wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: ben je nu niet bang meer voor de tandarts?:D:p

@Waxientje: dikke knuff...gaat het weer een beetje?

@Mees: nee,de Dodge is er nog niet.Tis even afwachten of we het financieel rondkrijgen.

Hebben jullie ook zo,n last van de kou? Ik ben echt niet warm te krijgen,voel me er soms gewoon beroerd door.
    Ook beetje zenuwachtig voor mijn eerste rijles straks.
    Ik vind het wel erg leuk,maar ook een beetje eng.

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey meiden, hier weer een teken van leven van mij. Alles blijft rustig hier. Gisteren naar de gyn geweest voor controle; nog steeds niet ingedaald; eigenwijs kind....Had aangegeven dat ik zo bang ben voor een doodgeboren kindje; kreeg direct een extra CTG; die er keurig uit zag. Hij neemt me gelukkig serieus. Volgende week dinsdag weer controle + groeiecho (even kijken of het allemaal past etc) + CTG. Wel fijn om zo goed gecontroleerd te worden.
    Verder heb in net zitten breien (!!!), met deze kou moet de das waar ik zo enthousiast aan begonnen ben voor jongste meisje maar eens af. (Brei normaal nooit maar ben aangestoken door een brei-middag van de oudste op school).
    Gisteren oudste meisje en haar 'vriendje' naar de bioscoop begeleid. Stond erg hoog op haar verlanglijstje en dat kan ik dus ook weer afstrepen. Zondag feest van peetoom man die 65 wordt, maandag 10 minuten gesprekken op school; en daarna mag het wat mij betreft. Volgens de Mitteldorf methode wordt het keurig op de uitgerekende datum.......
    Leuk trouwens jullie pool-lijstje van mij. Wel grappig om te lezen.

Jammer genoeg geen nieuwe zwangere meer voorbij zien komen.

Bij Impie ook nog alles rustig???

Ik lees wel mee hoor, niet alles, maar ben wel voor een groot deel op de hoogte. Duim dat jullie allemaal snel op rose gaan.

Liefs

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: spannend je eerste rijles. Gaat helemaal goed komen. Je hebt een ervaren iemand naast je, die ook pedalen binnen handbereik heeft. Dus laat het maar over je heen komen en denk maar aan al die ritjes die je later allemaal wil gaan maken als je het rijbewijs eenmaal hebt.
    Ook hier vreselijk koud. Wil niet klagen, want het is zo Nederlands, maar ik vind het vreselijk. Die kou zit overal en de verwarming loeit hier als een gek en die krijgt die kou gewoon niet weg. We wonen in een hoekhuis, dus de kou komt door de buitenmuur naar binnen. Vreselijk. Zit iedere dag verlangend naar teletekst te kijken of die temperatuur onderhand niet weer omhoog schiet.
    We gaan ook nog eens over 2 weken naar een landal-huisje toe. Nou met -10 en een pak sneeuw zit ik daar ook niet op te wachten. Sorry, toch even een Nederlandse klaagzang.
    @Jes: zo meid, aan je banner te zien, gaat het nu wel heel erg snel opschieten voor jou. Spannend, hoor! En die kleine heeft groot gelijk, met -13 zou ik ook lekker in mijn warme whirlpool bij mama blijven zitten. Zo te horen ben je ook nog behoorlijk actief met allerlei afspraken van de kinderen. Nou, ben erg benieuwd wanneer het zo ver mag zijn en vooral wat het mag gaan worden. Jullie hebben het goed geheim gehouden! Succes met de laatste loodjes. En fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Een hele geruststelling.
    @Impie: ja, meid, hoe is het bij jou? Je snapt dat we regelmatig wel even een meldplicht van je verwachten, hè?

Mijn man is vandaag ook weer eens thuis op een dag dat ik ook thuis ben. Dat is lang geleden. Hij is laatst door de lattenbodem van het bed gezakt en sindsdien slaapt hij een soort van kuil.
    We zijn al op pad geweest voor een nieuwe lattenbodem en dikker matras, maar nog niets besteld. Dat wilden we vandaag dan toch maar eens gaan doen. Het ligt niet lekker knus, als je man bijna een halve meter lager ligt. Daarna nog even naar de Makro. We hebben niets nodig, maar het is een winkel waar je je lekker binnen kunt vermaken. Zeker voor ons zoontje is dat wel even lekker, want met die kou kan hij ook niet buiten spelen en dat jochie is toch wel gewend dat hij altijd er even uitgaat.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Pfff was ik net eens bezig een lange reactie te tikken, krijg ik telefoon van een of andere advertentieverkoper die me een artikel wil verkopen in een of ander zakenvrouwenblad: ben ik zakenvrouw dan? (volgens mij doe ik dat juist helemaal verkeerd... hah a!) maar ja, even verkeerd geklikt daarna en alles weg...balen.

Maar jullie zijn echt allemaal erg lief met jullie meelevende reacties! Dank je wel! Daar kikkert een mens meteen weer van op.

@ Sneeuwmees: soms kan ik idd net zo denken als jouw man en soms ook helemaal niet. Vanochtend zat ik ook heerlijk met dochterlief te knuffelen op de bank en dan voel ik me volmaakt tevreden. Dan vraag ik me af wat nog een kind toevoegt. Ik kan haar nu wel echt alle aandacht geven die ik wil en met twee kids moet je dat verdelen. Het heeft zijn voors en tegens. Soms heb ik echt momenten dat ik denk dat ik het ook wel kan accepteren als het bij eentje blijft. Het is al meer dan sommigen hier hebben en als ik lees wat voor lange weg andere moeten afleggen nog steeds zonder resultaat...dan prijs ik mezelf gelukkig. En kan ik het allemaal weer wat meer loslaten.

@ Boudicca: ik denk ook wel eens dat het misschien juist wijst op een lange vruchtbare periode? Die drie positieve testen? Ik denk wel dat je gelijk hebt hoor, mijn verstand zegt dat ook wel...gewoon flink klussen tijdens en rond die drie positieve testen.

@ Sneeuwmees: sensitest bleef bij mij gewoon wit!

@ Hoop: ik ben ook niet echt een fan van de kou hoor...ik kan beter tegen de warmte. Heb nu de neiging zoveel mogelijk in huis te blijven, maar ja helaas moet je soms toch echt gewoon boodschappen gaan doen enzo! Het schijnt vrijdag wel echt heeeel koud te worden...blegh! Ik vind het ook lastig nu met dochterlief...het is wel heel erg koud voor haar met buiten spelen en pas met die regen was het ook al niks waard. Wat dat betreft verlang ik echt naar het voorjaar en een lekker ietsje warm zonnetje! Nou ja, we gaan de goede kant weer op zoals ze dan zeggen. Vandaag heb ik een rustig dagje thuis met mijn meisje: dat wordt memory spelen...en waterverven...en tussendoor wat in het huishouden proberen te doen. Iedereen hier een fijne dag!

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: ik lees ook net jouw laatste berichtje...hier is het ook altijd wel koud in huis met dit soort weer...plavuizen vloer zonder vloerverwarming dus pantoffels zijn een must nu. helaas wil dochterlief die dus niet aan die heeft dus heel vaak koude voetjes, de sufferd. De verwarming staat hier idd ook te loeien...maar nu het zonnetje erin schijnt is het wel lekkerder!

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahaha, Hoop, nou omdat hij zo aardig was (en niet omdat hij zo knap/leuk was) vind ik het wel minder erg.
    Ik moet over twee weken dan weer voor evt foto's en kleine gaatjes.
    En ik heb het idd ook zo koud, niet warm te krijgen.
    Moet je eens een goed kwartier buiten lopen op het schoolplein, brrrrrrr. Kids nergens last die rennen zich wel warm.
    En succes met je eerste rijles, ben benieuwd hoe je het vindt.

Waxientje alweer een beetje over je dip heen?
    Balen toch elke keer weer he?
    Wat betreft die ontsteking, daar dacht ik ook meteen aan(vooral erg irritant omdat ik het helemaal niet wist dat ik het had!).
    Maar het schijnt alleen zo te zijn als het een ontsteking van je tandvlees is, een bepaald soort bacterie (zoiets als paradentitus).

Mees, jij ook alweer wat bijgekomen van de schrik?
    Wat een gedoe toch elke maand, bah!

Boud, dat hebben wijl ook al moeten doen,
    Wij zijn al een aantal jaren onder verscherpt inspectietoezicht.
    Wij staan ingeschreven als gewonen school, maar wij hebben gewone grote klassen met heel veel s.o. en zmok kinderen.
    Wij moeten dus wel aan extra voorwaarden voldoen.
    Afgelopen jaren heel veel bijscholing gehad om alle jaarplannen/ groepsplannen/ differentiatieplannen goed te kunnen schrijven en evalueren. Verder heeft elke kind zijn eigen h.p. en eigen aangepaste weektaak. Ik vind dat elke week een bereklus voor ál die kids. Maar ja, het is niet anders. Het heeft ons inmiddels wel weer een voldoende beoordeling gegeven.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ben weer veilig thuis!:D
    Ik vond het autorijden erg leuk,maar je moet wel aan veel dingen te gelijk denken!
    Ik heb toch al moeten schakelen.Ik hoop wel dat het op een gegeven moment allemaal automatisch gaat.Volgende week woensdag weer.Misschien ga ik over een paar weken twee keer in de week rijden.
    Als ik dit gehaald heb ga ik gelijk door voor mijn motorrijbewijs.Lijkt me ook erg leuk!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes: fijn dat ze je zo goed onder controle houden!
    Het schiet echt al op zie ik...sterkte met de laatste loodjes meid!

@ Een vriendelijke tandarts scheelt altijd de helft vind ik.Ik ben ook behoorlijk bang voor de tandarts.Hopenlijk is je ontsteking nu opgelost.

@Mees: succes met het vinden van een goede lattenbodem en matras!

@Waxientje: fijne dag met je dochtertje! is altijd leuk als je samen wat knutselt.Heeft ze ook het talent van haar moeder? Het schilderen?

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ben net toch nog even lekker naar buiten geweest met de kleine meid. Even op de fiets naar de stad, toch wel bikkels koud hoor! Maar de hele dag bij de kachel broeien is me toch ook niet wat en ik moest nog even wat spullen halen voor een klusje dat ik doe voor manlief. Dus nu kan ik dat afmaken. Ik hoop toch stiekum ook nog wel op wat sneeuw...

Spannend Hoop je eerste rijles! Ik kan me die van mij nog heeel goed herinneren, een drama! Ik was beslist geen natuurtalent.., maar na een hoop ellende heb ik het dan toch uiteindelijk gehaald en ben er nog steeds erg blij mee! Kan me nu niet meer voorstellen hoe ik zonder zou moeten.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dames, ik zag deze op facebook en heb me rot gelachen! Bij deze deel ik hem hier even...
    Bekijk bijlage 220281

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Moest het even op me in laten werken, omdat je al vooraf zo gewend bent te lezen wat er eigenlijk hoort te staan, hahaha.
    Maar toen ik goed keek zag ik het.
    Mmmmm misschien moet iemand even zeggen dat ze de slinger iets anders moeten ophangen :) !

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon een aantal jaren geleden stonden wij ook onder verscherpt toezicht. Niet leuk, want je krijgt echt veel meer administratief werk te verstouwen. Inmiddels gaat het bij ons dusdanig volgens het inspectie boekje dat we al weer een paar jaar onder normaal toezicht staan. Een hele verademing maar helaas heeft het ministerie altijd wel weer leuke veranderingen voor het onderwijs in petto. De wet op het so is veranderd en dus moeten wij al onze leerlingen nu in profielen gaan plaatsen en alle HP’s die we hadden voor onze leerlingen moeten daar dan natuurlijk ook weer allemaal op aangepast worden. Daarbovenop dan nog weer de eis van nieuwe leerling volg formulieren terwijl de oude heel duidelijk waren voor mn de ouders. Een hoop onzin dus weer. Maar goed, het houd ons van de straat…..

@Hoop het autorijden en al de dingen die je tegelijk moet doen gaat vanzelf een automatisme worden. Helemaal wanneer je twee keer per week gaat lessen dan zul je merken dat je met sprongen vooruit gaat in je handelingen.

@Waxientje haha ik denk niet dat ze het zelf aan de buitenkant hebben bekeken!

@Jes, spannend bij jullie! Ik moet zeggen dat ik onderhand wel heel nieuwsgierig ben naar het geslacht van jullie kleine uk. Knap dat je meiden dat tot nu toe zo stil hebben weten te houden. Fijn dat je gyn je angsten zo serieus neemt en meteen een CTG gemaakt heeft. Ben je in ieder geval weer even gerust gesteld. Sterkte nog dit laatste stukje zwangerschap.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: wat een giller.:D Je staat er niet zo bij stil, maar inderdaad toch verstandig om ook even buiten te kijken. Ik steel hem ook even voor mijn facebook!:)
    Fijn dat je even erop uit geweest bent. Ja, die kleintjes worden stapelgek van het binnen zitten. Dus vandaar dat wij vandaag ook maar even met ons zoontje weggeweest zijn (met de auto dat wel), maar hij vond het heerlijk er even uit te kunnen.
    @Hoop: logisch dat je zo'n eerste les ogen, oren en handen te kort lijkt te komen. Er zijn zoveel dingen die op je af komen en je weet (nu nog) niet wat belangrijk is om op te letten. Wees gerust, het komt allemaal goed en later zul je merken dat je dingen doet en kijkt, terwijl je er niet meer bij nadenkt. Ik wil wel zeggen dat ik het harstikke goed van je vindt, dat je je rijbewijs alsnog gaat halen! :)
    @Xon: ben inderdaad van de schrik bekomen en heb me erbij neergelegd dat het deze maand niet zo had mogen zijn. Ben al weer aan het tellen hoe en wanneer mijn eisprong ongeveer valt en vanaf wanneer het ongeveer zinvol is om weer te beginnen.
    Hoe is het nu met je kies?
    @Justme: hoe gaat het met je? Offday-gevoel weer een beetje over gewaaid?
    @Syl: hoe is het nu afgelopen met je pijn en je telefoontje naar de gyn? Inmiddels ook al een tweede gesprek gehad voor die baan?
    @Jeetje: jij de rode duivels nog buiten de deur kunnen houden? Overmorgen je NOD. Hoe schat je je kansen in?
    @Maureen: jij ook, morgen je NOD? Hoe is het met de buikpijn afgelopen?
    @Impie: nog geen bericht van je ontvangen. Stiekempjes aan het bevallen?;)

Hier weer thuis van het werk. Mijn collega kwam net even langs. Ze is officieel niet meer in dienst, maar moest nog wat afmaken en kwam even wat langsbrengen. Even koffie gedronken. Wat ga ik die meid missen. Fijn hoor een collega te hebben waar je mee lezen en schrijven kan. Helaas is dat niet meer zo. Gelukkig nemen ze onze vriendschap ons nooit meer af.
    Vanmiddag zijn mijn man en ik naar Beterbed geweest en naar de Makro. Bij Beterbed matrassen en een nieuwe lattenbodem besteld (die ook wat extra gewicht aankunnen). Kan nu ook met een gerust hart zwanger worden (en dus aankomen).
    Bij de Makro hadden ze wensbalonnen. Mijn man en ik hebben er een gekocht. We hebben afgesproken dat we die tijdens ons verblijf in landal op gaan laten, want dan is ook mijn eisprong.
    Mijn man zou er een gaan pakken en het bleek een roze te zijn. Hij had niet naar de kleur gekeken (ik weet ook niet of er uberhaupt meer kleuren zijn), maar ik zei dat het toch wel toepasselijk was als we er eentje voor onze kinderwens op wilde laten en dat die ook nog roze is. Dat kan toch geen toeval zijn.;)
    Ach, ja, hoe langer het duurt, hoe gekker je wordt om van alles te proberen in de hoop op een zwangerschap.:)

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dank je wel voor het compliment! Ik ben stiekem ook een beetje trots op mezelf!:p
    Wat zullen jullie weer lekker slapen met nieuwe lattenbodem en nieuwe matrassen..of je moet wakker liggen van het feit dat het weer een rib uit je lijf heeft gekost;)

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: ik kan me bijna niet voorstellen dat het autorijden straks allemaal vanzelf gaat...maar alles went,dus ook autorijden neem ik aan:)

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sorry meiden dat ik even niet veel reageer de laatste dagen. Zat een beetje in een dip eigenlijk.
    Denk ook dat ik vandaag of morgen wel ongesteld zal worden want mijn temp is vandaag enorm gedaald.
    Ik heb besloten het over een heel andere boeg te gaan gooien. Niet meer tempen en ook geen ovutesten meer want mijn cyclus lijkt weer heel regelmatig. Even proberen me op wat andere dingen te concentreren. Dus misschien ook wat minder ZP.
    En... ik ga dus wel een dezer dagen een vlucht boeken om even naar NL te komen dus ik laat het zo snel mogelijk weten!

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ooooh neeee dames, mijn temperatuur is vandaag alweer gedaald :(.
    Dag 21 (vorige maand dag 22) en pas 4 dagen na IUI.
    Dit was de vorige maand ook al.
    Ik baal, ik baal, ik baal!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: wat balen meis dat je temp zo gedaald is.Dat is geen goed teken helaas.Ga maar lekker een reisje boeken naar Nederland,dan heb je wat leuks in het vooruitzicht en het leid je aan dacht even af.

@Xon: dat meen je niet!! Nu al? Dat kan niet normaal zijn!Heb je dit al gemeld aan je gyn?Kan me echt voorstellen dat je hier echt niet goed van word meis.Dikke knuff voor jou.Ik zal toch eens even bellen naar het ziekenhuis als ik jou was en het even voorleggen.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon; zou het geen innestelingsdip kunnen zijn? Dan daalt je temp soms ook wel eens drastisch.Tis wel snel na 4 dagen,maar ik zit eens even te denken: bij IUI word zaad rechtstreeks in de baarmoeder gespoten toch? Dan heeft het zaad een veel kortere weg af te leggen.Dat zou een dag kunnen schelen denk ik.

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: o, nee, dat is wel heel vroeg! Misschien is het wel een dip en is hij morgen weer hoger. Je had nu natuurlijk een latere eisprong (toch?) dan vorige maand dus zal je cyclus ook wat langer zijn lijkt me. Maar kan me voorstellen dat je ervan schrikt en baalt! Niet de moed opgeven hoor, even afwachten hoe het morgen is. Hoe voel je je verder? Al het gevoel dat je ongi in aantocht is?

Hier gisteren al wat spotting en nu nog meer. Dus echt over en uit (en dat nog wel op mijn eigenlijk uitgerekende datum :()

Deel Deze Pagina