wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Caatje: welkom hier!
    Ik ben een vrouw van 42 jaar,heb 4 kinderen uit een vorig huwelijk.
    Ik ga nu trouwen op 14 mei met mijn lieve vriend en die heeft nog geen kinderen en zou dat heel graag willen.Samen willen we nog proberen een kindje te krijgen.We zijn al twee keer zwanger geweest,maar helaas allebei de keren uitgelopen op een miskraam.

@Xon: fijn dat alles er weer in zit!:D Welliswaar met haastwerk weer maar als het dan maar een mooi resultaat oplevert!

Ik ben alweer over de teleurstelling heen hoor,als het goed is ga ik over 2 weken weer op examen.

@Mees: mensen kunnen soms zulke domme opmerkingen plaatsen.of dat je even een kind neemt! was het maar zo simpel!

Hier alles achter de rug! De styliste was zeer te spreken over ons huis.De foto,s zijn gemaakt en nu zometeen de makelaar even bellen wanneer het huis internet opgaat.
    (dan kunnen jullie ook even gluren:p)
    Ik ben moe,maar zeer voldaan.

Vanmorgen nog autorijles gehad.Ik moest leren parkeren,ging wel,maar niet helemaal geweldig.As dinsdag mag ik weer en dan moet ik iemand thuis gaan afzetten die voor mij gelest heeft...dan mag ik voor het eerst naar een ander dorp rijden.Ben er nu al zenuwachtig voor.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Caatje: inderdaad de ideale situatie, he? ;) Maar denk ook niet dat het nu nog een keer zo gaat...helaas.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Welkom Caatje ik zag van de week jou naam al een keer onderin het scherm staan. Heel herkenbaar hoor die verhalen van moeders en tantes die vroeger heel snel zwanger waren. Ik ben daar ook “ingestonken” Toen ik op punt van beginnen stond met IUI dacht ik ook dat het wel redelijk vlot zou gaan want in mijn familie werden de vrouwen voor mij ook makkelijk zwanger. Inmiddels ben ik toe aan poging 9 en heb twee keer een maand moeten overslaan dus al met al een jaar verder en nog steeds niets. Maar ook voor ons gaat het komen alleen het duurt nu eenmaal langer.

Ik ben 37 en de combinatie van mijn persoontje en een relatie verloopt tot nu toe niet zo heel soepel. Dat ik de ware nog niet gevonden heb daar heb ik wel vrede mee, maar die kinderwens is toch wel zo sterk dat ik een aantal jaren geleden besloten heb er dan maar alleen voor te gaan. Ik ben niet zo bijdehand dat ik zelf een donor heb gezocht maar via het zh een anonieme donor toegewezen heb gekregen. Daarvoor moest ik wel eerst 2 jaar op een wachtlijst staan maar vanaf vorig jaar maart de mmm ingestapt en inmiddels al hééél veel ziekenhuisbezoekjes verder met tot nu toe 0.0 resultaat helaas:(

@Xon mooi lading is weer binnen en het wachten gaat weer beginnen. Ik duim weer hoor.

@Mees jammer dat die foto’s niet helemaal waren wat je ervan verwacht had.

@Hoop jammer, toch ongi geworden maar je had het al wel wat verwacht geloof ik. Wel lekker dat je nu de nodige afleiding hebt met je huis. Mooi dat de styliste tevreden was. Geeft lijkt me een goed gevoel dat alles wat jullie de afgelopen weken gedaan hebben niet voor niets is geweest.

@Jeetje het weer beloofd hier volgende week heel aardig te worden dus daarmee lijk je mazzel te gaan hebben.

Hier mag ik morgenochtend weer voor een fm naar het ziekenhuis. Ik voorzie nu alweer allemaal gedoe om op tijd Menopur te krijgen. Gelukkig heb ik nog 3 stuks over van de vorige keren. Maar goed ook want voor maandag heb ik die troep vast niet in huis. Past weer precies. Dan zal de volgende horde wel weer pregnyl tekort zijn. Maar dat hoor ik dan morgenmiddag wel weer in de apotheek. Irritant hoor om nu al weer te weten waar het gedonder om zal gaan:x.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.
    Caatje, welkom hier en klets gezellig met ons cluppie mee. We hebben hier allemaal al wat mee gemaakt en het is een fijn clubje die je steunt door dik en dun.
    Ik hoop dat jullie het ook mag lukken om zwanger te worden.

Ik word in april 37, getrouwd en mama van een zoontje van bijna 3. We gingen vanaf maart '10 voor een 2e kindje en na een MA en 2 VMK's de MMM in sinds sept. '11. Oktober begonnen met hormoon gestimuleerde IUI en mijn 4e IUI (ronde 25) op 2 januari gehad en op 14 januari positief getest. Ben nu 9,3 wkn zwanger en 24 september uitgerekend.

Mees, balen dat de foto's zo tegenvallen.
    En die uitspraak van je tante (waar je nooit meer mee praatte), kan me voorstellen dat je dat erg geraakt heeft. Knuff!!!

Xon, IUI 3 achter de rug en plaats genomen op wachtbankje. Ga heel hard voor je duimen.
    Trouwens, kun je mij adres even pben voor volgende week. Stuur je ook nog wel even een pbtje hoor.

Hoop, ongi geworden. Balen meis!!! Knuff!!!
    Wel fijn dat je zo snel je hysteroscopie kan krijgen, ben benieuwd of er wat uitkomt en dat ze wat voor je kunnen doen.

Boudicca, succes morgen met je FM!!!

Verder weet ik het even niet meer, dus knuff voor de rest.

Heb kleine man nog naast me zitten en die stoort me erg tijdens typen.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @caatje, welkom hier! hopelijk mag je snel zwanger zijn

@mees, jammer dat de foto's niet helemaal zijn wat je gehoopt had. ze spelen inderdaad handig in op de emoties van de ouders..... goed dat je je in hebt kunnen houden. wat ongepast van je tante! sommige mensen flappen er ook gewoon alles uit he

@xon, de duimen draaien hoor!

@boudicca, je zou bijna die spullen gaan hamsteren..... telkens is er wel weer ergens een tekort aan.

hier is mijn verlof begonnen!!! erg moe nu dus ga lekker op tijd naar bed denk ik. morgen heerlijk uitslapen, niet te lang anders kom ik te laat bij de fysio. ook even langs de prenatal, kijken of ze wat leuke kleine kleertjes hebben. wil nu het lijstje afmaken van wat ik allemaal in huis moet hebben.

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb net van een vriendin gehoord dat ze zwanger is van de derde en ik trek het even niet.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    :Dgetver de getvermeiden omowit...hele dikke knuf..
    @waxien hard kan dat dan aankomen hÉ..is vaak lastig om dit aan te horen ene keer gaat beter als andere keer. ik weet niet of je ooit heb mee gekregen maar lang verhaal kort te maken zat nooit meer in een2e bij deze hubbie...dussss ik heb veel moeten aanhoren dat andere zwanger werden en hun wel gemeend gefeliciteerd maar deed zeer. naveel voeten in aarde en wat andere omstadigeheden toch zwanger en kon ik eindelijk vertellen dat IK zw was. kop op meid jouw..jullie tijd komt echt!!!

@caatje...hallo welkom.
    ik ben37,in nov2011 bevallen van 2ezoon. oudste is 8. hier wel snel raak in 3e ronde maar daarvoor veel voeten in aarde gehad...niet meer verw8 zw te zijn...en voordat ik wilde feesten met rose...toch maar getest, was wel erg moe en die was dus posi....het is heerlijk genieten weer en ben zo rijk...ik gun jullie allemaal dit snel.:p

@mees...ik ga morgen naar de 9maandenbeurs. heb al leuke aanbiedingen gezien. enje zit nog niet op nod dus wie weet werkt deze keer ook

@hoop rustig aan meid..je bent ermaar drukmee. niet te moe worden.anders knal je door moeheid nog tegen paal rijdens je rijles.

@xon..ik ga duimen dat je 3e iui maar raak mag zijn..hoe ging ook al weer 3 maal is scheepsrecht:D

meeting heb ik wat in middag ga probere te verzetten...

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @caatje: welkom hier! Ik ben hier denk ik de jonkie met mijn 35. Verder woon ik met mijn Turkse man in Istanbul met kat en twee vogels. We zijn sinds cvorig jaar maart aan het proberen voor ons eerste kindje. In mei was het al raak, maar helaas is dit misgegaan. Nu dus nog niet opnieuw zwanger geraakt en word iedere maand toch wel moeilijker, maar ik geloof wel dat het komt wanneer de tijd er rijp voor is.
    Hoop dat het jullie snel gegeven is!

@Almika: zou hartstikke leuk zijn als je kunt komen naar de meeting!!

@Waxientje: snap je gevoel helemaal! Hier om me heen ook steeds meer zwangeren en vriendinnen die al kinderen hebben en dan denk je, wanneer komt het voor ons? En de ene keer is het toch makkelijker om ermee om te gaan dan de andere keer. Nu natuurlijk lastiger voor je met de witte test. Het komt vast voor jou ook binnenkort!

@Hoop: kan me voorstellen dat je opgelucht bent en ben heel nieuwsgierig naar de foto's van jullie huis, dus ik ga spieken zodra ze online staan.

@Justme: heerlijk, verlof! Geniet ervan. Voor je het weet is de kleine er nu.

@Mees: wat jammer van de foto's en echt duur inderdaad!! Ik zag trouwens een mooie foto op Facebook, is dat er wel een van die? Je zoontje heeft echt mooie ogen! Lekker ding is het hoor, mag je heel trots op zijn.

Hier al de hele week hele dagen alleen. Manlief moet weer de hele week tot 's avonds laat werken. Nu is hij ook nog niet thuis. Pff, vind het wel vervelend, zeker nu ik bijna naar NL ga.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O ja en Xon: de duimen draaien hier natuurlijk ook weer voor je!!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justme heerlijk gaan genieten van je verlof. De komst van de kleine komt nu wel heel dicht bij zeg! Wow.

@Waxientje dat kan hard aankomen zulk nieuws van een vriendin. Dikke knuffel meid.

@Mees ik heb op je facebook je mannetje ook zien staan. Heerlijk ventje hoor!

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    gister cb. weer vleeskeuring gehad. en mooi gegroeid. 660gr erbij en 3cm.prikjes was huilen maar stukken minder als 1ekeer.slaap veel op moment, gisteravond erg hangerig. en niet geheel onbelangrijkom te melden
    uit het niets rolt meneer van buik naar rug..zow leuk

ik ga aan een doos donuts beginnen met koiffie

fijneavond

@justme...mssn kanikhelpen nogmet wat je nodighebt

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    PB'eet iemand mij, met het hoe wat waar 4 maart? Hoop dat ik kan komen... mag het met kindje(s)?

Caatje & Waxientje welkom! Ik hoop voor jullie dat het gauw gaat lukken!

Ik ben 38,5 en eind oktober 2011 bevallen van ons 2e prinsje N.oam. Hij is nu dus 4 maanden. Met F.abian, de oudste heeft het 15 maanden geduurd, en met N, 9 maanden. We hebben dus geluk gehad...

Ik schrijf nu wel meer bij de oktobermama's 2011, maar ik blijf de meiden hier nog steeds volgen in de hoop dat jullie allemaal gauw een dikke buik mogen ontwikkelen!

@ Xon, zet hem op meid! Oja, ben dit weekend in H. , als je het leuk vindt kan je je pakketje ophalen en elkaar even ontmoeten (zavond of zondagochtend)? PB me maar, of SMS als je mijn nummer nog hebt!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: herkenbaar, de bekende stomp in je maag bij weer een zwanger iemand. Ik merk wel dat ik het van de ene kennis van mij wel makkerlijker kan hebben dan van een ander. Hier ook een paar vriendinnen bezig. Als ik iets van ze hoor, moet ik zeggen dat ik altijd even de adem in hou, van het zal toch niet... Een dikke knuffel, meid. En onze tijd komt echt nog, hoor!!;)
    @Justme: oh, ik dacht er gisteren nog aan dat dit waarschijnlijk je laatste werkdag zou zijn. Had je nog succes willen wensen op je laatste dag en nu ben ik te laat en is je verlof al ingegaan.:) Nou, meid, lekker genieten, lekker tutten, kleertjes kopen e.d.
    @Jeetje: de foto op fb is een eigen 'shot'.:) Mijn man zei nog dat hij die mooier vond dat de foto's die ik vandaag gekocht heb (heb hem ook maar niet gezegd hoeveel ik voor die paar foto's toch heb moeten betalen :)). Balen dat je alleen zit, zo vlak voordat je elkaar ook al 2 weken niet gaat zien. Ik ga ervan uit dat hij het helemaal goed gaat maken voordat je het vliegtuig in stapt.
    Zoals Justme zei hebben zij het KV een actie voor treinkaartjes voor 12,99 euro. Ik ga er morgen ook een paar halen (als ze ze nog hebben, tenminste). Moet ik er voor jou ook een (of meer) meenemen. Je kunt ze (geloof ik) wel alleen op zaterdag en zondag gebruiken.
    @Almika: veel plezier morgen op de 9 mnd beurs. Ja, een beetje HCG opsnuiven kan voor mij geen kwaad, dus misschien dat wij ook gaan. Ik heb niet het idee dat het raak kan zijn, maar dan hebben we toch een dagje uit gehad.;)
    @Boudicca: balen dat je iedere keer van die hindernissen hebt. En vooral dat je al helemaal erop gaat instellen van te voren van de dingen die zeker weer fout zullen gaan. Maar wie weet, vaak als je ergens van tevoren al tegenop ziet, kan het alleen maar heel erg meevallen. Wie weet hebben ze net de voorraden aangevuld. Ik zal voor je duimen.
    @Xon: waar ben je? Sta je nu nog in handstand op je kop? Die zaadjes hebben hun bestemming allang bereikt, hoor!:D
    @Hoop: fijn dat de styliste tevreden was. Toch een opsteker voor het vele werk dat jullie verzet hebben. Nu hopelijk snel verkopen!

Vandaag heeft mijn man eindelijk de knoop doorgehakt en vanmiddag heeft hij een nieuwe ketel besteld. Dinsdag wordt die al geplaatst. Het kon maandag ook al, maar dinsdag ben ik thuis en kan ik even met mijn zoontje weg, want dan is het zeker een paar uur heel koud in huis. Eindelijk dat probleem ook weer opgelost.
    Over 2 weken de nieuwe matrassen en lattenbodems, dus dan liggen we er niet alleen warmpjes bij, maar ook weer op gelijke hoogte naast elkaar.;)
    Morgen moet mijn auto ook gekeurd worden. Niet vergeten de auto weg te brengen, want het is net iets voor mij om gewoon naar mijn werk te rijden.
    Nou, dan hebben we weer een hoop taakjes van ons to-do lijstje weggewerkt deze maand. Nu nog een kindje!:p

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje; blijft altijd heel moeilijk meis,zulke dingen.
    Probeer afleiding te zoeken en niet teveel eraan te denken,alhoewel dat makkelijker gedacht is als gedaan.Dikke knuff.

@Mees: fijn dat over 2 weken je nieuwe bed komt! Dat word weer heerlijk slapen!

@Almika: fijn dat de kleine het zo goed doet!

@Guapatona: hoe is het met jou? Druk met alles? En hoe ist met de kleine?

@Xon: ben je nu begonnen met de Ustrogan bolletjes?

@jeetje: nog even meis,dan kan je lekker naar Nederland!

Hier een dubbele rijles voor volgende week gepland,ik wil er een beetje druk achter gaan zetten,ik wil me minder onzeker gaan voelen,dus hopenlijk door meer te lessen gaat het beter.

as woendag komt de makelaar om de foto,s te laten zien en uit te kiezen welke op internet komen.Hopenlijk staat ons huis dan net nog voor het weekend op internet.

Nu ga ik lekker naar de kapper om weer een hoogblond koppie te creeren! :D

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: lekker laten verwennen bij de kapper! Moet binnenkort ook maar eens een afspraak maken, alleen houd ik het maar bij donkerblond.;)
    En goed dat je een afspraak gemaakt hebt voor een dubbele afspraak voor rijlessen. Die zekerheid komt vanzelf met de tijd en moet groeien. Ik denk dat de grootste zekerheid pas komt als je na het halen van je papiertje echt zelf de weg op gaat. Dus leg de lat niet te hoog, ook als het parkeren niet goed lukt. Lukt mij, zelfs na ruim 20 jaar rijbewijs, ook vaak niet!;):cool:

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, ik verwaarloos jullie vreselijk!
    Nu ook weer kort, maar ik heb het zo ontzettend druk gehad de laatste weken met school en zh.
    Op idt moment zit ik te wacht op vriendinnetje die uit het buitenland komt, ze komt dit weekend bij mij logeren.
    Dus helaas ook weinig tijd om hier even lekker te kletsen.
    Guap, het lijkt me erg leuk om je te ontmoeten maar dat gaat daardoor helaas niet dit weekend zijn :( !
    Jammer, maar wie weet volgende week bij onze meeting.
    Ik zal je binnenkort wel even pb-en en kindjes zijn ook welkom hoor.
    Hoop ik heb nog maar 6 pilletjes, vanochtend was mijn temp nog maar licht gestegen, dat zal morgen waarschijnlijk wel zijn.
    Dus waarschijnlijk begin ik op dag 3/4 dpo met de pilletjes. even door de lasitge fase heen helpen.
    Fijne avond/weekend allemaal!

17. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lukt me niet om in het tempo en op de uitgebreide manier te reageren zoals de meesten van jullie hier hoor. Maar dat betekent niet dat ik niet mee lees en mee leef.
    Ik moet denk ik nog een beetje feeling krijgen wie waarmee bezig is etc.
    In ieder geval iedereen een heel fijn weekend en hopelijk goede berichten in de nieuwe week! ;)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Caatje: logisch, hoor dat je ons niet bij kan houden. Maar oefening baart kunst. Enkele bladzijdes terug staat ons zogeheten NOD-lijstje. Hier houden we precies bij wie wanneer de NOD heeft, wie zwanger is en wie bevallen. Ik zal hem even voor je opzoeken en zo hieronder plakken. Komt vast goed!
    @Xon: fijn te horen dat je 'alleen' maar druk bent, maar dat het goed gaat! Een heel fijn weekend. Leuk dat je vriendin over gekomen is. Zal een hoop bijkletsen worden, denk ik!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Voor Caatje:

NOD-WACHTBANK
    08-02 Sillysa ronde 17-3e kind
    23-02 Hoop42 42-ronde 4 na 2e MK-5e kind
    24-02 Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 40-ronde 9 na mk-2e kind
    29-02 Maureen (BAM) 40-ronde 4 na MK-1e kind
    03-03 JeetjeB 35-ronde 8 na MK-1e kind
    04-03 Xon (BAM) 38-ronde 20 (3e ronde IUI)-1e kind
    11-03 Andora 40-ronde 15 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind
    20-03 Boudicca (BAM) 37-ronde 9 IUI-1e kind

ZWANGER
    26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen
    18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-?
    24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed.
    Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed.
    Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed.
    Jes4: Uitgerekend 12-02. F.loris geboren op 19-02-12. Niemand had het goed.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond iedereen

@Caatje het geeft niets hoor dat je ons nog niet bij kunt benen. Dat komt vanzelf. Een paar blz terug (ik geloof dat ik hem op blz 143 of 144 heb gezet) staat ons NOD lijstje. Misschien helpt het om dat eens te bekijken. Daarop staan al onze namen en heel beknopt wie waarmee en hoelang al bezig is. Het kan helpen om een lijn in onze verhalen terug te vinden. Als je hem kopieert kun je ook je eigen NOD datum daarop zetten. Kunnen wij ook wat beter met jullie mee leven. EDIT: Ah ik zie dat Mees dezelfde gedachten had en het lijstje al naar voren heeft gehaald!

@Xon ik heb vandaag een uitgebreid gesprek gehad met mijn gyn over cystes. Bij mij in het zh geven ze geen behandeling als er een cyste gezien is van meer dan 2.5 cm. Maar elk zh heeft zijn eigen beleid. In grote lijnen komen behandelingen overeen maar bij dit soort dingen doet men het per zh naar eigen inzicht. Waarom ze bij mij in geval van “grote” cystes niet behandelen is omdat deze onder invloed van hormonen nog groter kunnen worden. Het kan voorkomen dat dan de eileider draait en dat moet a) heel pijnlijk zijn, zo erg dat je dan in veel gevallen niet eens meer kunt lopen van de pijn, en b) operatief weer goed gemaakt worden. In veel gevallen verdwijnen cystes echter vanzelf weer. Ze vertelde er wel bij dat het vaak niet goed te zien is of het om een cyste gaat of om een vroeg eiblaasje. Dat verklaard misschien ook de laconieke houding van jou zh al was dit naar jou niet netjes.
    Wat me in jou verhalen ook al eens opgevallen is is dat jou zh ook doorgaat met IUI bij meer dan 2 follikels. Hebben ze bij jou in het zh ook al eens verteld tot hoeveel follikels ze blijven behandelen?
    Veel plezier dit komende weekend met het bezoek van die vriendin en ga genieten van je welverdiende vakantie!

Hier dus vanmorgen een fm gehad. Was mooi niets te zien wat ook de bedoeling is aan het begin van je cyclus (zie bovenstaande verhaal) dus vanavond weer beginnen met spuiten. Heb de eerste al weer gezet. Het is vandaag al dag 4 dus besloten om aan het eind van de middag al te spuiten i.p.v voor ik naar bed ga. Meestal begin ik op dag 3 en ik hoop zo toch ietsiepietsie tijd in te halen.
    En, o wonder, Mees, je had gelijk want volgens de gyn is er weer Pregnyl! Maandag dus maar even weer een ritje naar zh om in die apotheek nieuwe Menopur èn Pregnyl te halen. Zij hebben het volgens de gyn gewoon op voorraad (bij mijn eigen moet ik het bestellen en dat duurt een dag en ik heb maandag echt nieuwe nodig, tot maandag heb ik nog Menopur van vorige keren over). Dan ook maar even een nieuwe afspraak maken voor fm op dag 10. (heb vandaag helemaal vergeten te bellen en vanmorgen was het nog zo vroeg dat er nog niemand bij de balie zat). Hopelijk krijg ik donderdag ook te horen wanneer ik weer een IUI kan krijgen. Dit zou (volgens mijn berekeningen) volgende week zondag 4/3 of maandag 5/3 òf dinsdag 6/3 zijn. Ik hoop eigenlijk op de zondag want dan is de uitgerekende datum zo ver mogelijk weg bij 5 december. (Lijkt me voor een kind zo sneu om dan jarig te zijn). In dat geval hoef ik ook niet meer te dubben of ik wel of niet naar het zp-uitje kom want daar ben ik nog steeds niet uit. Ik wacht dus ook nog maar met die beslissing tot na het zh bezoek van volgende week donderdag. (zwak hè….:))

Deel Deze Pagina