wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

Ik heb net de mails gelezen en beantwoord maar heb niet echt een suggestie. Sommige dames reizen al zo ver, of zo lang bedoel ik. Ik heb de vorige keer nauwelijks hoeven reizen. En één van de opties is in de stad waar ik woon. Dus ik schik me wel en maakt niet uit als ik nu wel langer zou moeten reizen.

@Boud: Ik moest lachen om je laatste reactie (op Mees) :D. In mijn hoofd hoorde ik je zeggen: 'Ho ho!'
    Zou leuk zijn als je kan komen.

@Jeetje: O wat lekker dat 't vliegen is meegevallen. Heb echt vliegangst zelf. Jij vindt 't ook niet al te eh fijn hè? Lekker je familie weer zien plus ook nog zacht weer net als 't bij jullie kouder begint te worden :D En spannend joh dat je NOD in 't weekend valt. Een roze lente graag!

@Just: De kleine weer gezien? Ligt hij goed en klaar voor de start?
    Edit: Ik zie dat je 'n bericht gepost hebt terwijl ik dit typte. Alles goed dus zo te lezen.
    Hoop dat je de uitslag kan oplossen met wat je nu smeert.

@Guap: Kom jij dus met de kids? Wat schattig!

Komen er nog meer met de kids? (Lyanna?). Leuk hoor.

Het was een tandarts dagje vandaag, zo te lezen. Brrr.
    Ook ik had nog nooit van 'reupen' gehoord :D.

Bedacht me net dat ik vandaag in ieder geval geen buikpijn heb gehad. Gisterochtend voor 't laatst. Maar ik voel 't nu ineens weer opkomen.

Nouja we zien wel.

Fijne avond ,

Liefs.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik krijg de kriebels van al die tandartsverhalen.En al helemaal van wortelkanaalbehandelingen.De tandarts heeft mij geadviseert om mijn tanden te laten te trekken en een kunstgebit te nemen,maar ik wil dat helemaal nog niet.Ik lees dat jij Boudicca ook tanden heb die scheef staan,bij mij zijn dat enkel mijn ondertanden,gelukkig valt dat niet zo op.Maar daardoor kan ik mijn tanden dus niet goed schoon houden en krijg ik veel gaatjes terwijl ik wel heel goed poets.Ik ben heel bang als ik straks kiespijn ga krijgen,wil de tandarts mij dan nog helpen,want ik wil nog geen kunstgebit!!

@Just: fijn dat alles goed is met de kleine!Nu aftellen! ben benieuwd of je inderdaad vroeger gaat bevallen zoals je zelf vermoed.

@Mees: ik heb ook altijd konijnen gefokt.Hangoortjes en ook een keer rasechte angora,s maar dat vond ik erg veel werk.Ook heb ik grote duitse hangoren gehad,maar toch vond ik de hangoortjes het leuks en het liefste.Nu ik dit weer lees van jou konijntjes,krijg ik gelijk weer zin om er ook weer een paar aan te schaffen.Het blijft leuk!

@Xon: was de hachee lekker?:)

@jeetje: ik heb toch een goed gevoel bij jou temperatuurkaartje!

@Boudicca: jij ook al naar de mondhygeniste,dat had je toch waarschijnlijk ook niet verwacht.Als jij ook maar niet zo,n dikke rekening krijgt als Mees.

Hier vanmorgen weer auto gereden.Eigenlijk ging het best lekker.Alleen ging het voor het stoplicht een keer niet goed,de moter sloeg af en er stond er direct een te toeteren achter me.Daardoor was ik gelijk van slag zodat het stoplicht weer op rood ging voor ik op kon trekken:( Die kerel achter me in de auto flipte toen helemaal :D Vrijdagochtend weer rijden.Volgende week ook twee keer lessen en donderdag de 8ste maart weer theorie examen.(volgende week dus).Manlief is al een beetje aan het rondkijken voor een klein autootje,ik vind een Ford Ka wel erg leuk:)
    Afgelopen zaterdag trouwens naar de motorbeurs geweest in Utrecht.Mees ik las dat jullie daar ook naartoe hadden willen gaan.Het was echt erg leuk! Volgend jaar staan wij er zelf met de V-Max club.Mijn lief en ik doen de clubartikelen verkopen van de club.
    Ik vind het leuk om weer lekker motor te rijden,het weer word weer beter en ik vind het zo genieten om lekker achterop de motor te gaan.Volgend jaar mijn motor rijbewijs halen:)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een toeval dat jullie ook in Utrecht waren. Weet je, dat ik er nog aan gedacht had jou op die beurs te attenderen. Stom, natuurlijk, want jullie weten meer van dit soort evenementen dan wij, natuurlijk.
    Baal wel dat we zo dichtbij elkaar waren en elkaar niet gezien hebben. Anders had ik misschien met mijn man en zoontje mee kunnen gaan naar die beurs. Alleen mijn man vond die beurs te duur, omdat hij er maar heel kort naar toe kon gaan. Maar zondag gaan we elkaar toch wel ontmoeten, toch?
    En ik heb ook lange tijd last gehad van een afslaande auto. Zag er al tegenop als ik een stoplicht weer rood zag worden, maar het is helemaal goed gekomen. Dus het gaat ook met jou helemaal goedkomen. Een Ka is inderdaad een leuk autootje. Dus denk maar aan jezelf in die Ka, dan weet je weer waar je het voor doet.
    @Jeetje: hoe bevalt het in NL? Ik heb op basis van jouw tempkaartje ook goede hoop voor je. Bij de vorige date had Justme net positief getest, dus aan jou de volgende eer!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat stokje geef ik met alle liefde door!!!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: had inderdaad heel leuk geweest als we elkaar hadden gezien op de beurs,dan hadden de mannen kunnen babbelen over de motoren en wij lekker bij kunnen kletsen.Ik weet nog niet zeker of ik zondag kom.Wij hebben de kids dit weekend en ik zie mijn ene zoon van 17 maar 1 keer in de twee weken.Ik ben ook al gauw een groot gedeelte van de dag aan het reizen als ik naar jullie kom.Ik wil jullie natuurlijk wel heel graag ontmoeten,maar ben ook blij als ik al mijn kinders weer een weekendje bij elkaar heb.

Ik heb jullie nog niet verteld dat ik mijn dochter al 7 weken niet gezien heb.Ze is vertrokken naar haar vriend en woont nu samen met hem in bij een vriendin van hun.Die vriendin van hun is een vreemd figuur en ik vertrouw haar niet.Doet me wel zeer,ik heb alles voor haar over,maar ze is 18 jaar nu mijn dochter en het word tijd dat ze wat van haar leven gaat maken.Maar er zit niks bij,ze heeft haar school niet afgemaakt en werk heeft ze niet.Ze wil niks.Zo moeilijk is het...en nu is ze vertrokken.

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @Waxientje: van harte gefeliciteerd!!! Supergaaf! Geniet ervan!

Meiden, misschien is Utrecht of Amersfoort dan toch het meest centraal? Dit weekend is alles zo te zien met een overstap, vanwege de werkzaamheden...

Als ik een kind meeneem, dan wordt het N.oam denk ik, vanwege de BV. Voor F.abian is het denk ik niet zo leuk, en voor mij erg onrustig als hij al mijn aandacht wil... Ik wil wel graag met jullie kunnen kletsen namelijk! Ik moet echter nog met manlief overleggen, weet niet wat zijn (werk)planning is. Soms weten we dat ook pas op het laatste moment.

Duik er lekker vroeg in, morgen begint mijn werkweek weer!
    Weltrusten!

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop lastig hoor die situatie met je dochter. Ze heeft net die leeftijd dat ze waarschijnlijk denkt dat ze alles zelf wel kan maar waarop jij ziet dat er toch nog wel ruimte voor verbetering is. Natuurlijk wil ze dat op die leeftijd niet meer van je aannemen. Lijkt me heel moeilijk om dan als het ware langs de zijlijn te staan en te moeten toekijken.
    Het afslaan van je auto zal nog wel vaker gebeuren. Kan ook nog als je al jaren je rijbewijs hebt hoor. Mensen gaan dan altijd toeteren. De kunst is dan niet om maar zo snel mogelijk die auto weer aan de praat te krijgen maar je niets van anderen aan te trekken en rustig te blijven. Uiteindelijk ben je dan vaak sneller weer aan de rol dan wanneer je je helemaal laat opjagen door mede weggebruikers. Maar zulke situaties blijven vervelend.
    Mijn tanden staan wel wat scheef en daarom is het poetsen inderdaad lastiger. Ik heb daar nooit zo bij stil gestaan tot ik een paar jaar terug een nieuwe tandarts kreeg die er maar steeds weer over begint dat ik zo'n moeilijk te reinigen gebit heb en dat kennelijk toch zo goed doe. Maar ik denk dat ik genetisch gezien gewoon een sterk gebit heb. Niet giga veel gaatjes, geen bruggen, kronen of andere ellende en ik heb zelfs nog nooit een wortelkanaalbehandeling gehad kortom eigenlijk nooit gedoe. Vroeger wel een beugel gehad maar geen vaste. Dat ding ging dus zodra ik de bocht om fietste naar school uit en in de broekzak en kwam er 's middags als "thuis" weer in zicht kwam uit te voorschijn en ging dan "heel fris' :)$)weer in de mond. Veel zin heeft dat bij mij dus niet gehad. Ik ben niet ijdel en heb het zelf nooit nodig gevonden om eenzelfde gebit als iedereen te hebben. Dit ietwat scheve hoort bij mij en zo'n brede kaak met rechte tanden past niet eens in mijn gezicht:D
    Ik denk trouwens dat de rekening wel mee zal vallen. Volgens de tandarts is het geen ingewikkelde langdurige toestand wat er morgen gaat gebeuren dus daar ga ik dan maar vanuit.

@Maureen de opmerking naar mees over de tandarts was ook min of meer als grap bedoeld maar ik vond het later wel een beetje "belerend" staan. Dat was dan weer niet de bedoeling.
    Eigenlijk moeten we trouwens gewoon naar Utrecht want van jullie vorige meeting staat mij zoiets bij dat jij een kerk met een of ander schilderij wist met patroon heilige voor zwanger vrouwen of zo die je aan ons zou laten zien;).

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Heb de mail ook beantwoord en ik kom zondag zonder zoontje, we krijgen thuis ook leuk bezoek voor hem. En heb ik ook handjes vrij. :)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: had je berichtje hier op het forum net gemist. Zit net naar iedereen te mailen dat we van jou nog geen antwoord hadden gehad, maar dat had je hier dus al gedaan.
    Jemig, wat een lastige situatie met je dochter. Precies wat Boudicca zegt, ze denken de hele wereld zelf aan te kunnen en ga ze maar eens uitleggen dat dat niet zo is.
    Ik vond je al zo stil de laatste tijd, denk dat dit je ook niet lekker zit en ook meespeelt dat je misschien wat stiller was (naast alle drukte die je gehad hebt). Ze zal ongetwijfeld weer op hangende pootjes terugkomen. Maar dat heeft helaas eventjes tijd nodig, ben ik bang. Sterkte en een knuffel!
    @Boudicca: die opmerking had ik zeker als een geintje opgevat, hoor! Heb er ook smakelijk om zitten glimlachen.:D
    Oh, dat schilderij, wat goed dat je dat nog weet. Nou, wie weet is dat schilderij wel met HCG-verf geschilderd. Dan moeten we er zeker naar toe!;)

10. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk full time (op kantoor) en mijn partner werkt part time (ook 's avonds en op zaterdag). Dus we denken zelf dat de kleine niet meer dan 2 halve dagen naar het kdv hoeft.

Net bericht gekregen van de donor :D, in mei gaan we weer beginnen! Nu het allemaal geregeld is kan ik bijna niet meer wachten.

@Hoop: wij hebben ook zo'n nichtje. Bijna 18 en volledig overtuigd dat iedereen tegen haar is. Haar moeder heeft het er moeilijk mee, maar ons nichtje zal toch zelf eerst een aantal dingen voor zichzelf moeten uitvinden.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen dames.

@Mees: je hebt gelijk wat betreft dat ik stiller ben.Het is heel erg druk geweest en dat heeft heel veel energie van me gevraagd.Ik weet van mezelf dat ik dan stiller word.Ik lees wel mee,ik ben echt op de hoogte van alles,maar het lijkt wel of ik moeite hebt met dingen op te schrijven,ik kan me er bijna niet toe zetten.
    Het is geen onwil.Mijn dochter heeft helaas al jaren voor problemen gezorgd,we hebben ook heel veel hulp voor haar gehad,het is daardoor ietsje verbeterd,maar niet veel.Ik kan het hier niet allemaal uitleggen.Het is moeilijk als moeder zijnde om iets waar je jaren voor gevochten hebt om goed te krijgen,los te moeten laten omdat het me voor mijn gevoel niet gelukt is.Ik weet dat het niet aan mij ligt,maar aan mijn dochter zelf,maar het doet wel pijn.....en dan word je stil...erg stil.

Wat ik jullie nog wilde vragen: heeft iemand van jullie een Hysteroscopie gehad? Zo ja,is dat pijnlijk en heb je naderhand daar last van?Ik zie er best wel tegenop eigenlijk.

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Boud: Wat goed onthouden van jou. Ik was het al weer vergeten dus. Het is een muurschildering in een nis. Heb meteen de openingstijden van die beroemde grote kerk opgezocht en zondag zijn ze tot 16.00u open. Het ligt niet ver van waar we de vorige keer zaten. Daar in de buurt ook veel (grand)cafés dus. Misschien een idee ja.

@Caatje: Goed nieuws. O ik kan me helemaal voorstellen dat die weken je niet snel genoeg kunnen gaan.

@Hoop: Poeh moeilijk zeg. Edit: Ik lees net je laatste bericht pas (was aan 't typen toen je 't plaatste). Dikke knuffel en sterkte ermee. Lijkt me erg moeilijk inderdaad.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, wat vervelend dat gedoe met je dochter.
    Een collega van mij heeft hetzelfde met haar dochter en zij is nu ook zwanger op haar 17e. Mijn collega vindt dat best erg want ze is zelf nog zo jong. Afijn soms kun je blijkbaar dit soort dingen niet voorkomen en heb je er van dit soort eigenwijze exemplaren tussen zitten (waarschijnlijk van een eigenwijs zaadje zullen we maar zeggen!).

Ik heb een Hystersocopie gehad.
    Je leest op internet de meest vreselijke verhalen, die moet je dus NIET lezen.
    Ik was daardoor dus ook best een beetje bang, maar het is mij alles meegevallen.
    Nu moet ik wel toegeven dat ik niet zo snel iets bestempel als pijn, maar ik vond het prima te doen.
    Zij gaven aan: niet alleen te komen(dus had ik mijn moeder mee)achteraf niet zelf naar huis te gaan en niet op de fiets terug te gaan (dus kwam mijn vader ons weer ophalen) en die dag niet meer te gaan werken. Dat was voor mij allemaal wat te overdreven. Misschien alleen dat van die fiets niet.
    Meid, maak je niet te druk, het duurt bij elkaar hooguit een klein halfuur (en daar zit de voorbereiding en het wachten (!) op de arts bij in). Ik vind een tandartsbezoek erger (wel zo een als gisteren dan). Moeten jullie deze maand dan overslaan met proberen zwanger te worden? Vanwege de vloeistof die er wordt gebruikt en de tijd tot je ovulatie zeggen ze soms dat het niet verstandig is.
    Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Caatje: fijn dat het wat opvang betreft allemaal goed te regelen valt. En heel goed nieuws dat jullie vanaf mei er weer voor kunnen gaan!:) Kan me voorstellen dat het nu al begint te kriebelen.
    Mag ik nog vragen waarom je zou overwegen 'maar' een maand zw.verlof op te willen nemen na afloop? Denk je dat het lastig is voor je werk om zwanger te raken?
    Ik heb zelf ook 20 jaar full time gewerkt (en ook nog altijd 's avonds en weekenden mail gecheckt e.d.). Vond het daarom ook heel moeilijk 4 maanden er tussen uit te moeten gaan. En zei ook nog stoer, dat ik bij een vergadering in mijn verlof nog wel zou komen, dat ze me altijd mochten bellen en ik toch altijd mijn mail las. Nou, ik kan je zeggen dat je dat toch wel snel genoeg loslaat als je eenmaal zwanger bent en later bevallen. Ik las mijn mail wel, maar had zo'n kop vol watten dat het werk me gestolen kon worden. Toen ik na 2 maanden voor een gesprek naar mijn werk moest, om met mijn baas te overleggen hoe het met me ging en hoe ik het na mijn verlof allemaal dacht te kunnen gaan doen, ben ik jankend naar mijn werk gereden. Ik was er zelfs duidelijk nog niet aan toe om alleen maar voor een gesprek naar mijn werk te gaan.
    Dat zal voor iedereen verschillend zijn, maar het is zo lekker om die 3 maanden na je bevalling lekker te tutten met je kleintje. Te wennen aan elkaar, een band te krijgen met je kleintje.
    Maar je moet doen, waar je jezelf prettig bij voelt, hè?
    @Hoop: je had inderdaad al wel eens door laten schemeren dat je met je dochter problemen had. Maar het getuigt ook van heel veel liefde, dat je haar los laat. Je denkt nu dat je gefaald heb, maar dat is niet zo. Ik denk wat Xon zegt, dat sommige kinderen gewoon even niet te handlen zijn. Ze zit nu even een in fase dat ze het allemaal prima zelf denkt te kunnen. Maar neem maar van mij aan, ze zal nog wel eens terugdenken aan jouw woorden en later denken. Mijn moeder had toch gelijk en zo slecht had ik het niet thuis. Komt tijd, komt raad! En in de tussentijd is het even flink doorbijten voor je zelf. Maar we zijn er voor je, hè! Dus als je je hart wilt luchten, doen hè?
    @Jeetje: hoe is je temp vandaag? Vind jullie tempkaartjes bijna nog spannender dan het weerbericht. Heb je verder nog hoopvolle kwaaltjes?
    @Maureen: en hoe is het bij jou? Morgen je NOD, dus het wordt voor jou toch ook weer spannend. Hoe is het met de buikpijn? Bij onze vorige date bleek jij ook al zwanger te zijn, hè?

Hier in afwachting van het installatiebedrijf. Ze komen vandaag een nieuwe ketel plaatsen. Dus we hebben de laatste uurtjes in een koud huis gehad. Zal blij zijn. Het is nu standaard 3 keer per dag de zolder op om te resetten en ben dat wel een beetje zat.
    Het installeren zou maar een halve dag duren, dus dat is best snel. Ik ga zodadelijk even weg met mijn zoontje, omdat de hele ochtend de ketel uit moet en het dan wel erg koud is voor hem.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, fijn dat je een nieuwe ketel krijgt, kou is niet leuk in huis!

verder wel gelezen, maar weinig onthouden. helaas weer een slechte nacht :( buik deed erg zeer, kon er niet eens een kussen tegen verdragen..... kleine was ook erg beweeglijk, geloof dat ik weer gekneusd ben. volgens mij ook erg harde buik gehad, misschien zelfs een voorwee. maar goed, we zullen het wel zien. als het overdag vandaag weer gebeurd neem ik wel even contact op met vk anders heb ik morgen toch controle.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Meiden, kan het even niet bijbenen hier! Jullie hebben zoveel geschreven!
    Ik heb de mail beantwoord. Voor mij maakt het in principe niet uit waar we afspreken, reizen moet ik toch. Dus ik hoor wel wat het wordt.

Gisteren weer veel te laat naar bed en niet op mijn normale tijd getempt vanmorgen (iets vroeger werd ik al wakker) maar was wel weer 37,2. Ik hecht er maar even niet al te veel waarde aan. Zal vanavond eens vroeger naar bed gaan en op mijn normale tijd tempen morgen.

Heb zin in zondag!

@Hoop: wat een vervelende situatie met je dochter! Snap dat het aan je vreet. Zou erg leuk zijn je te zien zondag maar ik snap wel wat je zegt.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: je kan misschien wel op een iets andere tijd tempen, maar het lijkt me toch dat er geen graad verschil in zal zitten. Dus ik blijf het hoopvol inzien!
    @Justme: weer een gebroken nacht achter de rug. Vervelend, hoor. Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen wel weken lang voorweeën kunnen hebben. Zeker even in de gaten houden en even overleggen met de vk. Gelukkig hoef je nu niet meer te werken, dus kun je ook overdag eventjes gaan liggen. Sterkte met de laatste loodjes.

De nieuwe ketel hangt en brandt vollop. Een probleem weer (hebben wij weer) en dat is dat er een kabelbreuk naar de thermostaat zit en dat er een nieuwe kabel getrokken moet worden. Dat deed dit bedrijf niet, want dat zat uiteraard niet bij de prijs in.
    De thermostaat ligt nu dus op zolder. Mijn man had nog gekscherend gezegd dat we er dan nog niets mee opschoten, omdat we nu nog steeds naar zolder moeten om de temperatuur hoger of lager te zetten.
    Vanmorgen belde mijn collega op. Ze heeft een andere baan. Ze wil niet weg, maar er is haar gezegd dat ze op zoek moest naar een andere baan, omdat ze niet in de nieuwe koers past.
    Verdrietig om iemand huilend aan de telefoon te hebben, die een andere baan geaccepteerd heeft, maar er niet blij mee is, omdat ze in haar hart zo graag had willen blijven.
    Samen dus zitten janken aan de telefoon. Voel alleen de hete adem nu wel, want nu zal bij mij de druk wel opgevoerd worden, dat ik ipv 1 thuiswerkdag, weer een dag extra op kantoor moet gaan werken. Dat heeft hier thuis dus ook grote consequenties. We zullen zien en het maar op ons af laten komen.

18. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het komt financieel beter uit als ik niet zo "lang" niet werk. Ik heb een variabel salaris, welke hoger is als ik werk. Vandaar.
    Maar wat niet gaat, gaat niet. Dus ik ga het gewoon aankijken.
    Ik was gewoon nieuwsgierig hoe "ervaringsdeskundigen" (moeders dus) tegen mijn plan aankeken ;).

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Caatje ik wilde ook heel snel weer aan het werk(dacht onmisbaar te zijn en het werk te gaan missen) maar ben blij dat ik het rustig in eigen tempo kan opbouwen, werk gaat ook zonder mij wel door...en je wilt niks missen van je kleine...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Caatje: oh, nu snap ik het beter. Ik dacht waarom zou je eerder gaan werken als je werkgever wettelijk gezien je gewoon die 16 weken moet betalen. Ik denk dat je het even moet aanzien. Een maand gaat denk ik echt niet lukken, dat is echt te kort. Maar misschien dat je het rustig op kunt bouwen, zodat je toch wat meer inkomen hebt.
    Ik moet zelf zeggen dat ik een kind krijgen ook wat onderschat hebt, vooral wat dat met je doet als vrouw. Ik dacht van tevoren ook, als het kindje er is, dan doe ik het even zo en zo...
    Maar ja, toen was het kindje er en dan komt er een soort oer-moedergevoel over je heen, dat alles toch anders gaat lopen als je van tevoren van plan was. Ik was altijd een workaholic, maar kan door mijn zoontje dingen veel beter relativeren.

Deel Deze Pagina