wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo meiden, daar ben ik dan ook weer even. Long time, no see!

Ik zal proberen hier en daar nog wat bij te lezen en te reageren, maar ik loop wel ver achter…
    @ Jes4: nou de kleine laat flink op zich wachten he? Ik hoop voor je dat het geen inleiding wordt. Succes nog even met wachten!

@ Xon: hoe is het nu met jou na je drukke week! Kan me voorstellen dat je even afstand houdt van die vriendin hoor, vind het heel begrijpelijk. En al op rood of nog niet?

@ Maureen: heel veel sterkte met de spanningen rondom de gezondheid van je vader!

@ Sneeuwmees: leuk zo eens wat te horen van je vakantieadres, jammer van de wensballon, maar verder klinkt het als een prima weekje! En ik vind dat ook altijd een enorm gedoe met dat aankleden enzo als je gaat zwemmen met een klein kind.

@ Hoop: wat ontzettend stom van die blije doos. En nog kloteriger van je witte test…
    Gewoon naar dat theorie examen gaan hoor, zie het maar als een oefening, dan weet je hoe het gaat enzo, want de vraagstelling vond ik destijds echt even wennen en ik ben echt niet dom. ;)

Verder zag ik een NOD lijst voorbij komen met een paar dames die zich nog niet gemeld hebben op de datum. Hoe is het met jullie? Sillysia, Andora ? (en Xon, maar die had ik het al gevraagd).

Hier zit iemand een beetje te balen van zichzelf, want zo makkelijk als het vorige maand was zonder kwaaltjes, ik heb ze nu weer volop. en ik haal me dus toch weer van alles in het hoofd (tegen beter weten in). Ik voel echt weer van alles wat evt op een zwangerschap zou kunnen duiden, maar ook net zo goed weer niet omdat ik het al vaker heb gevoeld. Snappen jullie het nog? Baal er van! Heb ik - muts die ik ben - ook nog zitten kijken wanneer een evt innesteling zou kunnen zijn want precies op die dag had ik dus enorme steken in mijn buik. Nu een naar drukkend gevoel onderin. Zo nu en dan nog wel vervelende steken. Maar niet meer zo erg. Vandaag gelukkig wel lekker afleiding gehad, lekker aan mijn nieuwe schilderij gewerkt en het gaat goed worden.

Verder is mijn dochter natuurlijk vorige week 3 geworden en het was allemaal erg leuk rondom en op haar verjaardag. Ze wordt echt steeds liever en wijzer echt een schatje. Ben enorm gek op haar en het lijkt wel met de dag meer te worden. Vraag me soms af waarom ik in vredesnaam nog een tweede wil, want ik kan me met haar ook erg tevreden voelen. Vooral als ik me dan weer zo rottig voel als ik nu vraag ik me af waar ik mee bezig ben. Elke keer die klachten en die onzekerheid, gevolgd door een terleurstelling. Nou ja, we gaan nog ff door...;) en zien het allemaal wel. Kan me wel steeds meer voorstellen dat ik ook tevreden blijf met 1 kind en er niet enorm kapot van zal zijn als die 2e er toch niet komt. Maar ik wil het nog wel een kans geven.

Nou ja, verder niet veel nieuws hier! Het gaat eigenlijk allemaal prima hier. Dikke knuffel voor jullie allemaal hoor!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: enorm herkenbaar die tweestrijd. Van alles voelen, het zogenaamd proberen te ontkennen en negeren, maar ondertussen draait je koppie op volle toeren (en inderdaad herkenbaar toch per ongeluk expres googlen of de dingen die je voelt bijv. van een innesteling kunnen zijn:)).
    Ik zie dat je nog een klein weekje in spanning moet zitten (of minder als je een hele gevoelige test hebt). Ik hoop echt dat de klachtjes de echte zw.kwaaltjes zijn en je een positieve test in handen zult hebben over een weekje. Het wordt tijd dat we in februari nog een zwangere erbij krijgen.
    En wij zaten vanmiddag ook in een restaurantje wat te drinken. M'n zoontje erbij met zijn fristi en stukjes van de bossche bol. Helemaal zelf aan het opeten, zo lief, zo braaf. Mijn man en ik hadden het er ook nog over hoe makkelijk hij nu is, vergeleken met onze vorige vakantie dat hij zo makkelijk maar wegliep en in het zwembad een ware race achter hem aan was, omdat hij overal maar dacht dat hij zo over water heen kon lopen.
    Toen moest ik bekennen dat ik vanmiddag ook even dacht. Waar beginnen we aan, waarom willen we een tweede en al die 'ellende' weer overnieuw meemaken. Ja, het antwoord weet ik al, want je krijgt ook zoveel terug, dat dat het allemaal dubbel en dwars goed maakt.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond iedereen

Hier net thuis van een cultureel avondje uit. Was erg geslaagd maar ik ben werkelijk waar KAPOT! :$ Dus ga zo mijn bedje maar opzoeken (pff en dat op vrijdag) Stiekem haal ik me al weer van alles in mijn hoofd want waarom ben ik zo absurde moe (heb ook gewoon een drukke week achter de rug) en moest ik nou echt vaker naar de wc de laatste dagen of verbeeld ik me dat nu maar (heb gewoon te veel thee achter elkaar gedronken;)). Ach ja, de wens is de vader van de gedachte. Nog een paar dagen wachten. Officieel mag ik dinsdag testen (datum in het lijstje klopt niet helemaal) maar ik wil het proberen uit te stellen tot woensdag. Dan zit ik pas op dat 28 en mijn cyclus is zelfs mèt hormonen nog nooit korter geweest dan dat. Ik vermoed dus dat eerder testen niet zoveel nut zal hebben maar of ik dat volhoud valt nog te bezien:(.

@Ricmar fijn dat alles met je vader de goede kant op lijkt te gaan

@Hoop gewoon naar dat theorie examen gaan en proberen. Met logisch nadenken kom je een heel eind. Niet geschoten is altijd mis en je hebt, als je wel mocht zakken, in ieder geval een goed idee van hoe zo’n examen gaat en wat voor vragen ze zouden kunnen stellen. Je kunt er alleen je voordeel maar mee doen door gewoon heen te gaan.
    Jammer van die witte test maar….het is nog vroeg.

@Maureen, gelukkig lijkt de toestand van je vader niet erger te worden. Volgens mij is het inderdaad mogelijk om bij een huisartsen praktijk een voorkeur voor een arts uit te spreken, maar het is niet gezegd dat je die ook altijd kunt krijgen. Er zijn (geloof ik) praktijken waar je patiënt bent bij die praktijk maar ook waar je patiënt bent van een dokter uit die praktijk. In het laatste geval is het lastiger (maar niet onmogelijk) om een andere arts te krijgen als je eigen arts gewoon aanwezig is. Het kan dus per praktijk verschillen maar volgens mij heeft iedereen recht op een arts waar hij/zij zich het prettigste bij voelt. Hopelijk kunnen jullie voor je vader gewoon steeds bij een arts terecht in wie je vertrouwen hebt. Want op die laconieke praat van een of ander “doktertje” zit echt niemand te wachten.

@Waxientje lastig hè dat wachten. Ik begrijp je standpunt over een tweede zwangerschap denk ik wel maar ik denk dat je totaal van mening veranderd als je eenmaal weer zwanger blijkt te zijn. Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is.

@Justme nog een nachtje doorbijten en dan is je vriend weer thuis. Gaat helemaal goed komen!

@Mees jammer dat je na een vakantie altijd zo snel weer met beide benen op de grond staat hè, het liefst zou je nog een paar dagen dat rustige “we hebben alle tijd van de wereld” gevoel vast houden. Dat lukt helaas NOOIT:x. Gewoon weer uitkijken naar de volgende vakantie. Voorpret kan vaak al een groot deel van de lol van het op vakantie gaan zijn:cool:

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Mees: Ik weet het van de oliebollenfantenbaby;
    maar dan zou mijn man als eerste een kindje aan moeten geven in de orangerie (stamkroeg prins) maandag tussen 10.33 en 10.55 uur; ik geloof niet dat we al die moeite gaan doen; voelen ons ook niet echt bosschenaar; laat het kindje wat wel echt uit een Bossche familie dit maar doen. (ze komen ook echt maar bij 1 kindje). Ik beval wel in Den Bosch trouwens. Vannacht 'dacht' ik iets of wat pijnlijke harde buiken te hebben. Wel 3 of 4(;)); maar daar bleef het vervolgens weer bij. Nog iets minder dan 24 uur voordat we moeten bellen voor de inleiding; het kan nog vanzelf.....

Fijn dat de operatie van je schoonvader geslaagd is! Nu weer even wennen aan het gewone leventje; al begint bij jullie denk ik ook de voorjaarsvakantie toch?

Waxientje: Je kan van een 2e ukje net zoveel houden als van je eerste; er komt alleen maar liefde bij!!! Daar doe je het voor, en (!) je kan je meisje geen mooier cadeau geven dan een broertje of zusje; zo geweldig hoe dat hier ervaren werd.

Boudicca: klinkt hoopvol; spannend!!! Ook jij nog even geduld.

Hoop: ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ze de doos kwamen bezorgen. Vreemd hoor en erg vervelend ook!!

T'is hier verder inderdaad erg rustig. Wel jammer nu ik toch nergens anders zin in heb.....

Nou meiden jullie horen het he!! Ik heb de nummers van Lyanna en Xon: maar dan moeten ze wel ff inloggen.

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Jes: natuurlijk is dat zo dat het geweldig zou zijn voor mijn dochter, daarom blijven we het ook nog wel een tijdje proberen. maar ik denk dat het alleen maar gezond is om niet alleen daar op te focussen en ook een leven voor je te kunnen zien waarin nog een kind ons niet gegeven is. Al is het maar uit zelfbescherming. Geen zin om me zo enorm hierop te focussen dat ik er straks aan onderdoor ga als het niet lukt. Ik probeer in evenwicht te blijven. Dat is belangrijker voor mijn dochter dan dat evt. broertje of zusje en ik kan zeggen ik spreek uit ervaring. Ben zelf enig kind en had een erg onstabiele moeder.

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    En als ik dan toch iets meer vertel: manlief en ik hebben hele moeilijke jaren gehad en toen dochterlief een jaar of anderhalf was een enorme crisis gehad doordat manlief problemen had. We hebben nu eindelijk alles op de rit. Weer rust en stabiliteit in ons gezinnetje. Komt er een tweede bij dan staat wel weer alles op zijn kop. Daar voel ik me wel onzeker over, ik twijfel nu weer, of het wel verstandig is om dit risico te nemen, hoe zou het gaan? Nu is alles zo fijn enzo. En ik geniet er erg van.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @waxientje, lastig dilemma zeg. kan alleen maar zeggen dat je je hart moet volgend, die heeft het meestal wel goed. sterkte!

hier best redelijk geslapen in mijn uppie..... gister het babybedje opgemaakt, wilde even zien hoe dat staat. ook de family base in de auto gezet. vandaag even kijken naar proefdruk van geboortekaartje en lekker relaxen. misschien nog even shoppen, zit te twijfelen of voedingsshirts eigenlijk wel echt nodig zijn......

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: is wel begrijpelijk je dilemma maar ik denk dat je er niet te veel over moet piekeren want voorspellen kun je het toch niet hoe het zal gaan. Het hoeft helemaal niet per se slecht te gaan natuurlijk! Misschien omdat je nu juist weer rust en stabiliteit in je gezin hebt dat het gewoon hartstikke goed zou gaan en het alleen maar een verrijking is. Maar ik begrijp ook dat je jezelf een beetje wapent tegen er te veel mee bezig zijn en het is ook belangrijk om te genieten van wat je nu hebt!

@Justme: mooi dat je toch redelijk hebt geslapen. Voedingsshirts, ik heb geen idee of dat wel of niet nodig/handig is! Hopelijk weten de experts er hier een antwoord op.

@Jes: ooh spannend hoor! Hoop echt dat inleiden niet nodig zal zijn! Nou we horen het hoop ik heeeel snel (zodra je een sms stuurt zullen Xon of Lyanna echt wel online komen denk ik zo!)

@Hoop: jammer van die negatieve test meid!! Maar misschien nog te vroeg, je weet nooit! Hoe is je temp vandaag?

@Boudicca: begint weer spannend te worden en het is iedere keer weer zo verraderlijk hè, alles wat je voelt maar waarvan je denkt dat je het je inbeeldt. Nou, ik hoop echt dat het niet ingebeeld is en dat je een mooie positieve test kunt laten zien volgende week!

@Maureen: hoe was de therapiesessie? Klinkt toch best wel heftig. Hoop dat het je goed doet.

Ik heb zelf weinig nieuws. Nog een week en dan ga ik naar NL, heb er echt zin in!! Al zie ik nu alweer op tegen het vliegen. Het scheelt misschien dat ik nu een keer 's avonds vlieg en dus niet van alles uit het raampje kan zien bij het opstijgen en landen ;)
    Voor mij maakt trouwens zaterdag of zondag om af te spreken niet uit, net wanneer de meesten kunnen!

Hier, denk ik, een heel vroege eisprong weer, als ik van mijn temp mag uitgaan. Die was gisteren op dag 14 al 0,3 graden gestegen namelijk en ik had ook op dag 12 en 13 al van dat rekbare slijm en echt van die ovulatiekrampen. Vind het alleen weer zo vroeg! Maar misschien is dit dan toch wel mijn meer normalere cyclus en niet die waarin ik een eisprong had op dag 18 en 20?

Nou, fijne dag allemaal!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tip voor een treinkaartje, kruidvat heeft ze weer! en anders via ns.nl een dagje weg treinkaartje kopen scheelt ook een hoop.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: het schiet nu idd erg op. Hebben ze je nog niet geprobeerd om te strippen? Ik dacht dat ze dat vaak eerst probeerden voordat je uiteindelijk ingeleid werd. Op zich is het wel hoopvol dat je al wel wat harde buiken had, er begint dus toch beweging in te komen. Sterkte met de laatste (spannende) loodjes.
    @Waxientje: ik denk dat een kindje (of het nu de eerste, tweede of derde is), altijd twijfel met zich meebrengt. Ik heb zo'n grote kinderwens gehad en toen ik zwanger raakte van mijn zoontje brak bij mij ook blinde paniek uit. Hoe gaat het allemaal, kunnen we het allemaal wel aan, hadden we dit wel moeten doen. Het is helemaal goed gegaan met onze relatie (die meestal toch even een opdonder krijgt van een kindje) en ons kind doet het fantastisch. Ik denk dat als ik weer zwanger mocht raken, diezelfde paniek me weer uit zal breken.
    Het lijkt me juist goed als jullie nu een stabiele relatie hebben en dan aan een kindje beginnen, als dat het zou wankelen. Want een kind is nooit een wondermiddel voor een wankele relatie. Dus laat het over je heen komen. Geniet wat je nu hebt en van je straks misschien nog gaat krijgen.
    @Jeetje: het schiet al op, je reisje naar Nederland. Lijkt me erg leuk je weer te zien. Denk inderdaad wel dat we een keuze moeten gaan maken wanneer we afspreken. Evt. kunnen er altijd nog mensen aanschuiven als ze tijd en zin hebben. En mooi toch dat je een vroege eisprong hebt, dan heb je daar in ieder geval geen stress meer over voordat je in het vliegtuig stapt.
    @Justme: ik heb zelf nooit geen voedingsbh's of shirts gehad. Ik heb nooit heel openlijk in het openbaar gevoed, dan zou ik me er iets bij voor kunnen stellen. Als ik mijn zoontje onderweg ging voeden, dan deed ik het altijd in een hoekje met de rug naar andere mensen toe, zodat niemand kon zien dat ik zat te voeden. En het kolven op het werk, dan zat ik toch in een afgesloten kamertje, dat het mij niet uitmaakte om een bh aan de kant te doen en een trui omhoog. Ik droeg in die tijd wel vaker een trui met een rits van voor, dat vond ik dan wel weer handig. Maar helemaal doen wat je zelf prettig vindt. Je kunt altijd om te beginnen een shirt kopen en zien hoe het straks bevalt en evt. meer erbij kopen.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We hebben Xon al een paar dagen niet gehoord volgens mij...er zal toch niks aan de hand zijn?

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @all, ik ben nu bezig om wat foto's van mijn shoot in mijn album te zetten!! ben heel blij met de foto's

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, heb ze in het album buikfoto's geplaatst

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee hoor Hoop, niets aan de hand.
    Althans vandaag weer letterlijk en figuurlijk de rust wedergekeerd.
    De ene rust vanwege een hele drukke week op mijn werk, oudergesprekken, veel zieken (kids als collega's en dus extra kinderen van andere groepen erbij enz.), en hierdoor dus grote problemen om afgelopen donderdag weg te kunnen voor het zh.
    Ze hadden toch bloed bij mij afgenomen om te kijken of ik, vanwege die korte cyclus, misschien vervvroegd in de overgang was. Toen ik daar kwam hadden ze maar 1 van de 2 uitslagen binnen, en ze hebben beide nodig om het met elkaar te kunnen vergelijken.
    Wist ik dus nog niets.
    Wel meteen wat meer gevraagd over die cyste, idd zei ze meteen dat ik me nergens druk over had moeten maken.
    Dus ik heb gezegd dat ik dat graag dan even vooraf had gehoord.
    Hij zat er nog wel, maar nu konden ze niet meer inschatten of het een cyste was of een heel vroeg follikel, huh!!!
    Nou ja, ok.
    Er zat naast die 'cyste' nog een follikel van al 13 mm.
    Nogmaals een balletje opgegooid of er niet wat gedaan kon worden aan die korte cyclus. Geen echte reactie. Pfff.
    Vandaag opnieuw, weer een beetje zenuwachtig over de mogelijke uitslag van de bloedtest, maar gelukkig dat was allemaal wel goed.
    Weer een andere vrouw die ik nog niet eerder heb gehad (hoeveel hebben ze er daar!!).
    Ik moest zelf om die bloeduitslag vragen!!!
    Anders had ze het niet uit zichzelf gezegd!! Belachelijk.
    Ze begon meteen over dat ik me zorgen maakte ( er staat daar vast dat ik een of ander neurotisch mens ben die constant maar klaagt over van alles), maar dat er niets aan te doen was dat mijn eicellen nou eenmaal al op leeftijd waren.
    Huh? Ik zei dat het daar helemaal niet om gaat dat ik gewoon graag mijn cyclus een beetje normale lengte zou willen hebben.
    Daar bestaan geen medicijnen voor mevrouw.
    Echt!!!! Onvoorstelbaar, ik heb zelf natuurlijk die utrigestan gebruikt, nou ja ik snap dat als ze dat zelf niet veilig vinden niet geven, maar ik heb ook wel eens gehoord dat ze na een aantal dagen na de IUI pregnyl geven. Nee, hoor niets van dat alles.
    Ja anders moet u overwegen om al over te gaan op IVF, maar dan loopt u wel 3 IUI's mis. Raar antwoord. Dus ik vraag, wat zorgt er daar dan voor dat mijn cyclus langer wordt, niets!
    Ik snapte er niets van, ik hoop dat dat wazige mens er zelf wel iets van snapte.
    Nou ja, afijn, zij zag opeens alleen nog maar 1 ding zitten waarvan ze niet wist of het een follikel of cyste was (terwijl ik zelf daar achter nog iets zag, maar ja wie ben ik he?), en aan de andere kant zaten er nog 2 van redelijke grote.
    Dus wie weet 2 of 3 follikels deze keer.
    Ik hoop het, ff een beetje meer kans.
    En ik hoop gewoon dat mijn cyclus zich uitzichzelf weer een beetje herstelt.
    Oh ja, zegt dat mens ook nog dat ik niet al na 7 dagen ongesteld werd, want de dagen dat je pregnyl spuit moet je al mee tellen. En dan valt die korte cyclus best mee!
    Ja hooooor, hahaha. Dat is twee dagen vóór mijn IUI.
    Dat heb ik nog nóóit gehoord!
    Ze vinden mij maar lastig daar, ik weet te veel en ik vraag te veel denk ik. Voel me daar zo een nummer en een lastig vervelend mens! Dat is gewoon een naar gevoel.
    Verder is de pregnyl natuurlijk nog steeds niet leverbaar, dus nu maar Ovitrelle van 40 euro eigen bijdrage moeten kopen!
    (WILLEN ALLE BODYBUILDERS NU MET HUN POTEN VAN DE PREGNYL AFBLIJVEN!!!!)
    Gezien er mij werd vertelt donderdag dat er al een zat van 13 had ik goede hoop dat ik dinsdag voor de IUI kon (mijn vrije dag).
    Helaas nu moet ik maandag weer voor follikelmeting dus weer gezeur onder schooltijd, hopenlijk dan woensdag IUI.

Ok. Lang verhaal, moest het even van mij afpraten.
    Ik ga nu nog even reageren op iedereen in een nieuw stukje.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, merk het ook wel eens dat je als lastig gezien wordt als je te veel weet..... maar lekker vragen blijven stellen hoor! dan moeten ze gewoon antwoord geven. hopelijk is het snel raak en ben je fijn van ze af!

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, jammer dat een vakantie altijd zo snel voorbij is he?
    Maar zo te horen heb je het wel lekker gehad en vooral erg genoten van je zoontje.

Hoop wanneer moet je nu je theorie doen?
    Dat was toch een dezer dagen?
    Ben benieuwd.

Jes, mijn telefoon bekijk ik de hele dag dus mocht ik zomaar even wat minder zin/tijd hebben om hier te zijn dan zie ik jouw berichtje natuurlijk wel altijd.
    En zou ik natuurlijk onmiddelijk hier het goede nieuws snel gaan vertellen!
    Het zou toch leuk zijn als het nog even kwam voordat je wordt ingeleid.
    Ik dacht dat als je al eerder kinderen hebt gehad het niet meer zo snel gebeurde dat je de volledige datum +meer haalde, maar jij doet daar niet aan hahaha.
    Nou sterkte, ik ben reuze benieuwd.

Waxientje, ik snap het wel hoor dat twijfelen.
    Ik vind het heel knap dat je zegt dat je zo van je dochter kan genieten en ook daar heel tevreden en gelukkig mee bent.
    Maar gewoon lekker doorgaan, wie weet heb je toch snel goed nieuws.

Jeetje, lekker he dat je al bijna naar Nederland gaat (ondanks dat je moet vliegen, ik ben ook een bangepoeperd als het om vliegen gaat).
    Wat ik me afvroeg ik wat je man er van vindt als je zo voor een poosje gaat, stimuleert hij dat, of vindt hij dat juist vervelend of had hij graag meegewild?

Wat betreft onze afspraak, beide dagen kan iedereen.
    Zullen we dan die zondagmiddag maar doen?
    Helaas met een klein groepje (5), tenzij de vraagtekens ook meegaan. En Boud? Kan ik je echt niet overhalen ;)?
    Ik zou het echt heel leuk vinden.
    Ik ga hier niet de tijd en plek roepen, je weet nooit wat voor gekken er zijn, maar ik denk zelf aan dezelfde stad als de vorige keer.
    Overigens is die andere grote stad van Maureen voor mij ook prima (in mijn geval zelfs dichterbij), maar waarschijnlijk minder handig voor anderen.

Ik heb niet iedereen uitgebreid beantwoord.
    Sorry :(, maar soms vergeet ik ook wel weer wat ik dan gelezen heb en kan ik er niet meer op komen als ik aan het typen ben.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja, Just. Hoe is het met je foto's, ik ben erg nieuwsgierig hoe ze zijn geworden.
    En vandaag lekker je man weer terug?

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, kijk maar in mijn album! als het goed is komt mijn lief vanavond weer thuis, nog een nacht alleen vind ik niet zo leuk...... maar is nog even afwachten hoe snel ze het klussen gedaan hebben.

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Jes: Nog steeds niet? De kleine vindt 't fijn bij mama in de buik. Maar ik hoop dat je op dit moment aan het puffen bent.

@Hoop: Gister dus de eerste keer die EMDR en het is zoals Just zegt. Was erg moe daarna. En het is dus inderdaad het loskoppelen van de emoties (angst, paniek of wat dan ook) en herinneringen/gedachtes. Je onthoudt het dus natuurlijk allemaal wel maar nu niet alles verlammend of blokkerend enzo als je eraan denkt. En ik moet zeggen dat ik zelfs gister de eerste keer al succes geboekt heb.

Jammer van je witte test meis. Hoop dat 't misschien nog te vroeg was.

@Ricmar: Gelukkig mag je vader binnenkort weer naar huis om daar verder te herstellen.

@Mees: Weer terug. Gelukkig is ook bij jouw schoonvader alles goed gegaan.

@Boud: Ik snap je helemaal. Maar meid wat spring ik een gat in de lucht als 't wel op een zwangerschap blijkt te duiden.

@Waxientje: Kan me je gedachtes wel voorstellen. Maar het is eigenlijk alleen maar goed om te weten dat je in geval van niet zwanger raken, toch tevreden bent met je gezin. En natuurlijk gaan we er vanuit dat het wel raak is binnenkort. Of wat zeg ik, binnen heel kort: namelijk deze ronde. Ik zie dat je over 6 dagen kan testen. Ik hoop het zo voor je.

@Just: Ik ben benieuwd, ga zo je album bekijken. En ja je schijnt echt emotioneel te zijn hè als je zwanger bent. Maar gelukkig is hij weer bijna thuis. Veel plezier bij je ouders (of was dat gister?)

Even niet zoveel te melden. Misschien tot vanavond nog dames. Fijne zaterdag allemaal.

Liefs.

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ik had mijn bericht in etappes getypt dus toen jouw berichtjes gemist.
    Jee meis ik snap wat je zegt over hoe je misschien over komt maar jammer dan voor ze :x. Ik vind het echt niet kunnen hoor sommige dingen. Zoals achteraf zeggen je nergens druk om te hebben gemaakt. En niet zelf de uitslag geven. En dat hele vage stuk wat je daarna typte waar ik echt niets van snap. Echt vaag, zal ze zelf inderdaad snappen wat ze zegt? aassNou meid, lekker zwanger worden en dit hoofdstuk afsluiten hoor. We zijn nu bijna zo gewend aan die teleurstellingen elke keer maar het kan zomaar deze cyclus raak zijn hoor. En ook nog meer kans waarschijnlijk want een paar follikels. Zet hem op hè.

Deel Deze Pagina