@Hoop: als ik eenmaal weet waar ik heen moet (en vooral waar ik uit moet), dan vind ik het ook wel wat hebben. Heb toen ik mijn man leerde kennen heel wat uurtjes in de trein van en naar hem doorgebracht. Vaak ook wel lekker, want dan had ik de hele dag lopen hollen en vliegen op mijn werk, vaak nog op het nippertje de trein kunnen halen. En dan was 1 uur en 3 kwartier wel lekker onthaastend. En vooral als je naar iemand onderweg was, waar je stapelverliefd op was. Dat is in jouw geval niet zo, maar je bent wel met een heel mooi doel onderweg, dus dat moet ook heerlijk zijn. @Ricmar: je zit als het goed is nu bij de tandarts. Heel veel sterkte! Hoop dat het meevalt (benijd je zeker niet, ook hier een enorme angsthaas).
Hoop, ik ben erg geinteresseerd in het verhaal over die aspirines i.b.m. klontjes. Bedoelen ze dan klontjes van je bmslijmvlies? Even een vies praatje, maar mijn menstruatie bestaat ook uit kleine (zo groot als een knikkertje) tot wat grotere (+/- knikkerbonk) brokken. En deze zijn behoorlijk stug en taai (sorry ). Ik heb me wel eens afgevraagd of dit geen negatief effect kan hebben op een evt. innesteling. Waar testen ze je dan op? Heeft dat een naam? Misschien kan ik daar ook eens om vragen. Hoeveel/ hoe vaak moet je aspirine slikken? Waxientje, ik heb zo een moeite om nu bij het woord klussen ook daadwerkelijk aan echt klussen te denken, hahahahaha. Maar jij doet het alletwee, dat is wel lekker duidelijk. Mijn buren zijn ook al een half jaar aan het klussen. Ik woon in een oud grachtenpand dus alles is super gehorig, en nu kwam ik net thuis en rook verf en terpentine. Ik keek de kat al beschuldigend/ hoopvol aan of die misschien de muren had gewit, haha. Maar nee, de buren hebben weer geverfd en dat gaat zo dwars door de muren heen! en Ricmar, wat ongelovelijk K*T, dat je kies is afgebroken. Mijn mond is zoals verwacht ook niet over, maar lijkt wel iets minder. Ook ik ben eigenlijk erg bang voor de tandarts, ik ga echt veel liever naar de dokter of zh. Bloedprikken/ echo's enz. allemaal veel fijner(!) om naar toe te gaan. Sterkte! Hier vandaag een lagere temp, zwaar hoofd en toch een hele lichte verkleuring op wc papiertje! Het is 8dpo! Dus het ziet er naar uit dat op deze manier een innesteling echt geen kans van slagen heeft! Ik ga dit echt aangeven in het zh. Het is natuurlijk nog niet zover dat ik ongesteld ben, maar na dat rare gebeuren in het AMC, heb ik in deze poging nooit vertrouwen gehad.
nou kies is geslepen dus niet meer scherp, morgen om 16 uur gaat hij hem weer opbouwen /restaureren. gelukkig geen kies trekken
Heey dames, @Xon: Wat lief dat je 's ochtends vroeg nog op me reageert Bedankt voor de tip. En Hoop ook bedankt. Vandaag gaat het gelukkig weer; geen pijn wel nog heftige menstruatie. Maar ach dag 3 dus ik kan weer aftellen zo. Xon wat heftig als het elke keer zo is bij jou. Dat heb ik niet hoor. Terwijl ze dus wel zeggen dat door die vleesboom het allemaal heftiger is. Pfff wat naar voor je. En wat zeg je nou over een tempdagling? Jeetje zou dat inderdaad niet vroeg zijn? Op welke dag heb je normaal 'n tempdaling als je achteraf ongi bent geworden? Ik duim nog door hoor. @Ricmar: Oei! Ja dat heb ik ook eens gehoord over zwangerschap en gebit. Gelukkig gaan ze niet trekken. Nou hoop dat 't geen pijn (meer) doet. @Mees en Hoop: Heb ik ook hoor als ik eens met de trein ga. Boekje erbij, muziek erbij, of gewoon wegdromen of alledrie. Misschien slapen. Vond 't wel lekker soms. En inderdaad maakt vaak het doel waarom je de reis onderneemt ook nog eens veel/alles goed. @Waxientje: Moest ook lachen om je dubbele klus-agenda Hier dus weer rustig. Bedankt nog voor jullie knuffels. We gaan weer verder . Eerst nog de duivels de deur uit werken. Fijne avond allemaal, Liefs.
Hoi meiden, Ben ik dan weer na een poosje afwezigheid, maar had echt even geen zin om te praten over zw. en NODs, sorry...... Nou heb zoals jullie weten gisteren de uitslag gekregen, was CIN1 en hij heeft alles weg kunnen halen, het was dus in een veel minder ver stadium dan de vorige keer. Ik hoefde mij geen zorgen te maken en moet in april wel nog even een controle uitstrijkje laten maken. Dus ja we zijn blij!!!!! We kunnen er gewoon weer voor gaan, eerst nog zelf totdat we opgeroepen worden door de kliniek voor de IVF. Yessssssssssssssssssssssss!!! Zal mezelf ook weer op het lijstje zetten, ben gisteren ongi geworden en mijn cyclus zit alweer 3 maanden gewoon op 30 dagen ipv steeds die veranderingen, nou ja we gaan het zien dit jaar!! Ik heb wel het een en ander gelezen maar er niet echt veel van onthouden, maar kom vanaf nu weer vaker lezen en kletsen hoor, was jullie ook niet vergeten en ben blij te lezen dat jullie aan me gedacht hebben, doet me goed!! Ricmar, vervelend meid zo'n kies die steeds afbreekt, ik heb er helaas 2 en die worden ook steeds weer opgebouwd maar blijft knudde, nouja als het goed is doet het iig geen pijn. S6 Maureen, een dikke knuffel meid, hoop dat de pijn snel minder wordt, ik heb het zelf helaas elke maand weer ppffffff...... Hoop, feli meid met je ondertrouw!! En fijn dat ze je zo goed helpen in Utrecht...... Xon, nou idd je moet wel een engeltje op je schouder hebben zeg!! Wat schrikken!! jammer dat deze IUI waarschijnlijk niet gelukt is, heb alleen niet meegekregen waarom dat zo is, solly... Niala, jij natuurlijk nog van harte met de geboorte van jullie dochter!! Geniet er lekker van!! Mees, alweer wat opgeknapt?? Wel lekker toch even tijd voor jezelf?? je bent de laatste tijd wel erg aan het kakkelen he met je gezondheid?? Nou hopelijk gaat het snel beter en nog gefeli met je 4 jarige samenzijn!!! Spring, welkom hier meid, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook ik weet helaas hoe het is......... Nou verder heb ik niet veel onthouden maar vond het toch wel aardig wat. Allemaal een dikke knuffel van mij, Silly
@Syl: wat een goed nieuws. Zit ik hier weer met tranen in mijn ogen, omdat ik het zo fijn vind voor je en omdat ik het je zo gun. Jullie begin van 2012 kan niet meer stuk! Hopelijk kunnen jullie snel terecht. @Xon: hè, bah! Het zal toch niet waar zijn! Nou, ik hoop en duim toch nog stiekempjes even door dat het een innesteling was (ook daar schijn je een temp dip en afscheiding van te kunnen krijgen). Dus nog eventjes de beentjes bij elkaar. @Maureen: fijn dat het weer beter met je gaat en de ergste pijn voorbij is. Voorzichtig weer vooruit kijken (en op tijd je ovutesten bestellen, hè)!
NOD-WACHTBANK 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 15 -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind 04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind 08-02 Sillysa 38-ronde 17-3e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Sillysa: 3 februari, jongen Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
Dankjewel lieve Mees!! Een dikke knufffffffff!! Dit moet toch ons jaar worden??? Na alles wat we allemaal hebben meegemaakt en nog gaan maken??? Liefs Silly
@Sill: O dat is goed nieuws! Ben helemaal blij voor je! Je kan er gewoon weer voor gaan. En IVF in 't vooruitzicht. Maar eh misschien helemaal niet nodig Nou wat een begin van het jaar. Dikke knuffel. @Mees: Ja ik begin op tijd hoor. Ik moest al om een eerder berichtje van je lachen. Waarin je zei dat je me er op tijd aan zou herinneren
NOD-WACHTBANK 15 -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind 18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind 21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x) 25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind 27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind 03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind 04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind 08-02 Sillysa 38-ronde 17-3e kind ..-02 Maureen (BAM) 40-ronde 2 na MK-1e kind ZWANGER 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? 01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram POOL Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Lyanna: 2 februari Sillysa: 3 februari, jongen Boudicca: 3 februari, meisje Jes4: 4 februari, meisje Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje Ricmar94: 26 januari Jongen Guapetona: 6 februari jongen UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed. __________________
Oh Syl, gelukkig daar ben je weer. En dan ook nog met zulk fijn nieuws. Wat zul jij blij zijn. Hoef je nu niet te wachten, mag je komende maand er al weer voor gaan? Nou klets maar weer lekker mee, we hebben je gemist. Maureen, ja het is vandaag dag 8 na eisprong. Normaal is mijn lf 11 en soms 12 dagen. Op zich ook nog wel vroeg, maar dat heeft in ieder geval meer kans. Als mijn lichaam na 8 dagen al mijn bmslijmvlies begint af te stoten heeft een innesteling weinig kans !! Ik heb zelf nog steeds het idee dat het door die utrogestanpillen komt, mijn cyclus is daar behoorlijk van slag van geraakt. Maar goed, als dit zo blijft is het misschien toch handig om er weer om te vragen.
@Xon: Ja wel vroeg ja. Maar normaal dus een lf van 11 of 12 dagen? En op welke dag daalt je temp dan? Nou toch maar even advies vragen en wat je nu het best eraan kan doen. Knuffel. (Heb net als jij een lf van 11 (of 12) dagen. Was bang dat dit te kort was maar dat is gelukkig niet zo.)
Maureen en Xon, bedankt meiden voor jullie lieve woorden!! Ben ook blij dat ik weer terug ben!! Liefs Silly
Hier idd nu wat lichtbruin gespot !! Maureen normaal daalt mijn temperatuur pas echt op de dag dat mijn menstruatie doorbreekt. Had al niet veel hoop, maar dit werkt natuurlijk sowieso niet!!!
@Xon: hè, nee, geen bruin alsjeblieft! Een hele dikke knuffel, meid! @Maureen: ja, je wordt deze maand goed in de gaten gehouden. Ik denk niet alleen door mij, maar ook door de anderen. We willen deze maand geen gemiste eisprongen meer hebben, hoor! Dus we are watching you! @Syl: fijn dat je er weer bent! En met een hele mooie optimistische banner! We gaan er zeker voor dit jaar! Afgesproken! @Jeetje: hoop dat je een leuke dag hebt gehad! We horen natuurlijk graag hoe het geweest is. Heb m'n zoontje op bed liggen inmiddels. Ik was bekaf. Was mijn eerste werkdag na een paar gammele dagen. Dus logisch dat ik total loss terug kwam. Vannacht ook nog eens slecht geslapen, dus was al niet uitgerust toen ik de werkdag nog moest beginnen. Vanavond ga ik echt op tijd naar bed, heb ik mezelf opgelegd. Was het al dagen van plan, maar steeds werd het maar later. Gisteren had mijn man ineens het idee om voor de zomervakantie iets te gaan zoeken. Automatisch zat ik mee te googlen op mijn eigen laptop. Ja, en dan vliegt de tijd weer en heb je onderhand vierkante ogen van naar het scherm turen. Stom, ik weet het. Maar vandaag ga ik echt proberen op tijd naar bed te gaan.
@ sillysia: wat een mooi nieuws dat je er weer voor kunt gaan!!! @ Xon: he??? Voor mijn gevoel is dat wel vroeg? Of is de tijd zo snel gegaan, ik volg het even niet...):. Maar jij denkt dus zelf dat je ongi eraan komt? Balen, meestal voel je het zelf ook wel goed aan zoiets...dus ben bang dat het wel zal gaan kloppen. Ontzettend rot voor je... maar toch nog maar heel even afwachten voor de zekerheid? De duimen draaien hoor!
Hier na al het klussen in het kinderkamertje vanavond dus verder geklust in de ouderslaapkamer...tsja het is even ingewikkeld hier inderdaad! Maar ik merk steeds meer dat manlief nu ook steeds meer mee begint te leven en dat doet me zo goed! Zo vroeg hij vanavond toen hij thuiskwam bijna meteen of ik al getest had (ovulatietest) en na de pret maakte hij een opmerking zo van: ik hoop dat dit hem was, maar ben bang van niet... nou kun je die negatief opvatten, maar hij wist ook dat de test nog niet posi was en ik vind het dus een heel positieve opmerking! Dit geeft me wel hoop!
Xon , ik stuur je bruin weg hoor ksssttt ... maar hebben ze wel eens progestoron geprikt bij je?? lijkt wel of daar het probleem zit... als je nu al ongi wordt zou ik het aankaarten... kom voor je zelf op hoor.. ik heb jaren moeten vechten en deel weten jullie.. en zie... de aanhouder wint