wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: interessant om te lezen wat je huisarts zei! Ik denk zelf namelijk dat wij ook vaak te vroeg al stoppen, dus nu deze maand maar eens proberen langer door te gaan. Ik denk dat je wel goed zit hoor en vanavond zou ik er zeker nog een keer voor gaan!

Bij ons zit de klad er alweer in. Deze week maar 1 keer geklust tot nu toe maar ja het is nog wel vroeg, maar als dit volgende week ook zo gaat zie ik de bui alweer hangen. Sorry dat klinkt echt negatief, maar het gaat nu al maanden zo, dat mijn man 's avonds vaak al op de bank in slaap valt en dan natuurlijk echt geen zin meer heeft als hij naar bed gaat en dat is dan echt niet laat! (11 uur meestal) Of hij is er niet omdat hij 's avonds moet overwerken. Ik weet het niet hoor, het is wel frustrerend soms. Ik snap dat de bammers denken, niet zeuren, jullie hebben een man tot je beschikking maar op deze manier schiet het natuurlijk ook niet op!
    Maar ja wie weet is hij volgende week wat minder moe (hoewel het nu alleen maar weer drukker wordt op zijn werk naarmate het eind van de maand in zich komt) In ieder geval hoop ik er dan maar het beste van voor de weekenden. En volgend weekend gaan we dus naar een hotelletje (misschien wel Hilton! Ik zag een leuke aanbieding!) dus het komt ook vast wel goed.
    Vraag me af wanneer ik zal beginnen met de ovutesten? Ik heb er dus 7. Vorige maand was hij positief op dag 13 en 14.

@Xon was ook benieuwd hoe het met je is. Hoop nog geen rood!!

@Mees: hè bah nog een collega die ziek is ook dus extra werk. Vervelend! Nou werk ze en toch een beetje rustig aan en aan jezelf denken hè?

Ik heb even dus geen werk aangenomen verder nu en het voelt heerlijk. Even helemaal niets! Gisteren het huis een beetje goed schoongemaakt en vandaag ga ik er maar eens op uit. Het is lekker zonnig, na een paar dagen flinke regen.

Volgende week staat er trouwens weer een uitje in de planning met een paar van die meiden. We gaan fish & chips eten ergens. Een van hen komt uit Engeland en die had gezien dat ze dat hier ergens hebben, vandaar!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik zou je man bij thuiskomst uit het werk maar een blikje energy-drink geven zodat hij nog een paar uur stuiterend op de bank zit. :D
    Maar ik herken het wel, het klinkt zo ondankbaar als je een partner binnen handbereik hebt, maar als ze net op het moment supreme ziek, zwak of misselijk zijn, over moeten werken of zoals die van mij net nachtdienst heeft, dan is dat niet prettig. Ook al weet ik dat we ondanks dat meer dan bevoorrecht zijn op onze bammers. Maar ja, als er een ei op springen staat, denk ik dat we allemaal even ongeduldig zijn, want je hebt immers maar een kans per maand (en dezelfde wens).
    Maar een Hilton-hotelletje klinkt zeer aanlokkelijk. Dus zeker doen, je weet nooit waar het goed voor is. ;)
    En ook leuk dat je volgende week weer een uitje hebt, zo zie je maar dat dat langzaam toch een beetje vorm begint te krijgen.
    Ik begin zelf met de ovutesten meestal op dag 11. Zit er niet zo'n bijsluiter bij. Bij die van mij zat zo'n staatje erbij bij welke cyclusduur je op welke dag moest (aangeraden werd te) beginnen.

Nou, ik ga maar weer eens een poging wagen verder te gaan met werk. Ben notulen aan het uittypen van ruim een maand geleden, dus zo ontzettend k-werk, dat ik af en toe niet kan voorkomen even naar ZP uit te wijken.:)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gelukkig is mijn mannetje dan toch anders.We hebben gisterenavond 1 avond niet geklust en we missen dat toch altijd;) Wij kunnen eigenlijk geen dag zonder....is dat gek?

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Waxientje als ik zo lees wat jouw ha zei dan is het voor 'ons' bam en IUI-ers, met een eenmalig ontdooide halve ml zaad, helemaal een onmogelijke taak om ooit zwanger te worden haha.

Nou ja voor mij op dit moment in ieder geval zeker.
    Vanochtend temp zoals verwacht weer gezakt.
    Bruin verlies heeft nog steeds niet doorgezet, maar wel rugpijn en al een lichte buikpijn. Waarschijnlijk zet het morgen lekker :( door!!
    Wel raar, ik heb deze keer helemaal geen hoofdpijn gehad, dat is volgens mij nog nooit gebeurd.
    Dus nu maar ronde 19!!!!!

Ik hou het kort ik moet zo weer de deur uit.
    Eigenlijk geen zin, had liever een potje zitten miezemuizen op de bank.

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Xon: ik heb dus al hetzelfde gedacht...stom he. Vervelend dat je nu zo in de onzekerheid zit over het doorzetten van je ongi. De moed niet laten zakken hoor! (door mijn verhaal van de huisarts...) Er zijn je er genoeg voor gegaan bij wie het wel op die manier is gelukt! Houd je daar maar aan vast!

De theorie van mijn huisarts ligt hier nu ook even aan diggelen want ik heb nu dus voor de 2e dag achtereen een knallend positieve ovulatietest. Echt zeker weten beide positief: teststreep breder en donkerder dan controlestreep. Dus het gaat zeker nog zin hebben om vanavond te klussen en dat gaan we ook doen. Misschien dat ik dan voor de zekerheid morgenavond ook nog maar even bovenop manlief duik. (naar mijn eigen vrije interpretatie van de theorie van mijn HA zullen we naar zeggen).

Meiden, fijne avond!

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Meiden ik heb het niet allemaal bijgehouden.....

Allereerst: Syll; wat een supergoed nieuws. Wat ben ik blij voor je meid. Dat het nu maar snel raak mag zijn.

Tja, al die speculaties over wanneer klussen en de hoeveelheid zaad.....mijn man verbaasde zich er nog over hoe weinig we deze ronde eigenlijk ons best echt hadden gedaan en het dan toch raak was....het zit hem denk ik echt in de kwaliteit en niet in de kwantiteiot; dus Xon, ondanks dat je er deze keer weinig vertrouwen in hebt; alle kansen meid!!

Over mezelf (en dant kleine ukje daar binnen in): donderdag naar de gyn geweest. Zag er allemaal prima uit. Kindje heeft nog een heel zwambad aan vruchtwater, waardoor het dus nog volop kan bewegen. En dat merk ik ook. Van indaling is ook nog absoluut geen sprake. Dus die zit nog heel lekker. Wel weer wat zwangerschapsklachtjes gehad; na de yoga van woensdag avond veel pijn bij het lopen door Ischias (beknelde zenuw in bil), maar vandaag is het alweer veel minder. En heb ik lekker niks gedaan. Verder geef ik me best wel over aan mijn nesteldrang. Morgen bedverhogers halen. Kaartje is goedgekeurd. Onze meiden tellen af en ik ook!!

Ik vind het ook wel spannend worden de bevalling; als ons kindje maar in goede gezondheid het levenslicht ziet......Hoe meer kinderen, hoe meer stress daarover. Iedereen zegt dan; "Je moet er maar vanuit gaan dat het goed gaat...." en dat doe ik ook wel, maar toch, ergens ben ik toch wel een beetje bang. Herkend iemand dit?

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar kan het niet meer allemaal bijhouden. Jullie weten dat ik jullie ook snel gun wat ik nu mag meemaken; die bewegingen in mijn buik....

Veel liefs

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: zou het dan toch rood gaan worden. Ik blijf erbij dat het nog steeds vreemd is dat je geen hoofdpijn hebt en het ook niet echt doorzet.
    @Waxientje: met nog zo'n knalpositieve test zou ik ook maar even je eigen theorie volgen. En ik ben het met Jes eens, dat volgens mij de kwaliteit misschien nog wel beter is dan de kwantiteit. Oh, ik verlang ook weer naar zo'n enorme knaltest. Vorige maand had ik er maar weinig vertrouwen in en had ik niet van die knallers. Nou, we zullen volgende week eens zien of mijn eitjes er klaar voor zijn.
    @Jes: zo te horen vermaakt kleine uk zich nog prima in zijn/haar (jullie weten al wat) zwembad. En goed dat je af en toe je rust pakt. Gelukkig heb je verlof en kun je ook rustig aan doen en aan je nesteldrang toegeven als het de kop op steekt.
    En ik denk dat iedere vrouw aan het eind van de zwangerschap dat koudwatervrees gevoel heeft/herkent. Kan ik het allemaal wel aan, zou alles wel goed zijn en goed gaan met de bevalling. Hoe zou die bevalling zijn? Logisch, maar je bent al behoorlijk ervaren met een druk huishouden met 3 meiden (en dus ook 3 bevallingen). Gaat dus helemaal goed komen!

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, heb wel gelezen, maar geloof niet veel onthouden :) zag wat rood voorbij komen, maar ook goed nieuws van sil! toppie meid dat jullie er gewoon voor kunnen gaan dit jaar!

hier erg moe van het midweekje weg. was erg leuk en daar gaat het om. merkte wel dat ik alles niet meer zo goed vol hou en slapen op het matras daar ging ook niet zo super. paar harde buiken tot gevolg. maar goed, was gezellig en leuk om er even tussenuit te zijn. nu nog 6 weekjes werken en dan al verlof :$ gaat enorm snel......

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Jes: ik kan me die koudwatervrees heel goed voorstellen. Vorige keer ging ik er helemaal onbevangen in en tml relaxed in. Dat zal bij mij een tweede keer ook niet zo zijn, want ik heb een heel zware bevalling en nasleep gehad. En ik vond de eerste weken ook niet makkelijk...

Tuurlijk ben je bang, vind ik echt niet raar. Maar probeer de angst niet te laten overheersen en probeer over die bevalling heen te kijken naar waar je het voor doet! En je weet nou eenmaal nooit hoe het allemaal zal gaan, uiteindelijk moet je het gewoon over je heen laten komen. Je kunt het!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Had verwacht een hoop bij te moeten lezen, maar jullie hebben er een rustig avondje van gemaakt. Had mijn laptop al vroeg uitgezet want ik was bekaf en wilde echt heeel erg vroeg naar bed gaan. Uiteindelijk, vraag me niet hoe het kan, was het toch weer na twaalven en toen was de uitslag van de TVOH en bleef ik toch weer kijken.
    Achteraf, net op het moment supreme, ben ik toch op de bank in slaap gevallen. Heb ik altijd, want ik zie ook nooit het eind van een film. En nu dus de laatste twee uitslagen gemist.
    Net dus toch even via rtl-gemist teruggekeken, want baalde er wel van.
    Nu dus weekend, alhoewel mijn man nu nog tot zeker aan de middag slaapt en pas wakker wordt, als mijn zoontje al weer bijna naar bed gaat. Morgen moet hij weer de hele dag werken, dus het wordt geen familieweekend voor ons.
    Ik zit er nog aan te denken of we eind van de middag naar de film zullen gaan. Waren we vorige week van plan, maar toen lag ik ziek op de bank.
    Dus even kijken of we dat dan vandaag misschien alsnog kunnen doen. Maar mijn man was gisteren ook weer even niet lekker (terugvalletje?) en mijn moeder is net weer op de been en ik weet niet of ze al een overijverige peuter van 2 kan hebben (zal vast wel, maar wil het niet als vanzelfsprekend beschouwen).
    M'n zoontje zit nu naar een theatershow van Ernst en Bobbie te kijken. Ik vind die twee tenenkrommend, maar op de een of andere manier pakt het bij kinderen wel.
    Nou ja, verwacht dat het zo wel afgelopen zal zijn.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Ik heb een licht 2e lijntje op mijn test van vanochtend, zal later vanmiddag foto plaatsen. We gaan zo eerst winkelen.:$

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Lyanna: spannend!! Ik zag dat je temp ook is gestegen. Ben benieuwd naar de foto!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, vandaar dat ik ook een testje heb gedaan en ik had afgelooen dagen al wat een vermoeden. Had al wat kwaaltjes, ook moe en al 3 dagen hoofdpijn.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lyanna spannend!!! show je test!

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lyanna!!!! Een streep is een streep zeggen ze toch altijd!!!!!!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lyanna, spannend!!! en inderdaad een streep is een streep hoor

hier draait de was al weer volop...... 2e zit er in en er moeten nog 2....

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: ik sluit me bij de anderen aan!! Maar we willen natuurlijk wel HET bewijs zien! Zou het nieuwe jaar dan toch roze beginnen??

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gaaf Lyanna! Dat zou geweldig zijn en idd een streep is een streep! We willen bewijs ...;) !

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh Lyanna; dat zou geweldig nieuws zijn!!!!! Ik hoop het zo voor je. Kom maar op met die foto. Kunnen we mee gluren.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: nog niet uitgewinkeld? Ben helemaal niet ongeduldigd, of zo! :)

Deel Deze Pagina