Oooh Mees, nou in ieder geval duidelijkheid maar het blijft evengoed jammer en flink balen dat het deze ronde niet is gelukt. Dikke knuf!! Ik hou jullie nog langer in spanning want ik heb de hele dag geen bruin meer gezien, alleen gisteravond dus een paar veegjes en vanmorgen bij het opstaan. Maar eigenlijk zit ik ook nog niet op mijn NOD. Maar ja, hoe moet ik mijn NOD zien nu? Als ik mijn langste cyclus moet aanhouden zit ik er nog voor. Morgen is pas dag 30 en mijn langste cyclus was een keer 32 dagen! Maar ja met zo'n vroege eisprong... @Boud: nou ik herken dat wel hoor, dat als het nog even kan, je lekker het werk voor je uitschuift! Dat doe ik dus net zo goed, maar ja op een gegeven moment moet ik inderdaad wel de discipline opbrengen om die deadlines te halen (anders hou ik geen klant over!)
Hallo dames, Ik had vanochtend voor ik weg ging nog even ingelogd en het bericht van Jeetje en Mees gelezen. Vergeten uit te loggen en stond dus de hele dag als aanwezig. Maar kom nu net thuis en: @Mees: Nouja hoe raar kan het lopen, dat we nu blij zijn dat je op deze manier duidelijkheid hebt. Maar ik moet toegeven dat ik net als Boudicca vandaag van alles gedaan heb met in gedachten jou en Jeetje. En ik ben toch ook teleurgesteld want had dus wat anders verwacht. Nou meis dikke knuffel. En het is inderdaad wel lekker dat je nu weer verder kunt. Dit was ook echt niets, dat wachten in onzekerheid met (ongetwijfeld) toch hoop erbij. @Jeetje: Bij jou dus nog niet doorgebroken maar wel voortekenen? Balen dat onzekere. Ook ik dacht dat je lf niet veranderd. Heb dat gelezen ooit want zelf zou ik het niet hebben geweten. Maar wel zo onthouden dus. Wat is je kortste cyclus dan geweest? Zou je volgens die cyclus wel je NOD al hebben? Of heb je dat net uitgelegd (sorry). Tja ik blijf stug door duimen hoor. Knuffel en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (graag positieve duidelijkheid natuurlijk ) @Xon: Nou toch snel antwoord gehad, dat is al goed. En na het verhaal van Boudicca heb ik er vertrouwen in dat ze er 'iets' mee doen. Ze zullen wel extra hun best doen voortaan als je binnenloopt (hoop ik. O nee wacht, ik hoop natuurlijk nog steeds dat het nu raak is dus geen IUI meer nodig ) @Iedereen: Hoi en zwaai (terug). Had vandaag 2 enge momenten op de fiets waaide 2 x keer echt de weg over. Horizontaal dan i.p.v. vooruit of tegenwind (ja dat had ik later ook). Het was zo eng want er had een scooter langs kunnen komen of een andere fietser die inhaalt en dan was het echt mis gegaan. In dit geval zat er nog ruimte tussen het fietspad en de autoweg. Bijna een minuut later begin je dan te trillen (ik dan) Heb ik vaak als ik ergens echt van geschrokken ben buiten of in gezelschap. Je zal maar naast een gracht fietsen. Die fietspaden liggen echt vlak naast de grachten op sommige plekken. Nou je vliegt er volgens mij zo in. Heb ook nog een oudere mevrouw op straat zien liggen met mensen om haar heen (met haar fiets gevallen zo te zien). Heel zielig, er kwam een ambulance voor haar. En ik zag een man die met de fiets stil stond, omvallen. Wat een weer. Hoewel ik weer wel gecharmeerd ben van de zachtheid voor de tijd van het jaar. (Al vond ik het vandaag koud. En priemende hagel in je gezicht omdat je al tegenwind had, mwa is ook niet zo lekker Maar waren korte buitjes.) Nouja zo nog even een egostukje over mijn cyclus en andere perikelen Maar het wordt allemaal zo lang. Was ik er maar eerder aan begonnen want het stapelt zich allemaal op
He bah Mees, toch op rood !! Ik had ook toch nog wel een soort van hoop. Balen. Je doet nu wel stoer maar wij weten allemaal dat het toch weer een enorme domper is! Even lekker janken, chocola en ons 'lastig' vallen . Nou Jeetje, wij hebben nu nog onze hoop op jou gevestigd! Ik vind dat van jou ook een raar verhaal. Je had een vroege eisprong, maar het aantal dagen na je eisprong is toch altijd nagenoeg hetzelfde. Als ik naar je chart kijk, zou het dan misschien mogelijk zijn dat je eisprong op dag 18 is geweest? Hij is daar nog wel consequent redelijk laag voor 4 dagen. Dat zou het uitblijven van je ongesteldheid en de negatieve testen wel verklaren. Kijk die chart doet natuurlijk ook alleen maar schematische dingen. Maar ik hoop natuurlijk dat het een andere reden is !!! Wij zijn met z'n allen wel weer eens toe aan goed nieuws! Boud, ik denk idd ook dat diegene het wel gehoord heeft en dat het besproken is. En ik heb geen flauw idee wanneer ik mag testen, volgens mij moet ik gewoon wachten tot ik wel of niet ongesteld ga worden. Bij mij is dat eigenlijk altijd 11/12 na mijn eisprong. Dus dat zou dan volgende week vrijdag/zaterdag zijn. Maar heb er door het hele gebeuren totaal geen vertrouwen in, en heb me er als het ware al bij neergelegd dat deze maand een verloren maand is. Ik ben net in mijn eentje naar de bios geweest, haha. Ik heb zo een kaart waar je onbeperkt mee naar de bios kan, normaal ga ik met wat anderen, maar ach ik ben toch vrij en de anderen niet. Dus ik dacht als ik dan toch nog boodschappen moet doen, pik ik meteen even biosje mee. Het was een goede film Trespass met Nicolas Cage, maar kan toch niet geheel ontkennen dat het wel een beetje raar is zo in je eentje in de bios.
Even ego: Hier lijk ik ook van slag te zijn lichamelijk. Zo had ik die vroege eisprong. Maar heb ook sinds 'n paar dagen af en toe die verschrikkelijke krampen (5, 3 en 1 dag(en) voor NOD heb ik dat meestal). Alleen zou mijn NOD pas de 12e zijn. Maar als je lf dus hetzelfde blijft (en die was bij mij voor de vmk 11 dagen) dan zou ik bij een vroeg eitje dus ook 11 dagen vanaf eisprong moeten rekenen. En er vanuit gaande dat ik mijn ei vroeger had zou ik dan 6 of 7 januari mijn NOD hebben. Dat klopt wel met de pijn en ook sinds vandaag beetje witte afscheiding (solly). Het viel me op dat ik dat vlak voor de ongi doorbreekt, heb (de afgelopen 2,3 keer ). Maar dan zou mijn cyclus 21 dagen zijn . Nou dat is voor het eerst. Mijn cyclus is al jaren 26 dagen. Na vmk een keer 35, toen 30 en toen weer 26. Kan ik dan ineens naar 21 dagen gaan? Je hoort toch meestal dat 't daarna langer duurt? Nouja. Als 't maar niet morgen doorbreekt... Ik weer met mijn gereken . Maar vind het jammer dat alles op 'n naderende ongi duidt. Want ik was/ben jullie het verhaal nog schuldig maar ik zou toch nog mijn ei getackeld kunnen hebben. Zelfs met de vroege eisprong.... Had dus stiekem hoop dat het nu zo moest zijn. Zou ook wel een mooie afsluiting van mijn 30-er jaren en begin van de 40-er jaren zijn. En een mooi verhaal. Nu gaat het sowieso dit jaar gebeuren maar hoopte dat het misschien nu al zo zou zijn . Ach ja. Ik bereid me voor op rood en heb daar nooit zin in maar nu al helemaal niet. Voor mijn gevoel is het nog te vroeg. Liefs.
@Xon: Nou ik vond het wel goed beredeneerd hoor, dat je dan net zo goed even 'n biosje kan meepikken En inderdaad dat de meesten toch wel aan het werk zijn op dat moment. Lekker toch? Heb 't ook 2x gedaan, toen ik even in Utrecht woonde. En inderdaad toch raar. Maar ach was toch leuk. Behalve 1x omdat het de sneak preview was en ik absoluut niet van horror of horror-achtige films hou. Het begon heel leuk maar bleek toen eng. Of nee het begon al vrij snel dat er iets niet klopte. En toen dacht ik al 'o nee het zal toch niet hè'. Nou mooi wel . 'What lies beneath' was het. Nou heb dus echt soms half op de lege stoel naast me gelegen en stukken niet gekeken en met vingers in de oren. Bij jou dus in ieder geval geslaagde actie. Ken die film niet. Maar een film met Nicolas Cage is meestal eigenlijk wel goed.
dag dames, spanning en rood, we willen roze!!!!!de duimen draaien overuren hoor, zwemmers die moeten zwemmen, eitjes die moeten nestelen, kortom vooral voor roze. hier weer lekker weekend, morgen wasje draaien en lekker tas inpakken. maandag lekker midweekje naar het zuiden van het land. net bij de vk geweest, fijn hartje gehoord en bloeddruk was ook nog mooi laag. over 3 weekjes weer.
@Just: Lekker dat alles goed is. En fijne midweek gewenst. Maar ik zie je hier nog wel voor je vertrekt. En ja er mag wel weer eens roze nieuws komen in ons clubje. En dat alles dan goed blijft gaan.
@NIALA: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter A.imee!!! Hoor ook graag meer over hoe het is gegaan en hoe je andere kinderen het beleven, zo'n kleintje erbij? Veel sterkte met je herstel en geniet ervan!
@Xon: wat goed van je die mail. Ik denk ook steeds vaker, dat als ik iets vervelends meemaak, dat ik er wat van moet zeggen, ook omdat zij er anders ook niets van leren, maar toch doe ik het nog veel te weinig. Ik vind het top dat jij het gedaan hebt! En het lijkt mij ook dat je bij de eerste IUI dezelfde kansen hebt als bij een latere poging, nogal pessimistisch van haar! Nou hier zijn we optimisten en we duimen weer keihard voor jou! @ Jeetje en Sneeuwmees, wat hebben jullie het weer spannend gehad en voor ons gemaakt! Pfff, wat een domper dat het toch niet gelukt lijkt te zijn.... sterkte met het verwerken van de teleurstelling! @Ricmar: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Bijzonder om op 1 januari te 'verjaren'. Een kennis van mij was dat ook, en vertelde dat haar verjaardagsfeestjes altijd heel saai waren, want iedereen had een kater, en ze hoefde alleen maar spawater en een schaal aspirientjes op tafel te zetten, hahaha @ Maureen: mag ik je als eerste feliciteren met je verjaardag?!!!! Dat je grootste wens maar gauw mag uitkomen!!! @Jes4 & Impie: geniet van jullie verlof! De zwaarste loodjes komen eraan dus pak zoveel mogelijk jullie rust, enneh niet te veel poetsen he, dat kan de kraamzorg ook heel goed hahahahha Waar zijn jullie van plan te bevallen, en hoe gaat het met de namen? Ben erg benieuwd!
PS: de puntjes zijn idd i.v.m. googlen, en ik heb liever dat ze erin blijven staan, ook al vergis ik mezelf ook weleens met typen NOD-WACHTBANK 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind 05-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01-2012 Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind .. -01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imee geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
Nou meiden, hier nog geen rood maar wel een enorme tempdaling dus het zal vandaag wel echt doorbreken. Ik denk dat mijn eisprong misschien inderdaad wel eens op dag 18 zou kunnen zijn geweest dan Xon, maar hoe kan dat dan met die positieve ovulatietest op dag 14 al?? Daar zit toch veel te veel tijd tussen dan? Sorry voor dit egoberichtje, maar voel me helemaal niet lekker
@Jeetje: wel heel apart dat je ovulatietest anders aangeeft! Ik begrijp je teleurstelling volkomen! Dikke knuff voor jou @Mees: ook jij op rood,voor jou ook een dikke knufff.Wat kan een lichaam je voor de gek houden he, @Niala: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!! @Xon: goed van je,dat je het ziekenhuis gemaild hebt.Hopenlijk hebben ze ervan geleerd!
Goeie morgen dames, @Guap: Dank je wel! En ik wist het ook niet tot het hier gisteren geopperd werd. Dat de puntjes daarvoor zijn. Maar nu ik erover nadenk snap ik 't wel. Is het dat mensen die googlen op N. met geboortedatum dan ook in de zp-berichten terecht kunnen komen? Ik zal eraan denken voortaan. @Mees: Gaat het? Al een beetje over de teleurstelling heen? @Jeetje: Hoe gaat het bij jou? O intussen heb je een bericht gepost. Hè meid wat vervelend nou. De hele tijd zitten wachten en dan alsnog een teleurstelling. En je helemaal niet lekker voelen. Dikke knuffel. Hier dus weer door de buikpijn wakker geworden. Bij de laatste bestelling van ovulatietesten kreeg ik 3 extra gevoelige zwangerschapssticks er gratis bij. Die zou je 6 dagen voor NOD kunnen gebruiken. Ik had er ooit al 2 besteld. Dus ik bedacht me dat het een mooie start van de dag zou zijn als ik een posi test in handen had. Maar helaas Nou dan breekt het toch vandaag of morgen door, afgaande op de krampen. Fijne dag gewenst allemaal. Ik vier het niet. Iedereen vond dat je dit wel moet vieren. Ik eigenlijk ook. Maar ik heb gewoon niet de behoefte om 't echt te vieren. Heb afgelopen maanden ook nog een terugval gehad en me niet happy gevoeld (zogezegd). Dan zou ik 't misschien juist moeten aangrijpen om iets leuks te doen natuurlijk. Maar lukte niet; voelt te geforceerd aan. En ik sta niet graag in de spotlights . M'n familie komt wel langs. Daar zitten wel 2 'feestzussen' bij dus . Nouja ik hoop inderdaad maar dat ik m'n mooiste en grootste kado alsnog krijg. Fijne dag dames (kom ongetwijfeld nog wel even langs). Liefs.
Bedankt voor jullie reacties lieve meiden! @Maureen: hè wat jammer, is toch altijd teleurstellend een negatieve test. Maar het kan misschien nog. Gefeliciteerd met je verjaardag!
Meiden, gisteren een positieve test en vanmorgen weer! Ik word volgende maand 37 dus ben erg blij op m'n 37e moeder te worden (als alles goed mag gaan). Na drie rondes al! Beter kan 2012 niet beginnen iedereen veel succes met alles! X kruimel1
@Maureen: gefeliciteerd met je verjaardag meis! Ik begrijp je helemaal wat je gevoel zegt.Als ik me niet fijn voel,heb ik ook geen zin in verjaardagen.Lekker rustig houden dus! Heeeeel jammer van je negatieve test! Ik zou graag anders gezien hebben! Dikke knufff! @Kruimel1: van harte gefeliciteerd!!
@Jeetje: Bedankt En ja misschien kan het nog...denk het echt niet qua krampen. Hoewel ik dat in augustus ook gewoon had. Dus ja ik ben teleurgesteld en lijkt net of ik die ongi van deze maand gewoon niet ga trekken. Maarja wat moet je anders hè. Dus bedacht ik me dat ik dan wel een glaasje kan drinken om mee te toosten. Maar ik betrapte mezelf er net nog op dat ik stiekem toch denk 'ja nou 't kan nog dus je kan niet 'los' gaan . Wat zijn we toch ook aparte wezens hè? @Kruimel: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je hier al vaker meegelezen (of heb ik iets gemist)? Ik weet 't niet maar denk van niet. Dan zou je misschien wel snappen dat er van alles gebeurt bij de meiden hier. En dat het daarom misschien iets tactvoller is om er meer omheen te vermelden (je voorstellen) i.p.v. plompverloren zo'n berichtje te versturen. Maar ik snap wel dat je er helemaal vol van bent hoor. En dat je het wereldkundig wil maken. Ik zou net zo zijn. We zijn hier een 35+ club die je met open armen ontvangen. Vandaar dat het wat beter valt als je je voorstelt voor je vertelt dat je zwanger bent. Maar ieder succesverhaal is er één. Dus gefeliciteerd.
Ja oké baas boven baas Voortaan beginnen met een 4 als ik m'n leeftijd opschrijf. Ik wou de afgelopen dagen ook graag dat men naar m'n leeftijd vroeg. Zodat ik nog een paar keer 39 kon antwoorden. Maar niemand vroeg wat. Oké nu ga ik even wat doen. Tot later.