@Mees: lekker goed bezig zijn ze daar!Word tijd dat ze wakker worden geloof ik.Hopenlijk kan je het nog een beetje uithouden en inderdaad zoals Ricmar zegt: gewoon naar de HAP als het niet meer gaat! Het is echt ongelooflijk,ik werd net gebeld door de makelaar.Dat er woensdag al mensen komen kijken voor ons huis!!! Echt super snel! Hij zet woensdag ook het bord gelijk in de tuin.Ik ben er helemaal zenuwachtig van!
@Hoop: spannend, hoor. Tip van een vriendin: Zij bakte altijd een appeltaart vlak voor er kijkers kwamen. Mensen lijken gevoelig voor vertrouwde, uitnodigende geuren in huis. Zou toch fantastisch zijn als het zo snel al verkocht is. Duim voor je!
@Mees: ik zal het onthouden!Dat heb ik ook wel eens gehoord.Volgens de styliste moeten we vooral de ramen open zetten zodat er geen enkel luchtje hangt.Ach,ik zie wel.Appeltaart is wel lekker natuurlijk,daar hebben we zelf ook nog wat aan! @Ricmar:ja geweldig he,wil natuurlijk niet zeggen dat we het ook gelijk verkopen,maar het is een goed begin in ieder geval!
Hoi meiden, Sorry dat ik gisteravond niks meer heb geschreven. Was echt heel moe en had enorme buikpijn en rugpijn. Vind het altijd zo vreemd. De pijn is veel erger dan de hoeveelheid bloed. Het bloeden is zelfs alweer heel er weinig nu. Ik vond het ook erg gezellig gisteren en erg leuk om ook Boud en Lyanna te hebben ontmoet!! @Mees: oh wat vervelend van die steken! Had het ook niet echt door gisteren. En wat achterlijk van die afspraak die ze dan gewoon verzetten! Ik zou misschien ook naar een HAP gaan als het echt zo pijnlijk en vervelend blijft hoor! Ik moet even kijken of ik de foto's op mijn computer krijg, dan stuur ik ze door. Ik heb het kabeltje geloof ik niet bij me en met het kaartje in mijn pc loopt gelijk de boel vast altijd. @Xon: oh neee, die tempdip!! Wat shit zeg. Hoop maar dat al onze inspanningen de volgende ronde geluk mogen brengen! Nog een keer bedankt voor je lieve cadeautje! Heb er een paar foto's van gemaakt en mijn zusje zal er goed voor gaan zorgen en ook foto's maken en me toesturen! @Niala: oohhh wat een mooi meisje!! En wat een leuke foto met trotse broer en zus! Leuk om al je kindjes zo bij elkaar te zien. @Maureen: gaat het weer wat beter vandaag? We gaan zo naar mijn vader, dus ik moet gaan opschieten. Tot vanavond!
@Hoop: ja, dat van die frisse lucht herken ik nog wel van mijn man. Hij woonde toen al bij mij, toen zijn flat nog te koop stond (en natuurlijk voor langere tijd dichtzat). We hadden van die luchtverfrissers neergehangen en als er een koper kwam, dan gingen de bovenburen een paar uur daarvoor even, wat zachte lampjes aandoen, de verwarming iets hoger zetten en even goed luchten. Ja, je moet er wat voor over hebben, tegenwoordig. @Jeetje: doe maar rustig aan, hoor! Ik vind de foto leuk, maar het moet niet zo zijn dat je alles overstuur maakt met je computer. Balen van je rugpijn. Baal er altijd van dat de teleurstelling van een ongi nog niet genoeg is en er ook altijd een hoop lichamelijke ellende bij moet komen. Veel plezier bij je vader! Hier weer terug van de accupunctuur. Energie was verdubbeld met de vorige keer, maar dan is het nog maar de helft van wat het eigenlijk hoort te zijn, als je je lekker in je vel voelt. In ieder geval nu wel in stijgende lijn. Heb weer een partij druppels meegekregen en vitamines (hele smerige, jak!). Ik hoef niet meer terug, want ze verwacht als ik dat een week of tien inneem/slik, ik er weer bovenop ben. We zullen zien!
Jullie maken me wel nieuwsgierig wat voor leuk kadootje jullie gehad hebben van Xon hoor...zeker na wat Jeetje schrijft:mijn zusje zal er goed voor gaan zorgen en foto,s maken en opsturen.Ben nu erg benieuwd
@Hoop: jammer dat ik geen foto kan plaatsen! Het was een mooi groen bakje met klavertjesvier erin die nog moeten opkomen en met lieveheersbeestjes erop en erin (geen echte natuurlijk hè!) Heb je huis trouwens bekeken. Ziet er mooi uit hoor! Wat een mooie badkamer en keuken. Ik zou er zo willen wonen!
Dank je wel hoor! het is ook een mooie badkamer en keuken.Het hele huis bevalt me wel,alleen is het boven te klein voor ons. wat een leuk idee van Xon! Hopenlijk mag het geluk brengen!!
Hier enorme hoofdpijn, maar nog geen frupsje te zien. Het zit dus lekker te drukken, maar zet niet door! Waarschijnlijk dus pas woensdag dag 1. Eerste dag kan ik nooit echt meetellen. Opzich komt dat dan wel weer mooi uit gezien vrijdag een stuk makkelijker op mijn werk is en dat dan dag 3 is voor de follikelmeting. Sorry even geen verdere reactie van mij, hoofd doet teveel pijn.
@Xon: wat rot dat je zo,n hoofdpijn hebt! Lekker rustig op de bank blijven meis.Ik heb je tempkaartje even bekeken,maar die Ustrogan heeft toch wel nut.Je temperatuur is toch hoger gebleven en je lf langer.....maar we willen jou natuurlijk zwanger zien.Hopenlijk gaat de Ustrogan toch zorgen dat je zwanger word.
@Xon: balen, meid van die hoofdpijn. Ben het met Hoop eens dat de utrogestan toch z'n werk gedaan heeft en blijkbaar zo'n lage dosering voor jou genoeg is je lf net iets te verlengen. Als het moet, laat die duivels dan ook maar komen, zodat je verder kan. Die hoofdpijn in afwachting van is ook niets. En volgende maand gaan we ervan uit dat Margaretha haar werk gaat doen! Vanmiddag zou er iemand langskomen voor de ketel. Het installatiebedrijf had onze storing doorgegeven aan Remeha, de leverancier van de ketel. Die kwamen vandaag langs. De man heeft wat dingen vervangen (vraag me niet hoe het kan bij een nieuwe ketel al dingen moeten vervangen). Verder bleek het installatiebedrijf iets niet goed aangesloten te hebben. Het kan niet echt kwaad, maar is niet volgens de richtlijnen. Remeha maakt nu een rapport op en dat rapport gaat ook naar het installatiebedrijf. Die moeten dan nog een keer langskomen om dat anders te maken. Maar goed, na 1,5 uur was de beste man weer vertrokken en mijn man wilde even gaan douchen. Het was hem (o.a. door gesjouw van iets van de ketel) in de rug geschoten en wilde even een warme douche nemen. Daar stond hij dus in vol ornaat, maar geen warm water.:x Weer gebeld. Remeha-man konden ze niet meer bereiken, dus afspraak voor morgen gemaakt. Komt er weer iemand langs. Mijn man en ik krijgen lichtelijk de sch..t van het hele gedoe! We waren al niet blij met de gang van zaken en waren bijna blij dat er vandaag iemand zou komen, die hopelijk een eind aan de ellende ging maken. Niet dus! Kost wel moeite om vertrouwen in de ketel te krijgen. En dat terwijl dat rotding er amper een week hangt.
whuahahaha lol we zitten teveelop fb enzoveel dat je aan mij vraagt of ik op fb zit...ehuuu nickname vast vergeten
@niala...smelt smelt wat een gaaf popje. met de troste zusenbroer erbij. @hoop...wow wat goed zeg nu al kijkers. en muffins zijn sneller te malen als appeltaart. woensdag al weer op voor je examen met de ervaring van de 1e keer moet nu gaan lukken. @xon...knuf! zit je ookniet mee. opvliegers, hoofdpijn... @maureen..hoe is het? beetjeopgeknapt? @mees...alweer problemen met die K ketel...en dan morgen pas iemand..waardeloze service.ding was toch nieuw. stevige klacht indienen. wat en waar heb je precies last?. mssn beter gelijk naar fysio. ha geeft alleen pilletje. @jeetje...hoe is om weer even hier te zijn. have fun bij jepa. @gister had ik leuke dag met friends was oude tijden herleven weer. hoe was jullie meeting? op fb heel wat contact met oud klasgenoten mavo. nu wordt er een reunie georganiseerd...maar ik twijfel???!?!...vele namen zeggen mij niet eens meer wat....wat moet ik doen?
Goedenavond meiden Niala wat een prachtige fotos van je kinderen. Daar kun je echt trots op zijn zeg! Hoe is het in de ziekenboeg? Maureen al wat opgeknapt of nog steeds last van die vervelende hoofdpijn.? Mees wat een gedoe met die ha van je zeg. Hopelijk kun je morgen daadwerkelijk terrecht en kan ze je ook wat geven tegen die pijn. Had je vandaag nog zoveel last of ging het in de loop van de dag beter. En wat een gelazer met die ketel. Jemig zeg. Ben het met Almika eens. Laat dat instalatie bedrijf maar weten wat je van ze vindt. Wat een prutsers dat ze dingen verkeerd gedaan hebben en wat raar dat re Remeha meneer dit dan niet zelf kon verhelpen. Die hoort er toch ook verstand van te hebben? Ik kan me voorstellen dat het zo moeilijk is om vertrouwen in zon ding te krijgen. En dat na al dat gespeur op het internet en opvragen van offertes om toch maar een goede ketel te scoren. Hen je na al die moeite nog niets. Bah! Xon dat klinkt bij jou toch niet erg hoopvol meer voor deze ronde meid. Heel jammer, ik had zo op goed nieuws voor jou gehoopt. Vanmorgen heb ik het zh weer gebeld voor de volgende fm en ik mag morgenochtend om half 9 langs komen. Ben benieuwd of die eitjes van mij nu dan wel gegroeid zijn. Ik was er zondag best wel wat van slag van toen ik net uit het zh kwam. Snapte er niets van dat er sinds de donderdag ervoor eigenlijk niets veranderd was. Gelukkig was ik daar twee uur autorijden later wel mee klaar dus had ik er op onze meeting geen last meer van dat ik daar nog over liep te piekeren, maar vreemd vind ik het nog wel steeds. Ik ben dan eigenlijk ook wel razend nieuwsgierig naar wat er morgen te zien zal zijn. Ik hoop dat ik positief verrast word!
Oh Hoop ik ben ook wel nieuwsgierig naar jullie huis, dus als je wilt mag je mij de gegevens wel even pb-en dan kan ik ook even spieken op funda!
Meiden, hier nu echt zo snotverkouden en veel hoesten. Was dus echt een gelukje dat ik me gisteren zo goed voelde om naar meetings te gaan, vandaag had ik echt moeten afzeggen. Verder nu wat zenuwen voor morgenmiddag, 13.30 naar zkh voor intake, echo en bloedprikken. Ik ga nu lekker warme douche nemen en kruip onder de wol, misschien op bed nog even op tablet als ik niet in slaap val. Knuff voor jullie allemaal.
@hoop...ik wil ook wel even gluren @lyan...succes en veel plezier morgen..voor nu slaap lekker hoop dat niet doorzet
@Boudicca: we gaan extra hard duimen dat er morgen om half 9 een mooie groot eitje te zien zal zijn. Misschien is hij even gestopt moet groeien, zodat je toch bij onze date kon zijn, dus morgen gaat dat helemaal goed komen. Bij mij is de pijn nog wel aanwezig, maar die enorme pijnscheuten van gisteren zijn minder (gelukkig). Ik ga morgen nog wel even naar de ha om het voor de zekerheid na te laten kijken. @Almika: die pijn wordt veroorzaakt door een aanhechtig. Volgens de ha (de vorige keer dat ik er last van had), hielp alleen ibuprofen. Eens kijken wat ze er morgen van zegt, kan nog eens vragen of een therapeut kan helpen. @Lyanna: nou, maar vroeg onder de wol vandaag. Morgen een spannende dag (maar ook wel weer leuk de kleine uk te kunnen zien). Laat je het ons nog even weten, hoe het afgelopen is? Zal vast wel. Ik zal aan je denken! Hier idd enorm balen van de k-ketel! Vooral ook omdat mijn man nooit over een nacht ijs gaat (ik ben wat dat betreft veel impulsiever). Hij gaat dan via allerlei vergelijkingsites ketels vergelijken, reviews van bedrijven bekijken. En heeft ook naar dit bedrijf gekeken. Omdat de ketel goed geprijsd was en er geen schokkende dingen in de reviews stonden, durfde hij het aan met deze ketel van dit bedrijf. Nou, wie weet is het iets kleins en kunnen we morgen (hopelijk) dit vervelende hoofdstuk af sluiten. Mijn man zei al dat dit een heel vervelend jaar zou worden. Ineens viel ons bed uit elkaar, toen de ketel die raar ging doen. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon die ook niet naar behoren werkt. Op de een of andere manier lijkt alles om ons heen kapot te gaan. De vraag is wat het volgende wordt.