wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mooi zo Lyanna, fijn!

Hier is helaas roze, rood aan het worden.
    Erge rug/buik/hoofdpijn!
    Potverdomme, het is verdorie dag 25, en dat terwijl ik op dag 17 mijn eisprong en inseminatie had!
    Om te huilen, ik kan er niets anders van zeggen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: gefeliciteerd met het kloppende hartje! Nu lekker genieten, hè!
    @Jes: als ik kon kiezen tussen lekker ronddrijven of met je hoofdje klem in een bekkenkom te zitten, had ik het ook wel geweten. Heb wel eens vaker gehoord dat als je meerdere kinderen hebt gehad, de kindjes vaker pas tijdens de bevalling indalen. Nog eventjes, meid, dan heb je de kleine in je armen en zul je denken, waar heb ik me zo druk om gemaakt. Gaat helemaal goedkomen, hoor!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, nee! :x Niet na die mooie tempstijging van vanmorgen. :( Als dit weer doorzet denk ik dat je weer aan die utrogestan pillen zal moeten. Zeker even bespreken in het zkh. Maar dat zijn zorgen voor later. Een potje janken lucht inderdaad op en kan ik me helemaal voorstellen dat je je zo voelt. Een heeele dikke knuffel, meid! Ik wou dat ik iets voor je kon doen!

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ach Xon! Wat enorm frusterend! Ik was even snel aan het bijlezen en heb niet zoveel tijd maar wil even op je reageren. Het is idd weer ontzettend snel / vroeg ... als het nu doorzet, moet je dat dat niet bespreken met je gyn? Is dit wel normaal? Meid, ik heb met je te doen, want dit geeft niet veel moed. Meestal als je zelf al denkt dat het niet goed zit, klopt dat helaas wel...
    Hele dikke knuffel van mij, wou dat ik je even zwanger kon toveren. Ik lees nog maar kort mee, maar gun het je zo!

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Xon: is dat niet heel kort op de eisprong? Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zo'n korte LF is toch ook een probleem voor de innestelling; geen hoop meer op een innestellingsbloeding?

6. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    hier even een kort berichtje van ons!
    We zijn op 1 februari de gelukkige ouders geworden van J.ochem.
    Hij doet het goed! Sorry, dat ik nog niet gereageerd heb of had, maar dan is de computer wel heel onbelangrijk!

groet Impie

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees in het AMC doen ze niet aan utrogestan.
    Ze zeggen dat ze de negatieve gevolgen ervan nog niet goed genoeg kennen en willen niet het risico lopen als destijds de desmoeders! En daarvan is ook nog niet bewezen dat het positieve effecten heeft.
    De vorige keer werd ik ook weer zo snel ongesteld en toen zeiden ze dat wanneer er een bevruchting plaats heeft gevonden een lichaam dat ook weet ook voor een innesteling, en je dus niet ongesteld wordt.
    Maar eigenlijk geloof ik dat niet.
    Ze zei wel dat als blijkt dat mijn cyclus korter is geworden, nou dat lijkt me duidelijk, ik meer hormonen krijg. Pfff, kan er ook nog wel bij.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Xon dat is toch ook wel snel. Een dikke week na je IUI alweer over en uit. Ik zou toch in je zh noemen dat je dit vaker hebt gehad en dat je daar een oplossing voor wil. Nu weet ik dat je al heel wat onderzoeken etc hebt gehad maar er moet toch uitgevogeld kunnen worden waar dit aan ligt of wat er aan gedaan kan worden? Verdorie zo wordt het inderdaad nooit wat! Probeer eens een gesprek met je gyn hierover te krijgen zodat je daar al je zorgen en frustratie neer kunt leggen. Ik heb een beetje het gevoel dat ze daar bij jou net doen of je net begonnen bent en totaal voorbij gaan aan het feit dat je zelf al heel lang bezig bent geweest voor je naar hun toe kwam. Heel dikke knuffel voor jou meid.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Impie, gefeliciteerd met jullie zoon J.ochem!!! En logisch dat je niet aan pc denkt, geniet er maar lekker van!!!

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, hier heel erg blij. En mag nu ook stoppen met de Utrogestanbollen, heb nog 3 doosjes over en mocht iemand er belang bij hebben met de meeting kan ik het zo mee nemen.

Xon, hele dikke knuff!!! Anders zou ik vragen of je desnoods nog een extra pregnyl spuit kan krijgen. Heb ook gehoord dat dat je LF kan verlengen.
    Maar ik vind het zo ongelofelijk K*t voor je.

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Impie gefeliciteerd! Logisch dat de computer nu even niet meer belangrijk is. Lekker genieten van dit wonder!

Lyanna gefeliciteerd met de goede echo. Wat fijn dat het er goed uitziet.

Jeetje leuk dat je binnenkort komt en wat grappig dat jullie zo nieuwsgierig zijn. Niet handig want nu ben ik natuurlijk bang dat (als ik kom) ik zo tegenval haha. Ik ben maar heel gewoontjes hoor!;)

Jes fijn dat alles goed lijkt met de kleine maar jammer dat je zo loopt te piekeren. Helaas is dat niet iets dat je aan of uit kunt zetten dus ik hoop met je mee dat jullie ukje snel komt zodat je niet meer zo in angst hoeft te zitten.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: wat fijn meis! Nu lekker gaan genieten! Wanneer heb je de volgende echo?

@Xon: Ahh,nee meis! Toch rood?! Ik begrijp dat je zo verschrikkelijk baalt.Dit klopt idd niet..tis veel te vroeg! Dikke knuff!!

@Impie: Van harte gefeliciteerd meid!! geniet maar fijn van jullie kleintje!

Ik had vanmiddag een belafspraak met de gyn voor de uitslag van mijn bloed! Ik maar wachten,maar geen telefoontje!...lekker dan weer,weet ik nog niks:x

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, dank je wel meis. Ik heb 6 maart, over 4 weken in zkh. intake met de vk, ook bloedafname en krijg weer een echo.
    Jammer genoeg is fotootje van echo mislukt met uitdraai!!! Maar er zijn ergere dingen.

Wat vervelend dat je nog geen uitslag hebt gekregen, zou ik dan toch morgenochtend maar even gaan bellen.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Nou als je het over de duivel hebt: de gyn belt net op!!
    Al de uitslagen zijn goed! Er is totaal geen verklaring te vinden voor mijn miskramen....het zal waarschijnlijk aan mijn leeftijd liggen.Ik mag zelf weten of ik in Utrecht blijft of weer terug ga naar mijn gyn in Dordrecht....we hebben natuurlijk nog wel een afspraak in Gent.Alhoewel ik nu ga twijfelen of dat wel nut heeft.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Impie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Geniet er maar lekker van!

Hoop, fijn dat de bloeduitslagen allemaal goed zijn.
    Nu idd maar even kijken wat handig is.

Lyanna kunnen ze het fotootje dan niet nogmaals uitdraaien?
    Heel raar, nu heb je niet eens het eerste echofotootje.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Impie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet ervan en natuurlijk is de computer dan een stuk minder belangrijk.
    (en ik geloof dat ik het nog goed had ook, zowel de datum als het geslacht!)

@Lyanna: wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!! Inderdaad jammer van die echo. Net wat Xon zegt, konden ze die niet opnieuw uitdraaien? Is toch wel erg jammer zo. Maar het belangrijkste is dat het een goed echo was.

@Xon: oh neeee wat rot om te lezen dat je denkt dat het over en uit is weer. Is er echt geen kans dat het een innesteling is want je temp is zo hoog? Dikke knuffel! Het moet zo frustrerend zijn. Ik snap je ziekenhuis ook niet zo goed dat ze er niet op in gaan verder.

@Jes: kan me voorstellen dat je de kleine uk nu wel in je armen zou willen houden ondertussen. Hopelijk gebeurt dat heel snel!

@Boud: ik ben ook heel gewoontjes hoor :D Ja, sorry wil je echt niet pushen maar het zou gewoon zo leuk zijn je te leren kennen in het echt.

@Hoop: fijn dat de bloeduitslagen goed waren, maar ook een beetje dubbel lijkt me omdat er geen aanwijsbare reden is. Hopelijk mag het een volgende keer gewoon goed gaan!!

Nou, ik ga maar eens koken. Tot later! En smakelijk allemaal.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier zit de lading er weer in. Hopelijk de laatste keer dat ik hiervoor naar het ziekenhuis moet vliegen. Fingers crossed maar weer.
    Ging natuurlijk weer niet helemaal van een leien dakje. Zucht, de keren dat het gewoon zonder slag of stoot goed ging kan ik nog op een hand tellen.
    Ik was mooi op tijd in het zh maar dat was ook net het begin van het bezoekuur. Dus heeeeeel druk in de parkeer garage:x. Na eindeloos veel rondjes rijden toch nog een plekje gevonden maar toen was ik inmiddels al niet heel erg vroeg meer. Daarom maar snel naar de afdeling. Natuurlijk ben ik te eigenwijs om met de lift te gaan dus eerst drie verdiepingen op rennen vanuit de parkeer garage en daarna nog eens twee verdiepingen omhoog naar de juiste afdeling. Daarna vooral doen alsof je helemaal niet buiten adem:cool: bent want zo’n hijgend paard bij de balie staat ook zo dwaas. Maar, oh ja alles was verbouwd, dus de plek waar ik me moest melden was natuurlijk ook verplaatst:( Er zit wel een deur voor dat lab maar die durf ik niet zomaar open te doen want bij ivf moet alles absoluut stofvrij blijven en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat bij iemand een poging de mist in gaat omdat ik zo lomp ben om ergens zomaar naar binnen te stuiven:$. Dus maar weer terug naar de centrale balie (is vlakbij op dezelfde afdeling hoor) en daar stond toevallig mij gyn net wat te bespreken. Ik mocht meteen mee. Wij op zoek naar een kamer want die kamer die ze wilde, bleek bezet (lekker handig) zij daar toch maar naar binnen. Ik moest even wachten. Sta je daar heel onhandig midden in de gang te staan, en te staan, en te staan, en nog langer te staan. Ik begon al te denken dat ze me vergeten was maar nee, daar kwam ze weer aan. Eindelijk kwamen de mensen die in die kamer zaten eruit en konden wij erin. Ik vertelde dat ik nog niet bij het lab geweest was maar dat hoefde ook niet want ze had de hele handel daar al liggen (daarom wilde ze denk ik ook per sé die kamer). Even checken of de gegevens klopten want het was een drukke middag. Alles klopte dus kleren uit en ik in die stoel Om te beginnen hing de lamp te hoog. Deze gyn is een klein vrouwtje en ik was al van plan om weer uit die stoel te klimmen om hem voor haar naar beneden te doen. Maar al springend kreeg ze het zelf al voor elkaar. Een erg komisch gezicht moet ik zeggen:D. Daarna leek alles goed te gaan, eendenbek kon erin en daarna pipetje leeg spuiten. Die eendenbek was geen probleem maar toen hoorde ik ergens tussen mijn benen “och nee toch”:( En daarna de vraag of ikzelf de eendenbek even wilde vasthouden want ze had het zaad nog niet in het pipetje gedaan!:(:(Proest, daar lag ik dus zo lekker onhandig mijn eigen eendenbek vast te houden:$ Nog even en ik kan die hele IUI zelf doen. Haha. Daarna nog een hele discussie met haar gehad over een kwartier blijven liggen of niet. Ze vertelde dat het onderzoek niet representatief was en dus niet bewees dat een kwartier blijven liggen effect heeft. Ze hebben het daar een jaar geprobeerd maar dit heeft toen niet meer zwangerschappen opgeleverd. Dus nu laat iedere gyn je naar zijn/haar eigen goeddunken liggen of niet. Maar een kwartier doen ze niet want daarvoor hebben ze gewoon niet genoeg behandelkamers. Hierna vertelde ze nog over verschillen tussen Belgische ziekenhuizen en Nederlandse en dat ik als het hele IUI traject niets oplevert nog niet gelijk in paniek hoef te raken want dan is er ook nog ivf en ICSI. Bij de laatste is het zelfs zo dat 1 behandeling zelfs meerder rondes kan duren afhankelijk van hoeveel goede eitjes er na behandeling over blijven om in te vriezen. Al die eitjes samen vormen 1 ronde. Dus toch weer een beetje geruster over het feit dat mijn kansen bijna op zouden zijn.
    Door al dit geklets heb ik het toch voor elkaar gekregen om bijna 10 minuten te blijven liggen. Baadt het niet dan schaadt het ook vast niet.:cool:
    Toen ik weer de kleren aan had kreeg ik toch nog het verzoek om even bij het lab langs te gaan want ze hadden nog wat afdrukken van mijn ponskaartje nodig. Fantastisch wat een volgorde;). Nu zat er gelukkig iemand die mij wenkte dus durfde ik nu wel de deur open te doen. Nog mazzel dat ik dat eerder niet gedaan had want ik had dus wel degelijk de verkeerde deur gehad :p
    Al met al weer veel gedoe maar ik ben weer neergestreken op het wachtbankje. Over twee weken weten we meer…….

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, leuk dat je geboekt hebt. vind het heel lastig om aan te geven wanneer ik kan, ligt er namelijk helemaal aan hoe ik me voel. merk nu al dat autorijden al lastiger wordt..... tegen die tijd ben ik al 36 weken zwanger...dus plannen jullie maar wat dan kan ik op het laatste moment beslissen of ik kom

@andorra, bijzonder om mee te maken zeg! uitkijken naar de bevalling is een groot wordt, bang ben ik niet echt, maar wel heel spannend

@jes, balen dat de kleine nog niet ingedaald is en dat de bevalling nog niet op gang komt. hopelijk werkt de acupunctuur snel! sterkte met de laatste loodjes meid

@lyanne, super meid!!

@impie, gefeliciteerd!!! lekker genieten van je kleine ventje

@xon, balen zeg! en wel vreemd van je korte cyclus. inderdaad maar even vragen bij het zh

@hoop, fijn dat er niets bijzonders te vinden is, hoewel je natuurlijk wel zou willen weten waar het aan zou kunnen liggen. met goede moed verder he

@boudicca, wat weer een verhaal meid! inderdaad nog even en je kunt het zelf doen ;)

hier weer fijn thuis, autorijden gaat ook al moeilijker..... de baarmoeder zit aardig hoog en de houding in de auto is daar niet super voor..... op de bank lekker kussentje in de rug en dan gaat het goed. lekker kalm aan dus! verder alles prima, kleine vent beweegt lekker, merk goed dat hij groter wordt en minder ruimte heeft.

18. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo... even wat meer tijd!
    Hier dus op 1 feb bevallen van een jonge zoon. Grappig als je even snel wat terug leest, dat jullie allemaal die dag vroegen... hoe is het met impie!
    Nou, aan het bevallen dus.
    En wat voor een bevalling!!!!
    Die doen we niet meer over! Een ingeleide bevalling omdat ik al weken voorweeën had en mijn lichaam niet verder kwam dan drie centimeter ontsluiting! Infuus erin, 2 uur een weeënstorm die niet weg te puffen was, vanaf 7 cm ontsluiting al persdrang en een verloskundige die tijdens de weeën constant in mijn lijf liep te wroeten om de onsluiting verder opgang te brengen. Heftig dus.
    Heel anders als bij mijn eerste zoontje!
    Maar goed... alle clichés zijn waar! Je vergeet het al heel snel!

Nog even een scan hier gedaan bij alle verhalen en wil Andorra speciaal welkom heten. Hier twee keer een zwangerschap d.m.v. i.u.i! Ik gun jullie allemaal een zwangerschap!
    Xon, ik denk aan je!
    Verder de zwangeren.... een goede echo las ik! Supernieuws.
    Ik probeer vanaf nu weer een beetje aan te haken!
    Morgen de laatste dag de kraamhulp en dan heeft mijn man lekker anderhalve week vakantie! Heerlijk genieten!
    groetjes en tot lees!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: van harte gefeliciteerd met de geboortje van je kleine mannetje. Hoe vind je zoontje het? Ja, wij hadden inderdaad al een donkerbruin vermoeden dat jij stiekempjes al aan het bevallen was.
    @Hoop: fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Alleen lastig dat alleen je leeftijd nu de oorzaak moet zijn en daar is helaas niets aan te doen. Gelukkig nog steeds wel goede kans dat het een volgende keer wel goed gaat, hè!
    @Xon: ik dacht dat het zkh geen utrogestan voor zwangere vrouwen wilde voorschrijven, maar had niet begrepen dat ze dat helemaal niet voorschrijven. Als het echt doorzet, toch misschien maar even een 'echte' afspraak met een gyn daar maken. Evt. een telefonische, zodat je even kunt overleggen. Het is een academisch ziekenhuis, dus wie weet kunnen en weten ze wel meer foefjes om de natuur toch een handje te helpen. Toch hoop ik nog steeds dat het loos alarm is.
    @Justme: ik ben ook vanaf 36 wkn gestopt met autorijden. Ik merkte dat ik minder bewegelijk was achter het stuur en ook minder scherp met opletten. Dus vanaf die tijd heb ik me maar lekker laten rijden. Jij nog een paar weekjes werken en dan hoef je gelukkig niet dagelijks meer in de auto te zitten. Zou het leuk vinden als je bij onze date kan zijn, maar snap dat je het even van het moment zelf laat afhangen.

Hier weer thuis van het zkh. Mijn vader moest voor controle en hij heeft geen rijbewijs, dus een paar keer per jaar rijd ik altijd even mee. Altijd wel gezellig om zo even lekker te kletsen op weg erheen. Even ons momentje. Alles was gelukkig allemaal in orde en de arts was tevreden. Over een half jaar mogen we weer terug. Kan het nooit laten om bij het maken van zo'n afspraak dan te denken of ik dan zwanger zou zijn en hoe lang dan evt.
    Had eigenlijk nog even naar het werk willen gaan om spullen klaar te zetten voor morgen. Maar heb barstende koppijn (blijkbaar kou in mijn kop) en denk dat ik maar gewoon zo een paracetamolletje neem, op tijd naar bed probeer te gaan en morgen maar iets eerder naar mijn werk probeer te gaan.
    Verder geen nieuws eigenlijk. Zal zo het lijstje weer eens opzoeken. We hebben weer een pool die afgesloten kan worden.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    08-02 Sillysa ronde 17-3e kind
    09-02 Andora 40-ronde 14 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind
    10-02 Xon (BAM) 38-ronde 19 (2e ronde IUI)-1e kind
    23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Boudicca (BAM) 37-ronde 8 IUI-1e kind
    24-02- Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind
    29-02 Maureen (BAM) 40-ronde 4 na MK-1e kind
    03-03 JeetjeB 35-ronde 8 na MK-1e kind

ZWANGER
    12-02-12 Jes4 38veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem

POOL

Jes, uitgerekend 12 februari 2012 verrassing
    JeetjeB: 4 februari meisje
    Xon: 7 februari jongen
    Impie: 10 februari meisje
    Maureen: 10 februari meisje
    Boudicca: 11 februari jongen
    justme: 12 februari meisje
    Mees: 14 februari jongen
    Lyanna: 14 februari jongen
    Hoop42: 18 februari meisje

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
    Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed.

Gefeliciteerd Jeetje! Je hebt inderdaad de pool gewonnen!:D

Deel Deze Pagina