@Mees:Ik denk ook dat alles zo zijn reden heeft.Wel grappig zeg dat jij je man leerde kennen net toen je bijna je intake had. En moet je nu kijken: getrouwd en een kindje en bezig voor een tweede. Gezellig he als de kleine lekker erbij zit aan tafel! Dan voelen ze zich opeens heel groot.Kan heel goed zijn dat hij nu lekker blijft zitten aan tafel!
@Mees en Hoop: Heb, , vanochtend een testje gedaan. Weer met zo'n uiterst gevoelige die ik er gratis bij kreeg bij zwanger en kids (bij de ovulatietesten). Maar zoals te verwachten was die omowit. Vanmiddag had ik ineens weer die buikpijn zo na 16u. Maar heel kort. Gister helemaal geen één keer buikpijn gehad. Ja mijn NOD zou officieel de 13e zijn. Maar door die vroege eisprong en een lf van 11 dagen had ik berekend dat mijn NOD dan gisteren moest zijn. Qua buikpijn zou dat kloppen. Je lf kan toch niet ineens langer worden? Dacht te hebben gelezen dat die hetzelfde blijft. En als ik wel gewoon donderdag a.s. mijn NOD heb dan heb ik wel heel vroeg die krampen al gehad. Bij een cyclus van 26 dagen altijd vanaf dag 21, dan één of twee dagen niet, dan weer wel en zo tot aan de ongi. Nu was het al op dag 16. En afgezien daarvan zou dan dus mijn lf met 5 of 6 dagen verlengd zijn. Nouja ik wacht maar op een ongi. Meestal heb ik de dag dat de ongi doorbreekt geen buikpijn. Verwacht het nu morgen of aankomende nacht.
@Mees: Wat schattig je zoontje in z'n stoel. Zat hij al helemaal klaar en groot te zijn? @Hoop: Ja dat zei je al eens dat je goede verhalen gehoord hebt over Gent. Nou dan maar alsnog kennis maken maar dan wel met een prille zwangerschap (hoop het zo voor je).
@mees, vervelend dat je ziek bent, maar wel lekker dat je een dagje voor jezelf had. @maureen, voor jou dus ook weer spannende dagen. ik duim hoor! @hoop, voor jou ook hoor, dat de zwemmers de goede kant op gaan hier vandaag niet veel gedaan, had afgelopen nacht wat last van maagzuur waarschijnlijk van het eten van gister aangezien mijn vader er ook last van had. verder tas gepakt, net boodschappen gedaan en opgeruimd hier. nu zegt mijn buik dat het wel weer genoeg is voor vandaag. de kleine uk geeft ook commentaar.... erg beweeglijk. op zich uiteraard leuk, maar soms ff niet
Goedenavond dames Dar was ik ook weer even. Het hele weekend geen computer of laptop aan gehad. Ik moet zeggen dat is ook wel eens lekker! Heerlijk rond gekeuteld in huis en lekker gelezen. Morgen weer aan het werk na twee weken vakantie. Vooral het vroege opstaan gaat me denk ik zwaar vallen morgenochtend. Voor de rest denk ik niet dat ik erg hoef te wennen (helaas). @Justme ik wens je een heerlijk weekje toe. Geniet en rust lekker uit. @Mees al weer aan de beterende hand? Alleen nog behoorlijk hoofdpijn. Hopelijk staat dat je nachtrust niet in de weg. @Maureen jammer van de negatieve test maar het is geloof ik ook nog een beetje vroeg (hoop ik) dus alles kan nog.... @Hoop ik ben benieuwd naar hoe je afspraak de 10e zal gaan bij de gyn. Ik hoop in ieder geval dat je er met een positief gevoel vandaan komt. Dat je het idee krijgt er goed aan te hebben gedaan om toch te gaan i.p.v bij je eigen gyn te blijven. En dan inderdaad hopen dat je wanneer je naar Gent kunt dat kunt doen met een prille zwangerschap.
@Maureen: wat balen meid een omo witte test!Maar zoals Boudicca zegt: het kan nog te vroeg zijn.Maar soms weet je het met een vrouwenlijf nooit.Jij temperatuurt niet toch? @Just: jij bent toch teruggekomen van een midweekje weg? Of was het nou aankomende week.Sorry dat ik dat even vergeten ben. @Boudicca: ik moet er om kwart voor 3 zijn dinsdagmiddag,als ik terug ben zal ik jullie inlichten.Ben wel benieuwd,ik ben niet zo,n groot ziekenhuis gewend.Ben blij dat mijn mannetje meegaat! Succes met werken morgen weer! Ik mis Xon volgens mij al een paar dagen.Waar hang je uit meid?
@Boudicca: werkse vandaag. Ja, na zo'n lange vakantie is het 's morgens vroeg nog wel erg donker (en verlokkelijk om in bed te blijven). @Maureen: ik hoop ook nog steeds dat je gewoon nog te vroeg bent geweest met testen. Ik lees wel vaker dat de lf altijd het zelfde is, maar ik twijfel eraan, omdat mijn eisprong wel eens verschilt, maar ik altijd een cyclus van 28 dgn heb, ongeacht mijn eisprong nu op dag 14 of op dag 18 was. Dus bij geen rood, de moed nog niet opgeven en toch maar op de 13e testen. @Justme: Ik heb de laatste maanden van mijn zwangerschap dagelijks ('s avonds op bed) last gehad van maagzuur. Rennies waren voor mij onmisbaar. Vond het grappig dat ik maanden later mijn toilettas pakte die ik bij mijn bevalling mee had naar het ziekenhuis en die bleek zelfs nog vol rennies te zitten. Bepaalde soorten eten werken er zeker aan mee, maar het zal vanaf nu ongetwijfeld vaker gaan voorkomen. Dus een kussen extra onder je hoofd en een rennie op je nachtkastje! Een hele fijne week, het weer ziet er heel redelijk uit voor deze week. @Hoop: veel succes morgen. Lijkt mij ook erg spannend naar zo'n ziekenhuis te gaan. Hopelijk kunnen ze je geruststellen (of helpen natuurlijk). @Syl: jij toch ook morgen je uitslag. We hebben je al een paar dagen gemist, hoop dat het goed met je gaat. @Jeetje en Xon: jullie inderdaad ook al een paar dagen gemist. Hoop dat het een leuke reden had. Hier vanmorgen toch nog maar even ziekgemeld. Kon gisterenavond niet in slaap komen en had zelfs op bed nog barstende koppijn. Had zelfs nog een flinke huilbui op bed gehad, omdat ik het zo zat was me zo klote te voelen. Zei nog tegen mijn man dat ik vond dat ik wel genoeg gestraft was met die mk van april vorig jaar. En dat we nu bijna een jaar verder zijn ik sinds die mk alleen maar gekwakkeld had. Alsof die mk nog niet erg genoeg was. Mijn man wilde zelfs dat ik gewoon eens een maand van mijn werk thuis blijf, want dat hele reorganisatie-gedoe (en slechte leidinggeven) gaat me natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten. Maar goed, dan maak je de drempel om uiteindelijk weer te gaan werken, wel erg hoog. Ondanks dat ik snap wat hij bedoelt dat het ook voor je lichaam een keer klaar kan zijn en je rust moet houden. Zometeen weer naar de accupunctuur. Ja, met die dubbele antibioticakuur, 2 menstruaties, 2 x griep verwacht ik niet dat het verbeterd is sinds de vorige keer. Maar we zullen zien. Zal wel weer blij zijn als ik weer naaldjes in m'n oor heb, want die geven mij toch altijd weer een behoorlijke energieboost (en die kan ik nu wel gebruiken).
@Mees: je hebt het idd behoorlijk voor je kiezen gehad afgelopen jaar.Helemaal geen slecht idee om eens een maand thuis te blijven.Maar ik begrijp jou ook wel. Wat betekend nou eigenlijk lf? Is dat de tijd van je eisprong tot je NOD?
Hee meiden, Ik heb het even wat minder gevolgd hier, sorry! Voelde me ook niet zo lekker dit weekend, maar toch nog wel even weg geweest en gisteren zelfs naar de kapper, eindelijk!!! Ben helemaal blij met mijn nieuwe kapsel. @Hoop: lf is inderdaad de tijd tussen je eisprong en menstruatie. De luteale fase. En bij mij lijkt hij toch ook wel te verschillen hoor. Ik had twee keer achter elkaar 11 dagen maar nu afgelopen maand was hij een stuk langer, maar liefst 15 dagen! Dus Maureen: er is nog wel wat hoop hoor! @Mees: goed dat je nog even thuisblijft vandaag! Dat is wel het beste denk ik hoor. Ik kan me zo voorstellen dat je man dat zegt, maar inderdaad na een maand wordt de drempel wel hoog om weer te gaan werken. Maar een weekje of een paar dagen zou je wel goed doen denk ik! Ik merk het ook aan mezelf hoor. Heb echt veeeeel te veel alleen maar gewerkt de laatste tijd en zit er een beetje doorheen. Nu nog twee opdrachtjes deze week en dan doe ik de rest van de week even niets (wat werk betreft) Woensdag ben ik uitgenodigd voor een babyshower door die meiden. Best wel een beetje confronterend vind ik het maar ja ook wel leuk om ze weer te zien. Dat meisje dat zwanger is, is een maand na mij zwanger geraakt en in maart uitgerekend. Ik voel me wel een beetje alleen overblijven zo in die groep, als een van de oudsten zonder kinderen. Maar ja, het komt voor mij ook wel denk ik dan maar. Ik probeer maar positief te blijven denken. We gaan aankomend weekend waarschijnlijk even lekker er tussenuit naar een hotelletje hier in de stad. Even uit de sleur en wie weet waar het goed voor is Al is het dan nog een beetje vroeg in de maand. Nou da's weer een hele lap tekst geworden. Ik moet ook echt iets gaan doen. O, ja @Justme: fijne week!! En fijne dag allemaal!
Ben ik weer hoor! Had een erg druk weekend en eigenlijk even niet zo een zin in mijn laptop. Was eigenlijk na die twee weken vrij wel helemaal opgepept om vandaag weer te beginnen. En het ging allemaal super, totdat tussen de middag mijn collega naar mij toe kwam(zij komt nooit naar waar ik zit), de deur achter haar dicht deed en zei ik moet je even iets zeggen. Toen wist ik het al! En idd zoals verwacht, ze is zwanger!! Leuk zo op de eerste werkdag na een vakantie. Gelukkig (dat is een beetje ongelukkig uitgedrukt maar zo bedoel ik het niet) is het bij haar ook niet over rozen gegaan, meerdere mk en ook een curretage. Ik had het nl veel erger gevonden als ze had gezegd ja we probeerden het een maand en ik was meteen zwanger!! Ze vond het heel moeilijk om tegen mij te zeggen dus ze kwam voordat ze het tegen de collega's ging vertellen even naar mij toe. En dat kon ik natuurlijk wel waarderen. Wat eigenlijk veel vreselijker was, was nadat ze het had verteld meteen alle medelijdende blikken mijn kant op gingen!! En iedereen later op de dag het even nodig was om bij mij langs te komen met de vraag of het allemaal wel ging en hoe rot het wel niet voor mij moest zijn. Pfff, dus ik maar mijn big smile opzetten, ja hoor prima, that's life! En ondertussen kon ik wel door de grond zakken. Natuurlijk allemaal vreselijk goed bedoelt, maar wel killing. Ik zie er zo vreselijk tegenop om de hele tijd met mijn neus bovenop haar zwangerschap te zitten! Nou goed, sorry voor dit ego-bericht. Jeetje ik snap je heel goed met dat baby-shower gebeuren. Dat is een beetje hetzelfde idee. Allemaal blije mensen omdat er iemand vreselijk zwanger is. Ik zou idd even lekker genieten van wat rust en vrije tijd en lekker in dat hotelletje gaan bijkomen. Mees, wat beroerd dat je je zo beroerd voelde. Goed dat je je vandaag heb ziek gemeld. En Maureen, jammer van je negatieve test. Maar nog geen rood...... dus gewoon even geduld hebben. Syl, we hebben ook al een tijdje niet van jou gehoord. Snap dat je misschien even wat minder actief bent, maar we denken nog wel aan je hoor. En volgens mij krijg je morgen de uitslag. Laat je het ons wel weten? Ik duim voor je. En Hoop, jij druk aan de klus !!!
Hallo dames, @Mees: Denk dat het wel beter is ja om even goed uit te zieken eens. Beterschap. @Xon: Confronterend hè? Maar weet je, ik wou zeggen binnenkort kom je zelf met de blije mededeling en bedenk me ineens dat het wel heel binnenkort kan(!). Het kan nog en ik geloof er ook echt in. Dus ondanks dat je nu denkt de hele tijd ermee geconfronteerd te zullen worden, zal het misschien heel anders lopen. @Jeetje: Ja jee bij jou ook zo confronterend. Weet je al of je gaat? Nouja misschien toch goed en leuk om die meiden weer eens te zien. Maar jij voelt als beste of je het aan zal kunnen of niet. @Syll: Ook ik dacht gisteravond nadat ik berichtjes gepost had dat we al lang niets van je gehoord hebben. Hoop dat het naar omstandigheden toch goed gaat. We denken aan je. Nou hier dus inderdaad een verkorte cyclus want vanochtend bij 't opstaan meteen de sluizen open. En ik lijk de goden te hebben verzocht want ik zei dat ik op de dag dat het doorbreekt meestal geen buikpijn heb. Ik ga hier werkelijk kapot. Moet morgen minder zijn want anders kan ik niet functioneren. Ging vandaag al niet. Pfff Voel me zo verrot. En voel me dan zo dubbel gestraft. Het is al klote als je de bevestiging krijgt van dat het niet gelukt is maar dan ook nog zoveel pijn erbij. Het brengt me echt terug naar eind september toen de miskraam op gang kwam; die pijn. Bah bah bah. Sorry voor mijn geklaag. (is nu dus even minder gelukkig maar wel bijna aanhoudend vanaf 7 u vanochtend aanwezig :x) Fijne avond allemaal, Liefs.
@Xon: oh, meid, ik voel met je mee. Toen jij al het verhaal opbouwde en die deur dichtging, dacht ik...oh, het zal toch niet waar zijn. Maar ja, herkenbaar, want als collega's bij mij de deur dichtdoen, is het meestal ook om die reden. En hoe goed bedoeld ook dat ze rekening houden met je, het bevestigd dan ook indirect weer dat het bij jou niet over rozen gaat. Ik moet wel zeggen dat ik met hetzelfde zat, toen ik zwanger was en het tegen twee collega's moest gaan zeggen die zelfs allebei helemaal geen kinderen konden krijgen. Tot een collega van mij terecht zei, dat het teveel rekening houden bij een van die collega's juist meer pijnlijk was, dan het haar gewoon vertellen. Maar het ging wel met lood in mijn schoenen. En die collega heeft haar gewoon letterlijk bij mij naar binnen gestuurd omdat, zo zij ze, ik haar iets moest vertellen. Toen kon ik niet anders meer. Maar, als het goed is ben je nu thuis (en zijn wij er weer die je begrijpen) en een lekker potje janken mag best! @Jeetje: je ziet je werd al gemist. En zelfs naar de kapper geweest. Jij begint het nieuwe jaar gelijk goed. Goed van je! En lekker met je man er even tussenuit. Gelijk heb je. Mijn man en ik willen dat ook vaker doen. Vorig jaar hebben we voor een bruiloft een nacht overnacht in een hotel in de buurt. Toevallig zeiden we dit weekend nog tegen elkaar dat dat eigenlijk het leukste uitje was. Terwijl het maar een nachtje was. Maar op de een of andere manier voelde dat of we er wel even helemaal tussenuit waren. Dus goede voornemen voor ons dit jaar om vaker dat soort uitjes te gaan ondernemen. En die babyshower. Hoop voor je dat je gaat. Snap heel goed dat het dubbel is, maar ik denk dat het voor jou wel weer leuk is die meiden te zien (en het contact te onderhouden). Dit jaar ben jij gewoon zelf het middelpunt van zo'n babyshower! @Hoop: jij alle vragen een beetje helder die je morgen wilt gaan stellen? @Waxientje: nog steeds aan het klussen thuis? Niet vergeten echt te klussen, hè? @Justme: aangekomen in het zuiden des lands? @Maureen: zie net je bericht. Jemig, de sluizen wijd open en ook nog eens zoveel pijn. Voel met je mee! Nou, maar een extra paracetamolletje erin en vroeg onder de wol. Een knuffel, meid! Ik voel me al weer wat beter. Wel wat klam zweet als ik weer wat gedaan heb, maar dat hoort erbij. Vandaag naar de accupunctuur geweest. Energiepeil was zelfs weer minder dan de vorige keer. Niet verwonderlijk na 2 menstruaties, een dubbele antibiotica-kuur, 2 x griep en een zware verkoudheid. Maar goed, weer een nieuwe lading druppels die ik in moet nemen en weer 3 naaldjes in mijn oor. Was wel een beetje down, want had vanaf nu graag alles in stijgende lijn willen hebben en dat is dus helaas nog steeds niet zo.
Goedenavond dames Nou de eerste werkdag zit er weer op. Pff. Na een nacht van amper drie uur slapen was het vandaag best een heftig dagje. Ik heb al aardig wat adhd-ers in de klas gehad maar nog nooit zoveel bij elkaar die zo erg op elkaar reageren. Ik werd er zelf helemaal druk van. Mooie bende een stel adhd-ers in de groep en dan ook nog eens een ervoor. Haha. Dat belooft nog wat voor de komende weken. Vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat de slaap dan wel wil komen. @Maureen volgens mij kan een lf ook best wisselen van lengte. De mijne in elk geval wel. Die is meestal 12 of 13 dagen maar is ook wel eens 17 dagen geweest. (En toch niet zwanger, helaas) Jammer bij jou dus toch ook weer niet gelukt deze ronde. Balen, dat je er dan ook nog eens zon pijn van hebt. Ik hoop voor je dat het morgen een stuk beter gaat. @Xon ik kan me heel goed voorstellen hoe opgelaten je je hebt gevoelt toen al die collegas kwamen vragen hoe het met jou ging. Dat is een van de redenen dat ik het nog steeds niet vertelt heb bij mij op het werk, maar ik denk toch dat het allemaal misschien wel makkelijker wordt als het niet meer stiekem hoeft. Ik heb me voorgenomen dat wanneer mensen me nu gaan vragen waarom is steeds eerder weg moet of later kom ik het dan wel maar gewoon ga vertellen. Ik verwacht niet heel veel zwangerschappen in de nabije toekomst. Haha de meeste collegas zijn klaar of hebben net een kleintje gekregen en zullen het eerste jaar dus waarschijnlijk zo met luiers bezig zijn dat ik hoop dat ik gewoon de eerstvolgende ben die zwanger wordt. We zullen wel zien. Maar ik vond het inderdaad ook best confronterend om zwangere collegas te hebben terwijl je zelf zo graag wilt. Toch ben ik wel heel blij voor hen. Zó vreemd dat je op twee zulke verschillende gedachten kunt hinken hè @Sill nog een nachtje slapen en dan krijg je de uitslag. Wat spannend meid maar ik ga helemaal uit van goed nieuws. Ik zou het zo fijn voor je vinden wanneer jullie in februari gewoon voor het IVF traject kunnen gaan @Mees weer aan de beterende hand, gelukkig maar, want je moet rond je volgende eisprong natuurlijk weer helemaal fit zijn. Helpen die acupunctuur en druppels vast goed bij. @Jeetje lekker zon uitje met je man in het verschiet en goed dat je deze week buiten die twee opdrachten niet al te veel gaat doen. Lekker bij komen en bij tanken. Leuk dat die meiden je hebben uitgenodigd voor de babyshower. Niet het makkelijkste voor jou natuurlijk, maar ik denk wel dat het verstandig is om heen te gaan. Misschien kun je zelfs wel gewoon vertellen dat jullie zelf ook graag een kindje willen maar dat het nog niet gelukt is. Ik weet niet hoe goed je die meiden inmiddels kent en hoe vertrouwd je al met hun omgaat. Moet je natuurlijk ook zelf beslissen. Maar ik kan me zo voorstellen dat je dan op een hoop begrip kunt rekenen wat erg fijn zou kunnen zijn omdat je daar verder toch eigenlijk alleen maar de familie van je man hebt. Je eigen familie en vrienden zijn ver weg en virtueel bij ons stoom afblazen is een goede optie maar echt mensen om je heen die je begrijpen en letterlijk die arm om je heen kunnen leggen of je even begripvol aan kunnen kijken zijn ook heel belangrijk!
Hallo meiden, daar ben ik ook weer eens even. Best lastig nu voor mij om bij te blijven omdat ik zo druk ben met andere dingen. Intussen is mijn ovulatie in aantocht. Ben weer met testen begonnen, al wel een heel vaag streepje te zien maar nog niet positief. Ik verwacht mijn eisprong eind deze week of zelfs pas in het weekend, aangezien hij altijd wat laat was de laatste maanden. Ben wel benieuwd wanneer hij dit keer weer is. Verder niet echt veel nieuws hier. Druk met dochterlief die nu sinds een weekje ofzo helemaal geen middagslaapje meer doet (wat best even wennen is!) en tussen de bedrijven door nog aan het klussen op het kamertje. het vordert nu wel, maar er zit gewoon ontzettend veel schilderwerk in. Ik ga straks nog even wat deurtjes in de grondverf zetten, ik kan nu dus ook niet meer wat doen tijdens het middagslaapje...):. Ik ga later vanavond een poging doen om terug te lezen.
@Boudicca: had graag vlieg in je klas willen zijn! Dat zal me een spektakel geweest zijn van die stuiterballen zowel voor als achter de lessenaar! Je zal wel total loss zijn na maar 3 uurtjes slaap en dan zo'n pittig dagje. @Waxientje: nog steeds druk aan de klus. En idd wennen als ze het middagslaapje over gaan slaan. Mijn zoontje lijkt het nog steeds nodig te hebben, want hij slaapt soms wel 3 uur op een middag. Dat stemt me tot nu toe hoopvol dat we nog eventjes van onze 'vrije' uurtjes 's middags kunnen genieten. Maar de vraag is ook nog hoe lang. Hier de was weggestreken. Liep natuurlijk achter, omdat ik het hele weekend echt niets heb gedaan. Voel me gelukkig weer stukken beter, dus vanaf nu in stijgende lijn hoop ik. Heb vanavond online mijn ovutesten besteld (ook daar moest ik de afgelopen dagen even niet aan denken), want die van het kruidvat blijken niet meer in de schappen te liggen. Was zo aan dat merk gewend dat het weer even wennen is, om een nieuw soort te proberen. Nou ja, we zullen zien. Wie weet waar verandering goed voor is. Mijn man is voor het eerst sinds de winterstop weer sporten. Zou tot 10 uur duren en het is al bijna 11 uur. Hij vroeg al of ik het erg vond als hij even nog wat bleef drinken (als dat zo uitkwam). Hij is pas een paar keer geweest, dus weet nog niet zo goed hoe alles gaat. Natuurlijk vind ik dat prima. Hij moet toch een beetje in deze omgeving vrienden/kennissen gaan maken, en waar je doe dat makkelijker dan dat je bij een club aansluit. En ja, mijn man is zo'n oud wijf die zelfs nog een heel gesprek tegen een lantaarnpaal kan hebben. Dus aan gespreksstof geen gebrek als hij erbij is.
hallo meiden daar benik ook weer. heb na veel aandringen mij weer aangemeld op fb , account deed het nog, en ben intussen zo'n beetje verslaafd aan geraakt.hahahaha en dan ook nog de dagelijkse beslommeringen erbij maakt het nu dat ik helemaal dat ik jullie hier op zp verwaarloos...ik benumet 2e wel aarzelender en twijfelachtiger als bij oudste wat maakt dat ik elke dag wel mening en advies vraag aan de andere novmama hier op zp....gaat dit nog overword er gek van hoe is het hier? ik lees zo terug van weekend dan weet ik wat er nu speelt. hier intussen al aardig bekend aan het raken met x en weet wat hij wel/niet fijn vindt het gaat dan ook stuk makkelijker en beter.ook met huilen herken je beter wat er is. vandaag dag gewerkt en nog 2 dagen. dat tijdens mijn verlof. mijn collega heeft per 1 jan andere baan gevonden en we zitten daar met zijn 2. dus heb ik maar gewerkt. geld moet blijven stromen he...anders ik ook geen loon einde maand. was wel weer leuk maar x is echt nog te klein.... ga even lezen en als ik nog puf heb reageren anders wordt morgen fijne avond
@Almika: wat een schatjes en je oudste zoontje kijkt zo trots. Echt heel erg lief. Zal straks nog wel anders worden als het kleine broertje kan lopen en praten. En aan je banner te zien, zorgt mama goed voor de kleine man. Het is echt hollands glorie, hoor! Wel knap dat je al bent gaan werken. Ik zou dat echt niet kunnen. Gelukkig is je verlof nog niet helemaal voorbij en mag je nog lekker vollop van je mannetjes genieten.
@Hoop: heeeel veel succes vanmiddag! Hoop dat ze jullie verder kunnen helpen (voor zover dat nodig is natuurlijk). Laat je ons nog even weten hoe het afgelopen is (vast wel )? @Syl: ook jij veel succes. Hoop op een goede uitslag zodat jullie vanaf februari er weer voor kunnen gaan. @Maureen: hoe is het nu met de pijn? Vandaag nog een dagje thuis. Dinsdag is mijn thuiswerkdag, dus dan ben ik toch al nooit op kantoor. Wel lekker, had gehoopt weer even uit te kunnen slapen, maar dat lukte niet, omdat mijn zoontje wakker schrok toen ik moest plassen. Nou ja, half 9 schijnt voor ouders met kinderen al onder uitslapen te vallen, dus ik denk dat ik nog niet mag klagen.
@Sneeuwmees: lekker nog een dagje rustig aan doen hoor. Enne... half negen is voor sommige mensen zonder kinderen ook al uitslapen (zoals ik dus) Ik stond alweer om zes uur naast mijn bedje vanmorgen. Maar ja vanaf morgen even een paar dagen rustig aan. Ik ga inderdaad wel hoor naar die babyshower, Ik heb die meiden nu al een tijd niet gezien en vind het ook wel weer leuk. Al blijf ik het een stress vinden om de plek te vinden waar ik moet zijn (weer bij iemand anders nu waar ik nog niet ben geweest) en moet ik toch weer even over een figuurlijke drempel heen. Maar het komt vast goed. En ik ga ook echt proberen wat meer contact te houden nu. Ben ook stiekem wel heel benieuwd hoe het meisje eruit ziet dat zwanger is. Ik heb haar voor het laatst gezien toen ze 5 maanden zwanger was ongeveer en toen wist ik het dus nog niet en ik zag ook echt helemaal niks aan haar en dat terwijl ze van zichzelf heeeeeeeeel erg slank is. Dus ben benieuwd. Dat was wel raar, ze kwam toen op bezoek bij mij met nog een meisje en we hadden het zelfs nog over zwangerschappen en mijn miskraam maar zelfs toen zei ze niet dat ze zwanger was. Misschien durfde ze dat niet goed? Of dacht ze dat ik het al wist via via. Ik weet niet, maar het voelde ergens wel een beetje vreemd. En toen hoorde ik dus later ineens dat ze zwanger was. Toen heb ik wel even moeten slikken maar ik denk dat het morgen wel zal gaan, hoewel het natuurlijk vooral over zwanger zijn en zo zal gaan. @Xon: jemig wat een eerste werkdag. Ik kan me je gevoel heeeel erg goed voorstellen. Lijkt me ook niet zo fijn dat iedereen zo naar je toekomt of het allemaal wel gaat. Maar voor anderen is het misschien lastig te bepalen wat ze nu het beste kunnen doen. Ik hoop echt met heel mijn hart dat je eerste IUI gewoon geslaagd is en je zelf binnenkort ook met zulk nieuws kunt komen!! @Boudicca: pfff, ik stuiterde gewoon van je berichtje Hoop dat je afgelopen nacht beter hebt geslapen in ieder geval! @Hoop: succes vandaag meis! Ben heel benieuwd wat ze zeggen daar. @Sil: ik denk ook aan je hoor. Ik hoop heel erg dat je een goede uitslag krijgt vandaag!! Verder weet ik het zo even niet meer. Ik moet ook echt even mijn werk afmaken. En dan lekker relaxen! En vanavond een appeltaart bakken om morgen mee te nemen. Wilde eigenlijk wat minder gaan snoepen maar dat doe ik dan maar na morgen Want iedereen neemt altijd een hoop lekkers mee. Nou, fijne dag allemaal! O, ja: @Almika: wat een schatjes!! En ik hoop dat die onzekerheid snel minder wordt! Dat zal vast wel hoor.