Wat een verhaal Xon, over je werk ...pfff. Ik werk dus niet meer voor een baas, maar als ik dat zo hoor ben ik daar weer heel blij om. Dat geleuter, daar kan ik zo slecht tegen!!! Als ik dit zo lees wordt ik alweer plaatsvervangend boos. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik vond het verstandig klinken: 3 dagen werken en niet meer die 2 dagen thuis beschikbaar zijn, schept voor alle partijen duidelijkheid.
Waxientje dat is Mees met haar werk !!! Ach, ff wennen met al die namen, hihi. Sayen, gefeliciteerd!!!!!!!! Wat leuk, Emma! Is het uiteindelijk nog helemaal vanzelf gegaan, of ben je ingeleid? En is alles goed gegaan? We hopen natuurlijk wel op een foto !!!
Ooh Sayen: gefeliciteerd!! Is alles goed gegaan? Geniet van jullie meisje! @Waxientje: ja ik snap wat je bedoelt. En inderdaad een keer kan genoeg zijn, dus ik hoop het maar!! Ik had gisteren wel echt ontzettend pijnlijke borsten en vandaag wat minder maar vandaag wel meer ovulatiepijn. Ik kan er nu verder toch niks aan veranderen dus vanavond gaan we er gewoon helemaal voor! Ben wel blij dat ik die testen vandaag heb binnen gekregen zeg. Nou, ik ga even wat eten. Fijne avond allemaal!
Dank je En had je toch gelijk hè dat het een beetje gelijk wordt getrokken want dit zou voor mij denk ik ook vroeg zijn of misschien wel weer meer normaal zoals voor de miskraam maar dat weet ik natuurlijk niet. Nou, nu ben ik echt weer weg! Straks nog maar even wat spannends aantrekken voor mijn man thuiskomt
Wow, Sayen, gefeliciteerd! Net als Xon en Jeetje wil ik ook graag weten of alles goed gegaan is en of de bevalling nog spontaan op gang is gekomen. Mooie naam trouwens! Nogmaasl super gefeliciteerd en nu maar heerlijk genieten.
Dames ik sta heel erg in dubio. Morgen ochtend al een test wagen of nog niet. Doe ik dit wel en is ie positief dan ben ik in ieder geval van deze zenuwslopende onzekerheid af (die dan misschien wel plaats maakt voor nieuwe onzekerheid maar dat zien we dan wel). Het is morgen nog 2 dagen voor NOD dus het zou moeten kunnen met een kv test. Blijkt ie negatief dan ben ik nog wat langer onzeker maar test ik niet dan blijf ik zoiezo onzeker tot zaterdag. Denk dat ik het van mijn humeur van morgenochtend (en mijn lef) af laat hangen of ik nu wel of niet ga testen. Pffffffffffffffffff @Mees ik ben het met de rest eens dat het er maar raar aan toe gaat bij jou op het werk. Heeft die baas van jou zelf ook een soort functioneringsgesprek en bij wie doet hij dat? Misschien kun je naar die persoon gaan met je vraagtekens over zijn manier van leiding geven. Dan kan het in ieder geval eens naar hem terug gekoppeld worden zonder dat jij degene bent die hem erop aan spreekt maar een gelijke (of meerdere) van hem. @Lyanna dat klinkt toch wel hoopvol, wanneer ga jij testen? @Xon wat jammer zeg dat je temp nu ook al gedaald is. Klinkt inderdaad heel erg definitief over. Ik hoop heel erg dat het dan met die andere donor van je wel snel mag lukken. Wanneer moet je bellen naar het zh? Zodra je ongi bent en dan op dag 3 een FM of gaat het daar anders dan bij mijn zh? Moet je ook nog andere hormonen als Pregnyl en event. Utrogestan pillen of eerst alleen met Pregnyl? Misschien staat je hoofd er nog wel helemaal niet naar om het hier nu al over te hebben en dan reageer je maar gewoon niet hoor.
@mees, wat een gedoe op je werk zeg! hopelijk krijg je het voor elkaar om je werkdagen en thuisdagen te houden. enne, beetje zwak van je baas om het niet gewoon te zeggen. @sil, tja mannen...... knuf meid @jeetje, je ei springt pas na je test hoor. bij mij was het zelfs erg na mijn test (zeker een dag) @almika, het weer buiten is inderdaad niet lekker! vies, nat en redelijk koud. @xon, zolang er geen bloed is hou ik hoop hoor! en het zwanemeer is super! ben er als kind eens heen geweest, echt heel mooi @sayen, gefeliciteerd meid!!!! @boudicca, ik ben van het laat testen, maar geen idee of je dat volhoudt hier weer thuis na een drukke dag. ook al dingen geregeld voor mijn verlof, beter vroeg dan niet he de kilo's gaan ook hard momenteel.....oeps nou ja, als het allemaal maar op die buik zit is het geen probleem
Nee hoor Boud, ik ben nu in het stadium dat ik denk ok, schiet dan maar op! Waarschijnlijk breekt morgen de hel weer helemaal los, dus dan moet ik morgen mailen voor een afspraak op dag 3. Grrr, balen want dat is nu net weer de laatste schooldag. Hopenlijk kan ik 's middags terecht want dan ben ik al vrij. Ik moet dan meteen beginnen met Puregon spuiten elke dag (dat doe jij ook toch?). en dan willen ze dat ik op dag 10 terug kom. Maar daar ga ik wel even aan de bel trekken want de afgelopen drie maanden was mijn ei soms al gesprongen op dag tien. En nu deze maand al na 9 dagen bruinverlies, dat vind ik ook niet hoopvol voor een succesvolle innesteling. De vorige keer zeiden ze al dat ze bij IUI geen utrogestan gebruiken, maar ik mag toch hopen dat ze soms wel een uitzondering kunnen maken. Ik neem mijn uitdraaien van ff van de laatste drie maanden mee, zodat ze kunnen zien hoe mijn cyclus in elkaar zit. Aangezien ik soms al uit mezelf twee follikels heb, hebben ze me wel de laagste dosering Puregon voorgeschreven. Nou ik ga naar mijn dansvoorstelling, ben benieuwd. Oh ja Jeetje, trek idd je spannende pakje maar aan !!!
Oh ja Boud, als je het niet meer volhoud dan moet je misschien gewoon testen. Ik zou het zelf niet doen, maar ik ben heel goed in mezelf kwellen, en kan het goed volhouden. Als je zwanger bent zou er 2dagen voor NOD wel iets te zien moeten zijn, vooral als je al een soort van symptomen hebt. Nou ik wacht af....... Duim voor je.
@Sayen: wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met Emma. Ik vond het al wat verdacht stil moet ik zeggen. Zodra je er aan toe bent, dan willen wij natuurlijk graag gespamd worden met foto's van jouw kleine meisje! En natuurlijk een heel verslag van begin tot eind! Nou, geniet ervan, meid! @Boud: oh, killing die drang om te willen testen, hè? Zou zaterdag je NOD zijn? De vraag is even hoe 'sterk' je je voelt als de test tegen zou vallen. Ik doe het zelf dan altijd op een moment dat ik bijv. niet hoef te werken, zodat ik even lekker kan gaan zitten mokken als de test wit blijft. Ben heeeel benieuwd! @Jeetje: oh, een knal positieve test! Dat geeft toch wel een kick, vind je niet? Nou, meid, haal de jarretelletjes maar vast te voorschijn! En een tip! Wacht je man gewoon gelijk al bij de deur op en sleur hem gelijk mee. Als hij eerst rustig gaat zitten bankhangen, zappen en noem maar op, krijg je hem weer moeilijk in beweging, dus geen tijd te verspillen. Dat ei moet getackeld worden. Ik heb overigens wel eens op een ander topic gelezen dat geadviseerd wordt om bij een knalpositieve test, dan 3 dagen achter elkaar te klussen. Dus dat betekent 3 keer je man verleiden? Sterkte dus ermee! @Lyanna: klinkt erg hoopvol, dus ook voor jou wordt het spannend. Jouw NOD was toch ook rond kerst (of niet?)? @Xon: veel plezier bij de dansvoorstelling! Morgen weer naar de fysio? Bh'tje weer in de aanslag klaarhangen? @Justme: zo alvast dingen voor je verlof geregeld. Je kan het maar beter vast gedaan hebben! En ja, als het zo januari is, gaat het ineens heeel hard voor je, dus wat nu geregeld is, is maar een zorg minder voor straks. @Waxientje: ja, voor zo'n baas als de mijne werken is inderdaad geen pretje. Hij heeft geen enkele leidinggevende ervaring en maakt er echt zo'n potje van. Zet mensen in zijn onhandigheid tegen elkaar op, is bang voor emoties van mensen en heeft duidelijk zijn voorkeuren van mensen (en laat dat ook zo blijken). Wat voor een (soort) werk doe jij, als ik vragen mag?
@Mees: hahaha, jarretelletjes Zoo herkenbaar dat je een man meteen mee de slaapkamer in moet sleuren! En drie dagen achter elkaar, pffff dat wordt een opgave om hem zover te krijgen ben ik bang! Maar het komt wel heel goed uit zoals het er nu uitziet, want hij heeft alleen vrijdagaond nog iets (als hij morgen en overmorgen niet ineens moet overwerken!) Dus proberen kan ik het altijd! Denk alleen dat hij de zin er niet van inziet, want die test was nu toch positief (dat zal hij wel zeggen!) Maar ik overtuig hem wel hoor. Ben erg benieuwd hoe de test morgen is. @Boud: ik denk dat ik gewoon zou testen morgen. Ik ben ook gewoon erg benieuwd Hoop echt dat het goed nieuws is. Ik duim! @Lyanna: klinkt positief!! Duim ook voor jou! @Xon: veel plezier bij de dansvoorstelling. Leuk! @Justme: ja dat dacht ik ook dat ie pas na de test springt, maar je ziet ook wel op FF dat de eisprong op de dag van de laatste positieve ovutest valt soms. Maar dan ben ik in principe nog op tijd hè? En die kilootjes gaan er vast wel weer af! Nu gewoon lekker genieten hoor. @Sil: hou je het nog vol tot vrijdag? Wel vervelend dat je man zo moeilijk doet eigenlijk maar gelukkig kun je je dochter en de kleine muis binnenkort toch even zien en vasthouden!
@Mees, ik wil ook liefst testen op een dag dat ik niet hoef te werken. Voor mij dus morgen. Vrijdag is officieel mijn NOD maar ik test in dat geval pas zaterdag. Bij negatief inderdaad eerst weer even de boel laten bezinken en bij een posi test eerst een dag om mijn pokerface te oefenen. Ik wéét gewoon van mijzelf dat ik nl na een goede test een grijns op mijn gezicht zal hebben die ik er met geen mogelijkheid vanaf zal kunnen krijgen. Dus ik krijg dan zeker vragen en ik wil, voor ik het aan collegas vertel, in ieder geval de eerste echo afwachten maar liefst natuurlijk de eerste 12 weken. @Xon ik hoop dat je een leuke avond hebt met die dansvoorstelling. Ben benieuwd hoe je het vond. Bij mijn zh gaat het ong. hetzelfde. Op dag 1 moet ik bellen en dan op dag 3 langskomen en vanaf dan ook gaan spuiten. Daarna pas weer op CD 10 en soms dan ook weer op 12/13. Alleen krijg ik Menopur. Ik heb wel eens naar het verschil gevraagd. (Menopur is natuurlijk, wordt net als pregnyl uit urine gehaald en daardoor is het op een of andere manier moeilijker om exact 75 Eenheden te doceren. Pregniel wordt door de fabrikant gemaakt (ik denk dan al snel = chemisch maar weet niet of dat correct is.) Maar kan wel veel exacter toegediend worden wat hoeveelheden betreft. Welke je krijgt hangt vooral af van het contract dat ziekenhuizen met producenten hebben want de werking is verder ongeveer hetzelfde) Als ik jou was zou ik inderdaad aandringen op eerdere FM dan dag 10.De eerste maand dat ik in het ziekenhuis liep deden ze bij mij nog geen IUI. Ik moest er om de dag naar toe voor een FM. Zo hebben ze eerst mijn hele cyclus in kaart gebracht. Al die echos werd ik stapel gek van maar het gaf tegelijk ook een rustig gevoel dat een ei waarschijnlijk niet gemist wordt. Oh ja van Menopur krijgen eitjes niet echt een groeispurt maar de kwaliteit wordt beter. Ik denk dat Puregon een zelfde effect heeft dus je hoeft denk ik niet echt bang te zijn dat je ineens een gigantische lopende broedmachine vol eieren zult worden. Ik hoop voor je dat je (als je vrijdag heen moet) in ieder geval s middags terecht kunt. Het zou echt waardeloos zijn als je op de laatste ochtend heen zou moeten. @Jeetje succes vanavond!
Nou, kreeg net een sms van mijn man dat ie toch laat thuis is Hij zou al later zijn maar niet heel laat zei hij. maar nu is het maar afwachten en dan nog maar te bezien of hij (en ik) nog wel zin en puf hebben. Ik op zich wel want ik wil dat ei tackelen maar hij.... Pfffffffffffff word hier zoooo moe van!!
@Jeetje: een keer is voldoende, hoor! Dus voel je niet gefrustreerd als je hem niet een paar avonden achter elkaar zover krijgt. Is het misschien een idee om te klussen voordat hij naar z'n werk gaat. Dan zit je niet steeds hele avonden in afwachting van en het risico dat hij te moe is. @Boudicca: oh, ik dacht je NOD ook pas dit weekend was, vandaar dat ik even wat twijfelachtig was of het zinvol voor jou zou zijn om morgen al te testen. Nou, meid, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als je bedenkt dat als je morgen negatief test, dat nog niets hoeft te zeggen, hè?
@Mees op het NOD lijstje sta ik ook pas op 25 december maar IUI was paar dagen eerder als ik toen verwacht had. Dus schuift de NOD ook naar voren. Zit morgen nog maar 2 dagen voor NOD dus wie weet. Ik denk nu ook dat ik morgen wel ga testen maar het hangt er echt vanaf of ik morgen nog wel durf. Ik wil het zo graag en wil natuurlijk geen nega test maar dat is volgens mij meer struisvolgel politiek want uiteindelijk moet ik toch testen want niet testen en wachten op rood is voor mij geen optie. Irritant dit hoor. Nog geen een keer zo sterk gehad als nu. @Jeetje wat balen zeg. Hopelijk voor jullie wordt het niet al te laat en is je man nog een beetje in the mood te krijgen.
Boudicca, spannend!! Ik hoop dat je wel durft morgenvroeg! Succes!! Mees, nee 's morgens voor hij weggaat is niet echt een optie. We staan om zes uur (met moeite) op en hij heeft dan een heel strak schema om om kwart voor 7 de deur uit te kunnen zijn en nog vroeger wakker worden zie ik toch ook echt niet zitten! Maar hij sms'te net dat we hoe dan ook gaan 'klussen' vanavond. Ik had hem namelijk gesms't dat de testen er waren en dat hij 'VERY positive' was Maar hoop toch dat ie niet al te lang meer wegblijft... (al elf uur geweest nu )
ff snel hoor zag sayen nieuws morgen bijlezen ook ik vreselijk nieuwsgierig naar je verhaal, gewicht lengte alles....snik snik..ben gewoon emo die hormonen zijn toch niet helemaal op orde nog Bekijk bijlage 208548 vanharte jullie!geniet ervan vooral in je kraamweek laat viste nog maar even w8...