@Mees: wij hebben dat bij vodafoon.Het heet daar: vodafoon onder ons,daar kan je bellen met 6 personen onbeperkt voor 15 euro per maand.Alleen nemen hun nu geen nieuwe mensen meer aan voor dat onderdeel zag ik op de site helaas. Maar ik vind het erg fijn.
@Hoop: oh, ik wist niet dat Vodafone dat ook had. Nou, ben benieuwd. Ieder tientje is meegenomen en belkosten zijn zo zonde van het geld (alleen voor ons gezien zijn werk wel de enige manier om elkaar te kunnen bereiken en met elkaar te kletsen). @Xon: hoe is het vandaag, meid? Vanmorgen al om 6.30 uur wakker :x (sorry, maar voor mij is dat erg vroeg). En dat op mijn vrije dag. Mijn man moest werken en mijn zoontje schrok ervan wakker, dus ja, toen moest mama natuurlijk ook verplicht het bed uit. Heb dus het idee dat ik er al een dagtaak op heb zitten en ben zo duf als een konijn. Wil eigenlijk zo nog een ovutest doen, maar hoef nog niet echt te plassen. Aan de andere kant ook vervelend als er iemand langs kan komen om die telefoon af te leveren en ik zit net met zo'n test op het aanrecht. Gisterenavond nog wel geklust (voor de zekerheid). Mijn man zei dat hij dacht dat ik er geen zin in zou hebben vanwege de klote dag op mijn werk. Maar ik zei dat het voor mij juist een drive was om nu alles op alles te zetten om zwanger te worden (dan heb ik dit jaar lekker 4 maanden verlof van dat klote werk). Heb de zaadjes van mijn man dus ook zeer streng toegesproken!
Nou Mees: ik zeg GO, GO, GO tegen die zaadjes, tackle dat ei eens eventjes Kan me voorstellen dat je werksituatie nu wel extra motiveert om zwanger te raken en dan lekker even verlof te kunnen hebben straks. Wat vervelend om van die dingen te horen tijdens zo'n gesprek en dan later weer van een collega iets anders. Nou vandaag een vrije dag in ieder geval en maak er ondanks de vroege start toch een fijne dag van! @Boudicca: oh klinkt best wel hoopvol! Ik snap je voorzichtigheid maar ik duim voor je hoor! @Xon: hoe is het vandaag? Hier begint het weer een vreemde maand te worden ben ik bang. Vandaag was mijn temp weer hoger. Gisteren ineens van die eggwhite afscheiding maar mijn man was niet over te halen Pfff, soms............... Ik hoop dat mijn testen vandaag komen!! Ik zag dat ze zijn verstuurd maar ik weet niet hoe lang ze er dan over doen. Ze moeten uit Izmir komen namelijk. Maar ik denk dat ik maar eens nergens naartoe ga voor de zekerheid! Moet toch werken. Nou, fijne dag allemaal!
goedemorgen, @mees..0630 vroeg tjonge jonge...de meeste zijn dan al rise and shining jezoontje is een uitslaperdus...lijkt mij heerlijk oudste van ons net zo'n vroege vogel aLS ZIJN VADER OOK ROND 0600-0630 oeps caps lock lullig altdij als ze eerst achter je rug iest bespreken...hou ik niet van bespreek eerst met jou en dan met baas...en ze zegt wel dat niet van haar afkomt,ondertussen ....laat gaanverder je hebt je zegje gedaan. @boud en waxien....laat je niet gek maken door jezelf...ga vanuit dat aankomende ongi wordt,m de verassing is dan des te groter....kwalen van ongi en zw lijken ook zo op elkaar...dat stukje natuur niet goed geregeld hoor!!! @syl...mannen..die zijn vaak ook nog eens te trots om toe te geven...vooral hun gevoel en emotie niet laten zien...laat je oren niet naar hem hangen jij bent doodongelukkig zo met situtatie zoek ze lekker op.... hier drukke week voor de boeg vanaf morgen...vandaag nog even relax...zou langs werk gaan om x.aavi te showen maar geloof dat ik weining zin heb. zo bij buuf op d.e thee ze is jarig...ziet er koud en nat uit buiten
@Jeetje: hoop dat je testen snel binnen zijn. En mannen. Ja, ik heb er ook zo een. Dan stel ik voor te klussen en dan gaat hij beredeneren dat om de dag toch beter is en dat we het dan beter een dagje uit kunnen stellen. Die mannen snappen niet onder wat voor een hoge druk vrouwen staan met eitjes die op knappen staan....hihi... Vanmorgen overigens weer een ovutest gedaan die weer lichter was. Of die van gisteren dus positief was? Mocht dat zo zijn, dan is het ei wel erg snel gesprongen. Dus of ik deze maand er geloof in moet hebben. Ik vrees het ergste. Het lijken wel van die windeieren bij mij. Nou ja, de streepjes die het meest op positief leken (vorige week en deze week), die hebben we geprobeerd goed te benutten (meer kunnen we niet doen). Heb nog wel wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dus of dat ei nog ergens onderweg is, ik weet het niet. Misschien dat ik hoe dan ook mijn man nog eens lief aan moet kijken vanavond. Mijn man was wat verbaasd door mijn klusvoorstel (omdat er dus ook maar 1 dag tussen zat), maar vandaag moet hij werken en dan weet ik het wel weer, als hij thuiskomt, dan is hij moe en ik denk voordat een van ons in slaap valt, dan is de 'buit' maar vast binnen. Ja, zwanger worden is gewoon een harde business! @Almika: ik moet zeggen dat wij erg gezegend zijn met ons uitslapertje. Toen ik zwanger was, kregen wij vaak van die leuk bedoelde opmerkingen dat we er nog wel achter zouden komen, met 's nachts er vaak uit en 's morgensvroeg al wakker. Nou, ons zoontje sliep al met 6 weken door tot 's morgens 9 uur. En eigenlijk is hij altijd laat wakker. De afgelopen dagen sliep hij 's avonds ook pas laat (lag meneer de hele avond nog te kakelen in bed) en toen was het zelfs wel eens bijna 10 uur. Dus ja, ik maak er soms maar dankbaar gebruik van om zelf ook even bij te tanken. Alleen vanmorgen dus niet. Ik zei wel tegen mijn man dat wij met een volgend kindje alleen maar heel hard gestraft zullen worden, omdat wij zo verwend zijn, dat het alleen maar erger kan worden (dat hoop ik natuurlijk niet). Bij jou dus ook al regen? Hier lijkt het op te klaren, al weet ik nog niet wat ik ga doen. Er zou tussen 8.30-10.00 uur een telefoon afgeleverd worden, maar het was al 10 uur geweest en dus nog niets. Ik was dus inwendig al pissig, zo van, stel dan geen tijd voor, als je het toch niet gaat waarmaken.:x Maar moet zeggen, werd 2 minuten daarna netjes gebeld dat de chauffeur in de file stond en of het een bezwaar was, dat het 20-30 minuten later zou worden. Dus lang kan het niet meer duren. Dan heb ik in ieder geval mijn handen vrij. Wil en moet van alles doen, maar doe het maar niet, omdat ik bang ben dat die man ineens voor de deur staat.
Hallo dames, Boud, ik vind het stiekem toch goed klinken. Meid, gooi je in je werk en dan is het zo weekend. Waxientje, wie weet voor jou ook wel een mooie kerst??? Mees, als ik dat zo hoor over dat thuis werken, vind ik dat nogal dubbel klinken. De een wel en de ander niet! Dat is meten met twee maten dat kan niet. Ik snap wel dat bedrijven in het algemeen besluiten hun personeel niet thuis te laten werken. Ik heb dat bij verschillende mensen om mij heen gezien (waaronder mijn ex), werken thuis is zoveel minder productief, radio/tv staat aan/ even boodschappen doen/ even mail checken/ belletje doen/ later uit bed enz. En dat snap ik ook heel goed, ik zou zelf niet anders zijn. Maar het verhaal is wel raar, dat je baas zegt dat het van je collega's afkomt en dat niet zo blijkt te zijn, en die collega's zelf ook thuis werken. Mees, meid trek je stoute schoenen aan en ga verhaal halen. Is je telefoon al binnen? Grappig dat je dat zo spannend vindt iets nieuws, ik vind dat alleen maar erg leuk altijd. Ik heb tijdens mijn relatie ook geprobeerd om via vodafone dat te regelen dat ik gratis kon bellen met mijn vriend, en toen was het net nieuw en ging iedereen dat doen. En toen ik dat aanvroeg hadden ze het net die dag voor onbepaalde tijd gestopt. En juist daarom had ik dat abonnement genomen. Pislink vele telefoonmieps uitgefoeterd. Met geen effect natuurlijk! Jeetje, jij zit ook raar in elkaar hoor, hahaha. Die temp schommelingen en dan weer eggwhite. Hoop voor je dat de testen vandaag op de deurmat liggen. Vieren jullie overigens nog een soort van kerst of echt helemaal niets? En Mees en Jeetje, hup zet die mannen aan de klus. Moe....., kom op zeg. Gewoon geen voer meer geven hahahahaha. Oh Syl, ik denk aan je hoor. Natuurlijk mis je je dochter met kleine muis. Weetje, ik mis natuurlijk ook wel eens een man in huis, maar als ik dat dan weer zo hoor van jou, dan denk ik 'dat mis ik dus niet!'. Ik vind het ook wel moeilijk te begrijpen, dat hij, nu hij weet wat dat voor jou betekent en in welke moeilijke situatie jij nu zit, dat hij niet even zijn eigen gedoe opzij zet, en jou dat gunt. Nou lucht hier je hart maar uit hoor! Kun je in de kerstvakantie gewoon niet wat afspreken en vertellen dat je naar een vriendin gaat? Het is niet zoals het hoort natuurlijk, maar jouw gevoel is ook belangrijk. Hier vanochtend mijn temperatuur ook onder het lijntje gezakt, dus vandaag of morgen zal het wel door breken !!! Nu nog lichtbruin en friebels. Voor mij geen merry christmas and happy new year. Opeens vliegt het me aan dat ik nu met een onbekende donor verder ga. Pfffff, dat is toch even omschakelen. Heb er vreselijk van gedroomd vannacht. Ook dat mijn eigen donor heel verdrietig was, en mij als troost een jong geitje gaf i.p.v. een baby (ok, dat was dan wel weer grappig), hoe IDIOOT kun je dromen!! Moest ik daarna zelf met dat geitje in een kooitje thuis zien te komen! Misschien is er hier i.p.v. een kerstboomfluisteraar ook iemand die mijn droom kan uitleggen???? Maar goed, op de een of andere manier had ik deze ronde toch nog goede hoop. Maar nee, poging '17' is echt voorbij. Hebben jullie trouwens wel eens dat programma gezien waar ze die twee gezinnen volgen die ieder 12 kinderen hebben? Wat een belachelijk programma, die mensen zijn echt niet wijs! Het jongste kind van dat blanke gezin is een mongooltje, en toen zei die moeder van de week nog dat er misschien nog wel eentje bij kwam. En die moeder van dat donkere gezin zei ook nog dat ze niet voor kon stellen nooit meer zwanger te zijn. Waarom in godsnaam??? Ze zat ook te vertellen dat ze er wel eens eentje kwijt zijn, en soms niet weten hoe ze rond moeten komen, ja duh!! Hoe willen ze al die studies betalen voor die kinderen? Ik kan er gewoon niet overuit, maar misschien is dat wel mijn frustratie, dat iemand zoveel kinderen kan/mag krijgen en dat ik zo mijn best doe en al 17 keer teleurgesteld ben. Zit lekker thuis op mijn vrije dag, lekker serious request te kijken. Vanavond naar een dansvoorstelling. Hou erg van dans maar eigenlijk nooit naar een voorstelling geweest. Dit is een moderne dans voorstelling. Ik zou heel graag ook eens naar een balletvoorstelling gaan, zoals het zwanenmeer of de notenkraker, maar die kaartjes zijn (logisch) zo heel duur!
@Xon: ik heb erg met je te doen! Ik vind het echt zo jammer voor je dat deze ronde ook voorbij is!Het enige wat misschien(terwijl je het juist heel moeilijk vind)toch een voordeel is,is dat een andere donor toch tot een zwangerschap gaat leiden.Ik weet het niet.Je hoort vaak dat je moet matchen met elkaar.Moeilijk hoor meis,heel veel sterkte ermee en hele dikke knuff voor jou!
Xon, dikke knuffel meid, kun jij ook wel gebruiken nu geloof ik, jammer dat het toch ook deze ronde niet gelukt is........ Mees, wat een trutten zeg!! Tja zo gaat dat altijd he, achter je rug zeggen ze het ene en in je gezicht het andere bah bah!! Hopelijk blijft voor jou alles lekker bij het oude. En al blij met je nieuwe foon?? Ik heb zelf ook Tmobile Family is echt geweldig hoor de kids hebben geen beltegoed nodig om mij te bellen ben altijd bereikbaar voor ze, ideaal en ik zit al 7 jaar bij hun en nooit problemen gehad hoor... En tja Xon het zou niet horen op die manier om mijn kindjes te moeten zien maar ik doe het wel, ik zie haar na de kerst dan komt ze langs met haar vriend en de kleine als mijn man naar zijn werk is, kan niet wachten om ze een lekkere dikke knuffel te geven!!! Dan hoeft hij er niet bij te zijn heeft ie er ook geen last van, ja toch?? Liefs ikkuh
@ Sneeuwmees: Ik ben het helemaal met Xon eens. Ze lijken bij jouw op het werk met twee maten te meten als ik je verhaal zo lees en dat klopt van geen kanten! @ Xon: heb het programma nog nooit gezien, maar als ik het jouw zo hoor vertellen irriteert het me al ... Ik hoop voor jouw dat het de volgende rond WEL raak mag zijn! Hier verder geen nieuws...
@Xon: hè, bah! Het zal toch niet zo zijn, dat het voor jou een rode kerst wordt. Dat was niet de afspraak. En bang voor wat komen gaat als het toch gaat doorbreken. Ik ben het met Hoop eens dat het misschien wel ineens zo maar raak kan zijn (dus dat maakt hopelijk het onbekende weer snel goed). En die droom. Ik zal eens zoeken. Ik heb een dromenboekje. Vaak als ik ook iets onmogelijks gedroomd heb, probeer ik het ook even op te zoeken. En wanneer komt dat programma op tv? Ik had gehoord dat het zou komen, maar wist niet dat het al begonnen was. Mij lijkt het vooral interessant om te zien hoe de logistiek eraan toe gaat de hele dag. Als ik nu al zie hoe ik er met een achter de feiten aan loop met mijn huishouden en de was e.d. Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en die noemt zichzelf altijd chaos-manager. Wat moet dat dan met 12 personen zijn? En mensen die dat zwanger zijn bijna verheerlijken, ten koste van zoveel kinderen (die je nooit kan bieden waar (ik vind) dat ze als kind recht op hebben). Vraag me dan af wat er van al die kinderen terecht moet komen. @Syl: het is zo te horen dus ook echt aan met die 'nieuwe' vriend die ze toen ineens had. Is dat de eerste keer dat je hem gaat ontmoeten. Lapswans is dus helemaal uit beeld, begrijp ik? @Waxientje: ja, het gaat er bij mij op het werk niet helemaal eerlijk aan toe. Daar heb je gelijk in. Er zijn twee collega's waar het contract niet van verlengd wordt. Een collega (mijn favoriete collega), had voorgesteld dat ze voor zichzelf wilde beginnen en dan nog wel voor klussen ingehuurd kon worden. Dat wilde onze leiding niet, want stel dat ze een andere baan zou krijgen, dan zouden we alsnog een probleem hebben. Ik moet erbij zeggen dat ze haar ook niet mogen (en dus ook haar kwaliteiten daardoor niet willen zien). Wat denk je, die andere collega (= vriendje van mijn baas) waar ook het contract niet van verlengd worden, gaat ook ineens voor zichzelf beginnen en wat denk je, hij gaat gewoon weer ingehuurd worden vanaf januari. Snappen jullie het nog? En dan het geintje wat mijn baas al vaker geflikt heeft. Hij gaat dan iets (waar hij dan blijkbaar zelf mee zit), namens een ander vertellen. Dat was eerst altijd: Men vindt dat .... Men snapt niet wat jouw werktijden nu precies zijn. En ik me steeds maar afvragen wie die 'men' dan zijn op de afdeling (en dan vinden ze het nog gek dat er wantrouwen is onderling). Maar goed, we hebben nu dus nog maar 2 managers over en die vormen samen met onze 2 bazen 'het kernteam'. Je begrijpt het al. Gisteren in het gesprek ging het steeds, dat Het kernteam vond dat ik om 9 uur aanwezig moest zijn. En het kernteam vond dus dat ik maar 4 dagen op kantoor moest gaan werken. Alleen HET kernteam weet dus van niets. Dus het is weer een trucje uit zijn eigen doos. Waarom zegt hij zelf niet, dat HIJ wil dat ik om 9 uur aanwezig ben. Hij is mijn baas en heeft er alle recht van spreken van dat hij me daarvoor op de vingers tikt. Maar dan tikt hij mij namens collega's (die van niets wisten mij op de vingers). Gisteren was ik dus daardoor enorm boos op een van die collega's en ben dus even weggegaan voorafgaand aan het kerstdiner. Die collega had gehoord dat er dingen namens haar gezegd zijn en wilde dat rechtzetten. Wat bleek, juist het tegenovergestelde was besproken. Er was inderdaad besproken of het een probleem was dat ik minder op kantoor aanwezig was en juist zij had aangegeven dat zij dat geen enkel probleem vond, en dat we daar wel een modus voor konden vinden en ik ook buiten die tijden om erg flexibel en bereikbaar was. Nou, ik ben er helemaal lens van. Dat gedoe, gedraai en gelieg. Ik ben straks lekker naar de Makro geweest en laat het werk maar even de boel, de boel. Als ze het heel hoog willen spelen, dan ga ik gewoon echt een dag minder werken (dan kunnen ze me ook niet meer daarmee pakken) en dan neem ik de andere dag ouderschapsverlof op. En dan hebben ze het maar te doen met alleen de 3 dagen dat ik op kantoor ben. Ik verleen nu nog de service dat ik gewoon 5 dagen aanspreekbaar en inzetbaar ben voor mijn werk (alleen 2 dagen vanuit huis). Maar goed, als zij moeilijk doen, kan ik het ook! Einde ego-bericht!
Jaaa, mijn testen zijn er!!! Zou ik er nu meteen een kunnen doen? Ik heb niet zoveel gedronken en ook al een tijdje niet geplast. Ben benieuwd!
Mees: ik zou daar inderdaad toch eens over nadenken om echt maar drie dagen inzetbaar te zijn en voor de rest niet. Het lijkt mij namelijk voor jezelf wel een stuk rustiger als je de dagen dat je thuis bent ook echt vrij bent. En met al die toestanden nu op het werk krijg je alleen maar een heleboel extra stress op je bordje en dat kun je echt niet gebruiken! Ik zou zeggen, als het financieel haalbaar is, gewoon drie dagen gaan werken! Maar ik begrijp wel dat je loyaal bent richting je werk, zeker omdat je er al zo lang werkt en dat het geen makkelijke beslissing is. Nou, toch gewoon soms wat meer aan jezelf denken hoor meid!!
@Jeetje: je zou er nu al vast een kunnen proberen, hoor! Kun je vast een beetje oefenen met turen naar streepjes en heb je bikkelhard bewijs dat je man vanavond echt aan de bak moet! En inderdaad mijn voornemen voor 2012! Beter voor mezelf opkomen en beter grenzen aangeven! Nou, is dat een mooie?
Nou, net een test gedaan en hij is KNALpositief!!!! Dus inderdaad zodra mijn man binnenkomt vanavond kan hij aan de slag! hahaha Jammer genoeg is hij laat thuis, maar hoop niet al te laat. Als zo'n test zo knalt ben je dan nog op tijd?? Heel goed voornemen hoor Mees!!
Baal wel een beetje dat we gisteren niet geklust hebben want ik voelde het aan alles dat het eraan zat te komen. En mijn temp was dus wel gestegen vanmorgen....
Jeetje, ik heb even naar je temperatuur gekeken, maar hij is niet hoger dan een aantal eerdere metingen, dus ik zou zeggen 'grijp je kans vanavond' Bij een knal test is er waarschijnlijk een gewone positieve test aan vooraf gegaan de dag ervoor, en dan duurt het nog 24 a 36 uur voordat je ei springt. Dus denk wel dat je op tijd bent. Veel plezier vanavond! !!!
Goedemiddag meiden. Hier net thuis, dagje bij mijn moeder en haar man geweest. Kom vanavond nog wel even reageren op vandaag, maar zo eerst even eten koken. Vanochtend was mijn temp nog mooi hoog voor mijn doen, maar wat ik vandaag heb ik weet het niet. Vanochtend net voor ik weg zou hartstikke misselijk, even later weg. Bij mijn moeder in 1x zuurbranden, eigenlijk nooit last van. En net onderweg naar huis en nu ook een heel licht misselijk gevoel. Ben benieuwd of er daarbinnen wat gaande is of ik nu begin van een griepje te pakken heb of zo. Ik ben anders nooit misselijk, dus wel heel apart hier. Nou ja...nog maar even afwachten. Tot straks meiden.
Hallo dames! Sorry, niet bijgelezen, ik kom alleen even vertellen dat op 19-12 onze dochter Emma geboren is!
@ jeetjeB: volgens mij is het nu juist het ideale moment! Je weet niet hoelang je al positief getest zou hebben als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn ovutesten zijn soms 2 dagen positief of zelfs 3. Gewoon vanavond aan de klus gaan! En ook van 1 x klussen kun je zwanger worden hoor, het is meer een kwestie van goed timen, toch?