@Maureen: van harte gefeliciteerd. Had je graag een beter begin van je 40-er jaren gegund, maar alles is nog mogelijk tot we echt rood gesignaleerd hebben. Een dikke knuffel voor je verjaardag en omdat je een negatieve test had. En dat vond ik inderdaad erg wennen als je dan je leeftijd moet zeggen of opschrijven. Die 4 duurt wel even, hoor, voordat het went. Ach, als je het heel snel zegt, valt het wel weer mee en je bent zo oud als je je voelt! @Jeetje: ach, meid. Jij moet me niet in alles nadoen, hoor! Alleen als ik op roze ga, dan mag je dat ook nadoen! Hoop toch nog steeds voor je. En hoe dat zit met die eisprong, ik zou het niet weten. Ik heb wel eens gelezen hier op het forum dat een ei soms echt pas dagen later springt. Maar of dat 4 dagen later kan zijn. Mijn eitjes doen de laatste tijd ook zo raar, dat ook ik daar graag eens uitleg over zou hebben. Een dikke knuffel, meid en houd het rood nog even buiten de deur, hè! @Justme: een hele fijne midweek toegewenst. Hoop dat jullie samen lekker kunnen bijtanken, co-coonen en vooral genieten! Ik moet zeggen dat ik gisteren helemaal niet zo teleurgesteld was door mijn ongi. Het voelde eerder als een opluchting, dat alles weer werkt. Als ik maandag of dinsdag (op mijn NOD) ongi was geworden, zou ik zeker heel verdrietig geweest zijn. Maar dit voelde gewoon niet goed, ongi-krampen, steeds roze/rood verlies, maar dat zette niet door. Natuurlijk wil ik graag zwanger worden, maar vroeg me ook af wat dat dan voor een zwangerschap moest worden als je al steeds zoveel pijn en roze/rood-verlies zou hebben. En ook een termijn van zwangerschap die dan moeilijk vast te stellen zou zijn. Ik had zoiets van, als het al zo raar begint, dan kan het toch nooit goed zitten/gaan. En zeker met mijn mk-verleden zou ik er niet aan moeten denken om gewoon al vanaf de NOD-datum dagelijks met bloedverlies te moeten zitten. Ik zou gek worden, denk ik. Dus ja, natuurlijk wil niemand van ons ongi worden. Maar ik vond het na die dagen van onzekerheid wel best zo. Wel enorme buikkrampen gehad gisteren. Denk dat het toch een beetje vastgezeten heeft en met wat geweld op gang moest komen. Heb daarom de hele avond met een kruik op de bank gelegen. Behoorlijk koppijn en ook koud. Was ook al om 21.15 uur heel vroeg in diepe slaap gevallen op de bank. Wat kan een ongi vermoeiend zijn. Heb nu nog wel wat meer krampen, terwijl ik dat de laatste maanden juist helemaal niet had. Nou ja, ik weet in ieder geval waar ik de komende dagen aan toe ben. Fijne dag allemaal!
NOD-WACHTBANK 05-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind .. -01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imee geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
@ N.iala: van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam! @ Jes: succes met de laatste loodjes! @ Xon: dus randjesfietsen is niet nodig, bedankt voor de uitleg... Goed dat je die mail gestuurd hebt, al is het alleen maar voor jezelf dat je er een evt. volgende keer toch met een positief gevoel naartoe kunt. AL HOOP IK DAT HET NIET MEER NODIG IS NATUURLIJK! @ Boudicca: wel heel vervelend zo'n pauze met een reden buiten jezelf om. Hopenlijk kun je de maand een beetje goed doorkomen! @ Sneeuwmees en Jeetje: wat hebben jullie in spanning gezeten zeg, ik heb wel een paar keer meegelezen hoor, maar was zo druk dat reageren niet lukte, maar heb een paar keer gecheckt hoe het met jullie ging. Bij Sneeuwmees is er nu dus duidelijk, ik herken die opluchting wel eigenlijk. Idd als het met zoveel gedoe zou beginnen een zwangerschap is dat ook helemaal niet prettig! En JeetjeB is het er bij jou nu nog niet???? wat een onzekerheid...ik duim voor je hoor! @ Maureen: gefeliciteerd met je verjaardag! En wat rot die negatieve test... @ Kruimel: gefeliciteerd! Maar idd het is wel wat bot om hier zo opeens binnen te komen waaien zonder te hebben meegekletst met deze mededeling. Maar aan de andere kant is het idd ook wel weer hoopgevend. Hier verder niet veel nieuws: op weg naar het ei zullen we maar zeggen. Verder nog steeds een beetje rommelig hier thuis, o.a. door het klussen wat veel meer tijd kost dan we dachten, maar het wordt dan ook wel erg leuk!
@Maureen gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop toch dat je ondanks een minder leuke start van de dag met een foute test en buikpijn toch een gezellige dag mag hebben. En dat grote cadeau komt echt dit jaar! @Jeetje wat jammer meid dat het bij jou toch ook weer niks lijkt te worden deze keer. Maar zoals je al eens aangegeven hebt is een oktober kindje ook heel leuk! Dus gewoon maar er weer voor gaan. @Kruimel gefeliciteerd. Een positieve test is iets wat we allemaal heel graag willen. Daarom sluit ik me aan bij wat Maureen eerder al geschreven heeft. Klets van harte mee maar stel jezelf nog wel even voor. @Mees lekker rustig aan doen. Jij hebt al weekend toch? Neem maar mooi de kans om dan een beetje te lanterfanten en spelen met je zoontje. Niet te veel vermoeiende dingen gaan doen vandaag. @Waxientje Ik heb mezelf tot doel gesteld om deze maand minstens 5+ kilo af te vallen dus ben elke dag wel aan het fitnessen. Tot nu toe (sinds de kerst) al twee kilo kwijt dus dat gaat goed. Elke kilo die je verliest vergroot de kans op zwangerschap weer dus ik kom de maand wel door op deze manier.
Nou, hè, hè hier toch ook het eerste beetje rood gespot, ik ben eigenlijk ook opgelucht moet ik zeggen want die spanning is tien keer niks! Nu kan ik weer vooruitkijken en op een of andere manier heb ik een goed gevoel over de aankomende maand. En mocht ik zwanger raken, dan wordt de uitgerekende datum (ja dat heb ik dus al opgezocht, erg hè ) 12-10-12! Dat is toch een mooie datum! Ik heb ook twee pendels voor januari, dus wie weet....... @Boudicca: wat knap!! Ga zo door! Zo, nu maar even op mijn werk concentreren en die deadline gaan halen vandaag!
NOD-WACHTBANK 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind .. -01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind 04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imee geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
@Jeetje: oh, jij dus ook zeer waarschijnlijk op rood. Bah! Ik had zelf ook al stiekem gespiekt wat de uitgerekende datum zou worden. Ik vond het ook wel een mooie! Dus zullen we er voor gaan, samen?? @Waxientje: succes nog even met klussen (klussen in allerlei opzichten, zullen we maar zeggen). Is het verven van het kamertje al klaar? @Boudicca: helaas geen vrije dag hier. Ik zit wel helemaal alleen op kantoor, dus eigenlijk voelt het wel een beetje als vrij. Radiootje aan, koffie-automaat binnen handbereik. Ik kom de dag wel door. En iedere maand dat ik niet zwanger blijk te zijn, denk ik ook, nu ga ik de aankomende maand even flink afvallen, zodat, als ik zwanger wordt, ik minder balast mee hoef te zeulen (en om de kansen op een zw. te vergroten). Mijn man belde net op. Komt tussen de middag even een broodje eten met mijn zoontje. Doen we wel vaker op vrijdag. Nu wel een bijzondere dag, want vandaag precies 4 jaar geleden hebben we elkaar ontmoet. Helaas moet mijn man vanavond werken, dus 'vieren' we het nu maar met een broodje. 4 jaar al weer. Wat vliegt de tijd!
Goedemorgen meiden. Uhh....ben ik nou gek of kan ik reactie van kruimel en Maureen daar weer op niet vinden of is het verwijderd? Ondertussen al gevonden. Ik ben even wat aan het bij lezen en zal tussen de bedrijven en cupcakes maken door even wat reageren. Maureen, ik lees in de berichtjes dat je jarig bent. Dus bij deze ook alvast van harte en een hele fijne dag gewenst. Maar allereerst: Niala, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter A.imée. Nu lekker genieten van je kraamtijd.
NOD-WACHTBANK 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind 04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
@Sneewmees: ja we gaan er zeker samen voor! Lijkt me heel leuk als we tegelijk zwanger zouden zijn. En we zijn ook erg hè, meteen die datum opzoeken Mijn eigenlijke uitgerekende datum is nu zo'n beetje mijn nieuwe NOD, wel apart hoor. Ik hoop maar dat ik op die dag goed nieuws heb!! Wat gezellig dat je man en zoontje dalijk een broodje komen eten. Toch een beetje vieren dat je alweer vier jaar samen bent! Tijd gaat inderdaad zo snel. Ik ken mijn man alweer 7 jaa!! Maar we hebben zes jaar echt een relatie, zo zie ik dat tenminste. In 2005 ben ik voor het eerst naar Istanbul gegaan en heb ik hemj ook pas voor het eerst in levende lijve ontmoet en ik vind dus dat dat echt het begin is. Nou heel verhaal weer en ik heb mijn werk dus nog niet af @Lyanna: cupcakes, lijkt me nou zoo leuk om die eens te maken! Heb jij zo'n ding daarvoor? Ik lees steeds vaker dat mensen een cupcakemaker hebben. Nou succes en smakelijk alvast! @Waxientje: klus ze nog! (inderdaad in meerdere opzichten ) Zo en nu ga ik echt als een haas verder!
Grmppfffff*&%$#*&^, ik hou me in, maar denk dat het beter is als ik NIET reageer op de bijdrage van Kruimel!!!! Al ligt het op het puntje van mijn tong!!!! Adem in............, adem uit............ Lieve Maureen, van harte gefeliciteerd met 25ste verjaardag, en je ziet er nog zo jong uit voor je leeftijd !! Ik zou wel een liedje voor je willen zingen maar dat kan ik je eigenlijk niet aandoen, hahaha. Snap het heel goed dat je geen zin hebt om het echt te vieren. Maar dit wordt jouw jaar waarin jouw wens gaat uitkomen, en als het zover is, dan geef je alsnog een feest waarin je je verjaardag viert en tegelijkertijd het heugelijke nieuws vertelt (en wij verwachten natuurlijk wel een uitnodiging ). Probeer er vandaag toch nog een klein beetje iets leuks van te maken. dikke knufffffffff En Jeetje, een tempdaling belooft idd helaas niet veel goeds. En ik weet het ook niet meis, een hele gekke ovutest, een late eisprong. Hopenlijk is de volgende ronde (want ben bang dat dit wel het gevolg is) wat beter te volgen. Ga je weer ovutesten gebruiken? Mees gefeliciteerd met je 4-jarige ... tja hoe zal ik dat eens noemen, nou ja dat jullie elkaar kennen! Jammer dat je man moet werken, maar de lunch is ook een goede oplossing toch? Maak er iets lekkers en gezelligs van met z'n drieen. Heb niet op iedereen gereageerd, maar weet het even niet meer. Hier vanochtend een betere tempstijging. Het lijkt wel alsof als mijn ei gesprongen is het toch even 1 a 2 dagen duurt voordat mijn temp echt gaat stijgen. Misschien is dat wel normaal, ik weet het niet. Bedankt voor al jullie positieve reacties op mijn gestuurde mail , ben blij dat ik hem gestuurd heb hahaha. Gewoon alleen het gevoel al dat ik een soort van heb bijgedragen aan ' wij zijn geen nummer in het ziekenhuis' hahahaha. Vandaag weer een wat betere dag (nu nog) zonder regen en al teveel wind. Het zonnetje schijnt (nog), en hoorde vanochtend zelfs de vogels fluiten (die zijn ook compleet in de war). Toevallig zag ik van de week hele bermen met narcissen staan bloeien, dat geeft toch het gevoel dat we weer de goede kant van het jaar op gaan. Ik kan niet wachten!
Zo maar even mijn waarschijnlijke NOD ingevuld (lf12). En ik snap nu ook die puntjes, haha. Heel logisch, alleen vond ik het er zo stom uitzien, maar het is eigenlijk een heel slim idee. NOD-WACHTBANK 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 15 -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind 04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
@Xon: jouw naam zullen ze bij de volgende IUI niet gauw meer vergeten. Wie weet krijg je nog wel een kopje thee met een koekje tijdens het liggen geserveerd! Want jij bent iemand waar ze rekening mee moeten (en zullen) houden. En ook ik kijk al verlangend naar het voorjaar uit. Wilde eigenlijk gisteren naar de kapper gaan en mijn haar een stuk korter laten knippen. Gewoon bij wijze van nieuw jaar, nieuwe look! Maar met die storm had ik er toch geen zin in om eruit te gaan. @Jeetje: ik kijk altijd automatisch naar de uitgerekende datum. Omdat, als ik ooit nog eens zwanger mocht raken, waarschijnlijk een keizersnee zal krijgen. En dan mag je zelf die datum 'afspreken'. Dus als ik dan de uitgerekende datum zie, zit ik stiekem ook al in gedachten een mooie datum voor de ks die maand te bedenken (erg, hè ). En als het deze maand weer niet lukt, dan kom ik ook al weer in november uit. Het is dat ik nu 2-3 dagen later ben, anders zou mijn volgende uitgerekende datum precies dezelfde datum zijn als vorig jaar. Moest toen ook wel even slikken. Vindt het wel raar dat we nu net een nieuw jaar zijn gestart, maar dat we nog maar 3 kansen hebben (incl. deze maand) om een kindje te krijgen wat ook daadwerkelijk in 2012 geboren wordt.
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hierperdepiep......Lieve Maureen, je wil het niet vieren, maar toch van harte met je 25e verjaardag!!!! En ik ga er ook voor; dit jaar wordt jouw jaar!!!!! Jammer van je test, maar wie weet. Mees; Gefeliciteerd met je 4 jarig jubileum!!! Goh ik ken mijn man al vanaf mijn 17e, uhhhh das meer dan 20 jaar, eerste echte vriendje...voel me wel oud als ik dit zo schrijf. Lyanna: cupcakes, die hebben onze meiden ook voor hun kinderfeestje gemaakt, ikzelf heb een paar keer bij een collega zo'n marsepijn/fondant taart gemaakt; je moet heel veel spullen hebben. De fondant is meestal wit en elk flesje kost bijvoorbeeld al 3-4 euro. Maar bij de xenos verkopen ze het ook; nog nooit geprobeerd. Xon: Er zijn maar weinig ziekenhuizen die hun ongelijk zullen toegeven. Jammer vind ik dat wel. Maar ze zullen je volgende keer ongetwijfeld anders behandelen... Boudicca: Wat goed van je dat afvallen. Al succesvol tot nu toe!!! Guap: thanks, ik dacht al dat het met googlen te maken had, heb zo'n vriendin die vanalles over me wist door op mijn naam te googlen. Gaat het goed met jou en je mannetje(s)? Waxientje: ook jij thanks. Jeetje en mees: ondanks dat het balen blijft is het toch prettig dat jullie nu duidelijkheid hebben. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he.... Kruimel: gefeliciteerd, maar ook ik sluit me bij de anderen aan. Als je wat gelezen had zou je ontdekken dat dit niet een rozegeur en manenschijn 35+ topic is. Niet iedereen is in een poep en een scheet zwanger helaas. Natuurlijk gunnen we het jou, maar wat genuanceerder zou prettig zijn. Verders.......ben de speelkamer aan het opruimen c.q. ontruimen; 2 vuilniszakken liggen er al in de container. Wat kunnen die meiden een zooi maken, niet te geloven. Had dit werkje al lang uitgesteld en weet nu weer waarom. Ga naar de fysio voor mijn rug; dat heeft me tot nu toe weer een goede nacht opgeleverd. Weinig nieuwe ontwikkelingen verder. Liefs aan iedereen.
@Jes: bewonder je werklust zo op het laatst van je zwangerschap. Gelukkig is de rugpijn iets minder dus. Dat scheelt al weer een hoop. Als je niet hoogzwanger was geweest, had ik je graag een keer ingehuurd, want ook bij ons mag er het nodige puingeruimd worden. Nou, weer terug op kantoor van een broodje eten in de stad. M'n zoontje liep op de terugweg zo geconcentreerd met zijn autootje dat hij languit in een modderplas viel. Hoe verzin je het weer? Zoveel plassen lagen er nl. niet meer en dan uitgerekend vlak voordat hij bij de auto was op z'n snotterd. Mijn man moest nog boodschappen met hem doen, ja, het zal wel wat blikken opleveren hoe ons zoontje toch aan die bruin/zwarte vlekken op z'n jas en broekspijpen komt. Ik al trots dat ik gisteren alles weg gewassen had, maar zo te zien, weet ik weer wat ik kan doen vanavond. Wilde bij het kruidvat vast ovu-testen halen. Maar wat bleek, hele schap leeg. Blijkbaar zijn er veel stelletjes die vanaf januari voor een kindje gaan als goed voornemen.
Mees, die ovutesten zijn al twee maanden niet meer te verkrijgen bij het kruidvat! Ik heb andere bij de DIO gekocht, iets duurder, maar als kruidvatfan, kan ik niet anders dan toegeven dat ze prima bevallen. Ik geloof 5 óf 7 stuks voor 15,95 en er zitten ook nog plastic weggooibekertjes bij. Dit zijn van die platte die lijken op de 2v5 zwangerschapstesten. Bij die dure cbtesten is er bij mij niets te zien, en ik was lichtelijk sceptisch over deze, maar ze doen het prima!
@Xon: ik heb net even op de site van kruidvat gekeken, maar zelfs via de website kan je ze niet bestellen (geven ze alleen maar die van clearblue). Mijn man heeft afgelopen week zw.testen van het kruidvat gehaald en die zaten ineens in een heel ander hipper kleur doosje. Dus misschien krijgen al deze producten een metamorfose en is nu de ovutest aan de beurt. Wij hebben geen DIO in de buurt zitten. Had net even op de website zitten kijken en kan ze ook via de website bestellen, maar dan moest je ook gelijk afrekenen en ik heb mijn reader-kastje niet hier op het werk. Moet ik dus een andere keer maar doen. Heeft nog niet direct haast, maar wil ze maar liever in huis hebben. Weet nu even niet wat mijn ei gaat doen, want ik heb nog steeds het vermoeden dat mijn menstruatie door een of andere reden opgehouden is, maar dat dat de komende maand weer rechtgetrokken gaat worden. Om dus mijn ei niet te missen, wil ik dus in ieder geval vroeg genoeg beginnen met testen. Misschien dus dat ik anders beter 2 doosjes te gelijk bestel. Anders heb je ook iedere keer 3,95 euro verzendkosten als ik tekort kom.
@maureen, gefeliciteerd met je verjaardag meid, ook al vier je het niet, hier toch een klein beetje. en wat kruimel betreft sluit ik me bij je aan, dit topic staat in het zwanger worden gedeelte en niet in het zwanger zijn gedeelte..... @mees, we gaan vol goede moed dit jaar in hoor!!! er moet toch weer iemand zijn van hier die op roze mag. en gefeliciteerd met je jubileum! tijd gaat snel he @boudicca, succes met afvallen! als je nog wat tips wil hoor ik het wel (ben tijdje geleden succesvol wat kilo's kwijt geraakt) @jeetje, jij ook al geen roze, balen hoor @lyanne, lekker cupcakes!!! @xon, op zich heel wijs van je, maar beetje reageren mag best hoor. wij snappen je wel. fijn dat het zh gereageerd heeft op je mail, altijd goed om toch zoiets (uiteraard heel netjes) te zeggen. geeft voor jou ook rust en duidelijkheid. tip voor ovu testen, zwangerenkids.nl, goedkoop en snel in huis hier weer lekker op de bank! net in de file gestaan door afzetting door hoog water...... en in de auto zitten is momenteel al niet mijn sterkste punt. maar goed, nu fijn op de bank. komend weekend ff boodschapjes in huis halen voor onze korte vakantie, tas pakken en kerstboom maar eens aftuigen.... erg zin in de paar daagjes weg! lekker relaxen, af en toe beetje dobberen, lekker eten.
@Alle meiden hier, Heel veel excuses als ik iemand haar gevoelens heb gekrenkt op wát voor manier dan ook. Ik heb hier inderdaad nooit eerder de andere topics/verhalen gelezen en heb dus zéker niet stilgestaan bij het feit dat voor velen van jullie het zwanger worden je niet snel is gegunt inclusief alle ellende er omheen. Dat is echt dom geweest van mij, dat geef ik echt toe! Heb er niet eens bij stilgestaan, omdat het bij mij alleen een kwestie van de juiste partner nog niet gevonden te hebben was. Ik baal van mijn kortzichtigheid. Voorstellen laat ik hier maar even achterwege (heb ik in het algemene forum gedaan) want ik schaam mij nu... Nogmaals, heel veel sterkte en succes voor iedereen. En het was niet zo bedoeld
@Kruimel: weet dat je van harte welkom bent om mee te kletsen, hoor! Al leek dat misschien niet zo. Natuurlijk gunnen we je van harte dat je zwanger bent en vinden wij dat echt hartstikke leuk voor je (dus het is niet iets persoonlijks). Maar als je een paar blz. terug gaat, kun je een lijstje vinden wie er hier mee kletsen en vooral ook wat de achtergrond van ons clubje is, hoeveel rondes, ellende de meesten van ons al hebben afgelegd op weg naar een kindje (en velen van ons, incl. mezelf) nog onderweg zijn. Gisteren ben ik zelf bijv. weer ongesteld geworden, dus ook voor mij is dan iedere (andere) zwangerschap die redelijk makkelijk is ontstaan natuurlijk best confronterend (dat is meer algemeen en dus niet omdat ik het jou persoonlijk niet gun). Wij hebben allemaal zo onze redenen om op latere leeftijd een kindje te krijgen, zo heb ik helaas ook pas sinds een paar jaar een serieuze relatie, waardoor ik ook op mijn 38e pas voor het eerst moeder werd. Mocht je dus willen meekletsen, voel je vrij en vertel even wat mee over jezelf (je zult zien, dan kunnen wij ook wat over ons zelf vertellen). Dan zul je zien dat wij de beroerdste niet zijn (en eigenlijk heel gezellig verslavend zijn). Schamen hoef je je echt niet. Ik ga ervanuit dat je goede bedoelingen had om een hart onder de riem te steken dat het op latere leeftijd allemaal nog best kan! Dus misschien spreken we elkaar via dit topic vaker en anders wens ik je een hele fijne zwangerschap toe. Geniet ervan, meid!