Lyanna, heel graag! Ik snap niet dat ze zo stug doen en gewoon zonder blikken of blozen durven te vertellen dat er niets voor bestaat. Toen ik het gebruikte, gebruikte ik er 2 per avond en duurde het heel lang voordat ik ongesteld werd. Dus als ik er nu gewoon maar 1 gebruik en alleen maar voor een dag of 3/4 om door die fase heen te komen, lijkt me dat geen probleem. Hoeven zij toch niet te weten. Dus Lyanna zou heel fijn zijn, thanks! Dames, hier nog op mijn werk, en nu vergadering dus helaas geen tijd voor een uitgebreid verhaal.
@Mees: hmm klinkt inderdaad best wel zweverig, maar er zal toch ook wel iets in zitten denk ik! Het kan geen kwaad in ieder geval en een massage is altijd heerlijk. Hoop ook dat je baarmoeder er gewoon helemaal klaar voor is en dat er op dit moment iets moois in aan het groeien is. Wij hebben aankomend weekend ook nog een massage. Heb ik wel zin in! Het is hier echt rustig ja. Hoe is het met iedereen? @Hoop: succes met het leren voor je theorie-examen. @Bouddica: hoe is het, bijna je NOD hè. Ik duim! Ben heel benieuwd hoe het met Jes is ook. En natuurlijk nieuwsgierig naar foto's! Ik dacht vanmorgen, ik zal maar weer eens wat werk vragen van mijn vaste opdrachtgever. Eigenlijk werk ik de laatste tijd alleen nog maar voor hen omdat mijn andere opdrachtgevers minder betalen of pas heel laat betalen. Maar er was nogal slecht nieuws. De klanten waar ik het meest voor deed zijn door een ander bedrijf overgenomen! Er is dus een heel stuk minder werk ineens en op het moment had hij helemaal niets anders. Pff, ben er wel een beetje door van mijn stuk gebracht, hoewel ik wel altijd in mijn achterhoofd had, wat als er iets met deze opdrachtgever gebeurt? Er komt ook vast wel weer wat werk, maar ik moet nu toch serieus op zoek naar andere opdrachtgevers. Hij heeft me wel de naam van die concurrent gegeven en ik heb al wel eens voor hen gewerkt, maar dat was in 2009 en daarna niet meer. Maar goed, ik kan ze altijd weer benaderen natuurlijk. In die tijd moest ik eigen software gaan aanschaffen om voor hen te kunnen blijven werken en dat kon ik niet (want die software is zo'n 2000 euro!!) dus ik hoop een beetje dat ze me nu die software zouden kunnen lenen of zo tot ik het wel kan kopen. Ze hebben in ieder geval wel hard mensen nodig nu dus wie weet. Aan de ene kant is het wel goed dat ik nu 'gedwongen' word om hiermee aan de slag te gaan maar het voelt wel onrustig. Sorry, nogal lang verhaal, maar het houdt me natuurlijk nogal bezig. Verder zit ik denk ik echt wel al op het wachtbankje. Hoop dat de tijd snel gaat. Mijn NOD is precies in het weekend van onze meeting dus hoop dat ik dan met leuk nieuws kom!
@Xon: waar ons vriendenclubje al niet goed voor is! Gelijk heb je dat je gewoon wat zelf probeert. Volgens mij weet jij heel goed wat je wel en niet moet doen en niemand kent jouw lichaam zo goed als jij zelf. @Jeetje: jemig, wat een tegenvaller. Verbaast me dat ze dat ook niet bij jou aangekondigd hebben, omdat je toch vaak die 'vaste' klussen had. Kan me voorstellen dat je er wat onrustig door bent, zeker ook nog omdat je binnenkort ook nog eens naar NL vertrekt en niet echt zit te wachten om nu over dit soort dingen na te moeten denken. Is er bij jouw man's werk geen baantje voor jou (kunnen jullie samen reizen en kom je ook meer onder de mensen)? Hoop dat er snel een oplossing komt en inderdaad 2000 euro investeren in software zou ik ook niet snel doen. Hopelijk heb je snel weer wat andere klussen (of raak je heel snel zwanger ).
@Mees: Ik heb nog wel die andere opdrachtgevers en heb nu wat werk aangenomen van die ene die heel weinig betaalt. Het is in ieder geval beter dan niks even, maar ik vond het inderdaad ook gek dat ik er nog niets over had gehoord. Hij wist het zelf ook nog niet lang zei hij. Soms zou ik echt wel een 'gewone' baan willen, dat je naar kantoor gaat of wat dan ook en weer naar huis en je verder nergens druk om hoeft te maken. Maar ik zou niet goed weten wat ik dan zou kunnen doen en hier is het ook niet eenvoudig (nog daargelaten dat ik hier de bedrijfscultuur vreselijk vind!) Ik kan hier niet zomaar ergens gaan werken, daar heb ik een werkvergunning voor nodig en die schijnt niet zo makkelijk te krijgen zijn. Werkgevers moeten echt een meerwaarde in je zien willen ze een werkvergunning voor je regelen en het is dus al snel makkelijker om gewoon een Turk aan te nemen. En mocht ik zwanger raken dan zal ik wel moeten blijven werken, want met alleen mijn man zijn salaris redden we het niet. Maar het komt vast wel weer goed denk ik. Het is op zich wel goed om er nu mee bezig te moeten gaan (maar leuk is anders ).
Nou hier is het ook weer einde oefening. Gisteravond het eerste bruin gespot en temperatuur was vanmorgen ook al weer gedaald. Zal dus wel morgen of woensdag ongi worden. Gisteren heb ik daar al even lekker om gejankt maar nu mag het van mij ook wel weer beginnen dan kan ik weer verder. Op naar ronde 9.... @Mees 5 keer in een cyclus maar op wekelijkse basis gaat toch niet lukken. Dan moet je een cyclus van minimaal 5 weken hebben. En in maart beginnen want dan is het volle maan? Het is toch elke maand een keer volle maan? Wat als dat dan niet net de eerste week van je cyclus is? Inderdaad nogal zweverig maar niet praktisch. Aan de andere kant kan een beetje extra stimulans ook vast geen kwaad. Ik hoop dat het helpt .. @Jeetje wat rot van die opdrachtgever. Hopelijk kun je inderdaad voor die andere wat werk gaan doen en valt er een oplossing te bedenken voor die software. @Xon ik heb van die utrogestan geen verstand. Ik vind het wel heel vreemd dat ze bij Lyannas ziekenhuis er zelf mee kwamen en dat jou ziekenhuis er niets van wil weten. Maar ik denk dat jij wel aardig goed in staat bent om te beslissen of het verstandig is om dit op eigen houtje te gaan doen of beter van niet. Je kunt er nu wel handig aankomen via Lyanna.
@mees, fijn een voetreflex massage! heb ik ook wel zin in eigenlijk..... de kleine is al een beetje ingedaald, ik heb zelf het idee dat we de 40 weken niet gaan halen..... @jeetje, he bah wat een tegenvaller! hopelijk krijg je snel weer extra werk en weer een hoop rood dames, was niet de planning he! dikke knufs voor jullie ik denk dat we wel uit de naam zijn, er staat tenminste 1tje bovenaan het lijstje. we zullen zien of dat m wordt. de laatste dagen gaan in op mijn werk! gaat allemaal niet meer zo snel enzo, maar is nog wel te doen. het wandelingetje die ik altijd maak wordt al bijna te lang, morgen bij droog weer maar een kortere doen. @mees, oh ja, ik geloof wel in dat soort dingen hoor, heb niet voor niets acupunctuur gedaan om zwanger te worden. hopelijk is je baarmoeder snel weer gevuld
@Boudicca: hè nee! Geen rood alsjeblieft!:x Een lekker potje janken lucht inderdaad op. Hè bah! Ben even sprakeloos, want ik had goede hoop voor je deze ronde. Een dikke knuffel in ieder geval! Ik wist overigens niet dat het iedere maand volle maan was . Maar zij had deze week vakantie en de volgende weken was ze al volgeboekt. Misschien dat ze daarom de eerstvolgende volle maan opgezocht heeft. Ik vond het ook wat vreemd waarom dat zo belangrijk was, want die volle maan is die maand een week na mijn eisprong. En die 5 wkn. Ze was er zelf ook verbaasd door. Ik denk dat ze dan tot en met evt. innesteling doorbehandeld. Ik weet ook niet hoe ze dat precies zou moeten doen. Maar ik moet zeggen dat ik nu ook nog een beetje een ver van mijn bed iets heb, omdat ik natuurlijk hoop voor die tijd zwanger te zijn (helaas hoop ik dat al 9 maanden ). Maar ja, hoop doet leven. @Justme: ik vond al dat je buik wat lager was, dus dacht al dat de kleine de weg naar beneden al aan het zoeken was. De laatste weken vliegen voorbij, dus nog maar even genieten van het getrappel in je buik. Ik geloof ook wel in alternatieve geneeskunde, zoals accupunctuur en ook die voetreflex. Ik moet zeggen dat ik het wel eens vaker bij iemand heb gedaan die me alleen maar masseerde. Maar deze vrouw doet ook hot stone massage, metamorfose massage en reiki. Dus in dat opzicht misschien wat 'zweveriger'. Zo moest ik vandaag een visualiseringsoefening doen. Daar heb ik dan toch wat meer moeite mee, omdat ik daar te nuchter voor ben. Maar ik wil het toch graag blijven proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet. En mocht je overtijd gaan lopen, dan kan voetreflex je ook helpen de bevalling op gang te brengen, dus wie weet ook iets voor jou (en ook voor die tijd kan het gewoon erg lekker en ontspannend voor je zijn).
Jes4: van harte gefeliciteerd met Floris, leuke naam ook !!! Hoop dat je bevalling meeviel en dat je man en dochters ook superblij zijn met jullie nieuwe aanwinst! Sterkte met je herstel en geniet ervan!!!
Boud, neeee! En jij bent er deze maand ook vroeg bij, want dan had je ook al bruin op dag 25. Getverdemme, net als Mees had ik deze maand ook goede hoop voor je, maar ja. Sterkte maar weer! Oh Mees, dat klinkt mij allemaal veels te zweverig, daar kan ik niets mee hoor. Het is dan wel baadt t niet schaadt het niet, maar het kost ook veel geld. Daar ben ik denk veel te nuchter voor. Jeetje, he bah. Dat klinkt ook niet fijn. Het klinkt allemaal onzeker. snap best wel dat je soms verlangt naar een baan waar je echt naar toe moet. Ik heb een drukke baan met veel werk, maar ik vind het contact met de collega's heel fijn en de routine van naar het werk gaan houdt mij soms echt op de been. Hoop snel voor je dat je weer werk vindt. Vandaag weer naar het zh geweest. Ze weten nu niet meer of cyste een cyste is of een follikel, naajaaa, maar ok. aan de linkerkant zitten twee 'bijna' rijpe follikels. Ik mag dus morgenavond ovitrelle ( zoiets als pregnyl) spuiten en dan is donderdag de IUI. En mocht die 'cyste' een follikel zijn dan zitten er dus waarschijnlijk drie. Drie kansen! Of een drieling hahahaha, laten we hopen van niet, dat is wel een beetje teveel van het goede. Ik heb zelf trouwens ook nog een paar van die pilletjes. Deze cyclus kijk ik nog 1 keer aan in de hoop dat mijn cyclus zich uit zichzelf herstelt. en anders ga ik volgende ronde idd zelf die pilletjes gebruiken.
@Xon: kans op 3, nou, ik benijd je inderdaad niet als dat zo zou zijn. Valt de donderdag een beetje gunstig op je werk? Of verwacht je weer tegenstand? Nou, duimen gaan alvast voorzichtig draaien. @Guap: jij gaat ook lekker met afvallen. Doe je nog een speciaal dieet of iets? Had je al meegekregen dat we weer een date hebben op 4 mrt? Vorige keer was je duizelig en niet in staat, dus misschien een herkansing volgende maand! Hier mijn zoontje voor de tweede keer in bed gelegd. De eerste keer was het al een heel gesleep de trap op. Hij heeft de laatste tijd zo goed gegeten dat hij echt in gewicht een massief kereltje begint te worden. Dan nog 2 knuffels erbij en nu wilde hij ook een vrij dik (en zwaar) boekje meenemen. Dus ik als een pakezel de trap op met alles op de arm. Nou ja, een half uurtje later schrok hij ergens van wakker, dus weer naar beneden met de hele handel en nu weer de trap op gezeuld en poging 2 in bed. Heb mijn body building oefeningen voor vandaag dus wel weer gehad. Hopelijk gaat hij nu slapen. Nu ik zit uit te puffen op de bank, bedacht ik me dat het toch weer koud begint te worden in huis. En ja, hoor, voor de tweede keer vanavond de verwarmingsketel uitgevallen. K*t!:x Kan nu niet naar boven en boven lawaai maken met de vlizotrap uitklappen. Dus even afwachten tot mijn zoontje echt goed vast slaapt en dan maar weer resetten. In de tussentijd maar even met een plaid en een kruikje op de bank. Mijn man heeft beloofd morgen een knoop door te hakken, welke ketel we gaan bestellen en hij wil het dan zo snel mogelijk laten plaatsen. Zal blij zijn, want die ketel gooi ik eigenhandig een keer van het dak als het zo doorgaat.
Meiden, bedankt voor jullie lieve en begrijpende reacties op mijn vorige berichtje en verder heb ik ook alles bijgelezen hoor! Maar ben nog een beetje moe om overal op te reageren. Ik heb gisteravond een bruiloft gehad van vrienden van ons. Dochterlief is voor het eerst sinds tijden wezen logeren. Ik heb gebeld en het was heel goed gegaan! Rond 10 uur komt ze weer thuis. Logeren was in het verleden zo moeilijk, dat we het een jaar ofzo niet meer geprobeerd hebben en daarvoor ook maar heel sporadisch. Aangezien we verder ook niet veel oppas hadden, kwamen we dus niet veel de deur uit. Dit is wel een doorbraak dus! JOEPIE! Verder heb ik leuk nieuws: voor volgende week woensdag, donderdag en vrijdag hebben we een paar dagen EuroDisney geboekt samen met vrienden. Zij hebben twee kids (van 5,5 en bijna 3). Dus ik denk dat het erg leuk gaat worden! Verder komt mijn NOD er dus weer aan. Meestal durf ik nu al wel tml zeker te zeggen dat het niet raak is, dat voel ik altijd wel aan van alles. Nu heb ik die zekerheid wat minder, maar ik denk niet dat dat veel zegt. Rest me niet veel anders dan maar weer gewoon af te wachten. Ik kijk even hoe ik me eronder blijf voelen, mocht ik heel onrustig worden morgen, dan waag ik er misschien een vroege test aan.
Hallo dames, Even snel reageren: @Boud: Nee Hè!:x Gossie meis ik had ook zomaar goede hoop voor je. Kan me de tranen wel voorstellen hoor. Dan maar weer verder met de volgende ronde inderdaad en laat het dan maar doorzetten. Knuffel. @Jeetje: O dat is schrikken zeg. Hoop dat je snel andere, goed betalende, opdrachtgevers vindt. En/of dat je de software kan lenen of huren inderdaad. @Xon: Wat goed dat je 't van Lyanna kan krijgen. Maar ik vroeg me ook af of je het niet al deze cyclus kan gebruiken. Dan kan Lyanna het misschien opsturen en je had zelf nog wat las ik. En wat goed goeie follikels te zien. Nou vanavond weer spuiten toch? Zet hem op. Zelf sinds zondag op de wachtbank. Fijne (werk)dag dames, tot vanavond. Liefs
Goedemorgen meiden. Xon, ik heb er nog 108 stuks voor je. Dus kun je wel even mee vooruit als je maar 1/2 pd gebruikt. Ik moest er 6 pd gebruiken, vandaar mijn voorraadje. Als je ze eerder wil hebben kan ik ze net wat Maureen zegt wel opsturen. Maar dat hoor ik dan nog wel. Kom vanmiddag/vanavond nog wel even buurten, nu koffie drinken en 11.00 bij HA zijn. Fijne dag lieverds!!!
@Waxientje: wat goed van je dochtertje! Dat geeft jullie inderdaad ook wat meer mogelijkheden een keer wat met zijn tweetjes te ondernemen, want ik begrijp uit jouw woorden dat jullie dat wel zouden willen. Nou, jullie blij en je dochter waarschijnlijk ook. Hoor ook graag hoe Eurodisney bevallen is. Wij willen er ook graag heen, maar twijfel of mijn zoontje (2,5) er niet te klein voor is. Dus hoor graag hoe jullie het gehad hebben, vooral jouw dochtertje en dat kindje van bijna 3. Succes met de laatste daagjes wachten, toch altijd weer killing, hè. @Lyanna: zo te horen nog een hele voorraad aan mutsenbollen! Ik las hier op de forums dat er met name bij zwangeren soms verschillende dosis voorgeschreven werd. Weet jij dat hoe die dosis wordt vastgesteld. Halen ze een bepaalde waarde uit je bloed of zo? Het is nog ver van mijn bed, omdat ik eerst zwanger moet worden, maar overweeg het dan ook te gaan gebruiken. Desnoods bestel ik ze ook zelf. @Boudicca: hoe is het met je? Heeft het bruin plaatsgemaakt voor rood? Je kent me, blijf (vaak tegen beter weten in) altijd nog een beetje optimistisch. @Hoop: hoe is het met jou? Nog getest? Ik las dat je ook een moeilijk weekend gehad hebt met verdriet om je mk. Heb dat ook wel, dat het met vlagen toch weer de kop op blijft steken. En morgen naar Gent, weet je wal wat je gaat doen? Ga je of niet? @Maureen: jij ook weer op de wachtbank? Ik schuif wel een stukje op op het bankje. Hoe is het nu na je behandeling? Na afloop voelde je je erg moe, maar hoe gaat het nu een paar dagen later met je? Hier mijn thuiswerkdag weer, maar er is niet veel werk, dus ik doe ook maar rustig aan met wat mail checken. Heb me voorgenomen meer te gaan bewegen, dus wil straks even lekker gaan wandelen met mijn zoontje. Gisteren netjes op mijn eten gelet en heel gezond gegeten en veel gedronken. Vanmorgen op de weegschaal en gewoon helemaal niets afgevallen. Het lijkt wel vastgeroest te zitten die kilo's. Hoop dat meer bewegen alles een beetje losmaakt.
Even heel snel: ik zit nog te leren voor theorie examen straks.Ik ga om half 12 met de bus,dan ben ik er heel vroeg,weet niet precies waar ik moet zijn.Ik ga zeker weten zakken want ik heb proef examens gedaan en die waren allemaal slecht.het is te druk momenteel en ik kan het niet bijbenen.Ik zit echt in een put momenteel.Morgen wel naar gent. Ik probeer later te reageren op jullie als ik even een rustig moment gevonden heb...sorry voor dit echo-bericht Ben ook nog steeds niet ongi,zal wel door de stress komen.
@Hoop: dikke knuffel en sterkte vandaag met je theorie! Je weet nooit, niet zo negatief. Straks ga je misschien wel helemaal knallen tijdens het examen. En nog geen ongi, klinkt hoopvol.
Mees, volgens mij kreeg ik 6 pd ivm miskramen en korte lf. Maar er was ook een gyn. die bij mij 4x voorschreef, maar in overleg 6x pd blijven gebruiken. Maar waarom het verschillend is en de reden weet ik dus niet precies. Hoop, knuffel voor jou en succes vanmiddag. Ik ga heel hard duimen!!! Hier net terug van HA, B12 shotje weer gehad en bloeddruk 125/85 en dus mooi voor mij.