wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: heb je mail gelezen! Als ik het zo lees, zou het dus moeten lukken. Leuk, leuk, leuk!!!
    Volgens mij is de laatst genoemde tijd inderdaad 14.00 uur. Misschien dat je even een pb naar Xon kunt sturen om jullie mobiele nummers uit te wisselen. Mocht je toch verlaat zijn en wij al gaan lopen, dan kunnen we toch contact houden.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

Ik kom zo nog even lezen wat er vanmiddag getypt is, en reageren. Maar ik wou even laten weten dat de rode duivels me vanmiddag vergezelden tijdens m'n wandeling over de markt :x

Maarja is wel goed zo want als ik nog tot morgen had moeten wachten zou ik echt opstaan met 't idee dat ik zwanger was. Nou zondag maar lekker 'n kaarsje branden hoor. We gaan nog steeds voor 'n roze lente ;)

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    oooooh neeee, ik had stiekem zo een goede hoop voor je!
    Getverdemme, waarom nou?
    Zie je daarom is het maar goed dat we naar de heilige Margaretha gaan, misschien kan ze een beetje helpen.

Ik heb net mijn vingers aan elkaar gelijmd met 3 secondenlijm, ook heel handig grrrr!
    Ze zijn nu wel los, maar nu zijn ze zo hard net of het mijn vingers niet meer zijn!
    Ik gebruik die lijm eigenlijk nooit (vanwege het feit dat ik dit al eerder heb meegemaakt) maar soms is het ook erg handig.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: hè nee! Verdorie, dit had ik niet verwacht. Een hele dikke knuffel.
    @Jeetje: hoe is het nu bij jou?

Nou, laat die heilige margaretha d'r borst maar natmaken! Er is werk voor haar aan de winkel zondag om ons allemaal van positieve energie te voorzien.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, nu je het zegt mis ik sil inderdaad ook. misschien dat ze even een break neemt na alle slechte nieuws en gedoe. hopelijk horen we snel weer van haar.

@maureen, nee!! dat was niet de planning he! hopelijk brengt zondag veel vruchtbaarheid

@xon, das niet handig he..... maar wel goeie lijm dus

de taart is lekker, het fondant uiteraard mierzoet maar dat vind ik wel lekker. de rest gelukkig ook. nu weer lekker thuis, rugje heeft het wel gehad nu.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och wat jammer Maureen. Ik had toch stiekem goede hoop voor je deze keer:(.
    Inderdaad krijgt Margaretha het druk zondag met al die verzoeknummers van ons.

Xon hoe krijg je het voor elkaar. Volgende keer handschoenen aan als je deze lijm gebruiken gaat! :p

Just lekker dat de taart goed gelukt was. Ik vind de taarten er altijd zo kunstig uitzien maar ik ben toch echt te weinig keukenprinses om ze zelf te maken. Het opeten daarentegen gaat me doorgaans wel heel goed af!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo dames, ben terug uit Euro Disney hoor en alles is nog goed. Te moe om alles bij te lezen en uitgebreid te reageren maar vond het wel goed om me even te laten horen!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dames,waarschijnlijk ben ik er niet bij zondag.Maar willen jullie dan een goed woord je doen voor mij en mijn mannetje bij de heilige Margaretha?:)

@Boudicca: fijn dat Ricmar de pregnyl gebracht heeft! Heel lief van haar.Jij bent er mooi mee geholpen!Wat betreft je vraag of dat onderzoek van mijn eileiders nog doorgaat:ja,dat ga ik laten doen.Alhoewel ik me wel afvraag of het echt nodig is.Maar ze zal het niet voor niks zeggen.Maar ben toch 2 keer zwanger geweest,zal dat dan opeens dicht kunnen gaan zitten?

@Xon: secondenlijm is echt zulke troep voor je handen,krijg dat er maar eens af!

@Just: het water loopt me in de mond bij jou taart! Hoe voel je je verder? Kan je man je wat beter begrijpen als je even niet lekker in je vel zit?( Dat was jij toch die dat van de week zei)

@Maureen: wat balen meis! Ik had zulke goede hoop voor jou! Dikke knuff.

@Mees: fijn dat je een afspraak bij de gyn hebt! ben benieuwd!

@Jeetje: hoe is het met jou? Ik zag dat je temp wat gedaald was.Nog niet ongi?

Hier wat last van mijn buik nog steeds.Ik weet niet of degene die ook een hysteroscopie gehad heeft,daar ook last van had? Ik heb ook last van wat (sorry voor de details)slijmerige vieze afscheiding.Dit hebben ze mij niet verteld in het ziekenhuis.Is dit normaal? Ben zo bang dat ik weer een infectie krijg.:(

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: fijn dat je het leuk gehad hebt! En lief dat je je eigen even laat horen! Alles goed met de zwangerschap?

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Wie heft er een ander baantje voor me.....ik word gek daar en doodongelukkig op moment!!

Ik kan niet bij meeting zijn. HAd al wat staanr en geprobeerd met friends te verzetten maar dat wordt dan aug dat vind ok te laat.

Ik heb even megadipal hele week. Niks gaat en lukt zoals ik wil.

Probeer weekend mij op te eppen en dan kom ik jullie hier weer lastig vallen met mijn mening.

Fijne meeting!

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Waxientje

Meid van harte en juist als je niet verwacht hè!!! Was Disney leuk? Wat heb je gedaan met de achtbanen en zo? Normaal plaats ik afbeelding maar op een of ander emaneer gaat dat niet vanaf iPad.. Hou je tegoed

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Willen jullie aub stemmen op xaavi voor baby van de maand hier op zo

Alvast bedankt!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #1673 Waxientje, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    @ Hoop: ik las van je onderzoeken, hopenlijk kunnen ze je helpen en ben je straks snel zwanger!

@ Almika: wat vervelend dat je zo in een dip zit. En idd net op het moment dat ik het bijna een beetje op wilde geven ben ik zwanger.

Ik zat na die negatieve testen echt erg te twijfelen hoe lang ik dat vol zou gaan houden. Ik was er veel te veel mee bezig en had me teveel invloed op mijn gemoed. Ik had met manlief afgesproken dat we het hierna nog 3 mnd vol zouden houden en dan nog niet zwanger en ik nog zo down dan waarschijnlijk een punt erachter. Het was nu ronde 3 na een lange pauze. Daarvoor echt een hele zware periode gehad. Bij mijn dochter was ik ook in 'ronde 3' zwanger wel apart! (dat was na anderhalf jaar proberen uiteindelijk ovutesten gaan proberen en toen met derde ronde ovutesten raak)
    Nu denk ik eigenlijk dat deze timing heel goed is voor ons drietjes die er al zijn in ons gezin. Ik wilde altijd graag kort op elkaar twee kindjes, dat mocht dus niet zo zijn. Maar nu zie ik hier ook zeker wel de voordelen van in! en ik denk dat mijn dochter een hele lieve grote zus is straks. En dat dit veel minder belastend is voor ons als gezin. De kindjes zijn straks qua leeftijd en aandacht geen 'concurrenten' bijv. Dochterlief gaat naar school als de baby 3 mnd oud is en heeft dan al wat meer haar eigen leventje overdag. Dus niet meer zo op mij gericht. En dan heb ik overdag meer rust om de baby lekker aandacht te geven enzo. Dochterlief is dan ook zo groot dat ze al veel begrijpt (nu al) en evt met kleine dingetjes kan helpen. Even iets voor me pakken enzo. Ook fijn dat ik straks aan het eind van de zwangerschap niet ook nog eens mijn dochter moet tillen en dat soort dingen.

Nu ben ik dus vijf weken, voel me best nog wel goed. Ik merk wel echt aan dingetjes dat ik zwanger ben: drukkend gevoel in de onderbuik, ik zie weer sterretjes en ik droom weer heftig. Dingen die ik herken van de vorige keer. toen werd ik ook pas met 6 weken misselijk en dat duurde t/m week 18. Dus ik juich nu nog maar niet dat ik er nog geen last van heb! Ik wacht het wel af . Manlief was ook nogal overrompeld dat het raak was en moest erg aan het idee wennen, is ook nog erg afwachtend (niet als ikzelf trouwens) eerst eens zien of het goed blijft gaan. Ben nu wel weer bijna 4 jaar ouder dan bij mijn dochter. Maar we zijn er zeker erg blij mee!

Ik lees later nog wat beter bij, heb nu even gereageerd op wat is blijven hangen en even verteld hoe het hier gaat. Disney was leuk maar druk! Ben niet in dingen als achtbanen enzo gegaan, hou ik normaal ook al niet echt van. Ik ga wel eens mee, maar dan om manlief een plezier te doen. (en dan heb ik een en al stress, dus nu niet gedaan!) Wel in pirates of the carribean geweest en oei daar ging je 2x een val maken in het donker met de boot dat was wel schrikken! Dat wist ik dus niet, maar volgens mij was dat verder niet zo erg. Dochterlief was ook mee, ha ha! En die was niet eens bang, die zat lekker dicht bij papa op schoot en vond het wel best. het zwaarst vond ik nog de lange autorit naar huis en in de file staan. Pijn in de onderrug! Pffff...wat was ik het zat op het laatst! Maar vannacht heerlijk geslapen en nu voel ik me alweer een stuk beter.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: welkom terug weer en goed te horen dat je je echt lekker zwanger voelt. Ook ik vond 3 jaar altijd een mooi verschil tussen kinderen. Toen ik zwanger was zou er net 2 jaar tussen zitten en vond dat toch wel spannend, maar wist dat ik vanwege mijn leeftijd niet veel keus had. Mocht ik ooit nog eens zwanger worden zit er wel ruim 3 jaar tussen en ik merk nu wel dat het allemaal toch een stuk relaxter is met mijn zoontje nu (en dus ook als er evt. een tweede komt) ook wat relaxter voor mij is. Dus je gedachtengang is zeker herkenbaar.
    En kan me voorstellen dat het even omschakelen was als je net gewend was aan de teleurstelling dat het weer niet raak was, en dan ineens toch weer wel. Maar ja, ik teken voor zo'n prettige verrassing.
    Hoe vond je dochtertje Eurodisney? Wij overwegen ook een keer te gaan dit jaar, maar twijfel of ons zoontje (ruim 2,5) niet te klein daarvoor is.
    Nou, meid, lekker rustig aan doen dit weekend, even bijtanken en vooral lekker genieten.
    @Hoop: ach, wat jammer, het gaat toch niet lukken dit weekend. We zullen Margaretha namens jou ook even diep in de ogen kijken.
    @Almika: jammer dat het niet gaat lukken. Ik had je gisteren via fb een berichtje gestuurd, maar bleek blijkbaar een chat bericht te zijn. Al die multimedia is aan mij duidelijk (nog) niet besteed.
    En je werk gaat even niet zo lekker? Is het het werk zelf, de sfeer of de combi met net moeder zijn en werken wat je zwaar valt.
    Toen ik na mijn zw.verlof terug kwam bleek er in 4 mnd tijd ook veel veranderd te zijn op mijn werk, met name de sfeer. Er waren wat nieuwe mensen gekomen die de sfeer erg verziekten. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat ik na 20 jaar werken in een warm bad, terug kwam op een afdeling die ik gewoon niet meer herkende. Dat heeft het wennen aan de nieuwe situatie (weer werken, parttime werken ipv fulltime, kindje, borstvoeding) e.d. er voor mij heel moeilijk op gemaakt. Neem dat mijn collega's nog steeds kwalijk. Sterkte ermee, meid! En als we met je mee kunnen denken, helpen, laat het weten, hè!

Hier is het weekend inmiddels begonnen. M'n man slaapt uit ivm zijn nachtdienst. Straks nog even iets met zijn drietjes ondernemen.
    Gisterenavond braken de konijnen zowat het hok af. Ik heb altijd 2 mannetjes bij elkaar gehad, maar deze blijven maar achter elkaar aan rennen, wat met veel lawaai gepaard gaat. Afgezien dus voor de buren (die wonderbaarlijk nog niet geklaagd hebben, wat ze altijd wel doen), is het voor ons ook niet leuk.
    Dus gisterenavond laat heeft mijn man ze met een schot apart geprobeerd te zetten, maar na veel lawaai, hadden ze het toch weer voor elkaar gekregen over dat schot heen te komen en bij elkaar te zitten.
    Nu vanmorgen ze toch maar echt apart in 2 hokken gezet. Alleen zijn ze nu ook weer onrustig, want ze missen elkaar. Lullig, ze kunnen niet met elkaar en ook niet zonder elkaar blijkbaar.
    Als dit allemaal niet werkt, zal er een weg moeten, hoe erg ik dat ook vind.
    Ik heb gelukkig iemand op m'n werk die altijd konijnen heeft gehad (en er ook heel erg goed voor is) en die zei dat ze er geen meer had, maar soms wel eens twijfelde of ze er niet toch een zou nemen. Dus als het helemaal niet mocht gaan, wil ik haar vragen er een over te nemen. Dan kan ik het ook met een gerust hart los laten als ik weet dat degene die weg moet, een heel goed tehuis gevonden heeft.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @waxientje, fijn dat het leuk was in eurodisney

@hoop, napijn is nooit leuk, hopelijk voel je je snel weer beter

@almika, knuf meid! je voelt je vast snel weer beter meid

@mees, jammer dat je konijnen echt niet meer bij elkaar kunnen. ze zullen mekaar wel missen nu ze uit elkaar zijn.

slapen gaat gelukkig beter, ik snurk helaas nog wel veel.... arme lief..... maar goed, is even niet anders. hopen dat de kleine snel komt, dan is het snurken over, maar begint het andere geluid.....

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Justme: snurken, daar zeg je me zo wat! Haha! Zo herkenbaar he, zal ik helaas straks ook wel weer gaan doen...grijns. Jammer dan hoor voor arme lief, die mag er ook wel wat voor over hebben...;)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees balen van je konijnen, ik wil je wel adviseren je ram te laten helpen en tzt een dame er bij te zetten...weet niet of er een opvang bij je in de buurt zit maar die willen je vaak wel helpen 1 ram weg doen en dan bij je gec ram een voedster koppelen. Stichting KonijnenBelangen kijk dan onder kopje asiels

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

Wat is er veel geschreven gister.

@Boud: Wat goed dat je via Ricmar de pregnyl in huis hebt! Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben ook. En wat lees ik, morgen misschien toch doorrijden naar de meeting? O dat zou echt leuk zijn. En dan met je op springen staande eitje een kaarsje branden, mooier kan het niet :D

@Waxientje: Weer terug van Eurodisney en 't was geslaagd, zo te lezen. En mooi dat de timing dan eigenlijk zo goed is nu met je zwangerschap. Soms loopt het anders dan we plannen maar blijkt 't uiteindelijk toch goed te zijn. Raar is dat soms hè? Maar wel mooi. Ben blij voor jullie.

@Hoop: Toch nog napijn las ik net? Hè bah. Hoop dat 't inmiddels al weer over is. Jammer dat je morgen er niet bij kan zijn maar we zullen zeker 'n goed woordje voor je doen ;).

@Almika: Aah goss meis wat vervelend dat je je zo voelt. Is het 't werk zelf of combi van alles? Sterkte gewenst. En oja ik zal straks stemmen. Jij dus ook niet mee naar de meeting. Jammer maar de volgende keer misschien wel.

Hier een heftige 2e ongi dag. En gisteravond hoofdpijn en nu voel ik dat alweer opkomen. Geen advil in huis. Wel nog paracetamol, een paar. Ik ga bankhangen. Fijne avond gewenst allemaal. En voor wie ik morgen zie: tot morgen. Oja, zo nog even mijn mail checken.

Liefs.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: bedankt voor de tip. Ze zitten nu gescheiden en na een ochtend dat ze wat onrustig waren, is de rust nu weer gekeerd. Ik zal het even aanzien en dan kijken wat ik doe. Het liefst wil ik het wel bij een ras (duitse hangoren) houden, omdat ik die het leukst vind.
    Lief van je dat je Boudicca aan pregnyl geholpen hebt. Zo zie je maar waar een forum goed voor is. Het is alleen jammer dat het door verkeerd gebruik van dat middel (door bodybuilders) nodig is, dat jullie elkaar er blijkbaar aan moeten helpen.
    @Justme: je vriend heeft gelukkig de geruststelling dat hij met 3 weken van je gesnurk af is. Was dat bij mijn man maar zo!;) Die zaagt heel wat hout doormidden 's nachts.
    @Maureen: hè bah, was de teleurstelling van een ongi nog niet genoeg. Moet je er ook nog eens zoveel last van hebben. Hopelijk voel je je morgen beter, zodat we die margaretha eens lief aan kunnen kijken morgen.
    @Hoop: hoe is het nu met je? Het lijkt me logisch dat je een soort van napijn hebt. Ieder gewroet in je baarmoeder zal toch een nareactie geven. Hopelijk was het alleen gisteren even.
    @Almika: heb ook een stem uitgebracht! Wie weet hebben we straks ook nog een baby vd maand in ons clubje!;)
    @Jeetje: ik zie een dalende lijn van je temperatuur. En je weet richting NOD zien we dat niet graag. Hoe voel je je?

Hier een saaie, rustige dag gehad. We wilden vanmorgen naar een speeltuintje gaan, maar dat was een enorme afknapper.:( Veel van de speeltoestellen waren half kapot en er was geen kind te bekennen.
    We wilden toen doorrijden naar een indoor speelparadijs, maar ik wist geen adres. Ik had mijn telefoon niet bij me en mijn man geen beltegoed. Heb toen met mijn werktelefoon een sms naar mijn neefje geprobeerd te sturen, maar dat lukte niet omdat hij geen signaal had. Doordat ik onder het rijden zo aan het klooien was met de telefoon en de navigatie, was ik hartstikke misselijk geworden. Ik kan nl. niet lezen onder het autorijden.
    Uiteindelijk hebben we op goed geluk dat speelparadijs gevonden, maar toen we naar binnen keken, leek het toch wat te grote toestellen voor een kind van 2. Dus uiteindelijk maar belandt bij een macdonalds die daar op de hoek zat.:) Even wat gegeten en mijn zoontje is even losgegaan in de speelhoek.
    Thuisgekomen was ik nog steeds niet erg lekker. Ben dus even op de bank gaan liggen en mijn man heeft me om half 6 wakker gemaakt.:)
    Toen moest ik als de sodemieter nog boodschappen doen. Mijn man moest werken en had niet zo'n honger, dus hij heeft zelf iets gemaakt.
    Net gekookt en gegeten met mijn zoontje. We zitten nu even de homevideos te kijken. Mijn zoontje, en ik ook, vinden dat altijd wel komisch.;)

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik wil jullie morgen een hele fijne dag wensen. en ik hoop echt dat Margaretha even goed naar jullie gaat luisteren.
    Doet ze dat niet zeg haar dan maar dat ik de volgende keer wel even mee kom om haar een hartig woordje toe te spreken.
    Ik vind het echt erg jammer dat ik er niet bij kan zijn , maar met openbaar vervoer zie ik dat echt niet zitten en moet V dan meenemen voor een dag..... mannetje trekt het nog niet een hele dag op V te passen...

Deel Deze Pagina