dat laatste lijkt me een prima tip almika! lekker genieten van die kleine meid, visite heeft daarna genoeg tijd om langs te komen
Hallo dames, Val bijna in slaap maar heb net jullie berichtjes zitten lezen. Even een paar reacties. @Sayen: Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!! Hoe is het allemaal gegaan? Geniet maar lekker en ook weer goed bijkomen. @Xon: ^&%:x Pfff weer een teleurstelling. Poging 17... Maar ook ik denk dat je nu zomaar de eerste IUI poging zwanger raakt. Ik snap je wel, het is toch even omschakelen. Maar als het je sneller bij je baby brengt, dan maar via deze weg. Voor nu knuffel. En oja jij zit nu bij de voorstelling. Hoop dat het leuk was. @Mees: Het is allemaal al gezegd door de anderen. Ik vind het goed van je dat je in ieder geval voor jezelf op gaat komen, mochten ze het op de spits drijven. Je probeert zwanger te raken, iedere vorm van stress of onrust die je kan elimineren is er één. @Sill: Wat heerlijk dat je je dochter en kleinzoon weer ziet na de kerst. Hoe dan ook, het zal je goed doen. @Boud: Ja dat wachten is moeilijk hè? Denk ook dat je wel al zou moeten zien 2 dagen voor NOD. Dus dan zou je 't misschien kunnen wagen. Maar morgen bij 't wakker worden voel je vast wel of je het wel of niet wil doen. Ik vind het heel hoopvol allemaal. Ik kom morgen lezen hoe of wat @Lyanna: Oe dat klinkt ook hoopvol zeg. En je zag toch ook 'n vaag streepje gisteren? Of eergister. Ik zeg niets... @Jeetje: Lekker dat je de ovutesten binnen hebt en er meteen wat aan hebt. Hopelijk lukt het toch nog vanavond je ei te tackelen. Moest ook lachen om Mees(?) en zag jou je jarretels er zuchtend bij pakken . Zo van ' gaan we weer' Nee hoop dat je man niet te laat thuis komt. Nou hier niets bijzonders. Ik ga zo maar slapen. Fijne avond nog allemaal en slaap lekker. Liefs
wij hebben bewust de kaarten 4dgn later verstuurd zodat je echt kan genieten als kraamvrouw en heerlijk de tijd hebben om even te wennen, iets meer terug met beide benen op de grond gezet te worden vanaf die blauwe wolk. overigens heb ik nu nog wel steeds kraamviste....heb getwijfeld over kraamfeest...had ik maar gedaan.. morgende rest trusten
Goeiemorgen dames... @boudicca: ben heeeeeeeeel benieuwd of je gaat testen vanmorgen! @Jeetje: en...nog gelukt gisterenavond? @Xon: hoe was je dansvoorstelling en is je ongi inmiddels echt doorgebroken? @Sayen: van harte gefeliciteerd meid!!! Nu lekker gaan genieten! @Mees:hoe is je nieuwe telefoon? Kan je er een beetje mee overweg? @Maureen: hoe is het met jou meid? @Waxientje: wanneer kon jij nou testen? @Lyanna: klinkt bij jou ook erg hoopvol meis! Ben erg benieuwd!
Kwam ook even spieken of Boudicca misschien al had getest @Hoop: ja nog wel gelukt, maar mijn man was pas om 1 uur thuis dus hij heeft weinig slaap gehad vannacht en.... vanmorgen was mijn temp weer gezakt (maar dat heb ik hem niet verteld natuurlijk!) Maar denk dus dat we nog wel op tijd zijn geweest. Vanavond nog maar een keer proberen te verleiden denk ik! Ga straks nog een testje doen. Ben benieuwd! Hoe is jouw temp vandaag? En hoe voel je je verder? Ik heb natuurlijk ook weinig geslapen maar was terug naar bed gegaan vanmorgen en moet nu hard aan het werk. Dus tot later! (Kom tussendoor nog wel kijken natuurlijk!)
@Jeetje: fijn dat het toch nog gelukt is! Alhoewel het wel erg laat was,maar dat mag de pret niet drukken toch? Hopenlijk waren jullie nog op tijd! Mijn temperatuur was vanmorgen weer omhoog gegaan,nadat hij gisteren gezakt was.Wat dat te betekenen hebt weet ik niet.Ik heb geen zere borsten ofzo.Niks wat voeld of dat ik zwanger ben.Meestal komt dat bij mij pas een dag of 2/3 voor NOD.Ben wel benieuwd,maar heb het gevoel dat het niet gelukt is deze maand. Ik ga eens even proberen mijn grafiek van FF hier op zp bij mijn profiel te krijgen.
@Jeetje: tis al gelukt,alleen staat er bij mij niet MY CHART maar een http adres,maar zo kom je ook op mijn grafiek.
@Hoop: dat is wel positief dat ie weer is gestegen lijkt me! Het ziet er zo uit alsof het een innestelingsdip kan zijn. Toch spannend nog hoor! Ik heb net een ovutest gedaan en hij is nog hetzelfde als gisteren! Ik doe er eind van de middag nog een om te vergelijken denk ik.
@Jeetje: stiekem heb ik nog wel hoop! Als ik jou was zou ik vanavond echt nog proberen je man te verleiden! Je zit toch echt op je vruchtbaarste dagen! Succes meid!
@Hoop: ja gewoon nog hoop houden hoor, ook al voel je nog niet veel! Mijn test van vanmorgen is nu hij is opgedroogd nog wat donkerder dan die van gisteren dus inderdaad, vanavond maar al mijn charmes in de strijd gooien! Ik heb wel het idee dat mijn man met zo'n positieve test eerder geneigd is te zeggen van vooruit laten we het nog een keer doen! Gisteravond vroeg hij er ook nog naar namelijk. Vond ik wel fijn eigenlijk, eindelijk iets meer betrokkenheid erbij. Heb dus wel het idee dat het bij ons goed werkt om wel te vertellen dat ik een positieve test heb (lees wel eens: niet vertellen, gewoon verleiden die man, maar dat gaat bij ons dus niet zo op!) Trouwens Xon: hoe was de dansvoorstelling? En hoe is je temp vandaag?
Goedemorgen dames Ja ik had allang getest maar ben uit frustratie eerst mijn bed maar weer ingekropen, gewoon wit dus hè die test Enorm balen maar verder is er nog niet zo veel veranderd. Het kan gewoon nog te vroeg zijn. Het enige dat nu wèl veranderd is, is dat ik me nu steeds loop af te vragen of ik alles wat ik voelde ook wel echt gevoeld heb. (Snappen jullie het nog) Ik ben normaal gesproken zon nuchter figuur dat ik het me moeilijk vind voor te stellen dat alles wat ik voel(de) gewoon ingebeeld zou kunnen zijn alleen maar omdat ik het zo graag wil. En eerlijk is eerlijk, zóveel symptomen had ik nou ook weer niet die anders zijn dan vorige keren. Alleen (misschien dus het idee) dat ik wat steekjes in de baarmoeder streek had en gisteravond wat steken in mijn borsten (maar ze zijn verder niet extra gevoelig of zo) En ik voelde het ook alleen maar omdat ik alleen op de bank hing zonder afleiding. Ik weet zeker wanneer ik bijvoorbeeld visite zou hebben gehad ofzo, ik niets gemerkt zou hebben. Wat mij vooral hoopvol stemt (stemde) is dat er nog geen bruine afscheiding is te bekennen. Bij mij toch altijd wel een dag of 3, 4 van te voren een voorbode van naderende ongi. Nou ja zoals ik al zei kan het gewoon nog te vroeg zijn om hcg te meten. De (het idee van) steekjes begonnen ook pas in de loop van afgelopen zondag. Dus ik vermoed dat (wanneer ik zwanger ben) toen de innesteling is begonnen. Er zit dus gewoon niets anders op dan af te wachten. Sorry als ik iedereen hier valse hoop gegeven heb maar ik praat hier met familie en vrienden juist niet over, en ik moet toch ergens mijn ei kwijt. Ik weet hoe erg mijn moeder bijvoorbeeld met me meeleeft en wil haar graag ineens verrassen met blij nieuws en niet met dit zenuwslopende wachten. Ik zeg dus iedere keer als er naar gevraagd wordt standaard dat ik niets bijzonders voel en geef ook altijd een nod datum van een paar dagen later. Tegen die tijd ben ik zelf altijd weer over de ergste dreun heen en is het voor hun minder moeilijk te horen dat het weer niet gelukt is. Maar ik ben nu toch nog wel steeds een beetje hoopvol al is het wel wat minder dan een paar uur geleden.
@ Hoop: mijn NOD is op 30 december. Ik zit overigens nu geloof ik pas op 4 DPO (ik had afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest en dus denk ik afgelopen zaterdag mijn eisprong). @ JeetjeB: nou dat heb ik dus ook eerst geprobeerd: niet vertellen maar verleiden. Dat is dus bij ons een lastige! Omdat manlief bakker is en ik mijn pos test steeds op vrijdag heb (de laatste 3 x )en die avond gaat ie juist heeel vroeg naar bed...dan sexen we eigenlijk nooit. Maar nou hij wist dat mijn test positief was, wou hij wel! Dus ik vertel het nu ook gewoon. En wie vroeg nou wat voor ik werk ik nu deed? Manlief heeft een eigen zaak en ik werk daar wat in mee achter de schermen en daarnaast ben ik beeldend kunstenaar. Althans, ik probeer van de grond te komen om het zo maar te zeggen. Wel een fijne combi zo: we kunnen op deze manier allebei doen wat we het liefst willen. Al ben ik echt nog in een opbouwende fase en mocht ik zwanger worden zal het nog wel weer langer duren voor ik er echt aan ga verdienen.(is uberhaupt erg moeilijk op het moment). Maar ik schilder dus ook (betaald) portretten in opdracht. Verder heb ik een jaar of vijf in de grafische sector gewerkt maar die ligt nu compleet op zijn gat. Nu weten jullie ook ietsje meer over mij ...
@ Bouddica: ach meid balen, maar het KAN idd zo zijn dat het gewoon nog te vroeg is! En of het inbeelding is wat je voelt, vraag ik me af. Ik denk dat je voelt wat je voelt maar dat het misschien niet te betekenen heeft wat je zou willen (als je begrijpt wat ik bedoel) dan zou half ZP aan waanbeelden leiden, iedereen voelt hier van alles. Hier zit er nog zo een. Helaas elke keer niet raak, en voel me soms ook een idioot die zich van alles inbeeldt. Ik denk dat er voor jou helaas niets anders opzit dan afwachten...het is niet anders...BAAALEN! Hou die witte test maar wel in je achterhoofd, mocht je toch nog zwanger zijn is dat dan alleen maar een enorme meevaller.
Oh Boudicca, inderdaad balen zo'n witte test! Maar Waxientje verwoordt het heel goed, denk niet dat het inbeelding is, maar je weet gewoon niet of het wel betekent wat je wilt dat het betekent. Nou, ik hou toch nog hoop voor je hoor zeker omdat je nog geen bruine afscheiding hebt gezien! @Waxientje: wat leuk wat je doet! Zou wel echt gaaf zijn als je daar steeds meer je beroep van kunt maken! En inderdaad, sommige mannen hebben gewoon zo'n test nodig soms om gemotiveerd te raken haha!
Hallo dames, hier weer een stille meelezer. @Boudicca, wat balen van je test, maar.... verlies de hoop niet! (al ken ik wel degelijk het gevoel van de teleurstelling en baalde ik altijd weer als ik getest had en ik ineens wist: oké, het is over. Als de ongi dan weer kwam, kreeg ik weer hoop en het gevoel van nieuwe kansen! @Waxientje, wat knap hoe je hier al tussen komt! Ik merk aan mezelf dat ik meelees en daardoor soms moeite heb om aan te haken: dus... blijf erbij! Verder dus weer een beebje geboren! Gefeliciteerd! Had iemand het eigenlijk goed geraden? Voor alle leerkrachten: nog even en dan lekker vakantie! Zet 'm op deze laatste loodjes. Hier gaat alles nog goed. Deze week nog werken en dan in mijn kerstvakantie met verlof. Maar ik ben moe! Ik heb al drie weken last van rusteloze benen (kennen jullie dat?) Ik zit 's nachts voor de t.v. Nu al twee nachten maar 4 uur geslapen en nu toch een partijtje duf! Maar goed, zal vanavond wel goedkomen hoop ik. Als je nog tips hebt? Behalve de benen er af hakken, waartoe ik wel de neiging heb!
Oh Impie, nog maar eventjes hè? Rusteloze benen lijkt me heeeel vervelend! Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen. Hoop maar dat het gauw weggaat. Gelukkig gaat je verlof al snel in nu. Lekker ontspannen dan hopelijk en op naar de bevalling! Ik geloof trouwens niet dat iemand het goed had van Sayen. We kunnen binnenkort ook al voor jou gaan raden!
@Boudicca: kwam ook speciaal (vanaf mijn werk ) even spieken omdat ik wist dat je zou gaan testen. Balen, meid! Wat kan die witte kleur dan ineens toch een ontnuchterende werking hebben, ondanks dat je je er toch op ingesteld had. Maar we blijven moed houden. Er zijn nog geen frubbeltjes of wat dan ook gesignaleerd. Dus het kan nog, hè! Toch even dikke knuffel van mij, want ik weet hoe het voelt! @Jeetje: ja, met zulke testen, zou ik het vanavond ook wel weten, dus bereid je man maar vast voor met een sms-je. Ja, het is wel zo, bij mijn man werkt het ook zo. Gisteren was mijn test lichter en toen zei hij ook, maar dan hoeft het toch niet meer, want dan heeft het geen zin, toch? Ik zei dat ik last van mijn bekken had en ik dat meestal rondom de eisprong had, dus dat ik nog wel wat verwachtte die avond. @Waxientje: wat leuk wat meer van je te lezen wat je doet. Wel grappig dat we zo'n gemeleerd gezelschap hebben waarin wij allemaal verschillende beroepen hebben, maar ook onze mannen dus allerlei uiteenlopende beroepen hebben (wat weer evt. klusstress met zich mee kan brengen). En een NOD zo vlak voor oudjaar! Het zal een spannend uiteinde voor je worden. @Xon: hoe is het met jou? Vanmiddag weer een heerlijke massage in het vooruitzicht? Nou, besprenkel je nieuwe bh-tje maar met een heerlijke parfum! @Impie: leuk weer van je te horen, al zijn de rusteloze benen een stuk minder. Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, dus kan er helaas niets bij voorstellen of iets aandragen wat DE oplossing hiervoor zal zijn. Ik neem aan dat je alles zelf al geprobeerd hebt, met benen omhoog slapen e.d. Ik dacht dat Weleda of Gewohl van die cremes daarvoor hadden, maar ook dat zul je vast al wel allemaal geprobeerd hebben. Nou, probeer (op de momenten dat het kan) toch even weer bij te tanken. Binnenkort gaan ook voor jou de echte laatste loodjes van start (en gaan wij natuurlijk ook op jouw bevallingsdatum poolen). Ga ook weer een poging wagen te werken!
NOD-WACHTBANK 24-12 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind ZWANGER 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? POOL Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari Impie, uitgerekend 1 februari 2012 verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. Emma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Lijstje er maar even bijgepakt weer. Ik hoop dat ik qua NOD de meest recente heb nu. Ik heb voor Impie maar vast een pooltje aangemaakt en denk zelf dat ze op de uitgerekende datum gaat bevallen (is een mooie datum!) van een zoontje!