Oef dat wordt dan een groot manneke pfffff.... Maar wel fijn dat alles goed is toch? Helpen de oefeningen? @ Boud ow wat vervelend.... maar ergens voel ik dat je hem vind nadat je heen geweest bent... wedde?
@Boud: oh, meid, ik leef met je mee. Ik ben dus nog steeds mijn telefoon kwijt en ook daar kan ik maar niet met mijn hoofd bij. En onbewust/bewust check ik alles vaak nog maar een keer. Zo'n usb-stick is inderdaad balen. Ik moet zeggen dat ik die ook altijd kwijt ben. Heb je niet eens foto's erop gezet, of een bestandje van je werk er even bij op gezet en misschien in je werktas (als je die al zou hebben) gestopt. Geen blazer of ander jackje wat je misschien een keer aan gehad kan hebben. Nou, als je hem weer vindt (waar ik van uitga, want die dingen duiken altijd weer op de meest onmogelijke plekken op), dan maar gelijk zo'n fluit-ding eraan vast maken dat als je hem kwijt bent, de volgende keer ernaar kunt fluiten. Succes vanmiddag! Gaat goedkomen en slim om nog even een ovu-test te doen. Je kan zo'n gyn maar beter net voor zijn. @Mandysmamsie: balen van je rode oog. Dat zal nog wel even aanhouden. Maar inderdaad het zonnetje schijnt, dus weer weer voor een zonnebril. Is je dochtertje nog wakker geworden vannacht? @Jeetje: lastig om je mond dicht te houden. Snap je voorzichtigheid, maar het is ook zo groot om voor je te houden. Ik woon naast mijn ouders en zie ze dagelijks. Langer dan 5 wkn zwangerschap heb ik het nooit voor me kunnen houden. Maar je moet doen (en voor het moment kiezen) wat voor jou het beste voelt. Ook als je het later zou vertellen, hebben mensen daar alle begrip voor, zeker na je vorige ervaring. We waren vanmorgen al vroeg wakker, dus al een productieve dag gehad. Mijn man is vanmorgen met mijn zoontje een tijd weggeweest, zodat ik mijn handen even vrij zou hebben. Dat kwam goed uit, want ik had natuurlijk al veel in mijn hoofd in de planning staan. Heb de hele bovenverdieping schoongemaakt en de douche een grote beurt gegeven. Verder alle tassen ingepakt. We moeten nog wel de nodige kleine dingen inpakken, maar veel dingen hebben we in de loop van de dag nog nodig. De wasmachine heeft gedraaid en er hangt weer een was buiten en in de droger. Daar moet ik dan vanavond nog wat van strijken om mee te nemen. Volgens mij heb ik voor mijn zoontje veel te veel kleertjes meegenomen. Maar goed, beter mee verlegen dan om verlegen en bij kleintjes weet je het nooit. Ze kunnen een keer langs de luier op piesen, met water spelen of eten of drinken over zich heen krijgen, dus dat is van te voren nooit uit te rekenen. Verder heb ik net toch maar even het tel. spreekuur van het zkh gebeld en gevraagd of het standaard was dat ze voor 8 dgn die puregon voorschreven. Dat was inderdaad zo. Ik zei dat ik nu precies voor 8 dgn vloeistof had en dat die dan ook woensdagavond echt allemaal op waren. En als ik donderdag dan de echo kreeg (en dan evt. een nieuw recept) het misschien wat spannend zou worden met de apotheek, omdat ik diezelfde avond dan al dat spul nodig had. Ze had even mee zitten rekenen en gaf aan dat het in mijn geval (met mijn hoge dosering) inderdaad wel erg krap aan zou worden. Ze geven blijkbaar een hoeveelheid voor gemiddelde dosering voor ca. 8 dagen mee. Maar omdat ik dus meer moet spuiten heeft ze nu gelijk een nieuw recept naar mijn apotheek gefaxt. Dat kan ik dan morgen ophalen (hopelijk dus voor vertrek nog). Vanmiddag nog even wat kleine dingetjes kopen en de benedenverdieping nog. Maar dat kan het beste maar als mijn zoontje op bed ligt.
@ mees... ben jij dan toevallig toch misschien een kilo aan gekomen???? Ik zit nu weer op 56.... ben gestopt met snaaien.... maar misschien heb jij gewoon eentje terug gepakt??? @ Juffies.... ik vraag me af.... kleuters met een eigen willetje.. ik wil dat het zo gaat, en dan moet het zo gaan.... hoe pakken jullie dat aan? Mandy walst er hier over heen geloof ik, heeft al in geen dagen een stikker verdiend (thuis ook niet echt Ik wel...niet geschreeuwd). Ik vind dat kleuterpuber gedrag niet erg hoor, hoort erbij, maar ik ben erg bang dat ze door dit gedrag straks weing vriendjes overhoudt..... of zie ik spoken? Mama's van de oudere kids weten het misschien ook wel. Ze is zo kattig en moet op haar manier... Ik heb zelf al tegen juffie gezegd dat ze dat moet aan pakken...maar volgens mij durft ze dat niet echt :S Schiet niet op dus! Tips zijn erg welkom, want ik wil wel dat ze leert samen spelen.... Nu weet ik ook weer waarom in zo graaaaaaaaag eerder een 2de had gewild.... dan had ze het thuis ook moeten leren, volgens mij scheelt dat heus wel wat! Nou tips zijn welkom. Ik gaat nu ff koffie doen.... en kijken of ze weer redelijk benaderbaar is .... zit niet op weer een blauw oog te wachten
@Boud: en al terug uit het zkh? Is het meegevallen? @Mandysmamsie: jouw kilo heb ik niet erbij. Sorry voor jou (blij voor mij). Was zelfs nog 3 ons afgevallen. Al zullen dat wel de laatste onsjes zijn die eraf gaan, want met die hormonen die ik vanaf vanavond moet gaan spuiten, schijn je weer erg aan te komen. @Lyanna: fijn dat de gyn weer tevreden was en inderdaad een hele mooie bloeddruk. Er zullen vele vrouwen zelfs jaloers op zijn. Hopelijk helpen de oefeningen wat voor je bekkenklachten. Vaak zijn het alleen al simpele tips die het draaien, opstaan en lopen wat verlichten. Om er echt vanaf te komen zul je helaas eerst de kleine man op de wereld moeten zetten. Ik ben net even de stad in geweest. Moest nog 2 verjaardagscadeautjes halen en nog wat kleine dingetjes voor de vakantie. Verjaardagscadeautjes voor mensen die je niet zo goed kent, vallen toch altijd weer tegen, dus de tijd vloog voorbij, maar uiteindelijk ben ik dan toch geslaagd. Lekker geslenterd en van alles gekocht. Maar ineens schrok ik, omdat ik mijn parkeerkaartje helemaal vergeten was (en die al ruim 20 min. geleden afgelopen was). Toen was de lol er snel af en ben ik heel snel dwars door winkels afsnijdend naar de auto gegaan. Er zat (gelukkig) geen briefje onder de voorruit. Hoop dus maar dat ik er goed mee weg gekomen ben, want ze controleren heel regelmatig op die parkeerplaats. Dat zouden dan dure verjaardagscadeautjes worden. Ik wil nu nog even naar de apotheek om mijn naaldencontainer te legen en om zo'n medicijnenpaspoort te halen. En per ongeluk expres toch al proberen of het recept van het zkh er misschien al is en of ik die toch al niet mee kan krijgen. Dan zou ik echt alles in huis moeten hebben om op vakantie te gaan. En moet zeggen dat ik dan ook wel erg hard aan vakantie toe ben door al dat geregel en gestress.
@boud, ik kan me je frustratie goed voorstellen! ik ben ook wel eens wat kwijt..... dan vind ik het meestal op de gekste plekken weer.... @lyanna, dat wordt een flinke kerel! hopelijk is verder met jou alles goed en helpen de oefeningen goed @mees, zo jij was goed bezig!! mag je bij mij ook wel doen.... @mandysmamsie, helaas kan ik je geen advies uit ervaring geven....lijkt me ook heel lastig. hopelijk kan iemand je advies geven. hier lekker dagje gehad! de kleine man heeft zich voorbeeldig gedragen! hij is nu wel erg moe en ligt wat te jengelen in de box. hem zo maar even bezig houden.
Ja alweer een topic volgekletst!! Dus op naar nr 4 dan maar, ik zou zeggen wie zich geroepen voelt moet het maar doen. Boudi, hoe is het gegaan vanmiddag?? Hoop dat je ook gauw je stickie weer terug vindt, ik ben ze helaas ook altijd kwijt hier. Mees, morgen lekker op vakantieeee, veel plezier gewenst meid!! Lyanna, ik hoop dat de oefeningen van de fysio wat verlichting brengen, de hele tijd pijn is ook niet alles, s6..... Hoop, druk bezig met verhuizen?? Is het lekker weer voor ook zeg, poehhh... Just, fijn dat je een leuke dag gehad hebt met de kleine man, het was ook super weer vandaag!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/369410-wie-meer-35-deel-4-a.html we kunnen verhuizen