wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: wel mooi van die ballon trouwens. Hoop dat het jullie geluk brengt! We gaan maar weer op naar een novemberkindje en ik zag dat het weer een mooie uitgerekende datum is ;): 10-11-12 namelijk!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: moeilijk dat je ongi precies doorkomt op je eigenlijke uitgerekende datum! Ik lees daarna in je laatste bericht dat als je deze cyclus zwanger word een heel mooie uitgerekende datum hebt! 10-11-12!!:)

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeetje: balen meid, ik snap dat je het een beetje los wil laten, en even lekker naar Nederland; zal je zekere goed doen (al is het hier wel heel koud).

Xon: kan die temp niet gewoon en beetje schommelen; ik zelf heb nooit zo'n stabiele temp. Nu ik zwanger ben is ie ook niet echt hoog. Net zoals wanneer ik niet zwanger ben zeg maar.

Mees: ik hoop dat je wensballon geluk gaat brengen, lekker naar Landal (welke?)

Boudicca: voor zover ik het weet hebben ze het stil kunnen houden, maar omdat bijvoorbeeld de oudste wel heeft verteld dat ze het weet is ze de afgelopen tijd door groot en klein bestookt met vragen...we weten niet of ze het wel zou durven zeggen als ze zich had versproken. En eigenlijk maakt me dat ook niks uit.

Ik ga straks de acupunturiste maar weer eens bellen; ik wil dat ons ukje geboren gaat worden. In ieder geval niet overtijd gaan. Heb ook niet echt zin meer om andere dingen te doen. Laat maar komen.

Liefs

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He nee Jeetje, bah!
    Dat willen we niet hoor.
    Kom maar fijn snel naar Nederland, kun je ook weer even lekker je familie zien.
    Alhoewel het hier momenteel erg koud is en ik liever naar heel ver weg zou gaan waar het warm is!

Een innestelingsdip, dat hoopte ik de vorige keer ook :(.
    Ik had pas op dag 17 mijn eisprong (afgelopen maandag), ik heb dit ooit 1 keer eerder gehad maar mijn cyclus werd niet langer!
    Ik heb dit allemaal al aan de gyn gemeld maar het is toch de houding 'eerst zien, dan geloven' !
    Zij vinden dat temperaturen ook niet betrouwbaar. Dat is het natuurlijk ook niet echt, maar inmiddels ben ik er wel zo vertrouwd mee, dat ik wel een beetje weet hoe mijn lichaam werkt.
    Hij maakt ook vandaag wel meteen een enorme dip (zie ovulation chart). Hij zit al echt onder de lijn. Let op mijn woorden, waarschijnlijk stijgt hij morgen voor 1 dag, om de dagen erna langzaam te zakken.
    Het gekke is dat ik er deze maand (mede door hoe het ging) best een goed gevoel over had, maar dat gevoel is nu wel weer weg!
    Innestelingstijd na IUI blijft hetzelfde want eisprong is eisprong.

Nou zit weer illegaal op zp, dus ga weer snel verder.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jes, gelijk heb je! ik ga ook bij week 37 aan acupunctuur beginnen

@xon, zou het inderdaad geen innestelings dipje kunnen zijn? voor je ongi is het wel heel erg vroeg

@jeetje, weet je zeker dat je naar dit koude kille landje wil komen ;) het sneeuwt hier namelijk!

@mees, lekker nieuwe spulletjes in je bed. wat zal jij lekker slapen

hier nog steeds niet super, de begrafenis van deze week hakte er wel in moet ik zeggen. ook wat verkouden aan het worden. zo eerst maar eens naar de fysio voor mijn rug en dan weer lekker naar huis. het sneeuwt hier namelijk dus shoppen is ff van de baan. ik wacht nog op een mail over de maxi cosi, die heeft al weer vertraging..... daar zit ik nu niet op te wachten!

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Xon: Je neemt je temp op vlak voordat je opstaat toch? Het is in je kamer nu waarschijnlijk ook een paar graden kouder dan normaal. Als ik buiten ben geweest is mijn temp (oortermometer) soms tussen de 35 en 36.....misschien naief om zo te denken, maar er zijn toch meerdere factoren die je temp beinvloeden?

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Het sneeuwde hier ook de afgelopen dagen en het was maar liefst -1 of -2! Dus ook behoorlijk brrr voor hier! Maar vandaag weer 7 graden boven nul dus ik weet nog niet wanneer ik kom, misschien eind februari en dan maar hopen dat het minder koud is want ik kan er ook niet goed tegen hoor! Liep hier al te bibberen met -1! (en eerst even de eisprong achter de rug hebben weer hè dat snappen jullie, dan doe ik die wachtweekjes wel in NL, dan schiet de tijd wat meer op!)
    Just, ik ging even kijken wanneer je nou ook weer was uitgerekend. Maar nu heb ik het nog niet gezien want ik heb eerst bijgelezen.
    De tickets zijn vrij goedkoop, alleen nog even bepalen hoe lang ik ga en wanneer dus precies.

@Xon: wat vervelend dat ze je niet serieus nemen daarover in het ziekenhuis zeg! Als het nu echt weer zo loopt als vorige maand zou ik toch nog eens in gesprek proberen te gaan. Ik snap wel wat ze zeggen over tempen maar het feit is toch gewoon dat je steeds vrij snel ongesteld wordt na je eisprong en dat kan toch niet heel goed zijn. Nou, werk ze nog en ik hoop toch dat het een innestelingsdip is hoor!

@Jes: veel succes met de laatste dagen. Ik hoop dat jullie ukje zich snel aankondigt en dat het allemaal soepel en voorspoedig zal zijn! Hoop dat de accupunctuur helpt!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK
    03 -02 Maureen (BAM) 40-ronde 3 na MK-1e kind
    08-02 Sillysa ronde 17-3e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind
    23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind
    24-02- Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind
    03-03 JeetjeB 35-ronde 8 na MK-1e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen
    Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Guapetona: 6 februari jongen
    justme: 9 februari meisje

Jes, uitgerekend 12 februari 2012 verrassing
    JeetjeB: 4 februari meisje
    Xon: 7 februari jongen
    Impie: 10 februari meisje
    Maureen: 10 februari meisje
    Boudicca: 11 februari jongen
    justme: 12 februari meisje
    Mees: 14 februari jongen
    Lyanna: 14 februari jongen
    Hoop42: 18 februari meisje

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik zou ook nog even de moed er inhouden. Zeker als een gyn zelf blijkbaar niet veel waarde hecht aan temperaturen. Ik vind de verklaring van Jes ook wel aannemelijk dat als het zo koud is, je lichaamstemperatuur misschien nu ook wel lager is.
    Want een andere verklaring heb ik ook niet, want het is een tempdip, maar je wordt er dus nog niet ongesteld van, wat meestal toch het geval is na een tempdip.
    Dus maar proberen de moed er in te houden. Er zijn vreemdere capriolen met temperatuur-kaartjes geweest en die vrouwen bleken toch echt zwanger.
    @Jeetje: hè, meid, nee, hè! Ik vond het zo stilletjes bij jou en dacht, zou ze ons ineens verrassen met goed nieuws. K*t! En ja, een november-kindje kan ook heel leuk zijn, hoor! Ik zou als uitgerekende datum nu 6 november hebben. Mijn oorspronkelijke UD was vorig jaar 7 november. Later ben ik door de gyn twee dagen vooruit gezet op 5 november. Nu valt die dag er dus precies tussenin. Hoe verzin je het, hè?
    Volgens mij is Justme (uit mijn hoofd) rond 26-3 uitgerekend.
    @Jes: we gaan naar het Vennenbos (sorry, moest het net even opzoeken). Het is een oud centerparcs-park (zoals meerdere landal parken) in Hapert. Mijn schoonvader krijgt in die week een operatie aan zijn aorta en dat is in Tilburg. De bedoeling van ons weekje weg is dan ook dat mijn man af en toe even op en neer naar zijn vader kan.
    En zo te horen wordt je ongeduldig (of te nieuwsgierig naar je kleine uk)? Dat wordt dus maar veel ananas eten en traplopen voor jou dit weekend!
    @Justme: kan me voorstellen dat zo'n begrafenis erin hakt en zelfs nog een behoorlijke nasleep hebt, want met alleen zo'n begrafenis is het zo'n heftige gebeurtenis ook niet uit je hoofd. Ik hoop dat je snel bericht krijgt van je maxi-cosi, want het gaat snel bij jou, meid? Over een maandje heb je al verlof, zeg! Sterkte ook met je rug. Die krijgt nu zeker het nodige te verduren tijdens je laatste loodjes.
    @Maureen: ga jij ons roze nieuws brengen?

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heeeeee, is iedereen bezig een sneeuwpop te maken?
    Stil hier!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeahhh, heerlijk in de sneeuw geweest met manneke. Nu Macaroni à la Lyanna gemaakt en gaan zo eten.

Kom vanavond even weer buurten, sorry dat ik jullie wat verwaarloos. Alvast dikke knuff voor jullie allemaal!!!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    inderdaad hier ook even buiten geweest. heerlijk door de sneeuw gelopen en wat kleertjes voor de baby gekocht. komend weekend krijgen we als het goed is de meeste spulletjes die we van familie overnemen, dan kunnen we kijken wat we allemaal nog moeten halen. wil nu toch wel de meeste dingen in huis hebben.....

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

@Xon: Wat raar. Dat zou toch te snel zijn? En dan zou ik dus verwachten dat de gyn dat ook zegt. Ik wil heel graag meegaan in de theorie van Jes. Klinkt voor mij wel aannemelijk. Maar ik weet ook helemaal niets van tempen anders dan wat jullie hier vertellen. Nee ik kan nog niet omschakelen hoor wat jou betreft. Hoe moet dat voor jou zelf zijn :(. Jeetje zeg. Kijken wat er de aankomende dagen gebeurt met je temperatuur. Ik blijf toch nog hoop houden voor je. Maar wel heel verrot om zo te schrikken en teleurgesteld te moeten worden 4(!) dagen na de IUI. Dikke knuffel.

@Mees: Toch op rood. Natuurlijk heb ook jij die teleurstelling weer moeten verwerken. Maar je kijkt al weer vooruit. Knuffel evengoed. En mooi zo'n wensballon.

@Jeetje: Jij ook al :x Nou meis dat je maar lekker voor die mooie datum mag gaan dan nu. En de wachtweken in Nederland lijkt me een goed idee. Hoewel zoals al gezegd: het is wel errug koud brrr. Ook voor jou een knuffel.

@Jes: Je bent er helemaal klaar voor hè? Wat een aparte tijd is dit toch; je weet dat je je kindje straks in je armen hebt, maar weet niet wanneer, op een gegeven moment kan het elke dag. Spannend hoor. Succes met de laatste dagen nog en ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

@Impie: Hoestie bij jou? Baby nog in buik? Ik had als pooldatum dus gister, en een jongetje ;). Misschien lig je nu wel te puffen. Hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en we snel horen/zien welk kleintje er nou in jou buik gezeten heeft.

@Just: Hè wat naar dat je je zo voelt. Wel begrijpelijk. Sowieso al verdrietige omstandigheden natuurlijk en nu ben je nog emotioneler. Hoop dat je je snel weer beter mag voelen. En dat de verkoudheid niet doorzet. Knuffel.
    O ik lees net dat je lekker door de sneeuw gelopen hebt en kleertjes gekocht hebt. Wat leuk. Ook om zo nog te kijken wat er nog nodig is enzo. Geniet maar lekker.

@Waxientje: Hahaha moest echt lachen om de foto :D

Nou ik ben ook niet degene die roze nieuws brengt hoor dames. Vandaag mijn NOD en afgelopen dinsdag en vanochtend getest. Beide helemaal wit natuurlijk :). De buikpijn was nu eens niet sinds die ene keer dat ik 't zei. Maar dat kan nog. Hopelijk niet.

Is iedereen al lekker warmpjes binnen? Tot zo misschien nog ladies en fijne avond gewenst.

Liefs.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Het was inderdaad rustig hier vanmiddag. Heb vaak gespiekt tijdens mijn werk :), maar er zat niets anders op dan gewoon te gaan werken. Door de sneeuw naar huis geglibberd. Oh, wat haat ik dit weer.:x Nu warmpjes bij de kachel. M'n man heeft voor het gemak maar even chinees gehaald. Dus nu uitbuiken met RTL boulevard èn ZP.

@Maureen: dus nog steeds geen rode duivels? Positief, toch. Jammer van een omo-witte test, maar goed, dat kan nog te vroeg zijn, toch?
    @Justme: leuk om weer wat kleertjes te kopen. Er zijn zulke leuke en schattige dingetjes in die eerste maatjes. En zo te horen begint de nesteldrang ook al een beetje toe te slaan dat je graag alles in orde wilt hebben. Gelijk heb je!
    @Lyanna: smakelijk eten. Nog steeds happy zwanger? Of beginnen de kwaaltjes al te komen? Volgende week je echo, hè?

Verder even geen nieuws voor het moment, maar kom jullie ongetwijfeld nog genoeg stalken vanavond.;)

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon wat balen meid. Toch om hopeloos van te worden en vervelend dat de gyn eerst zo’n houding heeft eerst zien en dan geloven. Helemaal omdat je zelf nu al zo vaak een teleurstelling hebt mee gemaakt dat je het liefst wil dat ze meteen actie ondernemen.
    Toch ben ik het met Jes eens dat er natuurlijk ook andere oorzaken kunnen zijn die invloed hebben op je temperatuur. Ik hoop in ieder geval dat dit in jou geval de oorzaak is.
    Hier hoorde ik vandaag, dat mijn zus heeft ontdekt dat pure roomboter op brood gebruiken positief zou zijn voor een goede innesteling. Ben sinds dit nieuwtje nog niet bij een computer in de buurt geweest om dit precies uit te zoeken, tot nu, maar wilde eerst even weten hoe het met jullie gaat. Maar misschien kun je er wat over vinden op google.

@Jeetje jij ook al niet positief gestemd. En dan ook nog eens op de dag dat je eigenlijk uitgerekend zou zijn. Dikke knuffel meid en als je denkt dat minder zp-en kan helpen, moet je dat gewoon gaan uitproberen. Ben alleen benieuwd of je het volhoudt;).
    Voor je naar Nederland komt moet je je wel realiseren dat velen van ons bijna een moord zouden doen voor +7 graden!! Het vriest hier al een week waarbij de maximum temperatuur met moeite tot de -2, -3 graden komt om over de nachten maar te zwijgen en met wind erbij voelt het echt soms als -15!:$ Dus als ik jou was zou ik nog een paar weken wachten!!!

@Jes ik kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig wordt. Ik kan nu al de zenuwen krijgen bij het idee dat ik, wanneer ik weet dat ik zwanger ben, nog 36:$!!!! Weken moet wachten voor ik eindelijk mijn eigen ukje in de armen kan sluiten. Man, man, man, wat is dat een end zeg! Haha dus als je al zoveel weken loopt te wachten vind ik het niet meer dan logisch dat je ongeduldig wordt.
    Als je meiden (per ongeluk) aan iemand verteld zouden hebben of ze een broertje of zusje gaan krijgen had je dat vast via een omweg wel te horen gekregen. Dus ik denk dat ze echt goed hun mondje dicht hebben gehouden. Knap hoor!

@Maureen verdorie zo’n witte test is niet de bedoeling. Maar….het hoeft nog niet het einde te betekenen. Zolang de duivels nog niet komen is er hoop. Het kan ook nog een paar dagen duren voor je positief test. Ik duim dus nog even door….

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen naar zh geweest voor FM. De hele verbouwing is klaar en wat ik er vanmorgen van gezien heb is het wel een hele verbetering. Ik zit vandaag op dag 9 en er was 1 follikel te zien van 13 mm. Dus maandag weer komen. Ze verwacht dat ik dan een follikel van +/- 18 mm zal hebben dus ik hoop maandag Pregnyl en woensdag IUI. Dat zou perfect zijn want woensdag is mijn vrije dag.
    Toen moest er dus een nieuwe vervolg afspraak voor maandag gepland worden. Dit was nog heel lastig want ze had alleen op het eind van de morgen plek. Nu heb ik momenteel een klasje die je absoluut niet alleen kunt draaien tenzij je opteert voor een tikket naar het GGZ spreekuur:cool:. Dus ik uitleggen dat dit wel heel ingewikkeld was en dat ik eigenlijk alleen aan het begin van de dag of anders zo laat mogelijk in de middag een afspraak kan maken. Komt die lieverd speciaal voor mij maandag ochtend werken! Wie beweerd dat ze in het zh niet met je mee denken moet het mijne eens bezoeken. Geweldig! Maandag morgen 8:00 uur mag ik langskomen. Daarbovenop hadden ze ook nog een Pregnyl voor me. Ging niet gemakkelijk om die los te praten want ze wilde eigenlijk dat ik eerst maar eens zelf alle apotheken in de omgeving zou afbellen om te vragen of ze nog wat hadden.:$ (Wat was ik blij dat ik eventueel Ricmar nog als escape had.) Maar toen is ze toch nog even naar het lab gelopen om daar in de koeling te kijken en daar hadden ze nog een Pregnyl die door iemand geretourneerd was. Dus ik heb zowaar Pregnyl. Nu maar hopen dat dit de laatste keer is dat ik het nodig heb. Ricmar bedankt voor je lieve aanbod maar ik heb dus toch Pregnyl van het ziekenhuis.
    Ik heb haar nog gevraagd hoe dat zat met het exporteren van Pregnyl naar het buitenland. Daar is wel een verklaring voor. Ik heb het niet helemaal onthouden want ik zit dan al weer helemaal in mijn hoofd met dat ik zo snel mogelijk naar school moet, maar het heeft te mede te maken met wettelijke bepalingen. De fabrikant moet om genoeg af te zetten wel exporteren want in NL levert Pregnyl te weinig op. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Toen zij het vertelde klonk het allemaal plausibel maar zoals ik het nu schrijf gaat het alleen om winst bejag van de fabrikanten. Dat was in haar verhaal niet het geval er zat ook een of andere overheidsbepaling bij. Verder gebruiken bodybuilders het omdat van al die steroïden hun zaadkwaliteit heel slecht wordt. Om dit te compenseren gebruiken ze dan illegaal Pregnyl (hufters:x)

Na dit hele verhaal dus als een speer naar school. Inmiddels lag er al een aardig laagje sneeuw dus van werken kwam bij de kids niet zoveel terecht. Dus vanmiddag maar met de klas op stap gegaan om ze ergens lekker in de sneeuw te laten uitrazen. Bij een vijver waren twee collega’s met hun groepen aan het schaatsen dus wij ook maar het ijs op. Na ruim een uur weer terug naar school en daar nog heerlijk warme chocolademelk gedronken (die onze schat van een congierge ongevraagd voor ons had geregeld). Een heerlijke middag buiten. Ik HAAT kou en sneeuw maar bij het zien van al die blije snoetjes kreeg ik toch een warm gevoel van binnen

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: goh, ik wilde je gisteren nog vragen of je al een idee had wanneer jij weer kon beginnen en zie hier. Je bent al naar het zkh geweest. Fijn dat er al een mooi folikel te zien was en dat als alles volgens plan loopt je volgende week woensdag je IUI hebt. En wat een schat die vrouw in het zkh. Dat zijn echt zeldzame mensen.
    In mijn zkh heb ik nog nooit zulke dingen meegemaakt. Ze stellen een tijd voor en dan is het take it or leave it. En je ziet maar hoe je het voor elkaar krijgt.
    En sneeuw en kinderen. Een magische aantrekkingskracht. Ik dacht een kind met donker haar en een bruin mutsje te hebben, maar toen ik hem vanmiddag zag was hij compleet witgesneeuwd, had een rood neusje van de kou. Maar naar binnen willen komen, ho maar!
    Mijn man wilde eigenlijk na het eten dat we nog even met zijn drietjes naar buiten zouden gaan met de slee. Maar ik, als sneeuwhater, had daar niet veel zin in. Kan het, ondanks tropische temperaturen van de verwarming, toch al niet warm krijgen vanavond. Dus om nu nog eens de kou in te moeten zag ik niet zitten.
    Nu is mijn man zelf even gaan kijken hoe het staat met onze ijsbaan! Hij heeft gisteren nieuwe schaatsen gekocht, dus hij kan niet wachten ze uit te proberen.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Dames, niet om jullie jaloers te maken maar het was zelfs nu net om elf uur nog 9 graden hier! :p Ik was even naar een winkelcentrum vanmiddag en heb lekker geshopt en koffie gedronken. Heerlijk. Het is niet altijd even ontspannend maar vandaag wel.

@Boudicca: wat lief dat ze speciaal voor jou maandagochtend komt werken dan! Ze leven inderdaad toch echt wel met je mee daar. En fijn dat er al een redelijk grote follikel zat. Hopelijk woensdag IUI en dan zit je ook weer op het wachtbankje, eindelijk!

@Maureen: o, nee jij ook al witte testen! Wat jammer dat er niemand op roze is deze keer. Maar voor jou is er misschien nog een ietsiepietsie hoop. De vorige keer testte je ook pas na je NOD positief toch? En is je NOD niet vandaag? Ik duim nog eventjes door en bedankt voor je knuffel!

@Mees: wat vervelend dat je het maar niet warm krijgt! Hoop dat die kou niet al te lang blijft hangen. Jaag hem sowieso maar weg voor eind februari want dan kom ik denk ik!

@Just: leuk babykleertjes shoppen! Lijkt me zo leuk om te doen. En eht schiet ook echt al op zeg, kan me voorstellen dat je alles in orde wilt hebben. Wanneer gaat je verlof eigenlijk in? Als ik eind februari naar NL kom zou je dan nog wel willen/kunnen komen op onze 'date'?

@Lyanna: geeft toch niet dat je wat minder hier bent. Doe maar rustig aan.

Tja, minder op ZP komen, ik betwijfel ook of me dat gaat lukken ;)
    O, ja over die roomboter daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Ik eet dat wel eens (als mijn schoonmoeder me weer eens een bakje meegeeft) dus...

Mijn ongesteldheid is nog niet echt losgebarsten trouwens maar denk wel dat dat morgen gaat gebeuren. Vorige maand was het gelijk op de dag dat mijn temp zo daalde, maar nu dus niet.

Nou, fijne avond nog allemaal en alvast welterusten. Ik duik er zo in.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, nou ik ben aan het googlen geweest naar het verhaal achter de roomboter en de innesteling. En wat denk je....niets over te vinden natuurlijk. Het zal dus ook wel een baker praatje zijn. Helaas dames, niet nog een manier om innesteling te bevorderen.

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat vervelend dat je in een dip zit. Ik heb net gezien dat je temp drastisch is gedaald en denk als ik vorig kaartje zie met de spotting ook je ongi kan verwachten of ben je dat ondertussen al?
    In ieder geval misschien wel even goed, even niks met temp en ovutesten en even natuur zijn beloop laten gaan. Even het niet moeten!!!
    En ben benieuwd wanneer je naar Nederland komt, kijken of ik ook kan komen en jou en de anderen kan gaan ontmoeten.
    Knuff voor jou, ook ivm je uitgerekende datum!!!
    10-11-'12 zou wel een hele leuke datum zijn.
    Oh ennuh, lekker hoor om ons met temp van 9 graden onder de neus te wrijven. Het was hier om een uur of 8 vanavond (niet zover hier vandaan) al -17. :$

Xon, je tempdaling is vergeleken met dagen na IUI nu wat sneller dan vorige keer. Dus ik hoop dat ie toch nog weer mooi omhoog gaat morgen en het later toch misschien een innestelingsdip zou kunnen zijn. Knuff!!!
    Trouwens, net even naar mijn kaartje gekeken en ik heb geen innestelingsdip gehad. Maar geen mens is gelijk en het zal dan ook wel niks zeggen.

Jes, kun je zien dat het pp toch erg wisselt zo'n temp. Normaal voor eisprong heb ik rond de 36.4-36.5 en nu zit ik tussen de 37 en de 37.2 en ik heb het altijd al zo warm.
    Kon je nog terecht bij de acupuncturiste?
    In ieder geval sterkte met je laatste loodjes en dat de bevalling maar gauw mag komen voor je!!!
    Knuff!!!

Just, ook alweer over de 32 weken heen. Is ook snel gegaan zeg. Vervelend dat je je niet zo super voelt en zo'n begrafenis in combi met verkoudheid en rugpijn werkt niet echt mee. Hoop dat de fysio wat voor je rug heeft kunnen doen.
    Heb je nog bericht gekregen over de maxi cosi? Kan me voorstellen dat je die ondertussen wel graag zou willen hebben. We gaan er natuurlijk nog niet vanuit dat je nu gaat bevallen, maar je wilt toch graag zoiets al in huis hebben voor het geval dat.

Impie, hoe gaat het met jou? Al aan het puffen?

Sill, hoe gaat het met jou?

Waxientje, geweldig die foto zeg!!!

Maureen, waarschijnlijk ook al geen roze nieuws. al 2 omotesten, bah!!! Maar blijf nog wel even voor je door duimen hoor!!!

Mees, heb je tussentijds tijd om te spieken en valt hier op zp weer eens niks te beleven.
    Kan me voorstellen dat je niks aan dit weer vindt als je dan ook nog onderweg bent of moet. Gelukkig heelhuids thuis en lekker Chinees gegeten.
    Verhaal over zwangerschap hieronder!!!

Boud, wat fijn dat het een hele verbetering is geworden in het zkh. Ik ga heel hard voor je duimen dat je maandag een heel mooi follikel van rond de 18 mm hebt en je dan woensdag je IUI krijgt.
    Wel helemaal top van je gynaecoloog dat die speciaal voor jou 's ochtends vroeg komt en jij voor je werk langs kan komen.
    En dan ook nog even de pregnyl voor je geregeld in het zkh, top van hem/haar!!!
    Ik kan me voorstellen dat je zo'n blij gevoel krijgt van het zien van kinderen spelen in sneeuw en op het ijs. En dan zo'n leuke warme afsluiter met warme chocolademelk maakt een middag helemaal af!!!

Hier gaat het op zich hartstikke goed, buikje groeit al een beetje van darmen die omhoog gedrukt worden en 's avonds is het echt al te zien. Ik denk ook dat ik niet lang meer in gewone broek kan en denk dat ik volgende week mocht ik een goede echo hebben een nieuwe zwangerschapsbroek ga kopen. We hebben hier vlakbij een Outlet van Miss Etam zitten en die hadden vorige week al een paar goedkope hangen. Heb er al 1 aan gehad, maar die was jammer genoeg te groot en mijn maat hing er niet meer tussen. Ik had hem anders bij 5 weken zwangerschap wel mee genomen, want ja.....€2,95 kan je het toch niet laten hangen of wel. Hingen ook een paar mooie spijkerbroeken tussen en die kosten €7,95 en ook niet duur dus. Maar dacht voor die prijs toch eerst maar even afwachten.
    Verder ben ik heel erg moe en de hele dag kleine man vergt al veel energie van mij. 's Avonds zit ik dan vaak lekker onder een fleecedekentje omdat ik het wat koud heb (terwijl ik normaal altijd warm heb) doodmoe op de bank met mijn man tv te kijken. Zit vaak dan wel op mijn tablet even Wordfeud/Rubbikub te doen en wat bij te lezen. Maar reageren op dat ding is eigenlijk niet echt te doen.
    Afgelopen dinsdag was ook nog even een beetje moeilijke dag voor mij, toen was ik 6.1 wkn zwanger en vorige keer bij mijn MA kreeg ik toen de eerste echo op dinsdag. En dan speelt de film je weer even helemaal door je hoofd met woensdag/vrijdag/maandag zkh en dan zeg maar vrijdag met 7.5 weken al gecurreteerd.
    Maakt me nu ook wel wat onzeker, maar het voelt wel goed en hoop dan ook dinsdagmiddag een kloppend hartje te zien.

Nou meiden, das alweer een verhaal geworden en kleine man is niet helemaal fit. Net even getempt en heeft wat verhoging, is verkouden en zere keel. Dus hoop dat ie met een zetpilletje en druppeltjes voor het hoesten de nacht wat doorkomt.

Dus deze dame duikt snel bedje in. Welterusten (jullie liggen vast al allemaal) en alvast voor iedereen een fijn weekend.

En oh ja......ik wil wel even zeggen dat ik het ontzettend rot vind voor jullie allemaal die al op rood zijn gegaan/op het punt staan om ongi te worden. Dat was niet de afspraak hè? Heb nog in gedachten zo met HCG gestrooid hier en jammer genoeg is nog niemand verder op roze. :(
    Dikke knuff voor jullie allemaal!!!

Deel Deze Pagina