wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohhh spannend!
    Kom maar op met die foto.

Hier behoorlijk heftig!
    Werd vannacht wakker van de intense buikpijn, de hele nacht lopen spoken ondanks 3 x 400mg ibuprofen :( !
    Natuurlijk toch teleurgesteld, maar helaas ook niet anders verwacht! Kan er in ieder geval na die 18 keer geen traan meer om laten die zitten inmiddels zo diep weggedrukt!!
    Hou het hier even bij voor vandaag!

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, even geduld. Heb al een foto in mijn privé album staan, maar is te klein. Mijn pc doet niet wat ik wil en probeer de foto even op een andere manier hier erop te krijgen.

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK
    18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind
    21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x)
    25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind
    27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind
    03-02 Sneeuwmees 40-ronde 8 na mk-2e kind
    04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind
    08-02 Sillysa 38-ronde 17-3e kind
    .. -02 Maureen (BAM) 40-ronde 2 na MK-1e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 35– E.mma, ?
    01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen

Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Ricmar94: 26 januari Jongen
    Guapetona: 6 februari jongen

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    xon, knuff voor jou meid!!!

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee Xon wat sneu, en dan ook nog eens met zoveel pijn.
    Maar.............het was pas de eerste IUI dus niet de moed verliezen meid. Dikke knuffel voor jou

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
  7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm in eerste instantie zie ik niks, pas als ik lang ga turen zie ik ergens vaag een streepje maar dat kan ook gezichts bedrog zijn. Ik durf nog niet al te positief te zijn meid. Morgen of overmorgen nog maar een test zou ik zeggen.

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boudicca, het is ook lastig om het op de foto te krijgen. Maar meerdere zien het streepje, zelfs Ricmar ziet 'm staan. Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan, maar ben toch voorzichtig blij.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lyanna ik hoop van harte voor je dat ik het inderdaad niet goed zie en dat het wel degelijk een positieve test is ;)

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

@Xon: Dikke knuff meis, voor nu. Wat verschrikkelijk om ook op deze manier die teleurstelling bevestigd te krijgen. Wat een pijn zal je hebben zeg. Beterschap meid, dat de pijn in ieder geval maar weg mag trekken.

@Lyanna: Oe ik kreeg de (goede) kriebels van je bericht. Maar ik wacht op je volgende test want ik zie het hier niet. En wie weet met die kruidvat testen wel duidelijker. Ik hoop het zo meid! Je NOD is nog zo'n 4 dagen wachten toch? Volgens de lijst. Dus dat zou wel kunnen verklaren waarom ie licht is. Nou ik kijk uit naar je volgende foto om daar hopelijk wel de streep te zien. En je had ook al kwaaltjes hè? En je temp hoog. Spannend!! Wat een mooi begin van 't jaar zou/zal dat zijn.

Heb niet zoveel te vertellen. (Of juist heel/te veel, kennen jullie dat?). Heb de blues, een beetje :( Maarja, ik ga lekker relaxen vanavond. Komt goed. Zal vroeg beginnen met de testen deze cyclus. Morgen al. Dat is dan dag 7. Voor de zekerheid. Op dag 4 was de ongi al weer over. Dus kort maar heftig. Vooral de eerste dag was 'n hel maar daarna viel het al weer mee. Moet erg aan je denken Xon. Verschrikkelijk om elke keer zo'n last ervan te hebben.

Nou meiden tot vanavond, vast nog wel. Fijn weekend gewenst.

Liefs,

Maureen

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: oh meid wat vervelend die pijn en die teleurstelling! Dikke knuf!!

@Lyanna: ik zie wel een heel licht streepje! Maar ben ook benieuwd hoe hij over een paar dagen is. Ik heb er wel goede hoop op. Spannend zeg!

Wij gaan ook lekker relaxen vanavond. Een filmpje kijken op de bank, dus hou het even kort!

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: ik zie een vaag streepje,moet heel goed kijken,maar zie em vaag!
    Ik denk dat ie wel positief is,maar dat je morgen nog eens moet testen.Vaak zie je em in het echt veel beter als op foto.
    Ik heb goede hoop dat het dit keer raak is!!:)

@Xon: hele dikke knuffel meis! Ik vind het voor jou zo moeilijk! Je bent al zolang bezig en nog nooit geen positieve test gehad.Ik gun het je ook zo! Maar wie weet de volgende IUI.
    Heb je nog wat gehad aan dat stukje wat ik geschreven hebt met die bloedstolling? Denk je dat het ook betrekking op jou heeft?

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, dikke knuf meid!!

@lyanna, morgen gewoon weer een testje meid, ben benieuwd!!

hier de was bijna klaar.... laatste zit in de droger. zo op verjaardag, lekker op de bank met lekkere dingen. merk dat ik aan tafel moet gaan eten, warm eten op de bank gaat niet meer met mijn buik...... morgen maar weer even een buikfoto maken.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: k*t, meid!:x Had nog lichte hoop, maar die is dus toch de grond ingeboord. En dan ook nog eens met zoveel pijn dat de ibuprofen er aan te pas moet komen. Een dikke knuffel, meid. Kan me voorstellen dat voor nu de tranen even op zijn. Als je straks maar een paar traantjes van blijdschap overhoudt als het wel raak is.
    @Lyanna: sorry, ik zie ook geen streepje.:) Ik ben ook niet zo'n goede tuurder moet ik eerlijk bekennen. Maar zoals je zegt, in het echt is het toch veel beter te zien en het is nog vroeg om hem denk ik goed op de foto zichtbaar te krijgen. Dus misschien overmorgen nog eens testen. Gun het je echt van harte, dus hoop snel 2 streepjes op mijn laptop te zien die zo van het scherm knallen.
    @Jeetje: lekker relaxen vanavond? Heb je al een hotelletje geboekt?
    @Justme: wasjes weer klaar? Ook hier draait de machine vol continue. Las dat jullie het lekker hebben gehad. Het weer zat jullie volgens mij erg mee! Nu het laatstje spurtje tot de kleine geboren gaat worden en inderdaad je verlof gaat nu wel erg snel.
    @Maureen: verstandig om morgen vast met ovu-testen te beginnen. Ik was het ook van plan. Nou, dan wordt het druk met eitjes volgende week. ;)

Hier vandaag grote schoonmaak gehad. Het is dat ik niet zwanger ben, anders had het geleken op een aanval van nesteldrang.:p Maar ik liep enorm achter met een keer goed schoonmaken. De laatste tijd was ik zelf niet lekker of was mijn man ziek. Dus vandaag maar even flink de schouders eronder.
    Was pas laat klaar en toen moest ik ook nog koken. Al met al dus om een uur of 7 toch nog eten op tafel gekregen. Nu even uitbuiken.
    Vanmiddag zag onze woonkamer er spik en span uit, maar mijn zoontje is nu een paar uur wakker en ik zie de kruimels al weer overal.
    Straks nog even werken. Moet al dagen een klus klaren, maar het komt er steeds niet van. Had gedacht met een heeeel weekend voor me, dat ik dan er even goed voor zou gaan zitten. Maar inmiddels is dag 1 van het weekend al weer grotendeels ten einde en heb nog niets gedaan :( (en maandag moet het echt klaar zijn).

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #715 Waxientje, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    @ Xon: ook een dikke knuffel van mij, ik vind het echt zo rot voor je!

@ Lyanna: ik zie wel een heeel vaag streepje...maar ben idd ook benieuwd naar een test van over een paar dagen!

Ik zit hier met een rijtje ovutesten waar ik even geen wijs meer uit wordt...willen jullie eens meekijken? Ik heb er deze week in totaal 5 dg 1 gedaan. De eerste twee waren overduidelijk negatief, maar nu zijn er 3 die me positief lijken? Ik had dit vorige maand ook, maar toen ik ze daarna bij elkaar legde zag ik duidelijk welke eruit knalde. Nu ben ik wel in de war. En het kl*te is dat ik ze nu op heb en dus moet wachten tot maandag om er nog weer eentje te kunenn doen. Ik klus voor de zekerheid nog maar door. Maar hoe interpreteren jullie dit testrijtje? Ze zijn van predictor, dus lijkt me een goed merk! (had ik vorige maand ook).

Bekijk bijlage 214907

De derde is lichter van kleur, maar dat is zowel de Test streep als de Controle streep die lichter is. Ik vind zelf de foto niet zo duidelijk als de werkelijkheid. Ik zal de derde nog even wat duidelijker plaatsen.

Bekijk bijlage 214910

Verder vanavond mijn dochter de laatste keer naar bed gebracht in haar babykamertje, morgen verhuisd ze naar haar nieuwe meisjeskamertje...geeft me toch echt wel een raar weemoedig gevoel.

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Waxientje: Ik ben er niet zo goed in denk ik. Links is de controlestreep neem ik aan? Die eerste test lijkt wel positief al toch? En die derde is zoals je zegt dat beide strepen lichter zijn. Nee sorry aan mij heb je niks.:) Ben even de dagen vergeten maar toen ik één van je vorige berichten las leek het erop dat je wel op de juiste momenten geklust hebt. Zit vast goed.

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind
    21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x)
    25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind
    27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind
    30 -01 Maureen (BAM) 40-ronde 3 na MK-1e kind
    03-02 Sneeuwmees
    40
    -ronde 8 na mk-2e kind
    04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind
    08-02 Sillysa 38-ronde 17-3e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 35– E.mma, ?
    01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen

Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Ricmar94: 26 januari Jongen
    Guapetona: 6 februari jongen

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

Even bij mezelf de ronde aangepast. En als ik weer zo'n korte cyclus heb (wat ik niet eerder gehad heb tot de vorige) dan heb ik eind januari nog mijn NOD.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: jemig, begrijp je twijfel. Voor mijn gevoel, maar zoals gezegd ik ben een slechte tuurder, is die van dag 15 het meest positief. Maar ik denk als je hoe dan ook rond deze drie testen (dus 3 dgn) geklust heb, dat je zeker goed zit. Maar ik begrijp je verwarring. Heb het ook wel eens gehad. Gek word je ervan.

Ik heb ze altijd van het kruidvat en ondanks dat ik altijd heel slechte verhalen er over las, vond ik ze wel prettig. Helaas zijn ze niet meer te krijgen. Deze maand dus een ander merk. Vindt het toch wel spannend. De afgelopen maanden had ik steeds maar van die korte pieken en sprong mijn ei (voor mijn gevoel) zo snel. Hoop dus maar dat het deze maand weer een 'ouderwets' ei is. Klusse nog even!
    Baadt het niet, dan schaadt het ook niet.;)

En het weemoedige gevoel herken ik ook wel. Ik heb het bijv. erg met kleertjes die te klein worden. Kleertjes die nog goed zijn was en strijk ik dan en doe ik in een groot krat op de zolder voor ooit...?
    Maar ik moet ook zeggen iedere keer, bij iedere maat die hij weer opschuift, heb ik toch altijd wel een klein brokje van weemoed dat ik weer weg moet slikken. Vond het ook wel even wennen dat je bij de kledinghoek ineens niet meer bij de babykleertjes moet kijken, maar bij de jongenshoek. Ja, meid, kleintjes worden groot!:(

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: je vroeg me gisteren(of eergisteren) of ik toch nog naar Gent ga,nadat we in Utrecht geweest zijn.Ik was vergeten daarop te antwoorden.We willen eigenlijk nog wel naar Gent gaan.Volgens vele vrouwen(van een ander forum)gaan ze daar nog verder met onderzoeken.Ik wil daar toch graag heen en dan afwegen wat we doen.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @waxientje, ik kan er helaas ook geen kaas van maken, ik zou gewoon nog even doorklussen. ze lijken inderdaad al op dag 15 pos. ik zou in het vervolg op de website van zwangerenkids.nl ze kopen, veel goedkoper en bevielen bij mij prima

Deel Deze Pagina