wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hhmmm gaat alarm af hier...wordt later bijlezen duszz

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ricmar wat naar dat het allemaal zo spannend is in jou familie. Ik kan me zo goed voorstellen dat je nog graag op die roze wolk wilt blijven zitten en dat het zo hard is om daar steeds weer af te vallen door de omstandigheden in de familie. Gelukkig heb je het bewijs dat wonderen bestaan in de box liggen dus dat moet toch alle hoop op een goede afloop van alle nare toestanden geven. Ik hoop dat je vader niet lang meer op een oproep hoeft te wachten zodat hij snel geholpen kan worden.

@Mees dikke knuffel meid. We weten allemaal hoe het voelt om het idee te hebben belazerd te worden door ons eigen lijf. Even sippen en dan toch weer door meid. Sterkte.

@Xon jammer dat het niet anders kon dan vandaag te moeten werken. Maar het is allemaal voor het goede doel. Jij hebt voor deze maand de buit weer binnen en door zelf te gaan werken op je vrije dag hoef je je ook niet schuldig te voelen naar collega’s en je eigen klas. Maar leuk is anders.

@Hoop wat gaaf dat je meteen met lessen kan beginnen. Succes!! En spannend zo’n stylist in je huis. Lijkt me ook best confronterend dat iemand je gaat vertellen hoe je je spullen eigenlijk neer moet zetten om het “mooier” te laten lijken. Alsof de manier hoe je altijd gewoond hebt en je spullen anders altijd hebt staan ineens niet goed genoeg meer is. Maar als het helpt bij een snelle verkoop is het wel weer een goed idee zo’n styliste.

@Impie spannend! Ben benieuwd wie van ons gelijk krijgt over je beval datum. Ik heb vrijdag gezegd, zou zomaar kunnen. Succes deze spannende dagen en zet em op!!

@Almika fijn dat je zo’n leuk weekend hebt gehad. Lekker even bijgetankt. Wat gaat zo’n verlof snel zeg, jemig kan me voorstellen dat je aan een kant liever thuis bij X blijft!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    03 -02 Maureen (BAM) 40-ronde 3 na MK-1e kind
    04-02 JeetjeB 35-ronde 7 na MK-1e kind

08-02 Sillysa ronde 17-3e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind
    23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind
    24-02- Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen
    Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Guapetona: 6 februari jongen
    justme: 9 februari meisje

Jes, uitgerekend 12 februari 2012 verrassing
    JeetjeB: 4 februari meisje
    Xon: 7 februari jongen
    Impie: 10 februari meisje
    Maureen: 10 februari meisje
    Boudicca: 11 februari jongen
    justme: 12 februari meisje
    Mees: 14 februari jongen
    Lyanna: 14 februari jongen
    Hoop42: 18 februari meisje

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees jakkes! Toch doorgebroken. Weg hoop voor deze maand. Dikke knuffel voor jou

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: werkdag er weer op zitten? Nou, je hebt in ieder geval weer wat extra krediet opgebouwd bij je directrice. ;)
    @Almika: jemig, al weer bijna werken. Ik herken het gevoel :(, dus wens je sterkte de 6e. Gaat X naar een kdv dan?
    En ja, het nieuws van die man die overleden is van een zp-lid heeft ook mij diep geraakt. Ik ken haar via de hyves van een vriendin, dus keek altijd al even bij haar filmpjes en foto's van haar, haar man en hun dochtertje. Een paar weken geleden had ik via haar hyves dus al gezien dat er iets met haar man was. Toen ik later dat bericht op zp zag, wist ik al bijna zeker dat zij dat moest zijn. Vreselijk. En dus ook erg confronterend als je zelf ook een kindje van 2 rond hebt lopen. Bah!
    En lekker een weekendje weg geweest. Fijn ook dat X zich voorbeeldig heeft gedragen en je even wat quality time had met je andere zoontje. Als ik hem zo op de foto's zie dan ziet hij er ook echt als een 'goedzak' (goedbedoeld, hoor) uit. Dus fijn dat hij even lekker alle aandacht had.
    @Boudicca: ja, balen dat je lichaam je voor de gek kan houden. Je weet het dat het gebeuren kan en toch trap je er weer in. Maar goed, nieuwe dag, nieuwe rondes, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Geen gekke dingen met je auto meegemaakt vandaag?
    @Hoop: hoe is het afgelopen met de stylist? Staan er uberhaupt nog meubels in je huis. Ik kijk altijd met bewondering naar die programma's, maar vraag me ook wel eens af, hoe mensen toch kunnen leven in zo'n strak en opgeruimd huis (met zeer weinig meubels). Maar goed, hoe eerder het verkocht is, hoe beter voor jullie.

Hier ongi inmiddels op gang gekomen, dus we kunnen weer vooruit kijken en tellen. Alles op zp is weer aangepast. Het is nu weer op mijn 'oude' dag, nl. dinsdag. Dus hopelijk blijft het nu zo.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: knuffel! Je bent alweer vooruit aan het kijken zie ik, dus de eerste teleurstelling alweer verwerkt? Toch wel weer enorm balen, zeker als je dan toch weer een beetje hoop krijgt eerst. Hier nog wel wat hoop maar niet heel veel. Gistermiddag een testje gedaan en die was stralend wit. Het kan nog te vroeg zijn geweest natuurlijk maar op een of andere manier heb ik er geen goed gevoel meer over voor deze maand. Vrijdag is ook nog eens mijn eigenlijk uitgerekende datum en ik zou dus zomaar precies op die dag ongesteld kunnen worden :(

@Hoop: was ook benieuwd naar de ervaringen met de styliste!

Ik ga gauw verder met mijn werk. Fijne dag allemaal!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja Maureen, hoe is het bij jou??

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gisterenavond wel alles bijgelezen maar was zo moe!
    Nou de styliste heeft ons nog een aardig lijstje gegeven met dingen die we doen moeten(althans het moet niet,maar het bevordert de verkoop.
    Gordijnen vervangen op 2 slaapkamers,al zijn het maar gewoon show gordijnen,hoeven dus niet dicht te kunnen.Plantjes voor in de tuin,moeten we eerst wachten tot de sneeuw weg is en het niet meer vriest! Muur in woonkamer verven,heel veel prulletjes weghalen in huis.Sommige schilderijen weghalen,in de gang een spiegel ophangen.In de badkamer mogen maar 1 kleur handdoeken,er moet een plant komen voor op de hoek van het bad enz enz.Sommige dingen moeten ook speciaal voor de foto,s die over 3 weken gemaakt worden.We hebben dus nog even de tijd.

Gisterenavond 3 uur theorieles gehad,was leuk en leerzaam,maar ik vond het wel behoorlijk pittig!Mijn hoofd was op het laatst een zeef.
    Morgen dus om half 11 eerste rijles!:) Vrijdagavond en zaterdagochtend nog 2 keer 3 uur theorieles en exames volgen 2 weken daarna,dus gelukkig nog tijd om even flink te leren.
    Het leuke van deze rijschool is dat ik na mijn autorijbewijs ook doorkan voor mijn motorrijbewijs.Daar geeft zij ook les in.

Tis allemaal erg druk,maar ook erg leuk en spannend.Wie weet word ik daardoor snel zwanger,doordat ik er nu niet zoveel mee bezig ben:)

@Mees: balen meis dat je toch op rood gegaan bent.Dikke knuff.

@Jeetje: ook balen dat jij een witte test had,maar kan altijd nog veranderen toch? Je bent vrij vroeg.Op het NOD topic waar ik zat afgelopen maand heeft er iemand 1 dag na NOD negatief getest en pas 3 dagen na NOD positief getest.Heb ik zelf ook een keer gehad.
    Dus houd moed meis!

@Impie: al aan het puffen?Of is de kleine misschien al geboren?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: het is inderdaad nog wat vroeg. En wie weet test je juist op je uitgerekende datum nu positief! Duimen draaien nog even door, hoor!
    @Hoop: jullie hebben dus nogal wat werk voor de boeg n.a.v. bezoekje van de styliste. Nou ja, wat je zegt, jullie hebben nog even en het is maar een advies, hè?
    En je laat er geen gras over groeien met je rijbewijs. Gelijk heb je, want het is zo heerlijk om lekker vrij te zijn met een rijbewijs (en misschien wel eigen autootje). Is de Dodge al gearriveerd?
    @Maureen: ik zat gisterenavond ook al aan je te denken (voordat ik op de bank in slaap viel). Hoop dat de buikpijn een goede reden heeft.

Hier weer op het werk. Lekker rustig, want ik zit alleen met een collega. Haar dochter is nu ook via KI zwanger geraakt (is lesbisch). Zij heeft echter al een paar keer wat bloedverleis gehad bij het afvegen en is op van de zenuwen. Ze heeft straks haar eerste echo. Dus (tesamen met die collega) zijn we best een beetje zenuwachtig. Blijft, wie het ook is, toch altijd een bijzonder spannend moment zo'n eerste echo.
    Sluizen staan hier inmiddels vollop open. Nou ja, we zullen maar zeggen dat het een voorjaarsschoonmaak is en dat het nestje straks lekker schoon is voor een eitje om in te nestelen.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo dames, daar kom ik weer eens even om de hoek piepen. Heb echt een aantal ontzettende off/days gehad. Heb een hoop tranen vergoten eerlijk gezegd. Maar ik kom weer een beetje bij. Heb wel een beetje bij proberen te lezen zo nu en dan, dus ben wel weer een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen hier van jullie. Maar heb nog neit zoveel energie om overal op te reageren. Ik zat echt enorm in een dip na dat overlijden van de moeder van onze vriendin en de crematie. Het is zo triest allemaal. En dan was ik ook nog precies heel erg ongesteld natuurlijk, alles met elkaar dus geen topdagen.

Nu proberen met een beetje te richten op de 3e verjaardag van mijn dochtertje. Is volgende week donderdag alweer jarig, wat gaat het ontzettend snel! Straks even de stad in voor een kadootje van de moeder van mijn man, die kan dat niet zelf meer regelen. Verder niet zoveel nieuws hier, ik ga zo ook even ovutesten bestellen, mijn ei komt er al zo weer aan en natuuuuurlijk weer in een heel drukke week! Pffff...

PS, tot nu toe slikt manlief heel braaf zijn vit C pillen, ik geef ze steeds tegelijk met de vitaminepil van mijn dochter...grijns.. Hij is er zo van overtuigd dat die tweede er gaat komen en gaat er nu ook helemaal voor, dat is natuurlijk heel positief. Maar ik merk zelf dat ik de moed toch wel een beetje laat zakken en nu al een negatief gevoel heb bij de komende maanden. Blegh. Klinkt stom, maar ik vroeg me dus echt af waar ik mee bezig ben. Waarom kopen we niet gewoon een hond, pleur die ovulatie en zwangerschapstesten weg en ga verder met mijn leven. Maar ja, dat kan ik dus ook weer niet...

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: hè, meid, wat naar dat je je zo verdrietig voelt. Merk dat zelf ook wel dat dit soort nieuws bij mij er ook inhakt en zeker in combinatie met ongi is dat geen goede combinatie.
    Hoop dat je, ondanks alles, toch de moed er in kunt houden, hoe moeilijk het af en toe toch is. Mijn man zegt ook wel eens dat we toch al een kindje hebben en voor hem ook prima is als het er bij een blijft. Hij heeft natuurlijk gelijk dat we al een hoofdprijs hebben met een gezond kind. Maar dan schaam ik me wel eens dat ik die knop niet om kan zetten. Alsof ik ondankbaar ben dat een kind niet genoeg is. Maar ja, ik wil zo graag nog een kindje, zonder afbreuk te doen aan mijn liefde voor mijn zoontje.
    Dus ook ik blijf nog stug doorgaan, al valt het me op dagen, zoals gisteren dat ik weer ongi wordt, wel heel zwaar.
    Maar ook nu is er weer een nieuwe dag, het zonnetje schijnt, dus ik blijf maar weer positief vooruit kijken.
    Goed van je man dat hij trouw zijn vitamines inneemt. Mijn buisje met tabletten was op en mijn man heeft netjes nieuwe gekocht. Hij weet alleen nog niet dat hij ze vanaf deze maand ook maar in moet gaan nemen. Baadt het niet, dan schaadt het niet, en is hij toch met extra vitamine C de winter doorgekomen.;)

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heb niet bij kunnen lezen, want ik zit op mijn werk!
    Maar ik had het vorige week over die rare knobbel in mijn mond gehad die zo een pijn deed. Ik dacht als ik het nu gewoon doodzwijg dan gaat ie wel weg.
    Maar natuurlijk werkt dat niet zo :( !!!
    Dus maandag heb ik een afspraak met mijn 'nieuwe' tandarts gemaakt, en daar moet ik om half 1 zijn.
    IK ZWEET PEENTJES!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik was nog niet klaar en hij plaatste het bericht al, huhhhh? raar.
    Van alle ellendige onderzoeken die ik in het ziekenhuis heb gehad, zie ik hier nog wel het meeste tegenop (nou ja behalve dan die operatie aan mijn baarmoeder!).
    Ik vind mezelf zo een aansteller, maar ik ben zo bang dat ik het liefste gewoon niet wil gaan (wat een watje ben ik!!!).
    Zal zo blij zijn als het vanmiddag is!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: oeps, ik voel met je mee! Ik moet zelf ook eigenlijk een afspraak maken voor controle, maar na eind vorig jaar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met die tandartsstoel. Vooral ook omdat, toen ik een second opinion liet doen, die tandarts zei dat ik een gaatje had. Heeft mijn eigen tandarts toen overheen gekeken (of dacht ik laat hem maar even iets groter worden, dan kan ik meer schrijven).
    Dus ik weet al, als ik voor controle ga, er ook al gelijk weer en boor-afspraak aan vast zal zitten.
    Hopelijk heb je een leuke tandarts, jij hebt blijkbaar het geluk om steeds knappe doktoren om je heen te hebben (gyn, fysio), dus wie weet wat voor een handsome man er nu achter dat mondkapje zit.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeh Xon, ik kan het me helemaal voorstellen. Hopelijk valt het een beetje mee!! Sterkte!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon ik heb ook liever een keizersnede dan een bezoek aan de tandarts..

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou Mees, en inderdaad ik had weer een zeer lekker ding als tandarts, ongelovelijk (overigens wel met kids en een vrouw).
    Beetje kak, maar leuke kop, denk net een paar jaar jonger dan ik. Maar het belangrijkste.... ook ongelovelijk aardig!
    Ik vertelde maar meteen dat ik m vreselijk kneep.
    En idd zoals verwacht was die kies bad business!
    Een wortelkanaalbehandeling :(!! Een geluk bij een ongeluk, de wortels waren dood (vandaar dat ik het pas voelde toen de ontsteking door mijn wortels heen ging en als bobbel in mijn kaak kwam). Daarom kon ik ook gewoon poetsen en had ik geen last van warm/koud. Met als positief effect dat ik geen verdoving hoefde (dat is wat ik het ergste vind, dat gevoel van zo een verdoving (niet de prikken), ik voelde toch niets. Nou ja, weinig in ieder geval. Ik was al een klein jaartje niet geweest en mijn vorige tandarts was er nog een van de oude stempel.
    Deze nieuwe zag zo drie kleine andere gaatjes zitten :(, en ik poets, flos en spoel altijd zo goed, ik vond het onvoorstelbaar.
    En toen zei hij dat het ook door de hormonen die ik nu gebruik kan komen, omdat je weerstand anders wordt.
    Nou daar ben ik lekker klaar mee.
    Het komt ook door mijn cola light verslaving :( (ik rook en drink niet, dus een cola light verslaving leek redelijk onschuldig!), ik wist wel dat dat slecht was maar daarom verzorg ik mijn tanden juist zo goed.
    Dus nu moet ik even afwachten hoe het gaat, als die ontsteking wegtrekt, dan is het prima en hoef ik geen anti-biotica, als dat niet het geval is dan schrijft hij een veilige anti-biotica voor.
    Verder moet ik over twee weken terug komen (tenminste als ik niet zwanger ben) en dan maakt hij nieuwe foto's om te zien wat voor ellende er nog meer in mijn gebit huist. En dan maakt hij meteen de gaatjes die hij al zag. Maar dat vind ik geen probleem, dat is prima daar heb ik nog nooit een verdoving voor genomen. Ben wel bang dat ik een bijbaantje zal moeten gaan zoeken, voor al dit herstelwerk!!
    Pfff, in ieder geval blij dat ik hier nu vanaf ben.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: we gaan er gewoon weer voor deze maand, he? ;)

@ Xon: ik ben ook als de dood voor de tandarts...dus ik voel met je mee! Heb wel eens gehoord dat je niet zo makkelijk zwanger wordt als je ontstekingen hebt in je mond...dus ik denk dat je hier even doorheen moet en DAN....!!!! ;) Alles komt goed joh! :)

Ik heb net voor het eerst ovulatie- en zwangerschapstesten besteld bij Zwanger&Kids. Al zo vaak goede verhalen over gehoord, ben benieuwd! Het scheelt in elk geval flink in de portemonnee! Weten jullie nog dat ik vorige maand 3 positieve ovutesten had, ik heb nu iets van anderhalve week terug een mail gestuurd naar de site van predictor hierover en nog steeds geen antwoord gehad, daar baal ik wel van, want voor ik het weet is het weer zover...

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames

Rustig hier. Ikzelf heb vandaag ook niet veel beleefd. Druk voor school bezig geweest op mijn vrije dag. De inspectie heeft altijd van die leuke ideeën om onderwijzend personeel bezig te houden. Nu moeten we onze jaaroverzichten van leerlingenvorderingen over gaan zetten in een meer jaren plan. Dat mag niet meer op een jaar formulier dat je dan vervolgens naast het formulier van het voorgaande jaar mag leggen. Nee dat moet nu allemaal van de hele schoolloopbaan in één document gezet worden. Dus dat betekend verschillende schermen op de computer naast elkaar open en maar knippen en plakken. Geen moeilijk werk maar wel weer zeer tijdrovend. Wat een gigantische onzin. Maar goed ben vandaag met de klus begonnen en had gedacht dat het wel wat sneller zou gaan maar niet dus. Kost per leerling veel meer tijd dan ik verwacht had. Dat wordt dus weer een aantal avondjes door werken. Blegh.

@Xon hoe krijg je het altijd voor elkaar om good looking professionals aan je te laten friemelen!;) Dat verzacht toch wel enigszins de ellende van de behandeling. Gelukkig vandaag niet al te veel pijn en hopelijk heb je geen antibiotica meer nodig. En voor gaatjes vullen neem ik ook nooit een verdoving. Ik snap mensen die dat wel doen nooit zo goed omdat je naar mijn idee altijd meer last hebt van de verdoving als van het vullen.

@Waxientje ben je alweer een beetje uit je dip? Logisch dat je het de afgelopen dagen niet meer zo zag zitten allemaal. Kop op meid. Ik zou me van die drie positieve ovu testen achter elkaar niet al te veel aantrekken. Ik weet niet of je al vaker ovu testen hebt gebruikt maar zo vreemd is het niet hoor dat hij drie dagen zo duidelijk is. De ene persoon heeft nu eenmaal een langere LH piek dan de andere. Bovendien kan deze piek per cyclus verschillen. Gewoon gaan klussen zodra hij weer positief is en dit volhouden tot ie weer negatief is. Misschien heb je wel gewoon een wat langere vruchtbare fase. Mooi uitbuiten zou ik zeggen.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: kreeg kippenvel toen ik jouw verslagje hoorde. Maar zo te horen viel het mee. En weer een lekkere tandarts, hoe doe je dat, toch??
    @Boudicca: jemig, dat is echt weer een staaltje werkverschaffing. Ik hoop dat je er langzaamaan meer handigheid in krijgt, zodat je het snel klaar mag hebben. Wel balen dat door dit soort nutteloze bezigheden, je weer een hoop vrije tijd van jezelf er in moet stoppen.
    En dan te bedenken dat veel van dit soort formulieren bij die instanties weer in stoffige dossiermappen terecht komen.
    @Waxientje: yes, we gaan er zeker weer voor deze maand! Ben benieuwd hoe dit testjes jou bevallen, hoor er veel goede verhalen over. Ik heb ze ooit van sensitest gehad en die vond ik niet zo fijn en nu heb ik ze van testjezelf. Ben ik ook nog niet kapot van. Had ineens een positieve test, terwijl ik altijd gewend ben dat het tweede streepje langzaam aan donkerder wordt.
    Maar goed, ik heb er nog 6, dus in principe genoeg voor een maandje. Ik wil nog even afwachten met bestellen, want stiekem hoop ik natuurlijk dat dit ook gelijk de laatste 6 zijn die ik nog nodig zal hebben.

Deel Deze Pagina