Hallo dames, @Boud: Hè nee dat had ik nou echt niet verwacht. En wat vervelend dat je in januari geen IUI krijgt dan. Of kan wat Mees vroeg wel? Dat je eisprong misschien later is als je niets gebruikt? Nou meis wat vervelend nou. Toch goed dat je het inderdaad vandaag weet en niet pas met Kerst. Knuffel @Xon: Toch doorgezet. Nouja je zit dan officieel in een nieuwe ronde. Begin je nou ook in januari al met IUI? Ja toch? Daarom was het nu de laatste keer met je donor natuurlijk. Nou ik geloof dat je met IUI gewoon snel/direct zwanger bent. Knuffel. @Waxientje: Wat leuk om wat meer van je te weten zijn gekomen (hun klopt die zin nog? ). En wat een spannende jaarwisseling straks. Hopelijk met kersvers het besef dat het raak is. Ik ga voor je duimen. @Impie: Leuk je weer te lezen. Voor jou is het ook bijna zo ver hè. En al met verlof dus zodirekt. Vervelend van je rusteloze benen. Hoop dat je wat hebt aan de tip van Waxientje. Verder weet ik het even niet meer. Zelf weer niet veel te melden. Iedereen een fijne avond gewenst. Liefs.
@Hoop: inderdaad een mooie hanger. En hoe toepasselijk! @Xon: moet ik uit het lijstje met NOD-datum in januari afleiden dat het echt al einde oefening is voor jou deze maand? Hoe was het bij de fysio? @Syl: begrijpelijk dat je tegen die vrijdag aanhikt. We zijn er voor je en denken extra aan je a.s vrijdag, hoor! @Boud: hoe is het nu met je, meid? Is het bruin al rood geworden? Als dat zo is, zou ik vanavond al een fles wijn lostrekken en een goed glas voor jezelf inschenken. @Jeetje: sta je nu nog steeds bij de voordeur te wachten om je man te bespringen...? Hier nog wat pijn rechts in mijn buik, lijkt wel van een eisprong. Snap er niks van, want de ovutest was twee dagen geleden al weer lichter. Die eitjes van mij zijn volgens mij een beetje van slag. Het lijkt een beetje op zo'n tennisballen-automaat waar om de zoveel dagen zo'n eitje uit gelanceerd lijkt te worden. Nou ja, 2 januari weet ik wat we ervan 'gebakken' hebben.
Ik ben naar de juwelier gegaan en heb verteld van mijn 2 miskramen.Ik vertelde dat ik graag 3 sterretjes aan een kettingkje wilde of 3 vlindertjes.Ze heeft me toen veel bedeltjes laten zien,maar was niet echt wat ik zocht f wat ik mooi vond.Toen kwam ze met een boek met nog veeeeeeeeeel meer bedeltjes.En daar vonden we dit bedeltje.Ik was er gelijk weg van en emotioneel. Toen ik vanmiddag het op ging halen(ze moesten het bestellen),werd ik weer zo fijn geholpen door die mevrouw.Ze zei: laten we even gaan zitten om een mooi kettingkje erbij te zoeken.We raakten aan de praat,over de miskramen.Ons verhaal had haar geraakt zei ze.Toen vertelde ze dat zij naar Belgie ging naar de gynaecoloog.Ik verteld dat wij daar in februari heen gingen.Ze was er zo positief over.Het was een heel bijzonder bezoek aan de juwelier.Ze vroeg of ik het wilde vertellen als ik weer zwanger was,puur uit medeleven..ik kreeg zowaar een knuffel toen ik daar wegging...zo bijzonder!! Ik was echt ontroerd toen ik daar wegging Ik ben erg blij met het kettingkje.
NOD-WACHTBANK 24-12 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 30-12 Waxientje 38 - ronde 1 na pauze - 2e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind ZWANGER 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 35 E.mma, ? POOL Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Maureen: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari Impie, uitgerekend 1 februari 2012 verrassing JeetjeB: 1 februari jongetje Maureen: 2 februari jongen Xon: 5 februari, jongen Mees: 7 februari, jongen Hoop42: 8 februari meisje UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. Emma geboren op 19-12. Niemand had het goed. __________________
Dat vind ik ook heel mooi!...ik heb getwijfeld: of vlinders of sterretjes of dit bedeltje.Deze is het dus geworden
Ik heb ook gezocht naar iets voor mijn mannetje,ook iets voor onze frummeltjes.Hij wil graag een tattoo laten zetten met 3 kleine sterretjes,waarschijnlijk aan de binnenkant van zijn onderarm.Vind ik zelf ook heel erg mooi! Het aparte is dat ik al een paar jaar een tattoo op mijn rug heb,met 3 vlinders....is dit toeval? Zal daar ook even een foto van in mijn album zetten als ik hem kan vinden.
@mees: dank je wel! Foto van mijn tattoo staat in mijn album.Niet alledrie de vlindertjes zijn zichtbaar,er zit er nog eentje hoger in mijn zij.
Ik heb geen idee hoe ik in je fotoalbum kan kijken Hoop! ): Bedankt voor je lieve reactie Maureen... Ik ga nu naar bed, heb het koud! Ik kruip lekker naast mijn warme bakker, ha ha!
@Waxientje: dan moet je eerst vriendjes worden Ik zal je wel een uitnodiging sturen! Slaap lekker alvast!!
@Hoop: wat een super mooi en toepasselijk hangertje zeg!! En die tattoo is ook mooi en wat toevallig nu (maar misschien ook niet!) En wat mooi zoals dat ging bij die juwelier. Ik begrijp helemaal dat je erdoor ontroerd was. @Boudicca: hè nee wat balen nou! Ik had het niet verwacht eigenlijk. En helemaal balen dat je in januari geen IUI kunt krijgen. Nou dan moet het in februari maar meteen raak zijn hoor! @Xon: definitief over en uit bij jou ook? Wat een domper weer. Ik hoop dat de IUI straks snel iets positiefs zal opleveren!! Heb je trouwens al een cadeautje voor je donor bedacht? Nou, hier mijn man toch niet meer besprongen gisteravond. Hij wilde op zich wel maar we waren allebei eigenlijk te moe en omdat we het de vorige nacht nog zo laat hadden gedaan toch maar besloten een dagje over te slaan. Alleen is mijn temp nu wel wat gestegen dus misschien wel te laat nu? Straks maar weer een ovutest doen. Als die nu lichter is, heeft het dan nog wel zin om vanavond te klussen? Nou, voor iedereen die hem kan gebruiken, een dikke knuffel! Fijne dag en tot later!
@Jeetje: dank je wel! Als je ovulatietest lichter is geworden dan zou ik er zowiezo toch nog voor gaan....je weet immers nooit!
@Hoop: ja dat is ook zo! De test was nu inderdaad een heeeel stuk lichter (bijna niet meer te zien het streepje, dat dat zo snel kan gaan zeg!). Ik heb nu wel iets eerder getest dan gisteren en misschien iets meer gedronken maar zou dat dan zoveel kunnen schelen? Die van gisterochtend is eigenlijk nog het donkerst. Zoals het er nu uitziet, lijkt mijn eisprong gisteren geweest te zijn (als ik naar mijn gestegen temp kijk), wel vroeg voor mijn doen! Of dit is m'n cyclus zoals voor de mk, dat weet ik natuurlijk niet. Maar vanavond gaan we er nog voor hoor, we zijn denk ik niet te moe, want we zijn gisteren dus vroeg naar bed gegaan. Mijn man moet wel weer overwerken maar gisteren was hij al om 22.00 uur thuis dus dat viel mee. Hopelijk vanavond weer.
@Jeetje: ja mijn temperatuur is nog hoog! Toch heb ik geen pijnlijke borsten,terwijl ik dat de andere keren wel had,maar het kan nog komen...ik zit 4 dagen voor NOD,dus kan nog alle kanten op. Kan niet anders als afwachten. Succes met klussen vanavond! Ik zal toch nog een kans benutten als ik jou was!
@Ricmar: ja gaan we zeker doen! Ik vind het wel gek dat mijn ei ineens zo vroeg is, kan het bijna niet geloven. Ook even afwachten hoe mijn temp zal zijn de komende dagen, maar ja die ovutesten liegen niet natuurlijk
nee denk dat je vandaag je ei hebt maar je temp zal het later laten zien, al hoewel na mijn zwangerkaartje dat ook niks zegt, mijn ei was echt eerder dan de stijging
@Jeetje: baadt het niet, dan schaadt het niet, zou ik zeggen. Heb ergens op het forum wel eens gelezen dat eitjes wel vaker pas veel later springen, dan gedacht en dat diegene als tip had om vooral wat langer door te klussen. Vaak stoppen mensen, omdat het geen zin meer zou hebben. Dus vanavond zeker je man nog een keer lief aankijken. Ik had dinsdag ook al weer een lichtere test, maar gisterenavond zeurende pijn in mijn buik. Volgens mij was dat eisprongpijn, maar weet het niet zeker. Nou, mijn man moest er dus ook nog maar even aan geloven (gewoon voor de zekerheid)! @Xon en Boud: hoe is het nu met jullie? Vandaag een dagje vrij. Mijn man ook. Erg apart, want de laatste maanden was vaak de een aan het werk en was de ander thuis. Helaas is het hier echt druilerig weer, dus nodigt het niet echt uit om erop uit te gaan. Maar misschien dat we even naar een overdekt winkelcentrum of zoiets gaan.