wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    hahahaha Ricmar, mutsenbollen :) !!!

Hoop, veel succes, je weet het toch maar nooit.
    Wie weet zijn het toevallig net de vragen die je weet.
    Ik heb dan wel geen theorieles genomen maar 'online' geoefend en theorieboeken uit de bieb geleend, ik ben er best een paar maandjes (niet heel actief, maar toch regelmatig) mee bezig geweest. Aangezien we wat ouder zijn ;) , kost het nou eenmaal iets meer tijd om te leren.
    Mocht je het niet halen, neem dan wat meer tijd. Je hebt het harstikke druk nu, veel drukker dan die tieners, die voor school nog gewend zijn te leren en die geen bal te doen hebben, hahaha.
    Nou meid, ik duim voor je! Hoop dat je zometeen goed nieuws hebt. En nog niet ongi, hmmm, misschien alsnog wel meer goed nieuws.

Mees, volgens mij doen ze maar wat met die mutsenbollen :) !!
    Het ene ziekenhuis schrijft het bijna onbeperkt voor en ziet er niets nadeligs in, het andere ziekenhuis (zoals het mijne) zwijgen ze het dood en als je er dus naar vraagt krijg je een antwoord dat er niets bewezen is van een positieve werking en dat ze zelfs bang zijn voor eventuele latere schade bij kindjes (zoals de des moeders).
    Ik vind dat wel echt twee uitersten.
    Overigens zit zelf bestellen er denk ik niet in, ze zijn wel echt alleen op recept te verkrijgen en moet je wel al in de MMM zitten willen ze het denk overwegen.
    Ik zit best wel in dubio.
    Aan de ene kant wil ik ze deze ronde al gebruiken, ik heb in ieder geval twee mooie follikels.
    Ik heb er nog 6, dus ik dacht als ik op dag 4 of 5 dpo begin met elke dag 1 bolletje, dan heb ik tot dag 9.
    En mocht er geen innesteling zijn dan zal dat wel op dag 10/11 mijn menstruatie doorkomen en dat is wat voor mij een normale cyclus is.
    Aan de andere kant denk ik, stel je voor dat het gebruik van die pilletjes gezorgd hebben voor deze onregelmatige cyclus (wat ik zelf denk) en dat mijn lijf dat nu zelf elke maand een beetje aan het herstellen is.
    Het is een ingewikkeld verhaal, maar door die pillen stelde ik mijn menstruatie uit. Toch ging mijn lichaam alavst wel een nieuw follikel ontwikkelen (want het is de tijd ervoor!). Dus terwijl mijn menstruatie nog bezig was zat er al een nieuw follikel.
    Mijn lijf pastte zich dus niet aan aan de medicijnen.
    Toen ik er mee stopte, dit is de 4e cyclus daarna, is het dus echt van de rel gegaan.
    Maar goed als ik nu echt een hele lichte dosis (1 pilletje) gebruik en maar een paar dagen, misschien herstelt mijn lichaam zich dan wel.
    Het lastige is, wat moet ik in het ziekenhuis zeggen, zij zullen natuurlijk vol overtuiging zijn van hun gelijk.
    Zie je wel, je hebt je zorgen gemaakt om niets, cyclus is weer gewoon. Terwijl dat dus eigenlijk door die pillen komt.
    Hmmmm, lastig!
    Sorry hoor, voor dit stomme dylemma verhaal.
    Als je er een idee/mening over hebt, hoor ik het graag.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon het is jou lijf en jou kans op hert moederschap, zie hoe eigenwijs ik moest zijn... en zie het resultaat

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik snap je dilemma, heel goed, hoor! En de twijfel. Lastig inderdaad, wat is wijsheid. Het is natuurlijk vreemd dat je cyclus, na altijd regelmatig geweest te zijn, nu ineens korter is. Dus het zou heel goed kunnen dat je lichaam weer zoekend is naar de eigen cyclus. Zat er eigenlijk wel een stijgende lijn in de afgelopen 2 maanden? Volgens mij was het de ongi afgelopen maand toch weer een dag later dan de maand ervoor. Dan zou je zeggen dat er weer een herstel aan de gang is.
    Ik had laatst nog wel zitten googlen op utrogestan en toen kwam ik wel op een site (van 2-3 jaar geleden) waarin ook het AMC genoemd werd dat ze daar wel utrogestan voorschreven. Het was me niet duidelijk of dat een proef of onderzoek was.
    Kun je niet eens die fertiliteitsverpleegkundige van het oude zkh bellen. Je had toch best een goede band met haar en je bent niet van harte bij dat zkh gestopt, alleen omdat zij je niet verder konden helpen. Misschien gewoon eens brutaal zijn en even proberen te bellen. Twee weten meer dan een, toch?
    Ik zei vanmorgen ook nog tegen mijn man, dat als ik zwanger zou raken, ik ook overweeg die pillen te gaan gebruiken. Mijn man vond het ook maar niets, omdat hij het ook riskant vond (ook de vergelijking met des).
    Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat het op zo'n grote schaal voorgeschreven wordt, zelfs in academische ziekenhuizen, en dat het dan schadelijk zou zijn.
    Dus een heel gezwets, maar ik kan je niet zo gauw een goed advies geven, zo blijkt.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: je bent waarschijnlijk al weg, maar ik duim voor je!! Wie weet lukt het gewoon wel hoor! En anders inderdaad iets meer tijd nemen voor het volgende examen. Komt echt wel goed.
    Zag dat je temp wel is gedaald, maar wie weet stijgt hij wel weer... En anders misschien inderdaad door de stress nog geen ongi, maar ik hoop het eerste!

@Xon: ik zou ze denk ik toch gewoon nemen en er het jouwe van denken van wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben. Laat ze maar denken wat ze willen, als je er zelf een beter gevoel bij hebt, gewoon doen!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gezakt!:(
    Maar ja,ik ben toch eigenlijk wel trots op mezelf.Ik had bij GEVAAR en HERKENNING 4 fout van de 25 vragen,terwijl je er 12!!!! fout mag hebben.Dus vind ik best netjes. en bij VERKEERSREGELS en INZICHT 11 fout van de 40 vragen(daar mag je er 5 fout hebben ).Dat laatste is echt leerwerk en dat heb ik niet veel gedaan.Dus ik ga vol goed moed naar de volgende ronde...waarschijnlijk over 2 weken.
    Er waren er heel veel gezakt...en dat waren allemaal jonkies!!

bedankt voor het duimen meiden...ik ga snel de tuin in,onkruid trekken en nieuwe potgrond in de bakken..en bloemetjes...mijn volgende missie volbrengen;)

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Komt volgende keer vast wel goed, Hoop!

Ik denk hier het eerste bruin te hebben gespot. Dus dat kleine beetje hoop dat ik had is alweer vervlogen.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden

Even heel snel tussendoor. Ik heb vandaag oudergesprekken dus ben net even tussendoor naar huis gesjeesd om te eten. Zit nu met bord en laptop op schoot even bij te lezen en reageren. Moet zo al weer weg tot laat vanavond:(.
    Vanmorgen toch maar zh gebeld voor een nieuwe afspraak voor fm. Mag vrijdagochtend komen. In de loop van de dag inderdaad de rode duivels op bezoek gekregen, dus was maar goed dat ik al gebeld heb. Nu kan ik nog mooi voor schooltijd even heen. Vrijdag en maandag zijn altijd de drukste dagen voor hun dus was vast niet gelukt als ik met bellen tot morgen had gewacht.

@Hoop jammer dat je gezakt bent maar heel goed dat je toch geweest bent. Nu heb je wel zelfvertrouwen voor de volgende keer.

@Xon ik kan je niet echt advies geven over die pillen. Ik heb er net als mees man geloof ik wel een beetje de bibbers van als ik dat van die des kinderen hoor. Weet echt niet wat wijsheid is in dezen. Hoop dat je een goede keus weet te maken waar je je zelf goed bij voelt.

Morgen pas ik het lijstje voor mezelf wel even aan nu geen tijd voor. Fijne avond allemaal

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: balen dat je gezakt bent. Maar goed, ik was een stuk jonger en ik heb er ook 3 keer over gedaan om theorie te halen. Ook examen doen is iets waar je aan moet wennen. Zo klapte ik de eerste keer helemaal dicht. Dus goed dat je gegaan bent en zo zie je maar dat je bij sommige onderdelen toch heel goed gescoord hebt. Op naar de volgende keer. Veel succes morgen in Gent. Ga je eerst nog een testje toen voordat je daarheen gaat?
    @Boudicca: balen, toch de rode duivels! Goed dat je al gebeld hebt en een gunstig tijdstip hebt kunnen afspreken. Even doorbijten vanavond! Misschien wel lekker om even afleiding te hebben.
    @Waxientje: niet jij ook al, hè? Ik dacht inderdaad ook dat je goede hoop had deze maand. Het wordt zo geen roze februari-maand, helaas. Ik ben volgende week aan de beurt, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet rekenen, dus als dat zo onduidelijk is (en er geen echte kwaaltjes zijn), denk ik maar dat het ook voor mij zeker niet raak zal zijn.
    @Xon: al een beetje op een rijtje wat je denkt te gaan doen. Ik had zitten googlen,zoals ik zei en het AMC heeft inderdaad aan een onderzoek meegedaan met utrogestan. Dit was een onderzoek wat in meerdere zkh is geweest en met honderden vrouwen, maar dat was voor utrogestan-gebruik bij vrouwen met herhaalde miskramen. De naam van dr. Goddijn van het AMC werd daarbij genoemd. Waardoor ze dan toch zo negatief over dat middel zijn is mij dus een raadsel. Want dat zeggen ze ook niet echt, begrijp ik uit jouw ervaringen. Nou, misschien wat jij zegt, een hele lage dosering, zodat je de natuur, maar een klein handje helpt, maar je cyclus niet echt verstoord.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    08-02 Sillysa ronde 17-3e kind

23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind
    29-02 Maureen (BAM) 40-ronde 4 na MK-1e kind
    03-03 JeetjeB 35-ronde 8 na MK-1e kind
    04-03 Xon (BAM) 38-ronde 20 (3e ronde IUI)-1e kind
    11-03 Andora 40-ronde 15 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind
    20-03 Boudicca (BAM) 37-ronde 9 IUI-1e kind

ZWANGER
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
    Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed.
    Jes4: Uitgerekend 12-02. F.loris geboren op 19-02-12. Niemand had het goed.

Ik heb mijn NOD even aangepast maar nieuwe datum blijft een gokje.

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo dames zwaaizwaai

als eerste jes van harte!! super leuk een knul geniet ervan. hoe was het? hoe zwaar is hij?
    Bekijk bijlage 225489

@jeetje. ik kwam bij bericht terecht van je dat je er hard overnadenkt terug te komen naar nederland. ik geloof dat ik welbegrijp waarom. is moelijk alleen in buitenland met name denk ik ook islamitische landen. is wel dannog niet zovermaar weet jehubbie dit? en je huisdieren kun je dan toch gewoon meenemen.

@xon 'mutsebollen dilemma'...ze hebben echt geleerd van des dus zon erge troep als des is het echt niet. zou zoals al eerder iemand zei gewoon doen.niks zeggen daar is jouw lijf. enmooi hoor 2 stuks. nu nog raak

@hoop...jammer! maar volgende keer heb je iig er meer vertrouwen in. succes morgen in gent maar ik zag ook overtijd??/mssn niet meer nodig gent. hoe is met huis verkopen?

@maureen...jij w8 bank! fijn. duimen draaien

@mees...drukdruk druk...haha. gaat wel weer beetje met gestel? je pendels zeggen nu duszzzz....wordt spannend. opje werk minder op je tenen aan het lopen?

@andora...hallo of had ik dat al eerder gezegd.ik weet niet meer(na 3mnd nog steeds zwscahpdementie). voor 7e kind..pfff. hoe ous is de rest?

@lyan... hoe is het?
    @boud...begreep uit recaties iui niet gelukt...damn! moed mag in schoenen zakken maar met goede hoop weer doorgaan.

@waxientje...ze is uit logeren geweest. jij was ook niet zo van wegbrengen om dan met z'n 2 wat te doen toch? is wel bevallen dat ze er niet was? leuk eurodisney....zeker dezeleeftijd jewordt zelf danookopgezogendoor die figuren..

@justme...wordt spannend nu voor je meid.hoevoel je je? wanneer gaat je verlof in?is nog vol te houden met rug? alles klaar en in huis?

hier....pffffffffff. kort en krachtig. vreselijk
    weer werken zit in 3eweek.kom tijd handen verstand geld tekort haha. nee zonder gekheid valt nog steeds zwaar.ik neem mij van alles voor om in avond te doen maar ben moe. hoofd loopt over. weer koppijn vandaag. xaavi doet gelukkig goed bij omas,kostte wel moeite 1e week maar nu gaat oke . is wel mannetje vande 3'r'. en maandags toch wel iets uit doen maar herstelt zich in namiddag weer. ondanks nog bergen werk te verzetten op het werk is einde wel in zicht dus meer tijd om onder baas zijn tijd weer wat meer bij te houden.:D

hoop dat goed gaat met jullie!!! en ga de goden verzoeken voor veel roze/blauw....

fijne avond

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden daar was ik al weer. Toch fijn als de laatste 2 ouder paren op je lijstje vlak van te voren afbellen. Kon ik mooi een uur eerder naar huis.
    Ik heb het NOD lijstje weer voor mezelf aangepast.

@Almika. Hoi meid, lastig dat het nog allemaal zo zwaar valt maar gelukkig doet je kleine spruit het goed. Neem de tijd om weer in je werk ritme te komen! 4 weken verlof is lang! Rustig opbouwen (als dat kan)

@Waxientje jammer voor je ook al bruin gespot. Blegh. we gaan gewoon op naar maart.

@Hoop is je missie geslaagd en ben je al het onkruid kwijt? Wanneer komen ze foto's maken?

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    rustig opbouwen gaat niet helemaal zit ook met deadline...maar probeer het wel.zo heb ik deze hele maand de vrijdagen al vrij genomen

altijd fijn afbellers..ik heb respect hoor voor de juffen....best zwaar ook dan die gesprekken nog...dus heerlijk! eerder thuis.je hebt bakje thee en chocolade verdiend.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: leuk weer van je te horen. Als ik hoor hoe druk je bent, denk ik niet dat we je kunnen overhalen voor onze date op 4-3.
    Ik heb het idee dat het iets beter met me gaat en ik me iets stabieler voel. Het dal was diep, dus ik besef dat het lang kan duren. Alleen ben ik zelf te ongeduldig.
    En herkenbaar, constant tijd te kort lijken te komen. Probeer de lat voor jezelf niet te hoog te leggen. Wat Boudicca zegt, je bent er wel 4 mnd uitgeweest en je hebt een kindje erbij gekregen en staat nog stijf van de hormonen. Gun je de tijd om aan het nieuwe ritme te wennen. Maar ik weet heel goed hoe je je voelt, I've been there!
    @Boudicca: fijn dat je een uur eerder naar huis kon. Beter zo als andersom, dat het heel erg uitloopt.

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik probeer het niet makkleijk liefst werk ik helemaal niet net zoals bij oudste helaas gaat dat niet. maar wat je mij schrijft geldt ook voor jou..rustig aan! goed op jezelfl etten en voor je zelfzorgen

4mrt? waar wanneer hoe laat heb ook een verjaardag

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: ik ga ervan uit dat we net als de vorige keer om 14.00 uur afspreken. Eindtijdstip aan jouzelf te bepalen, uiteraard!
    En ook ik herken het wel dat het leven met werken, het huishouden en een kindje erg druk is. Ik probeer voor mezelf af en toe de lat niet te hoog te leggen, dan maar een truitje of broekje nog een dag extra aan, of een beetje spijbelen met strijken. Heb dat wel moeten leren (ook op het werk). Vooral in het begin op mijn werk moest ik erg afleren dat ik in 3 dgn nu eenmaal niet zoveel kon doen als dat ik vroeger deed in 5 dgn. Vroeger was ik ook een beetje de spin in het web op het werk. Heb bewust een stapje terug gedaan en een beetje in de luwte gebleven. Was wennen, maar ook wel lekker dat je ook minder kopzorgen hebt. Een kindje krijgen was voor mij vooral veel dingen leren, maar vooral dus ook ook afleren. Ook ik zou graag echt minder willen werken, maar helaas is dat financieel nu ook niet handig. Dus we bikkelen nog maar even verder.
    Waarom stuur je je mailadres niet even in een pb naar Xon. Ze kan je dan op de hoogte houden van onze date en kun je nog even kijken of het gaat lukken (zou wel leuk zijn, natuurlijk, maar voel je niet verplicht).

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb vanochtend een vroege test gedaan: omo-wit. En ik had er echt een beetje hoop op dat het misschien raak was deze maand. Maar niet dus...:( Ben toch wel erg terleurgesteld en verdrietig.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: wat kan een witte test pijn doen, hè? Maar je zegt zelf dat je een vroege test hebt gedaan. Je weet het niet, hè? Ik zie dat je over 2 dgn je NOD hebt, dus zo lang er nog geen rood is, blijft er hoop, meid! Voor nu vast een dikke knuffel. We weten allemaal hoe je je voelt.
    @Hoop: veel succes vandaag in Gent. Hoe laat moet je er zijn? En nog getest???

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

Waxientje, knuff voor nu. Maar duim nog wel even door voor je zolang duivels nog niet gearriveerd zijn.

Hoop, heel veel succes in Gent en hoop dat je toch ietwat goed nieuws krijgt en ze wat voor je kunnen doen.

Mees, aan het werk?

Hier gisteravond in de woonkamer rolgordijn op maat gemaakt en op gehangen. Vliegt de avond ook zo weer om.
    Zo meteen als zoontje slaapt even ramen wassen en om 16.00 gaan we naar een klasgenootje, kunnrn zoontjes mooi met elkaar spelen en beide zwangere mama's even bij een bakkie koffie bij kletsen. Haar vriend brengt vaak zoontje omdat zij dan aan het werk is.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: als je klaar bent, mag je ook even mijn ramen komen zemen! ;)
    Ik ben inderdaad weer aan het werk, maar zit helemaal alleen. Eigenlijk vind ik dat ook wel lekker, als ik eerlijk ben. Ben al best lekker opgeschoten, dus ik hoop dat ik dit tempo aan kan houden voor de rest van de dag.

Gelijk vanmorgen ook maar even een afspraak voor de APK van mijn auto gemaakt. Mijn man is nu thuis en krijgt als het goed is vanochtend weer een installatiebedrijf op visite (hopelijk de laatste). Vanmorgen was de CV net als gisterenmorgen weer uit, dus ik heb het er wel een beetje mee gehad, als ik eerlijk ben.
    Mijn man had zoveel offertes aangevraagd en gekregen, dus gisterenavond eerst maar eens een overzichtje gemaakt en gelijk al weggestreept welke het absoluut niet gingen worden of waar we geen goed gevoel bij hadden.
    Bij degene die wel zagen zitten een * gezet en toen bleek van de 15 offertes dat we er 'maar' 4 echt geschikt vonden.
    Schept toch weer wat orde in de chaos in ons hoofd, want op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.
    Vandaag dus dit laatste bedrijf wat komt kijken. Mijn man wil dan eigenlijk vandaag een knoop gaan doorhakken en een ketel gaan bestellen/regelen. De NUON heeft een kortingsactie, maar dat betekent al wel dat de ketel ook voor 1 maart al geplaatst moet zijn. Op zich geen probleem en misschien wel prettig om een stok achter de deur te hebben. Hopelijk zitten we er dan binnenkort weer 24 uur per dag warmpjes bij.;)

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Boud, bij jou bellen ze tenminste nog af! Bij mij komen er regelmatig ouders gewoon niet opdagen en dat zijn natuurlijk nooit de laatsten.
    Maar goed, gesprekken zitten er voor jou ook weer lekker op!

Hoop al een beetje over de teleurstelling heen?

En Waxien :(, een witte test he bahhh!

Almika, stuur even je mailadres.
    Dames zullen we idd dan maar 4 maart doen en 14.00 u. zelfde plek als de vorige keer?
    Voor wie die plek niet weet mail me dan even.
    Maar dan hoef ik verder geen mail meer te sturen.

Mees, al een definitieve keuze gemaakt voor de ketel?
    Kan me voorstellen dat je het wel zat bent dat gedoe.
    En ook al is de sneeuw en kou weg, zonder verwarming is het toch wel heel snel koud in huis hoor.

Hier weinig nieuws.
    Gisteravond ovitrelle gespoten, en morgenochtend IUI nummer 3.
    Wat ik me afvroeg, misschien dat 1 van jullie die ervaring heeft met pregnyl/ovitrelle heeft. Als je dat gespoten hebt, zou je door dat spul een positieve ovulatietest moeten krijgen?
    Die test reageert natuurlijk op je eigen hormonen maar zou die ook op die chemische stof moeten reageren?
    Ik heb vanochtend een test gedaan maar die was gewoon negatief (met hééél in de verte een lichtroze streepje).

Deel Deze Pagina