wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Zo net weer thuis van de verjaardag van mijn neefje. Meneer is drie geworden en was op en top jarig. Helaas wonen mijn zus en zwager op twee uur rijden van mij vandaan dus het is toch een redelijke onderneming om op verjaardagsvisite te gaan. Als je zo’n eind hebt gereden ga je niet meteen na de koffie weer vertrekken. Maar een halve dag bij mijn zus en zwager op de lip zitten is best vermoeiend:). Het jarig jobje was echter de hele dag super blij met al de aandacht en dat maakt alles toch weer goed.

@Sill gefeliciteerd. Speciaal voor jou vanavond bij thuiskomst nog even ingelogd om te zien of er nieuws was. Een pak van mijn hart dat dit goed nieuws blijkt te zijn. Ik snap dat je de afgelopen dagen geen zin had om mee te kletsen. Wat zul je in spanning hebben gezeten maar nu met groen licht, echt heel fijn voor jullie:).

@Ricmar wat naar dat je kies afgeknapt is maar gelukkig kan het morgen gerestaureerd in plaats van getrokken. Is niet leuk om een tijd in die stoel te moeten zitten maar dit is beter dan een gat in je mond waarvoor je later nog weer terug moet om daar weer wat aan te doen. Bovendien is dit minder pijnlijk.

@Xon acht dagen na IUI een dip is wel vroeg als het om een beginnende ongi gaat, maar er schijnt ook zoiets als een innestelingsdip te bestaan en dat in combi met een beetje roze bij het afvegen laat mij nog even een pietsie hoopvol voor je zijn. Maar ik zou het zeker aangeven in het zh als het nu al mis blijkt te zijn. Daar moet toch wat aan te doen zijn zou je denken. Met al de medische kennis van tegenwoordig hebben ze vast wel een oplossing voor een korte lf. Och ik zie net dat je al bruin gespot hebt. Dikke knuffel meid. Dit was niet de bedoeling:(.

@Jeetje hoe heb jij het gehad vandaag. Blij dat je toch gegaan bent??

@Waxientje wat fijn dat je man er nu ook helemaal voor lijkt te willen gaan. Gaat nu vast goed komen bij jullie.

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gebruik je nu ook utrogestan xon? Ik werd de 1e IUI ook 9 dagen na IUI ongi en nu met de utrogestan tussen de 15 of meer.
    Ik hoop en duim dat het bij jou tempdaling en bruinverlies nog niks te betekenen heeft. In ieder geval een knuff voor deze onzekerheid.

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Syll, wat een geweldig nieuws meid. Kippenvel op mijn armen van dit berichtje. Wat mooi ook dat jullie er gelijk weer voor kunnen gaan en ik hoop daty de ifv niet nodig is en je voor de tijd nog zwanger mag zijn. Knuff!!!

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanochtend was ik al een tijdje bezig met reageren op mijn tablet en had hem even aan de kant gelegd. Het stomme is dat ik in die tijd vergeten ben tablet aan de oplader te leggen. Dacht ik vanmiddag na het cupcakes bakken verder te kunnen reageren en je raad het al................uit.

Mees, thnx nog voor je lieve reactie op hyves. is echt een leuke foto van ons zoontje geworden.

Als iemand ook nieuwsgierig is zeg het maar, kan altijd hier even een prive album maken en de foto er even op zetten. Ben je geen vriendjes, stuur nog even een uitnodiging.

Spring, kom morgen nog even kort op jou reageren. Had vanochtend no een heel verhaal getypt over mijn MA, curretage en vmk's, maar zoals ik hierboven al had getypt was mijn tablet uit en hele reactie weg.

Welterusten allemaal!!!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: wat een geweldig nieuws meid! Dit gaat jou jaar worden! Ben zo blij voor je!

@Xon: ik heb net even op mijn formulier gekeken voor bloedprikken.Ik moet prikken op anti-Cardiolipine.Het is de moeite waard om het even op te zoeken op google.Daar leggen ze het beter uit als dat ik het kan.
    Weet je,ik zit op een ander forum hier(wie heeft er ook meerdere miskramen gehad,deel 4)en daar weten de vrouwen zoveel.De meeste vrouwen daar lopen in Gent ze weten in Gent veel meer,althans ze geloven in bepaalde medicijnen die kunnen werken en ik moet eerlijk zeggen dat daar verschillende vrouwen nu toch zwanger blijven.De gyn daar heet Petra de Sutter.Ze schijnt ongelooflijk goed te zijn,maar ook erg begaan met de patienten.
    Vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad,krijgen dus ook Ustroganbolletjes om in te brengen om zwanger te blijven,maar ook het slikken van prednison en asperine is heel normaal daar.Hangt natuurlijk wel van je medische toestand af,net wat je nodig hebt.
    Ik lees dat je nu alweer bruin gespot hebt! Wel heel erg vroeg,het zou absoluut op 8 DPO een inesteling kunnen zijn.Als dat niet zo is,dan moet hier echt naar gekeken worden.Is het voor jou geen optie om naar Gent te gaan? Het fijne is dat je mevr de Sutter ook kan mailen,je krijgt altijd antwoord en nog snel ook!
    Als je haar mailadres wilt kan ik je dat geven.Denk er maar eens over na.

Ik heb gisterenavond bericht gehad van een vrouw die hier ook op het forum zit.Ze was tegelijk met mij zwanger(zij is nu nog zwanger,ongeveer 16 weken)Ze heeft gisteren slechte uitslag gehad van de vruchtwaterpunctie en de zwangerschap word afgebroken.Ik ben er aangeslagen door,ik vind dit zo erg voor haar en haar man.:(

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: hoe ist met jou? Al enig teken van zwangerschap?:)

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Over het bruinverlies van Xon: ik had vorige cyclus (en ik heb dus een heel regelmatige en natuurlijke cyclus) ook al op 8 dpo bruinverlies...was ook veel te vroeg. Dat bleef een beetje doorgaan op en af tot aan mijn NOD en toen werd ik precies op NOD ongesteld. Ik had toen ook een lf van 10 dagen. Dus ik weet niet of het zo apart is dat je nu al bruinverlies hebt...

En dit is niet om je in een dip te brengen ofzo, maar om even nuchter proberen te blijven. Neemt de terleurstelling van de mislukte IUI natuurlijk niet weg! Ik HOOP voor jou dat het niet doorzet!! Maar mocht dat wel zo zijn hoeft het dus niet perse iets afwijkends te zijn volgens mij. En als ik het berichtje van Lyanna zo lees...is het tml normaal. Maar wel enorm balen! Ben benieuwd hoe het nu met je is!

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Hoop42: wat een naar bericht...

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waxientje elke afscheiding bruin of roze voor de 10de dag na je ei is een verminderde kans op een goede innesteling.

tuurlijk kan het een innestelingsbloeding zijn, maar een lf van meer dan 10 dagen zonder "rommel"is beter...
    Xon heeft het niet alleen deze ronde maar heeft het al vaker gehad...

10. spring

spring Niet meer actief

Lieve meiden, allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie gastvrijheid maar ik heb besloten om zp opnieuw te verlaten. Had dit al eerder gedaan en die" rust" was me goed bevallen(zie weblog). Ik wens jullie alle goeds en hoop voor iedereen een gezond kindje. Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie steun en openhatigheid.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Ricmar: dat wist ik dus niet! Het voelde toen bij mij ook al niet goed. Ik steven nou alweer af op een korte lf ben ik bang, ik heb steeds een tml late eisprong. Vorige was op dag 17 of 18.
    Wat dat betreft is zp wel leerzaam hoor! Ben gister ook maar een kwartier blijven liggen ...aangezien ze dat in het ziekenhuis ook laten doen, dan zal het toch wel ergens op slaan! En nog wat eerder las ik hier dat water anticonceptie is, dus maar niet uitgebreid in bad gegaan voor het klussen, want ik nog wel eens graag doe.

@ Spring: kan het heel goed begrijpen! Ik heb ook dagen en weken dat ik veel minder meeklets hier, omdat het meer rust geeft en het soms zo lekker is om er niet al teveel mee bezig te zijn en je te richten op andere dingen. En niet alleen op datgene wat niet wil lukken. Je moet doen waar je je goed bij voelt!
    Ik hoop voor jou dat alles tot een goed einde komt en je uiteindelijk toch nog je liefste wens in vervulling mag zien gaan!

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Spring: ik begrijp je beslissing! Heel veel sterkte toegewenst!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: kwam even spieken hoe het met je was en of het doorgezet had. Je bent natuurlijk vandaag aan het werk, dus hopelijk later op de dag nog een berichtje van je. Denk aan je!
    @Spring: neem de rust neem die je nodig hebt en doe waar je je goed bij voelt. Ik hoop ook dat alles goed met je zal gaan, dat dit verdriet een plekje kan vinden en wens je veel vruchtbaarheid voor de toekomst!
    @Waxientje: fijn dat je man nu ook actief meedenkt (en werkt). Dat maakt de kinderwens toch wat prettiger als je er echt samen voor gaat (ipv dat je ze er met de haren bij moet slepen). Hopelijk heeft het blijven liggen succes gehad. Maar dat weet je pas over een week of 2 natuurlijk. Het worden dus weer spannende weken naar je NOD. Zeker die dagen er vlak voor vind ik altijd killing.
    @Ricmar: succes vanmiddag bij de tandarts. Hopelijk is het niet te pijnlijk. Met je schoonmoeder alles nog steeds goed?

Hier een dagje vrij en ik zit nog steeds (met mijn zoontje) in pyama.:) Ben ondertussen wel al (met mijn laptopje) aan het werk geweest, dus helemaal nutteloos is mijn ochtend tot nu toe nog niet geweest.
    Mijn ongi is nu weer voorbij. Dus ik ben nu in afwachting van mijn ovutesten, die volgens de bestelstatus verzonden zouden moeten zijn.
    Moet er de volgende keer wel beter aan denken dat er bij dit bedrijf wat langer levertijd op zit, zodat ik ze niet last minute ga bestellen, anders is de eisprong al voorbij, voordat ik ze in huis heb. Zit wel een beetje in dubio wanneer ik met testen moet beginnen. De vorige keer had ik op dag 9 een vrijwel positieve test, maar op dag 14 ook nog eens. Ik vermoed dat die van vlak na de ongi niet de echte eisprong was, maar het maakt me wel wat onrustig, omdat ik natuurlijk ook niet te laat wil zijn.
    Gelukkig heb ik een mega-voordeelverpakking van ovu-testen besteld, dus misschien dat ik ze weer rond die 9e dag doe en dan na het weekend weer begin. We zullen zien.

Vorig weekend was mijn man door buikgriep geveld en ik afgelopen weekend. Dinsdag was mijn vader geveld door buikgriep en zoals ik nu begreep is mijn moeder nu ook aan de beurt. Het is blijkbaar nogal een agressief virus. Een voordeel is dat de hele familie nu aan de beurt geweest is, en we hopelijk nu een tijdje gevrijwaard zijn.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: toch nuttig zo'n forum, zeker als er veel meiden zijn die bijna expert zijn op vele vlakken. Ik had een paar dagen geleden ook die tips gelezen over die pillen inbrengen die die kans op mk zouden verkleinen en ik vind het hoopvol klinken. Ik wilde het nog tegen je zeggen toen je naar de gyn moest, maar gelukkig wist je dat ook al. Fijn dat je gyn daar in ieder geval toch ook positief tegenover staat (in ieder geval niet afwijzend). Als ik zwanger mocht raken, wil ik dat ook eens met mijn gyn bespreken, maar die van mij zijn nogal eigengerijde mannetjes, dat ik dat denk ik niet voor elkaar krijg. Maar wil het toch geprobeerd hebben.
    En wat een naar bericht van die zwangerschap die niet goed lijkt te gaan. Vreselijk, lijkt me dat.
    Aan de ene kant is een forum heel fijn om je hart te luchten, maar ik merk ook wel dat ik zoveel narigheid vaak lees, dat ik soms nog wel eens terugverlang naar mijn eerste zwangerschap toen ik nog van toeten of blazen wist en dus redelijk onbevangen zwanger kon zijn.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hi meiden,

Ik was gisteren bekaf na mijn dagje weg dus had 's avonds wel even bijgelezen maar niet meer gereageerd.

Maar wat een fijn nieuws Sil!!!! Ik ben echt heel blij voor je meid. Wat een opluchting. En fijn dat je nu weer gewoon verder kunt en wie weet is het nu wel raak zonder tussenkomst van het ziekenhuis.

@Xon: ik las dat je al bruin had gespot. Hè neeeee meid, wat enorm balen zeg! Ik hoop ook dat het niet doorzet maar omdat je het wel eens vaker hebt zou het toch op een naderende ongi kunnen wijzen natuurlijk. Ik zou het er zeker over hebben in het ziekenhuis. Hoe is het vandaag? En hoe was je temp? Dikke knuf in ieder geval, want leuk is anders!

@Waxientje: fijn dat je man er nu ook meer mee bezig is. Dat lijkt bij mijn man ook zo te zijn dus ik weet hoe het is. Ik snap die opmerking helemaal. Hopelijk levert het gauw wat moois op!

@Mees: goed dat je zo'n voordeelverpakking hebt besteld, kun je mooi op tijd beginnen met testen. Ik heb er nog maar 7, dus ik hoop maar dat het er genoeg zijn. Ik heb geen nieuwe meer besteld. Kan ik misschien beter wel doen of niet? Maar dan moet ik weer mijn man zijn creditcardgegevens vragen ;)
    Jeetje de hele familie buikgriep de een na de ander! Nou hopelijk is iedereen gauw weer helemaal beter!
    Ik leek gisteren ook een beetje grieperig, alles deed pijn en ik had hoofdpijn maar nu is het toch weer weg. Misschien heeft het meer te maken met stress bij mij.

Gisteren dus die babyshower en het was best wel gezellig eigenlijk en het huis was heeel makkelijk te vinden dus dat scheelde ook heel veel! Het was wel even slikken toen ik hoorde dat er weer iemand zwanger is (11 weken) van haar tweede kindje. Ze is afgelopen februari bevallen. En toen iemand vroeg of het gepland was, zei ze: 'Kind of'. Pfff, het gaat zo makkelijk bij sommige mensen hè? Maar ze is ook nog vrij jong, denk iets van 25, dus dat kan een verschil maken denk ik dan.
    Nou ja en er waren natuurlijk een hoop baby's en kindjes en ook al waren ze allemaal erg schattig, ik vond het toch wel confronterend. Maar al met al wel goed dat ik was gegaan!

Vandaag een rustig dagje thuis, wel een klein beetje werken maar niet veel. Zaterdag gaan we voor de massage, ik heb er nu al zin in!

Nou, allemaal een fijne dag en tot later!

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: oh ik vergat nog op jou te reageren. Wat een afschuwelijk bericht van die vrouw! Ik snap dat je daardoor van slag bent zeg. Het is zo oneerlijk allemaal hè?

En Spring, ook jou vergeten, sorry!
    Ik begrijp het helemaal dat je afstand neemt van ZP. Ik wens je heel erg veel sterkte voor de komende tijd!

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: het schijnt dus dat die Ustrogan bolletjes om in te brengen,niet door Nederlandse artsen voorgeschreven worden.
    Volgens mijn gyn word het nu dus wel onderzocht.Ze zullen wel moeten,want anders vertrekt iedereen richting Gent!

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees dank je en idd ik hoop dat het meevalt, met schoonmoeder alles nog oke.

sorry moet weer gaan ik hoor borrelgeluiden vanuit de box, dus luier vol!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje; ik vind het toch dapper van je dat je geweest ben naar die babyshower.Het is idd erg confronterend,dus niet makkelijk.Maar je hebt het toch maar gedaan! Je kan trots zijn op jezelf!:)

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo all,
    Even snel in mijn lunchpauze, terwijl er een enorme berg nakijk/toetswerk ligt, toch maar even op zp.
    Vandaag temp weer omhoog, maar bruinverlies erger, gister alleen beetje verkleuring vandaag echt bruinig!
    Grrrrr, ik baal natuurlijk en ga er natuurlijk wel vragen wat ik daar aan kan doen. Het is vandaag nog steeds maar dag 9.
    Helaas geen tijd om op jullie te reageren, dus alleen heel ego mijn mededeling neergezet :(, sorry!

Deel Deze Pagina