wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Hoop, in ondertrouw! Gefeliciteert!
    En dan ook nog eens een heel fijn iemand die jullie intensief wil begeleiden.
    En ja wat zijn die ah groot he?
    Ik vond dat ook toen ik opeens van mijn eigen vertrouwde zh naar het AMC ging.
    Nou ik hoop dat het snel goed nieuws oplevert.

Syl, weet je al iets?
    Hoe is het met je?

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Wat eng, je 'bijna' ongeluk !:$ Brrr. Gelukkig op 't nippertje dus toch goed gegaan.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik heb niet alles gelezen maar kom je even gedag zeggen en een knuffel geven

Hier alles oke

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: oh, dat was schrikken. Ik zat zelfs bij het lezen al schrap. Ja, je hebt zulke malloten op de weg zitten. Een wonder dat het zo vaak toch nog goed gaat. Kan me voorstellen dat je nog even na zat te shaken.
    En wat ik had aan mijn tandvlees had heette paradontitis. Dan komt er tandplak tussen de ruimtes tussen de tanden/kiezen en dat gaat dan onsteken en dan komen er bacteriën bij.
    Dus wat jij beschrijft is niet prettig in je mond, maar is gelukkig niet wat ik heb gehad. Heb je niet iets scherps gegeten (gekruid), dat kan ook wel eens irritatie geven. Of kunnen het geen aften zijn?
    En balen van je oog. Ook nog omdat je het zo duidelijk had aangegeven. Hopelijk trekt het snel weg.
    @Maureen: heftig dat erge bloedverlies en die stolsels. Kan het niet nog een restje zijn van je mk dat er op de een of andere manier toch nog uitgewerkt moet worden. En anders misschien toch even langs de ha of hij kan kijken of die vleesboom daar oorzaak van kan zijn. Het lijkt me niet prettig als je zoveel pijn hebt, dat je bijna van je stokje gaat.
    En inderdaad deze keer op tijd beginnen met je ovulatietest. Had mezelf al voorgenomen je in ieder geval op tijd eraan te herinneren.;)
    @Syl: ook hier nog steeds in afwachting van een berichtje van jouw kant. Je ziet er wordt veel aan je gedacht!

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon dat is nog eens een baal dag. Hopelijk heb je morgen geen last meer van je oog. En wat een sufferd zeg die gast die jullie bijna aanreed. Om je naar te schrikken. En dan ook nog eens doodleuk doorrijden. Zo heb ik eens een fietser op de motorkap van de auto gehad. Hij was druk bezig met zijn mobiel en stak zomaar over daar waar ik duidelijk voorrang had. Geen licht op, donkere jas aan in het donker en dan ook niet uitkijken. Dan ben je wel een beetje van het padje naar mijn bescheiden mening! Ik schrok me werkelijk dood. Ik uit de auto, half in paniek en me vreselijk schuldig voelend (terwijl het niet mijn schuld was) blijkt dat die $#% op zijn fiets zat te sms-en! (Had ik toen nog niet kunnen zien in het donker) Hij lag half op de motorkap en fiets onder de auto. Het eerst wat die klojo zegt toen ik hem overeind hielp. “Waar is mijn telefoon, oh gelukkig, die doet het nog” Ik kon hem wel een rotschop geven zeg! Kijk dan ook gewoon uit je doppen op de fiets in plaats van al sms-end over te steken. Kennelijk voelde hij zelf toen toch wel nattigheid want hij wilde geen gegevens uitwisselen en vertelde dat hij niets mankeerde. Hij kon gelukkig alles nog bewegen en zag er ook niet erg gehavend uit en zelfs de fiets was nog ok. Gelukkig had ikzelf ook niets en zelfs niet meer dan een minimaal krasje op mijn motorkap, maar het heeft me toch minstens een jaar van mijn leven gekost. Je schrikt je echt een ongeluk. En ik reed nog maar met een gangetje van amper 40 km/u. Jij ging nog veel harder, brrr!

@Mees een zonnebank lijkt me ook lekker. Ik krijg bij mijn kapper altijd (nou ja als ik er een a twee keer per jaar kom hihi) ook stempels voor de zonnestudio die ze ook hebben. Maar ik verzilver dat nooit. Te veel moeite! Maar het lijkt me wel altijd erg lekker. Ik heb in het verleden wel eens met de gedachte gespeeld om er zelf een te kopen maar dat wordt dan zo’n sta in de weg die ik het eerste half jaar of zo een paar keer gebruik en daarna nooit meer. Ik doe het dus maar niet.

@Spring, inmiddels heb ik je verhaal gelezen. Heftig hoor. Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat je dit allemaal een plekje zal weten te geven en inderdaad dit voorjaar weer zwanger mag worden. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik helemaal niets over mezelf verteld heb. Daar kwam ik achter door het berichtje waarin Xon vertelt dat ze net als Maureen en mij bammer is. Sorry. Ik ben dus een bammer van 37 en heb inmiddels 7 IUI behandelingen gehad. Helaas zonder het gewenste resultaat. Jammer genoeg moet ik nu een ronde overslaan omdat mijn zh aan het verbouwen is, maar over ongeveer 1 ½ week word ik ongesteld en dan begint het hele hormonencircus weer opnieuw. Hopelijk wordt poging 8 de winnende IUI…

@Sill,ik wil niet als een zeurpiet overkomen maar ik wordt een beetje zenuwachtig van het feit dat we niets van je horen. Ik hoop zo op goed nieuws van/voor je maar het blijft wel een beetje lang stil.....

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Spring weet niet of ik al welkom had gezegd, maar heb je weblog gelezen en daar een reactie gezet.
    het is soms erg oneerlijk verdeeld in deze wereld..
    Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen.
    "gelukkig"heb ik wel het geluk dat we een kleintje hebben, al is die echt niet uit de lucht komen vallen..

7. spring

spring Niet meer actief

hi meiden,mijn verloofde is net de deur uit dus ik dacht even spieken. Wat leuk dat jullie zo`n hecht clubje zijn. Rickmar bedankt voor je berichtje en wat fantastisch dat je na al die jaren moeder bent geworden.
    De meeste namen ben ik nu al weer kwijt maat dat komt wel.
    Hoop gefeliciteerd met je ondertrouw. En fijn je begeleiding in het ziekenhuis.
    @sneeuwmees ik wou eerst afwachten en heb me toen bedacht. Wil tijd om afscheid te nemen. En dinsdag is vriend ook 4 dagen vrij. En wie weet komt het spontaan. Vanochtend ga ik naar Pilates ( te lang geleden) en daarna thuis schoonmaken. Het is echt een zooitje momenteel.
    ik draai me nog evenom.
    bedankt meidenvoor jullie steun xxx:)

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen ik vergeet jou helemaal sterkte te wensen, dus maar even heel onhandig via mobi. Ik weet wat t is die heftige menstruaties die heb ik altijd. Het enige wat bij mij helpt zijn van die 400 mg ibuprofen en elke 2/3 uur eentje. Anders houd ik t niet vol. Sterkte meisje, valt ook altijd weer tegen. Hier op dag 8 een temp daling! Het zal toch niet weer zo een korte maand worden? Dat heeft dan echt geen kans van slagen!! Goed, op mobi is niet handig, en uk moet ook zo naar mijn werk! Fijne dag dames.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat was dat schrikken zeg! Wat een eikels heb je toch op de wereld,denken die niet na over wat er had kunnen gebeuren?!
    gelukkig is het goed afgelopen.
    Dank je wel voor je felicitaties!

@Mees: heerlijk een zonnebank! Ik heb er ook eentje staan,waar ik altijd met regelmaat onder ging.Maar er is mij door mijn gyn verteld dat je het beter niet kan doen als je zwanger wilt worden of zwanger bent.Warmte schijnt niet goed te zijn voor zaad en de ongeboren vrucht.Daarom is ook sauna niet goed.Ik baal hier erg van,want ik ben nog nooit zo wit geweest en mij ontspant het ook altijd enorm! Ik zou het toch nog even overleggen met je huisarts.
    Ik ga dat ook nog maar even doen met de gyn,want ik heb er ook veel zin in!
    Wat betreft de bloedstolling: als je zwanger bent en je bloedstolling is niet goed,dan krijg je propjes,waardoor het mis kan gaan met de vrucht.Dan krijg je asperine.Ik was verrast dat ze dat zei,want ik weet dat ze in Gent ook doen en in Nederlandse ziekenhuizen vaak niet.In Gent krijg je ook vaak Ustrogan bolletjes om in te brengen,dat voorkomt een miskraam.Ik heb hiernaar gevraagd gisteren en ze deed er niet negatief over.Ze vertelde wel dat ze bezig zijn met een onderzoek daarnaar.Dus ben benieuwd.

@Maureen:als je zoveel pijn hebt kan je ook ibuprofen 400(of 600 mg) innemen met daarbij 2 paracetamol.Ik weet dat uit het ziekenhuis,advies van een arts,ik vind dat echt een hele goede pijnstilling.Ibuprofen 600 kan je enkel via je huisarts krijgen,maar bij de drogist kan je pakjes kopen van 200 en 400 mg.Dan heb je ook 600 mg.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: wat een ontzettend leuke foto!!

@Jeetje: ik hoop dat je het gezellig hebt vandaag met de meiden!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik moet naar Utrecht voor de echo en ook voor het bloedprikken.Mijn mannetje kan dan niet mee,hij is natuurijk net voor zichzelf begonnen,dus dat word een lange bus/treinreis.Maar dat heb ik er wel voor over:) als ik tijd over heb kan ik altijd nog even gaan shoppen op Utrecht Hoogcaterijne:D

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dames, wat kletsen jullie veel! Heb wel geprobeerd bij te lezen, maar het is intussen wel erg veel geworden!

Gefeliciteerd met je ondertrouw Hoop! Wanneer ga je trouwen? En ik ken het UMC, (andere afdeling hoor) en het is idd enorm, maar ik vind het wel een fijn ziekenhuis. Ik lees dat jij ook positieve ervaringen hebt daar, klinkt allemaal heel fijn! Dit geeft toch wel moed, he?

Maureen: ik lees dat je helaas ongi bent geworden, dikke knuffel voor jou!

@ Almika: wat een prachtige foto en wat een rijkdom! Hoe oud is je oudste als ik vragen mag? Hoe vind hij het om grote broer te zijn? Hij kijkt in elk geval heel trots! Gaaf! Als ik dat zo zie....oooh ik wil ook! Dus ik weet wat me te doen staat, want mijn ei is weer in aantocht...;) Bedankt voor het motiverende plaatje...

@ Spring: welkom hier. Wat zit jij in een moeilijke situatie: ik wens je heel veel sterkte!

Verder moest ik wel grijnzen om die klussende buren: wij zijn ook van die mensen die heel vaak klussen! Maar wij zijn wel zo sociaal om in een vrijstaand huis te zijn gaan wonen ... Nu dus ook druk aan de klus op het kamertje van dochterlief. Van het weekend gaat ze over.

@ Xon: daar zat dus een beschermengeltje naast je in de auto! Die zou ik maar heel lief bedanken. En vraag meteen even of ie helpt met zwanger worden...;)

Verder heb ik het allemaal niet zo onthouden dames, en ik ga er weer als een haas vandoor. Nog weer klussen vandaag: eerst op het kamertje van dochterlief en dan vanavond in bed, ha ha! Druk, druk, druk!! Fijne dag allemaal!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: fijn om te horen dat jij ook goede ervaring hebt met het UMC!! Het geeft zeker moed!
    Klusse straks en vanavond!:D

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: komt vast goed met het openbaar vervoer naar Utrecht. Boekje mee en wat mij altijd helpt is een printje van de tijden en perrons van de treinen. Zodat je goed voorbereid bent, dat geeft mij altijd rust. Ik ben zelf ook niet zo'n wereldreiziger, dus ben snel onder de indruk als ik met de trein ergens naar toe moet.
    @Waxientje: dubbelop klussen! Wat een inzet daar bij jullie. Het kamertje zal vast mooi worden. Veel succes ermee!
    @Spring: als je het zelf geen probleem vindt tot dinsdag te wachten is dat prima. Bij mij was het vruchtje al wel 3 wkn eerder gestopt, maar ik merkte dat pas toen ik bloedverlies kreeg. Dat was op donderdag en bij mij is het toen ook op vrijdagavond al op gang gekomen. Dus het kan snel gaan. Nou, meid, doe rustig aan. Goed dat je even gaat sporten en er even uit bent. Al zal het continue door je kop spoken. Bij mij helpt schoonmaken van het huis altijd wel therapeutisch, even lekker je gedachten laten gaan (of je tranen).

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bah breekt net mijn kies af...
    is al vaker gerepareerd, nu zal hij er wel uit moeten, bah.
    hoe was het ook al weer?
    elke zwangerschap kost een kies??

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: oh, krijg kippenvel toen ik je berichtje las. Ja, zo is wel het gezegde. Mijn gebit is na mijn zwangerschap er in ieder geval ook niet veel beter door geworden. Sterkte ermee! Brrr....

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Ricmar: oh bah, arme jij!!! Hier is het wel goed gegaan met mijn gebit, maar ik had zo'n last van ontstoken tandvlees tijdens mijn zwangerschap. Bij elke poetsbeurt een bloedbad, vooral op het eind. Na de bevalling knapte het vrij snel weer op, gelukkig.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kan vanmiddag terecht, maken ze in ieder geval glad, maar denk dat hij er vandaag of morgen uit moet

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    BRRRR.....):
    Ik ben dus echt bang voor de tandarts...shame on me. Sterkte ermee!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:ik vermaak me wel in de bus/trein.Ik heb zo,n 2 uur te reizen en ook weer twee uur terug.Ik neem wel wat te snaaien mee!:D

@Ricmar: ow bah meid..je kies afgebroken...de tandarts vind ik een drama!

Deel Deze Pagina