wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
  2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemrgen

@lyan..hoeben je opgestaan? beter ofbrakker.veelsucces vandaag

@ziekenboeg..hoegaat het ladies?

@hoop...leuk huis maar kan me voorstellen met oog op toekomst gericht dat je wat groter wilt. nu maar hopen dat gelijk verkocht is..ennu die appeltaart/muffins is echt zo geknog niet.

fijne dag

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: succes vandaag!!
    @Boudicca: duimen draaien ook hier voor je fm-meting!
    @Maureen: meid, ik heb je gemist gisteren. Toch echt ziek geworden?

Hier al vroeg wakker en op m'n gemak ontbeten. Heb straks werkoverleg en daarna een gesprek met mijn baas. Probeer hem al een maand te spreken te krijgen, maar hij werkt op een dag dat ik er niet ben en zo vliegen de weken voorbij, zonder dat we elkaar spreken/zien. Dus een spontaan kopje koffie en even bijkletsen zit er nooit in voor ons, terwijl hij dat altijd wel prettig vind (met mij) zegt hij. Ik werk er nl. al heel lang en hij vindt het soms prettig even uit mijn mond te horen hoe ik tegen dingen aankijk. De laatste tijd gebeuren er wel vreemde dingen op onze afdeling en ik wil gewoon even mijn hart luchten. Wat het oplost, waarschijnlijk niet veel, maar dan weet hij ook eens wat sommige acties/beslissingen met mij persoonlijk doen en hoe ik erover denk.
    Nu moet mijn collega weg en ze heeft inmiddels (zeer tegen haar zin) een andere baan binnen de organisatie gevonden. Als zij weg gaat, betekent dat dat er een baan van 40 uur door mij opgevangen moet gaan worden. Ik heb geen idee hoe ik dat allemaal voor elkaar moet krijgen, want het plan was ook nog eens dat ik in mijn huidige functie er ook al taken bij kreeg. We hadden het goed geregeld dat bij ziekte of vakantie er altijd iemand van ons was. Als zij weg valt, betekent dat, dat er bij ziekte of vakantie, soms dagen zijn dat er niemand van ons is.
    De beslissing dat zij weg moet is door mensen genomen die amper een jaar bij ons werken. Zij hebben geen enkel inzicht wat wij voor een werk verzetten (blijkbaar). Ik denk niet dat het nog teruggedraaid kan worden, maar mijn collega is deze week voor het laatst. Ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben, want volgens mij waren er ook andere alternatieven mogelijk, zodat zij toch kan blijven.

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, ik zou idd even lekker je hart luchten. Het lost waarschijnlijk niets op, maar het is soms gewoon fijn op even te vertellen hoe jij er over denkt.
    Durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met de ketel?
    Je moet echt gewoon even flink aan de bel trekken hoor. Het is echt schandalig. Een nieuwe ketel en dan al zoveel problemen.

Hoop, ik ben ook benieuwd naar je huis, kun je mij ook een pbtje sturen?

Hier vanochtend temp weer iets omhoog (raar!).
    Maar heel soms krijg ik idd eerst dipje, dan een stijginkje en dan meteen een behoorlijke dip.
    Gisteravond knetterende hoofdpijn, vroeg gaan slapen, nu wel iets beter, nog heel licht aanwezig.
    Ik dacht opeens dat dat natuurlijk ook kan komen door het stoppen met cola light drinken, daar kun je ook hoofdpijn van krijgen.
    Net als Maureen heb ik ook nog steeds dat beetje misselijke gevoel, alsof ik door honger misselijk ben. Misschien toch een beetje grieperig.
    Overigens zal mijn ongesteldheid toch wel vandaag doorbreken aangezien mijn buik zo voelt en mijn rug ook 'moe' is!
    Die pillen werken bij mij gewoon goed, 1 pilletje voor 6 dagen en ik zit op cyclusdag 28 en lf 12.
    Dat heb ik er in ieder geval mee bereikt, mijn cyclus stopt niet bij dag 8/9dpo.

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat lief, Almika, dank je wel!:)
    Rot dat je zo'n hoofdpijn hebt, Xon!:(
    Ik wil ook wel even gluren als het mag, Hoop ...:cool:

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier gaat het verder goed, alleen erge last van mijn darmen zo nu en dan, de boel is flink aan het rommelen daarbinnen. Verder heb ik gister de huisarts gebeld en ik moet nu even afwachten voor een oproep van de gyn.

Verder voel ik me best onrustig. Ik had me toen die vrijdag voorgenomen te gaan solliciteren bij het kinderdagverblijf van mijn dochter en toen stond ik zaterdag met die positieve test. Ik heb eerst nu alles even laten bezinken en zit nu erg te twijfelen van wat ik zal doen. Heb wel contact opgenomen met de directrice , die ik goed ken, en heb haar gisteravond mijn CV gestuurd. Nu gaat ze eerst kijken of het zou kunnen wat betreft mijn papieren. Kan dat, dan gaan we in gesprek. Ik heb haar wel eerlijk verteld hoe de vork in de steel zit en dat ik nu dus pril zwanger ben. Best spannend dus deze periode voor mij. Ik weet ook niet zo goed of ik het nou nog zou moeten doen of niet. Financieel gezien wel, maar ik vind het zo moeilijk om een kleine baby overdag naar een kdv te brengen en dat zal dan wel moeten als alles goed gaat. Kan het allemaal even niet overzien. Maar het is allemaal nog lang niet zover, eerst kijken of mijn papieren goed genoeg zijn. Dit is dus ook wel waarom ik nu een beetje stilletjes ben hier, zit een beetje te malen...

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, niet veel bijgelezen, slecht nieuws van het werk van mijn lief gehad..... waarschijnlijk houdt het heel snel op voor hem daar. echt enorm balen!! is zo moeilijk om werk te vinden, en hoe we het allemaal moeten doen met mijn inkomen,pfffff wordt lastig allemaal. ff flink in een dip hier. ook nog sinds gister duizelig, gewoon ff helemaal mineur. einde ego....

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ach justme, zulke zorgen kunnen jullie nu helemaal niet gebruiken! Ik hoor het meer om me heen, ontslagen e.d. Dikke knuffel voor jullie!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klopt, het is overal. op mijn werk gaan de uitzendkrachten er ook al uit..... ik maak me om mijn baan gelukkig geen zorgen, maar mijn lief zonder werk is aardig klote. nou ja, zal vast wel een oplossing voor komen.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon:dat hongergevoel(misselijk) hoort ook bij een zwangerschap hoor! Aan de ene kant voel je je misselijk,maar toch heb je honger en wil je wat eten. Heel typisch dat je temp ook omhoog gegaan is...zou het zooooo leuk vinden voor je als je zwanger blijkt!

@Just: wat een vervelend nieuws,daar zit je helemaal niet op te wachten! Hopenlijk valt het mee en mag hij blijven.

@Mees: kan me voorstellen dat je met je baas wil praten,als het ook nog wat op zou leveren zou natuurlijk nog veel beter zijn.
    Ook ik ben benieuwd hoe het met die ^*&%$ ketel gaat.Dit klopt echt niet bij een nieuwe ketel.

@Boudicca: vreemd dat er weinig te zien viel met fm...hopenlijk zien ze vandaag meer!

Hier hard aan het leren voor theorie-examen.Ik wil echt graag slagen,dan heb ik dat vast en is die onkostenpost ook weg!
    Vanmorgen al autorijles gehad om half 9.Ben voor het eerst naar een andere plaats gereden en heb voor het eerst de kilometerteller bijna 100 zien worden:D
    Ik vind het erg leuk,maar nog steeds beetje eng.
    Zometeen even naar de huisarts,ik ben kortademig en heb wat pijn bij mijn borstbeen.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: er komt ook veel op je af,de toekomst ziet er nu toch anders uit,nu je zwanger bent.Probeer je niet te druk te maken,alles komt vaak op zijn pootjes terecht.:)

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, hier vanmiddag met de echo een heel mooi druk en beweeglijk kindje gezien.
    Verder alles goed en ook tevreden over mijn bloeddruk, die was 125/90 en dus voor mijn doen netjes.
    2 april weer voor controle, maar als over 2 weken bloeddruk niet goed is bij HA bellen en dan eerder komen.

Nu even lekker na genieten en verder niet veel doen, hier nog heel erg verkouden, hoofdpijn, kriebelhoest en erg moe. Dus lekker op de bank en met zoontje verder zindelijkheidstraining doen.

Zal kijken of ik vanavond nog even foto van echo kan plaatsen, printer moet nog aangesloten worden en denk dat ik even een foto met de digitale maak en zo even plaats.

Knuff voor iedereen en alle zieken beterschap.

Boudic, hoe was jou FM?

x

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh, Lyanna, wat fijn!
    Heerlijk toch dat alles er mooi en goed uitziet.
    Geniet er maar van, en ik wacht op een foto :) !

Boud, hoe is het met jou follikel gegaan?
    Ik hoop dat er een mooi gegroeid follikel te zien was en je overmorgen IUI kunt doen.

Hier een beetje mixed feelings.
    Vandaag beetje licht moeiig gevoel in mijn rug gehad, maar niet heel erg en de hoofdpijn is heel soms heel even en lichtjes aanwezig, verder ook een vol gevoel in mijn buik (soort ongesteldheidgevoel) maar het komt en gaat.
    Ik was vandaag even met mijn mams op pad en voelde helaas wat lopen, dus toen ik thuis kwam (heb al 2 dagen een inlegkruisje in) vreesde ik bruin/rood aan te treffen. Maar nee!!!
    Ik weet dat jullie allemaal denken, doe een test! Hahaha, ja ik ken jullie wel een beetje.
    Maar ik heb besloten nog even te wachten, ten eerste omdat ik gewoon bang ben zodra ik die test heb gedaan ik ongesteld word. En ook omdat ik eigenlijk al die menstruatieklachten heb.
    Ik wacht in ieder geval nog even mijn temperatuur af morgenochtend.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon weet niet of je het nog weet maar ik had rond nod knallende koppijn!! en een flinke dip...

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, ik voel me nu gelijk een stukje rustiger en gaan nu nog meer genieten dan we al deden.
    Verder ga ik héél hard nog voor je duimen en ben benieuwd wat je temp morgen doet, spannend is het zeker.
    Oh ja, er is 1 helemaal gek op je presentje. Zoontje zegt iedere keer: "Wiebelbloem kijken!!!" :)

Nu even kijken of ik foto hier kan plaatsen.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Lyanna: heerlijk meid! Voelt vast heel goed! Wou dat ik al zover was ... ;)

@ Xon: denk maar aan mij: die vroege testen waren negatief en dus onbetrouwbaar. Ik zou ook maar even wachten. Ben wel benieuwd naar je temp morgen!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja Xon, ik had ook erge hoofdpijn rond NOD en testte positief.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
  19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waxientje, dank je wel meid!!! Hoop dat jou tijd ook omvliegt en je de echo krijgt.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lyanne, leuk he die foto's van de echo!! heerlijk om te zien. geniet ervan meid

@xon, de duimen draaien nog hoor, wie weet wat Margaretha voor jou in de planning heeft......

hier zo maar even aan het eten beginnen, net terug van acupunctuur. nog steeds wat duizelig/ligt in het hoofd. zal er wel bij horen denk ik dan maar.

Deel Deze Pagina