wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Nou ik heb gelukkig niet zoveel gemerkt van de extreme kou afgelopen nacht. Zelfs zonder iemand om tegenaan te kruipen :cool:

@Boud: O wat lief dat ze speciaal voor jou komt maandagochtend. En als het dan ook nog zo uitkomt dat je op woensdag je IUI kan krijgen dan loopt deze ronde gesmeerd. En dan met roze eindresultaat graag ;)

@Jeetje: Nee ik testte toen op m'n NOD pas positief en 4 dagen ervoor niet. En 9 graden? Lekker hoor. Wij hadden tot vorig weekend ook van die hoge temperaturen. En had stiekem gehoopt dat we zo de winter door zouden komen. Maar nee :p

@Lyanna: Overmorgen is het nog maar 1 dag tot je echo. Hoop dat je daar weer helemaal blij naar buiten zweeft op die roze wolk. En dan lekker die zwangerschapsbroeken kopen.

@Xon: Hoe was je temp vandaag? Hoewel vandaag nog niet veel duidelijk zal worden denk ik; na 1 dag zal je vast nog niet veel kunnen concluderen. Hoop dat ie toch weer omhoog gaat.

@Sill: Hoe gaat ie? Wat heeft de gyn gezegd maandag?

Nou hier toen ik vanochtend op stond al bezoek van de rode duivels. Dus nouja dag 1 maar weer hè. K** :x. Maar goed, ik ben allang blij dat de afgelopen cyclus weer vanouds was qua lengte. Volgende NOD op een schrikkeldag ;).

Fijne dag dames,

Liefs.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1102 Maureen, 4 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2012
    NOD-WACHTBANK
    08-02 Sillysa ronde 17-3e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind
    23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind
    24-02- Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind
    29-02 Maureen (BAM) 40-ronde 4 na MK-1e kind
    03-03 JeetjeB
    35-ronde 8 na MK-1e kind

ZWANGER
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram

POOL

Impie, uitgerekend 1 februari 2012verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Lyanna: 2 februari
    Sillysa: 3 februari, jongen
    Boudicca: 3 februari, meisje
    Jes4: 4 februari, meisje
    Xon: 5 februari, jongen
    Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje
    Guapetona: 6 februari jongen
    justme: 9 februari meisje

Jes, uitgerekend 12 februari 2012 verrassing
    JeetjeB: 4 februari meisje
    Xon: 7 februari jongen
    Impie: 10 februari meisje
    Maureen: 10 februari meisje
    Boudicca: 11 februari jongen
    justme: 12 februari meisje
    Mees: 14 februari jongen
    Lyanna: 14 februari jongen
    Hoop42: 18 februari meisje

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: hè jammer, geen relatie tussen roomboter en innesteling? Dat blijft dus gewoon margarine smeren voor ons, helaas.
    @Maureen: hè bah! Nu dan toch het echte rood. Wat is het toch met ons, hè! We waren nog zo hoopvol gestemd vorige week en dan toch weer allemaal op rood. Hoe oneerlijk.
    @Xon: hoe was je temp vanmorgen?
    @Lyanna: klachtjes klinken allemaal prima. Toen ik zwanger was, had ik het 's avonds ook altijd koud. Ja, zo'n zwangerschap vreet energie. Vindt dat zelf ook wel spannend, omdat mijn eigen energiepeil al niet al te hoog is en als ik dan zwanger mocht worden met nog een handenbindertje om me heen. Nou ja, dat zijn zorgen voor later.
    En ik denk dat iedereen die een mk heeft gehad, altijd gespannen is rondom de oude datum dat het toen misging. Bij mij was het 11,5 wkn, dus je zult begrijpen dat ik hele zware 12 wkn tegemoet zal gaan, als ik zwanger mocht raken. Maar bij jou klinkt het allemaal hartstikke goed (wat je voelt enzo), dus ik verwacht volgende week gewoon een knallend hartje wat van het scherm afklopt! Dus heb vertrouwen!

Nou, we zouden vandaag met zijn drietjes thuis zijn. Maar mijn man werd gisterenavond gebeld of hij vandaag toch niet even een rit kon doen. Door de sneeuwval was zijn collega gisteren uren te laat terug van zijn rit en daardoor is alles wat spaakgelopen.
    Dus mijn man is nu net vertrokken. En ik moet nu maar weer verzinnen om wat (alleen) te gaan ondernemen met mijn zoontje. Morgen moet hij ook al werken. Dus een eenzaam weekend voor mij.:(
    Denk dat ik zo maar even naar de Intratuin ga. Wil even de nodige pakken hooi en voer inslaan, want niet volgende week, maar de week erop gaan we een paar dagen weg en dan heb ik het maar vast in huis. En dat is lekker binnen en heeft mijn zoontje ook nog schik in de peuterspeelhoek.
    Nu eerst maar even aankleden, want we lopen allebei nog in de pyama rond.:)
    Ben ondertussen aan het wordfreuden geslagen. Wilde daar niet aan, maar ben overgehaald door een neefje en nu zit ik dus met de ellende die wordfreud heeft. Ellende, omdat het toch verslavender is, dan ik zou willen.:)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: hè wat jammer toch echt op rood nu! Knuffel voor jou.

@Xon: zag dat je temp weer goed is gestegen. Dus zou toch heel goed een innestelingsdip kunnen zijn. Wie weet! Ik hoop het!

Hier temp nog meer gedaald, maar het breekt maar niet echt door ;) Zou liever hebben dat het dat wel deed!

Het zonnetje schijnt hier dus ga zo maar even naar buiten. -17 daar bij jullie, pfff ik benijd jullie niet!!

Ondanks de kou toch een fijne dag allemaal.

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Koud hè? Hier om ons heen was het het aller koudst vannacht van Nederland, was hier -22,8/-23 graden, brrrrrrr!!!

Maureen, dus toch de duivels op bezoek!!! Dikke knuff meis, maar wel fijn dat cyclus weer normale lengte heeft.
    Ja, nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk de echo. Ik vind het wel weer erg spannend allemaal, maar zal vast goed zijn!!!

Mees, wel grappig om te horen dat jij het 's avonds ook koud had toen je zwanger was. Ik weet het van zwangerschap zoontje eigenlijk niet meer of ik het toen ook koud had, weet wel dat ik toen ook doodmoe was. En toen werkte ik er ook nog zo'n 40 uur per week bij. Alleen vanaf 22 wkn zwangerschap mocht ik nog maar halve dagen werken ivm de hoge bloeddruk en vanaf een week of 28 kon ik geen avonddiensten meer draaien. Ik hield het niet meer vol.
    Ik kan me voorstellen dat jij zo wie zo tot 12 weken wel erg in spanning zal zitten als je weer zwanger bent.
    Eigenlijk blijft het voor iedereen toch spannend of alles goed blijft gaan totdat je de kleine gezond in je armen hebt.
    Maar vertrouwen heb gelukkig wel, maar onzeker blijf je toch!!!
    Oh ennuh, ikke wil ook wel graag met je wordfeud doen hoor!!! Als je wil mag je je gebruikersnaam wel even pben, ik speel trouwens ook met Xon.
    Wel jammer dat je toch weer een eenzaam weekend hebt zonder man en vooral nu met die kou. Maar Intratuin is denk ik zeker wel even een leuk uitstapje, veel plezier in ieder geval!!!

Jeetje, je temp nog meer gedaald en nog geen duivels!!! Hoop dat het snel doorbreekt en weer op kunt maken voor een nieuwe ronde zonder ovutesten en zo.
    Jij ook een fijne dag!!!

Hier als zoontje zich een beetje goed houdt vanmiddag even naar de boerderij en kan hij voor het eerst op schaatsjes op het slootje en ook nog even op de slee. Gelijk dan even een bakkie koffie doen bij mijn schoonouders en kan zoontje nog even met opa spelen.

Nu eerst even broodje eten.

Tot laters!!!

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, Maureen en Jeetje, drie in een week op rood is een beetje overdreven vinden jullie ook niet?
    Had er nou niet in ieder geval 1 jullie het zwangerenlijstje aan kunnen vullen (liefst allemaal natuurlijk!)?
    Jeetje als de temp is gedaald laat het dan maar komen he? Dan is elke dag er een te lang, want nieuwe ronden zijn nieuwe kansen.

Mees, jij weer vandaag alleenstaande moeder ;)?
    Ik vond dat juist heerlijk, soms ging mijn ex weg en dan had ik even het rijk alleen, heerlijk. Soms bleef zijn zoontje dan bij mij, en gingen we heerlijk kneuterig met lego spelen of een ijsje kopen. Als ik daaar aan denk kan ik daar soms zo naar terug verlangen (ook al vond ik dat af en toe alleen zijn toen heerlijk :) ).
    Mees ik zit net als lyanna ook aan de wordfeud, de eerste weken kon ik mijn telefoon niet wegleggen, maar nu denk ik er soms pas 's avonds weer aan en beantwoord ik lekker alle scrabblepotjes.
    Ik speel vaak wel met 10 a 12 mensen tegelijk. Stuur me even in een pbtje je naam (tenminste als je dat wilt hoor :) ).

Boud, wel héél bijzonder dat ze voor jou komt werken.
    In mijn ziekenhuis gaat dat toch nog wel een beetje anders, als ik mijn voorkeur 's middags opgeef kunnen ze me doodleuk om 's ochtends 9 uur een afspraak geven.
    Ik vind het soms wel een belasting voor zowel mij maar zeker ook voor mijn werk.

Lyanna, ik heb het altijd koud hahaha, daar hoef ik niet zwanger voor te zijn :). Ik ben serieus niet gemaakt voor dit weer en dus in het verkeerde land geboren.

Hier vanochtend de wekker gezet in het weekend!!
    Ik wilde perse op de goede tijd wakker zijn voor mijn temperatuur (eigenlijk ben ik gek natuurlijk).
    Toen ik wakker werd had ik een ijskoude arm boven de dekens liggen dus die heb ik eerst even 5 minuten onder de dekens gedaan (want ik dacht aan jes haar verhaal). Toen was mijn temp 37,1. Dus 3/10 hoger dan gisteren en boven de lijn. Maar goed ik reken me nog niet rijk aangezien dit ook wel eerder zo is gegaan.
    Aangezien ik toch zo vroeg wakker was, maar vroeg even de stad in gelopen en wat boodschappen gedaan.
    En ondanks mijn vreselijke sneeuwhaat heb ik met mijn nieuwe wandelschoenen (die nu héél goed van pas komen) heerlijk gelopen, voelde minder koud aan omdat de wind weg is.
    Vanmiddag even een appeltaart bakken want vanavond komen 6 nmlkmensen een moordspel bij mij thuis spelen. Heb ik zin in.
    Fijne dag allemaal!

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo

vanuit een koud barendrecht. zit nuaan desnert , x inz'n wipper dat gaat 10min goed dus ff snel. x is sinds dag of 10 overdag veel wakker opz ijn 'hazeslaapmomenten' doe ik mijn huishouden. ik ben dit echt beu(huishouden) dus blij dat ik weer mag gaan werken maandag. kom ik eens uit mijn marmottenhol want vind heerlijk om thuis te kuffelen en troetelen.dat zal afkicken worden. maar heb dan wel weer meer tijd om hierlangs te waaien. vanaf maandag ga ik eens vluchtig bijlezen

@preggies...meiden hoe is het. alles nog goed te doen. laatste loodjes,nou bij mij met recht lood in schoenen, hoop dat bij jullie meevalt. lyan geen kwalen nog?

@w8bankers, iui-ers,kid- ers en klussers....fingerscrossed voorjullie. lyan is gewoon de eerste in eenhele reeks zwangeren

fijn weekend ik ga nu schaatsen...

o ja ik ga op stap vanavond. dacht eerst dat concertidee was met dancegroepen uit de 90's maar is een dancefeest, heb er wel zin in maar zal wel om 2400in slaapvallen daar hahaha:D

ff snel terug lezen nog of van impie iets bekend is

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nog niks dus

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: mooi dat de temp weer gestegen is. We blijven gewoon voorzichtig optimistisch!;) Op zich vind ik het ook wel lekker om alleen thuis te zijn. Ik ben zo lang vrijgezel geweest dat ik die rust soms ook nog nodig heb. Ik had me dus al helemaal ingesteld om morgen alleen te zijn, maar dat geheel onverwachts daar vandaag dan ook nog bij kwam is minder.
    Het is ook dat er gewoon een hoop gedaan moet worden, wat je anders met zijn tweeën kon verdelen en nu in z'n geheel op mij neerkomt. Mijn man maakt normaal de konijnenrennen schoon. Maar hij is nu pas laat thuis en morgen ook de hele dag weg, dus dat is al klus een wat ik nu erbij moet doen. Binnen in huis is het een puinhoop en de vloer is smerig, omdat iedereen de sneeuw naar binnenloopt, dus hoognodig, stoffen en dweilen. En dan moet ik nu dus ook nog alleen de boodschappen gaan doen (door die k-sneeuw heen met de auto) en ik moet ook nog de bedden verschonen en de hele bovenverdieping schoonmaken.
    Dan is het gewoon allemaal even veel wat gedaan moet worden. En veel dingen lukken gewoon niet, als mijn zoontje rondloopt. Die slaapt nu en nu moet ik dus als een tornado zoveel mogelijk proberen te doen. Maar ja, aan de andere kant is juist zo'n moment dat hij op bed ligt ook wel lekker omdat je dan even een momentje voor je zelf kan hebben.:)
    @Lyana: Ik zal jou en Xon zeker uitnodigen voor wordfreud als ik er wat handiger in ben. Ik heb nu ook weer, heel slim op een verkeerde knop gedrukt en daarmee dus de twee scrabelpotjes die ik had met mijn neefje en nichtje afgesloten. Dus we moeten weer overnieuw beginnen.:) Dus voordat ik jullie dat aan ga doen, dan eerst even wat meer ervaring opdoen. Maar dan maak ik graag van jullie aanbod gebruik.
    @Jeetje: balen als het niet door wil zetten. Ik heb daar zo'n hekel aan. Dan heb je dan al de teleurstelling gehad van weer een verloren maand en dan schiet het nog niet op. Het gekke is dat mijn cyclus de laatste 2 maanden ook weer iets anders is, dan anders. Mijn menstruatie heeft ook even opstart nodig, maar is nu ook weer veel heftiger dan een paar maanden terug. Het is wat met dat vrouwenlichaam van ons.:x
    Heb je al een idee wanneer je ongeveer naar NL denkt te komen. Misschien kunnen we gewoon alvast het weekend gaan inventariseren dat je zeker weet dat je in NL zal zijn. Het lijkt me leuk je weer te zien!
    @Almika: zo moeders gaat op pad vanavond! Veel plezier en hopelijk val je niet in slaap. Maandag zal inderdaad best een moeilijke dag zijn, maar als je eenmaal die eerste dag er maar op hebt zitten, dan gaat dag 2 al weer ietsjes makkelijker. Sterkte in ieder geval. Ik zal aan je denken maandag.
    @Impie: volgens mij lig jij al lang en breed in je kraambed, want het is verdacht stil aan jouw kant.

Nou, we gaan maar eens een begin maken. Heb koppijn (van de kou, denk ik). Dus paracetamolletje erin en de mouwtjes opgestroopt.
    Tot laterrrrrr....

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lyanne, broeken moet je lekker in de uitverkoop kopen! heb ik toen ook gedaan, ook al ruim voor de 12 weken. en die vermoeidheid herken ik hoor, ook het koud hebben dan. dat gaat wel anders worden hoor! heb nu eerder zweetvoeten dan koud.....

@maureen, fijn dat je het niet koud hebt 's nachts in je bedje. balen van je ongi meid. hopelijk brengt het schrikkeljaar je geluk!

@boudicca, dat van roomboter had ik ook niet gehoord. gaan inderdaad veel verhalen de ronde, de meeste onzin vrees ik

@jeetje, balen dat je temp lager is geworden, maar ik hou hoop tot rood hoor en geen seconde eerder

@xon, jij maakt het dus nog spannend. de duimen draaien hoor. appeltaart, lekker!! veel plezier vanavond

@lyanne, snert, ook lekker hebben wij deze week ook al gehad. eens kijken wat we vanavond gaan eten

hier met de was bezig en zo het kraampakket uitpakken. helaas nog geen bericht over de maxi cosi. wacht maandag nog even af en anders gaat er weer een mail die kant op. ik kan errug vasthoudend zijn...... de verkoudheid speelt aardig parten, vannacht wakker door gelegen :x neus zat helemaal dicht..... nu gaat het wel weer. vanavond maar ff stomen voor het slapen gaan. de rug gaat wel, maar merk dat een paar dagen slecht slapen een enorme impact heeft. gister was ik ook behoorlijk stuk. vandaag relaxed gedaan, lunch met schoonouders gehad, was erg gezellig. nu ff hier wat doen.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond

@Maureen hè bah, toch bezoek van de duivels terwijl ik zo hoopte dat je op roze zou gaan. Dikke knuffel voor jou.

@Sneeuwmees hoe was je bezoekje aan de Intratuin? Genoeg hooi ingeslagen? En heb je ondanks de hoofdpijn je hele schoonmaak programma af weten te krijgen?

@Jeetje balen is dat hè, dat je ongi niet echt wil doorbreken. Ik hoop voor je dat het toch snel komt want dan kun je tenminste weer verder.

@Lyanna hoe ging het schaatsen van je zoontje? Lijkt me zo schattig om te zien dat zo’n kleine hummel kennis maakt met ijs….

@Xon mooi! Temperatuur dus weer omhoog! Dat is toch weer een positief teken meid. Het gaat gewoon helemaal goed komen. Ik hoop dat je een leuke avond hebt met je moordspel!

@Almika veel plezier bij het stappen vanavond en alvast succes maandag als je weer aan het werk moet na je verlof. Zal toch wennen zijn denk ik.

@Justme groot gelijk dat je achter de maxi cosi aan gaat mailen als je maandag nog niets gehoord hebt. Niets zo frustrerend als de boel niet voor elkaar krijgen door dat andere personen niet mee werken. Hopelijk is het allemaal niet nodig en krijg je snel bericht. Dan kun je dat ook weer van je lijstje afstrepen.

@Sill hoe staat het met de sollicitatie? Ik weet even niet meer wanneer dat tweede gesprek nu zou plaatsvinden of dat dit al geweest is. Ik meen me te herinneren dat dit ergens komende week zal zijn. In ieder geval succes! En mocht het al geweest zijn dan ben ik heel nieuwsgierig naar de afloop….

Hier een heerlijk relaxed dagje gehad. Zo min mogelijk buiten geweest in de kou. Ik heb echt zo'n pest hekel aan sneeuw en ijs. Altijd al gehad ook als kind al. Geef mij maar een snikhete zomer. Ik roep altijd dat ik op zonne cellen loop, want met warm weer heb ik veel meer energie dan met deze kou. Bah! Alleen even buiten geweest om boodschappen te doen, mijn stoepjes te vegen, en wat vogelvoer buiten op te hangen en neer te strooien. Toen had ik er echt wel weer genoeg van. Helaas geen vogel die het al ontdekt heeft:(. Ik vind het altijd zo’n leuk gezicht als de hele familie mus zich te goed aan het doen is. Nou ja, ze zullen vanzelf wel door krijgen dat hun voedsel voorraad in mijn tuin weer is aangevuld.
    Fijne avond nog meiden

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Er is weer aardig wat geschreven!
    Ik ben erg moe,denk dat de theorielessen er behoorlijk ingehakt hebben.Gisterenavond en vanmorgen les gehad...6 uur bij elkaar.Nu nog zelf goed leren en 21 februari theorie-examen!!

@Maureen: jij ongi geworden...jammer meis,had graag gehad dat je op rose kon.Dikke knuff.

@Xon: fijn dat je temperatuur weer omhoog gegaan is!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: Intratuin was leuk, met name voor mijn zoontje die bijna 3 kwartier op de glijbaan daar geweest is. Wij zaten er naast op een bankje en mijn zoontje bleef op een veilige afstand, zodat wij hem niet ineens konden pakken om naar huis te gaan. Hoofdpijn is nog niet weg. Ik was van plan vanmiddag een paracetamol te nemen, maar toen was het weer even wat afgezakt dat ik dus niets ingenomen had. Dom, want vanavond kwam het dus weer opzetten en heb daar nu nog steeds last van. Ga zo dus maar op tijd mijn bedje in.
    Het schoonmaakplan is grotendeels gelukt, op de hokken schoonmaken na. Dat ga ik morgen maar doen, maar binnenshuis is alles grotendeels schoon, al zeg ik het zelf.
    Morgen dus die hokken en nog wat strijken en dan vind ik het welletjes.
    @Hoop: jij ook al moe? Kan me voorstellen dat al die indrukken erin hakken en je compleet uitgeput hebben. Nou, lekker gaan slapen en je zult merken hoe meer lessen je gehad hebt, hoe overzichtelijker alles zal gaan worden (en jij dus minder moe van alle indrukken).
    @Justme: beterschap, meid! Hoop dat het stomen wat geholpen heeft.
    @Xon: is het moordspel geslaagd geweest? Hoe verzin je het weer? Hoop dat alle deurklinken er nog in zitten.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Waar is iedereen? :( Lekker van de sneeuw aan het genieten of aan het schaatsen?

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: tis zeker stil!

Ik was vanmorgen wel ingelogd,maar weggegaan zonder uit te loggen.Ik wilde net inloggen,bleek dat ik nog online stond:)

Hier druk geweest met de kelder opruimen en uitzoeken.De fotograaf komt 23 februari,dus dan moet alles gedaan zijn.Morgen ga ik latex halen en ga ik beginnen met de muur verven.Is dat vast gebeurd:)

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ikke ben er wel, maar ook weer niet. Hebben nu visite en die zullen rond een uurtje of 9 half 10 weer weg.

X.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Had verwacht veel bij te moeten lezen maar iedereen is stil!!

Mees, moordspel was wel aardig maar niet bijzonder. Het spel dan he, want het was wel een hele gezellige avond.
    Ondanks dat ik om 21.00 met een vriend in het ziekenhuis zat.
    Hoefde ik zelf even niet moest ik alsnog, hahaha.
    Niets ernstigs uiteindelijk, maar ik was de enige met een auto (die eerst nog sneeuwvrij gemaakt moets worden). Dus visite in mijn huis achter gelaten (voorzien van genoeg eten en drinken) en op naar het ziekenhuis. Gelukkig maar een uur weggeweest, en we konden daarna met spel beginnen.

Vandaag naar twee films geweest.
    Ik heb samen met een groepje een pathe kaart waarmee je onbeperkt naar de bios kan.
    Eerst naar de 'Descendants' geweest met George Clooney. Hij speelt hier in wel het meest onaantrekkelijke personage die hij ooit heeft gespeels. Maar wel goede film.
    Daarna naar een voorpremiere van de Muppets, heel erg gelachen. Mahna Mahna!
    Temp was vanochtend nog steeds hoog (gelukkig), was misschien toch even een temperatuurstorinkje. Gelukkig maar, want het is pas 7 dpo.
    Morgen weer werken, bahhh.
    Ze zouden het om moeten draaien 2 dagen werken en 5 dagen vrij.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: mooi dat de temp weer omhoog was. Inderdaad even een misverstandje van moeder natuur, zullen we maar zeggen. Dat biedt weer goede perspectieven, toch? Duimen dat die nu maar mooi hoog blijft.
    En in het zkh belandt met een kennis? Nou, je hebt wat met ziekenhuizen inderdaad.
    @Hoop: als jouw kelder op orde is, kun je ook even bij mij langs komen. Zou voor mij ook wel goed zij als er iemand langs komt waarvoor je het ook echt moet, want uit mezelf doe ik dat soort klusjes niet gauw.

Hier weer een eenzaam dagje gehad. Mijn man is vanmorgen al om 6.45 uur vertrokken en is nu pas (21.50 uur) onderweg naar huis. Hij had iets met de verlichting kapot aan de vrachtwagen en dat moest tussendoor gemaakt worden. En het was normaal, zonder al dit oponthoudt al een hele lange dag.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou dames, vannacht gedroomd dat ik zwanger was, wat was ik blij. Die leuke blonde dokter met die krulletjes vertelde het. Helaas om weer met een lage temp wakker te worden. Vandaag 7 dpo (had me gister 1 verteld) en dag 24 van mijn cyclus. Vorige maand werd ik ook op deze dag ongesteld! Dus t zal wel niet lang meer duren.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: een hele leuke droom,maar wel wreed om daarna weer een lage temperatuur te moeten meten! Wat balen meis! Toch ga ik nog steeds verder met duimen!

@Mees: de kelder is weer netjes hoor! Wel een irritant werkje,maar ben blij dat het gebeurd is! Ook de gang hebben we gelijk gedaan.De kapstok moest van de styliste naar de kelder verhuizen,omdat de gang nogal klein is.Schilderij moest vervangen worden door een spiegel.Ook gelijk maar gedaan!

Straks ga ik eerst naar de Praxis,even latex halen en rollers en zal ook kijken voor een andere wc bril.Dan is de wc ook klaar,zoals de styliste wenste.We moesten eigenlijk het gordijn uit de gang halen,die voor de voordeur zit,maar die laten we nog even hangen,veel te koud!

Dus druk daagje vandaag!

Deel Deze Pagina