zaten 5 blaasjes, wat heel mooi gemiddeld was. Dus al met al een prima echo.
    Mag morgen beginnen met 225 I/E Puregon spuiten en moet volgende week donderdag weer terug voor de volgende echo. Had gelukkig mijn eigen fertiliteits-arts. Wat is dat toch een prettig mens. Duidelijk, maar wel een hele warme vrouw. Ze geeft (ondanks dat zij ook geen zekerheden kan geven) je wel altijd het gevoel. We gaan ervoor! En dat heb ik zo af en toe wel nodig.
    Direct daarna even bij de assistente langsgeweest en we hebben het hele puregon-pen-riedeltje nog een keer doorgenomen. Ze hebben daar van die test-sets. Dus ze heeft me alles nog een keer laten doen en uitleg erbij gegeven. Toch wel weer handig, want er zakt toch weer veel weg na ruim een maand. Ik ben dus weer klaar voor de volgende stap!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Italie was super, wel totaal anders met baby op vakantie maar ze was gek op t zwembad en heeft leten zitten daar en zit nu de hele dag haha

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees, hopelijk brengt het prikken je iets moois, ik duim..

20. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sil: He bah, wat een verdrietig nieuws. Ik vind het zo erg voor je, had het je zo gegund.
    Maar ook ik blijf nog even door duimen, ik dacht ook dat het vrij normaal is als er met 6 weken nog geen hartaktie is.
    En een vriendin van me heeft ook een keer enorm veel bloed verloren in het begin van haar zwangerschap, maar heeft toch een gezond zoontje gekregen, dus wie weet...

Jeetje: Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij/zij dit keer plakken!

Sneeuwmees: Klaar voor de volgende stap, fijn! Succes ermee!

Deel Deze Pagina