wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ik val precies op het goede moment weer binnen zie ik, Gefeliciteerd Lyanna!!

Voor de liefhebbers heb ik een paar foto's van Emma in mijn album gezet.
    En even het geboortegewicht in het lijstje gezet:

NOD-WACHTBANK
    18-01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind
    21-01 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind (deze ronde in de wacht :x)
    25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind
    27-01- Waxientje38- ronde 2 na pauze - 2e kind
    30 -01 Maureen (BAM) 40-ronde 3 na MK-1e kind
    03-02 Sneeuwmees
    40
    -ronde 8 na mk-2e kind
    04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind
    08-02 Sillysa 3/COLOR]ronde 17-3e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12 Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen

Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Ricmar94: 26 januari Jongen
    Guapetona: 6 februari jongen

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Wow Just, wat mooi! En leuk om dat verschil zo te zien. Gaat inene hard hè? Geniet ervan.

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sayen: Ach wat schattig!! En ze kijkt zo groot. Ze is nog geen maand oud toch? Haha wat lief. Gaat alles goed verder met jou ook? Zit je nog in een roes? Wat een wonder hè? Geniet er maar lekker van.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sayen, dank je wel!!!
    Heb je even een vriendschapsverzoek gestuurd, kan namelijk je foto's niet zien.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik heb de gratis versie. Je kunt naast je temp ook je afscheiding invullen, medicatie, testen en wanneer je hebt geklust/wanneer inseminatie is geweest. Dit zie je ook allemaal terug op je grafiek.

Pas had ik een paar dagen gratis vip-lidmaatschap en toen heb ik wel wat meer dingen ingevuld van symptomen, maar die kan ik nu niet meer terug zien.

Ik kan nog steeds alle cyclussen zien zeg maar vanaf het begin dus je raakt denk ik geen gegevens kwijt, hoewel dus misschien wel de extra gegevens, dat weet ik niet zeker. Die kun je dan misschien niet meer zien. Je kunt als gratis lid wel allerlei symptomen invullen maar ik heb geen idee hoe je die dan kunt terugzien. Misschien kan dat dus wel niet.

Ik denk ook wel eens, dat vip-lidmaatschap lijkt me wel leuk maar op zich vind ik het niet echt nodig, want ik vind het genoeg om mijn temp te kunnen bijhouden en afscheiding enz.
    Wat zou je missen denk je als je geen vip-lid meer bent?

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Justme: wauw echt mooi gegroeid!! Ik vind het een prachtige buik hoor en alles is mooi in proportie juist!

@Sayen: ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd!

@Mees: nee we hebben nog steeds het hotel niet geboekt ;) Nu kwam mijn man vanmorgen er weer mee dat hij toch niet volgend weekend vrij is van de cursus maar het weekend erop. Pfff. Dus dan gaan we dan! Dan is wel de vruchtbare tijd al voorbij (en dat was nou juist zo mooi qua timing volgend weekend!) maar ja toch nog steeds lekker om even weg te gaan.

Nu zo naar de schoonfam dus ik ben weer weg!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Justme, mooi buikje voor 30 weken!!!

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lyanna gefeliciteerd. Dus toch een tweede streep. Ik kan je foto’s niet zien dus heb je een vriendschaps verzoek gestuurd want ik neem aan dat ze in je album staan. Dan kan ik straks even kijken of ik nu ook een dubbele streep zie. Ik ben heel blij dat ik degene was die gisteren fout zat! Gaaf meid, op naar een fantastische zwangerschap!

@Sayen wat een mooie foto’s van een prachtig meisje!

@Justme leuk zo’n serie buikfoto’s achter elkaar. Gaat inderdaad indeens hard zeg!

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
  10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nu zie ik ze ook duidelijk hoor. Fantastisch, ga lekker genieten van dit gevoel/idee dat je zwanger bent.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meid, ga ik ook zeker doen. Hopen dat nu alles goed blijft gaan, maar daar gaan we maar vanuit!!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: wat een mooi, gaaf meisje, zeg! En die ene foto waar ze zo mooi omhoog kijkt. Zowel de foto als je dochtertje zijn een plaatje. :p Ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat.
    @Jeetje: balen dat het weer een week later wordt, als van uitstel maar geen afstel komt. Kun jij het niet boeken, zodat hij een stok achter de deur heeft.
    Mijn man wilde in januari ook er even tussenuit. Op zich is het wel lekker om er even tussenuit te gaan, maar omdat het op mijn werk zo onrustig is, kan mij dat gewoon even te veel zijn om zelfs daar over na te denken. Ik hield de boot dus steeds maar af. Maar nu had ik de smaak te pakken en had iets opgezocht voor een midweek van 99 euro. Ik ben ook niet zo van de vakantieparken (we zijn nl. al een paar keer daarheen geweest en al die parken lijken op elkaar), maar ik vind het aan de andere kant wel handig om zo'n huisje als uitvalsbasis te hebben. De parken zijn grotendeels autovrij, dus veilig om met ons zoontje te lopen en de huisjes zijn eenvoudig, maar kindvriendelijk ingericht. Je weet dus wat er in die huisjes staat en dat geeft mij rust, als je met een kleine gaat.
    Maar toen ik het tegen mijn man zei, had hij juist daar weer geen zin in. :( Hij wil graag een keer naar Eurodisney, maar ik vind dat best wel weer spannend, omdat je dan niet weet waar je daar toe gaat. Hoe zo'n hotel bevalt met ons zoontje en de reis ernaar toe.
    Dus ja, dan schiet het nog niet op.
    Ik had zo'n Landal-huisje gezien in Noord-Brabant. Dat viel dan precies in de week dat zijn vader geopereerd moet worden (en dat is zo'n 20 min. rijden van dat park). Ik dacht dus dat het handig zou zijn voor mijn man, zodat hij die week dan een paar keer even bij zijn vader langs kon gaan. Vanuit ons huis is het steeds 1 uur heen, 1 uur terug (en dan nog het bezoek erbij) en dat doe je ook niet zo makkelijk meerdere keren per week.
    Dat vond hij op zich wel een goed idee. Dus misschien wordt het dat dan alsnog. We zullen zien.

M'n zoontje was, met dank aan mijn man :x, al weer vroeg wakker. Mijn man dacht slim te zijn door even naar mijn mobiel te bellen, omdat hij bang was dat ons zoontje wakker zou worden van de vaste telefoon. Handig bedacht, maar mijn mobiel zat in mijn jaszak die in de gang hing, onderaan de trap. Je raadt het al, daar werd hij dus wakker van. :( Ik had nog de emmers met sop klaarstaan omdat ik net even boven wilde gaan schoonmaken.
    Achteraf heb ik mijn zoontje dus maar uit bed gehaald en heb ik hem boven rond laten rennen (en ik ondertussen schoongemaakt). Niet echt handig met een continue voor je voeten en overal aanzittend, maar goed, het is gelukt.:)

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, dat was zeker niet echt een handige actie van je man. Is zeker echt man eigen, mijn man doet ook regelmatig van die hndige acties wat bij ons zoontje niet ideaal is. Gelukkig heb je het toch nog af gekregen.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: ik hoef er eigenlijk niks aan toe te voegen,Jeetje heeft het precies verteld zoals het is op FF.
    Ik zou wel eens willen betalen omdat je dan toch meer ziet.Ik heb het wel eens geprobeerd maar mijn engels is zo slecht en ik dacht eigenlijk data je alleen maar kon betalen met een creditkaart.Of is dt niet zo?

15. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Lyanna : wat een ongelooflijk goed nieuws!!!! Gefeliciteerd meid, ennuh vastplakken die handel inderdaad!

Rest: ik lees zsm weer bij, ben druk, met werk begonnen, maar ook nog deels in ZW met rug/schouder. N.oam doet het super, alleen wil hij niet uit de fles drinken, wat wel erg onhandig is, aangezien ik moet werken... nu lijkt hij zelfs een beetje in de war te zijn, en kost het soms moeite hem aan de borst te krijgen... jemig. Nou komt vast wel weer goed.

tot gauw, doe mijn best!

16. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Maureen: Dank je! Op de foto's is ze 2,5 weken.
    Het gaat allemaal prima hier! Het is wel wennen, ik ben bijna de hele dag met haar bezig en krijg verder niet veel gedaan. Maar dat doe ik natuurlijk graag, het is echt een klein wondertje, ik zou er de hele dag naar kunnen kijken. Gek hoe verliefd je kunt zijn op zo'n kleintje :D

Lyanna en Jeetje: Heb jullie geaccepteerd.

Jeetje: Balen dat het nu een week later wordt, hopelijk kan het de week erna wel door gaan.

Sneeuwmees: Handige aktie van je man ;)

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guap en Sayen, dank jullie wel voor jullie felicitaties.

Sayen, wat een mooi meiske.

Guap, beterschap met rug/schouder en ik hoop dat N.oam gauw goed uit de fles gaat drinken. Jij lekker rustig aan en kom gewoon zo nu en dan lekker updaten hoe het gaat.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: herkenbaar, hoor! Ik vroeg me in het begin ook wel eens af hoe ik toch alles klaar moest krijgen (huishouden en later weer werken). Het leek wel of ik de hele dag inderdaad alleen maar aan het voeden, verschonen e.d. was. Bij mij liep de bv niet overweldigend, dus ik moest eerst voeden (duurde bij mijn zoontje 5 kwartier), dan nog eens een half uur kolven en dan vervolgens 1,5/2 uur later begon het feest weer van voor af aan.
    Ik liep tot aan de middag nog in de pyama rond en zelfs het eten en drinken schoot er bij in.
    Maar dat komt allemaal goed als de kleine een beter ritme begint te krijgen en er meer tijd tussen de voedingen komt.
    @Guap: jij zelfs al aan het werk. Goh, wat vliegt de tijd. Gaat de kleine al naar een kdv of past je man op? Sterkte met je schouder!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sayen het komt allemaal goed, je krijgt vanzelf ritme en gaat prioritieiten stellen, misschien een tip, savonds als V in bed ligt en nog moet gaan slapen, vouw ik vaak de was boven op, als hij dan nog een keer komt met een huilt ben ik nog boven.. en in 15 minuten is de was mooi weg gewerkt(opgevouwen) en met geluk slaapt V intussen.

Ik ga vanmiddag weer even werken, en dan zaterdag middag even.
    dus rustig opbouwen. Mannen zijn lekker samen thuis..

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Vanmorgen kwam mijn collega dat haar (lesbische) dochter zwanger is. Ze heeft 1 IVF (cadeautje van de kliniek omdat ze eitjes doneerde) en daarna 3 IUI's gehad en nu dus raak.
    Wel heeft ze wat bloedverlies nu, dus het is even spannend of dat 'erbij hoort', maar vond het wel mooi nieuws. Zeker in combinatie met ook al goed nieuws van Lyanna dit weekend.
    Dat geeft de burger (mij in ieder geval) toch weer moed, dat er hopelijk (ipv een griep) nu een roze golf door Nederland gaat. Ik hoop maar dat dit roze virus ook erg besmettelijk mag zijn.
    Vanmorgen op dag 11 weer een ovutest gedaan, maar hij is nog wit. Wel leek het of er in de verte al wel een schaduw van een tweede streepje te zien was, dus hopelijk gaat dat de komende dagen goed komen.
    @Ricmar: fijn dat je nu een goed ritme te pakken hebt en dat je het nuttige met het aangename combineert. Aan het gewicht van kleine Vince te zien, doet hij het in ieder geval erg goed. Heeft hij geen last meer van spugen?

Deel Deze Pagina