Lyanna, mooi om te zien zeg! Dames, ik hoef er hier alleen maar over te praten en hoppa het eerste lichtrood is gespot! Ik wist het, toch vanwege de symptomen, maar het valt natuurlijk wel enorm tegen want stiekem heb ik al twee dagen gedacht 'het zal toch niet waar zijn???' en idd het is niet waar!
Goedenavond meiden Nou vanmorgen dus weer een fm. Ik kreeg de schrik van mijn leven. Eerst ging ze het bm slijm meten en dit was meer dan 15 mm!! Ze vroeg of ik ook buikpijn had en wees op dingen waarvan ze niet wist of het slijm of ander vocht was. Verder was ze heel stil en gaf ze ook aan dat ze het zelf niet goed begreep. Toen ging ze op zoek naar eicellen en kon niks vinden. Op een gegeven moment kwam het hoge woord eruit: Ik denk dat we je eisprong gemist hebben Npu wat een K gevoel is dat zeg! Ik snapte er niks van want zondag was er alleen maar een klein exemplaar van ongeveer 11 mm te zien en een paar die nog kleiner waren en daarom niet eens gemeten zijn. Ze begreep het zelf ook niet dus nog maar weer verder roeren daar binnen en duwen op mijn buik en toen ineens .tadaaa!!! Daar zat een verstopt ei van ruim 16 mm En even later ook nog twee kleintjes van 11mm. Hoe het nu kan dat het bm slijm zo dik is, is niet duidelijk maar volgens haar was dat niet per se ongunstig. Het is waarschijnlijk zo dat dit komt omdat ook de kleiner follikels al zoveel oestrogeen afscheiden dat het bm slijm onder invloed daarvan in combinatie met het hormonen spuiten zo gegroeid is. Omdat het follikel sinds zondag dus een behoorlijke groeispurt gedaan heeft ben ik ingepland voor een IUI voor morgenmiddag en moest ik vanmiddag tussen 15 en 16 uur al de Pregnyl spuiten. (Ricmar nogmaals bedankt want van de apotheek heb ik nog steeds niets gehoord:x) Vanmiddag dus noodgedwongen vroeg naar huis om te spuiten. Was niet erg want leerlingen waren er toch niet i.v.m de staking. De school was gesloten en het niet stakende personeel (waaronder ik noodgedwongen vanwege zh afspraak van vanochtend) was daar lekker aan het werk. Ongelooflijk hoeveel je kunt doen op een dag zonder kinderen. Hihi heerlijk opgeschoten vandaag. Kortom een vruchtbaar dagje. Nu morgen nog zo een en dit bijzondere ei wordt getackeld.
Mees hoe was het vandaag bij de ha. Wat wijzer geworden? En die rot ketel. Doet ie het weer? Heel goed dat je even je zegje gedaan hebt bij je baas. Het is belangrijk om je af en toe even uit te kunnen spreken. Xon hoe is t met de hoofdpijn? Kan inderdaad heel goed een ontwennings verschijnsel van de cola zijn. Zou ook nog van de pillen kunnen komen maar kan ook duiden op ongi die gaat komen of . Ik hoop dat het niet door een naderende ongi komt in ieder geval. Ik snap waarom je nog geen test wilt doen, heb zelf ook altijd die angst (die ook steeds uitkomt) maar ik houd het nooit vol om niet te testen. Knap dat jij dat wel kunt! Och ik zie net dat het eerste rood zich toch heeft aangediend. BALEN! Ik begon zo op iets anders te hopen na je vorige berichtjes. Dikke knuffel meid. Justme wat een naar nieuws over het werk van je vriend. Die onzekerheid zit je helemaal niet op te wachten. Ik hoop dat hij het niet al te moeilijk heeft om ander werk te vinden maar ik vrees dat het niet mee zal vallen. Moeilijk hoor. Hoop woehaa bijna 100 gereden!!! Niet gaan kwakkelen met je gezondheid hoor. Mees heeft ook al pijn op de borst. Een is al te veel een tweede met dit soort klachten willen we al helemaal niet! Leuk huis hebben jullie nu. Ik vind het laminaat wat jullie in de keuken en boven hebben liggen heel mooi. Ik heb zelf een hele lichte vloer maar vind donkerder toch mooier. Het is me alleen te veel gedoe om dat te gaan veranderen. Moet de hele kamer weer leeg enzo. Pfff. Ik hoop voor jullie dat het snel verkocht wordt dan heb je daar tenminste geen gedoe meer mee. Lyanna wat fijn zon mooie echo. Gefeliciteerd! Nu inderdaad eerst maar lekker gaan genieten en rustig aan gaan doen.
@Lyanna: wat een goed nieuws! Zal (ondanks dat je je erg zwanger voelt) toch een geruststelling zijn. Nu lekker genieten (en vooral uitzieken). Heb bij mijn ha even navraag gedaan wat mijn B12 waarde was (dat vroeg je laatst). Mijn waarde is 395. Volgens haar best hoog. @Xon: je maakt het wel spannend, meid! Ik weet dat je geen valse hoop wil hebben, maar het voelen lopen, herken ik ook van mijn zwangerschap. Ik wacht met smart op je temperatuur van morgen! Duim, duim, duim!! @Justme: vervelend dat je duizelig bent. Is je bloeddruk niet te laag? En ontzettend balen dat het werk van je vriend op gaat houden. Had nog stille hoop dat hij er misschien zo in zou kunnen rollen na die klussen van een paar maanden. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat bedrijf weet nu wel goed wat ze aan hem hebben, dus wie weet. Hoop dat er snel een oplossing komt, zodat je met een gerust hart de kraamtijd straks in kan gaan. Dan hoor je zorgen te hebben om poepluiers en voedingen en niet aan dat soort zorgen. @Waxientje: lastig al die dilemma's. Goed dat je eerlijk bent geweest dat je pril zwanger bent. En je weet nooit wat het kan gaan worden. En ook al heb je gesolliciteerd, als het bij nader inzien toch niet goed voelt, kun je je zelf nog altijd terugtrekken. @Boudicca: ook hier benieuwd naar je follikel. Morgen IUI??? De man van de ketel is weer geweest. We hadden dus geen warm water en de ketel leek een beetje een eigen leven te leiden. Eerst hadden we een ketel die uitviel, maar deze ketel was niet te stoppen. Ik had hem vannacht op 18 graden gezet, maar toen ik vanmorgen beneden kwam was het 24 graden in huis. Dat was dus weer het anderste uiterste. Die man zou tussen 10.45 en 12.45 uur komen. Nou, dat werd uiteindelijk dus 13.30 uur (nadat we eerst maar eens gebeld hadden of ze ons niet vergeten hadden). Die man heeft het nagekeken en de man van gisteren bleek een borgpennetje vergeten te zijn terug te plaatsen. Dat borgpennetje was ook onvindbaar, dus na een tijdje zoeken in zijn bus had hij zo'n nieuw pennetje gevonden. Dat was dus alles. Nu moet alleen nog een keer dat installatiebedrijf terugkomen om iets anders aan te sluiten, maar dat heeft geen effect meer op de werking van de ketel (als het goed is). Verder vanmorgen een gesprek met mijn baas gehad. Behalve even mijn hart luchten, ben ik er niet veel mee opgeschoten. Nou ja, hij weet in ieder geval hoe ik over bepaalde dingen denk. Vanmiddag naar de ha geweest. Liep 45 min. uit.:x De ha denkt inderdaad ook aan een soort van ontstekingsreactie van de aanhechtingsspier op het borstbeen en zei ook dat het soms wel even kon duren voordat de ibuprofen kon gaan werken. De pijn is vandaag bijna weg, op wat pijn als ik me draai of iets wil pakken. Lijkt dus echt een spierenkwestie. Toch wil ze, omdat ik het al vaker heb gehad, voor de zekerheid een foto en een hartfilmpje laten maken (ook omdat ik af en toe last heb van hartkloppingen). Op zich goed dat ze het serieus neemt en alles uit wil sluiten, maar aan de andere kant, had ik als angsthaas die ik ben , liever gehad dat ze me gewoon gerustgesteld had. Nu moet ik die foto ook nog maar deze week laten maken omdat ik dit weekend de eisprong verwacht en het dan weer moeilijk wordt een foto te maken. Verder breekt de klusperiode ook weer aan. Maar nu is mijn man weer door z'n rug gegaan. Hoe verzin je het weer!:x
@Xon: wat ontzettend k*%t!!! Een geruststelling dat je nu weet dat je je lf wel zelf iets langer kan maken met de mutsenbollen. Hè weet even niet wat ik moet zeggen. Was net zo hoopvol gestemd na je vorige berichtje. Denk aan je en een dikke knuffel!!
Mees wat slordig dat die man een borgpennetje vergeten was! Dat soort dingen hoort niet voor te komen. Nu maar hopen dat het installatie bedrijf vlot kan komen zodat het hele hoofdstuk ketel gedoe afgesloten kan worden. Goed dat de arts je serieus neemt en inderdaad maar even doorpakken met die fotos dan heb je voor het weekend alles weer gehad en ook snel duidelijkheid. En oh oh oh, nu je man weer door zijn rug Jullie hebben inderdaad veel pech dit jaar. Ik ga ervan uit dat jullie nu je portie pech wel op gebruikt hebben en het dus alleen maar beter kan worden dit jaar. Wie weet begint dat geluk dit weekend al als er bij het klussen mooie resultaten behaald gaan worden
@Lyanna: fijn dat de echo goed was...wat mooi he,zo,n groeiend wonder in je buik.Geniet er maar lekker van. @Boudicca: ik heb hier hardop zitten lachen om jou verhaal van je ei!! Manlief keek me al lachend aan met een blik van: die vrouwen hebben weer wat Geweldig hoe je het weer verteld.Maar fijn meis dat er toch een ei zit meis! En ja,ik heb waarachtig bijna 100 gereden! En dat voor een blondje Wat betreft de vloer in ons huis,ik vind dat ook erg mooi,maar in ons nieuwe huis nemen we denk ik grijs eiken.Dat vind ik eigenlijk nog leuker. @Xon: meid,ik werd al helemaal blij,want ik dacht toch echt dat je wel eens zwanger kon zijn! Maar nu toch rood gespot Heel erg jammer meid.Dikke knuff. @Mees: wat een knurft die de ketel geplaatst heeft! heeft tie nu verstand van zaken of hoe zit dat.En dat heeft je dan 1400 euro gekost! Tja...je man door zijn rug gegaan...dan moet jij aan de arbeid!
Hallo dames, Wat hebben jullie veel geschreven. Kan 't niet allemaal onthouden maar toch 'n poging: @Xon: Ik kreeg al lezende zoveel hoop voor jou. Ik zei het hier hardop. Maar helaas las ik je laatste berichtje daarna ook. Gossie meis Hele dikke knuffel! Hè verdorie wat een teleurstelling. Even er doorheen. Dag 1 is natuurlijk het ergste dus nu maar even uithuilen en jezelf een beetje verwennen (chocola? iets anders lekkers?). Dan maar snel weer verder in deze nieuwe cyclus. Bij jou is dat sowieso zo natuurlijk omdat je al snel naar 't ziekenhuis moet voor de fm meting enzo. Dikke knuffel hoor nogmaals. En Margaretha mag bewijzen dat we daar niet voor niets hebben gestaan. @Boud: O wat schrok ik tijdens het lezen van jouw eerste bericht over vanmiddag . Maar gelukkig eindigde het goed (wil je dat niet meer doen?:x). Nou zeg poeh, wat zal je zelf ook geschrokken zijn in eerste instantie. Ook bij jou mag Margaretha haar werk doen. Zou wel een mooi verhaal zijn hè dat je zondag er bij was en 't eitje gewoon gewacht lijkt te hebben... @Just: O wat naar nou dat 't zo loopt. Hoopte ook dat hij had mogen blijven. Is het al helemaal zeker dat het ophoudt? Ik hoop dat hij toch snel iets anders vindt. De onzekerheid is nooit leuk maar kan je er nu zeker niet bij hebben. Dikke knuffel en ik hoop dat je toch ook rustig aan kan doen ondanks dat je dit niet makkelijk naast je neer kan zetten natuurlijk. Knuffel. @Mees: Nou je wordt in ieder geval serieus genomen. Maar ik snap wel wat je zegt hoor. Jeetje. Hoop dat het niets ergs is. Hoewel ik 't eigenlijk zelf wel al eng vind wat je zegt wel vaker te hebben. Maar dat je dan in ieder geval niet iets nieuws te horen krijgt bedoel ik. O en die ketel van jullie. Sorry maar ik word er al moe en geïrriteerd van als ik het lees. Laat staan jullie zelf Wat is dit voor slapstick?! Die vergeet 'n pinnetje, 'n ander sluit iets niet goed aan, een uur later komen aanzetten, en het belangrijkste van alles: het is een nieuwe, net geplaatste ketel. Hállo! :x. Nou dat 't maar snel opgelost mag zijn. En inderdaad, wie zei 't, jullie hebben je portie pech 'mooi' al gehad. Margaretha.... @Lyanna: O wat heerlijk, goed nieuws. En 't blijft toch een wonder hè? Geniet maar van 't zwanger zijn. Maar voor nu beterschap. @Niala: Aaah wat lief! Mooi meisje. En wat lief de foto met grote broer en zus! Wat een rijkdom. Geniet maar lekker van je gezinnetje. @Hoop: Jij ook naar de dokter? Hoop dat er 'niets' aan de hand is. En wat spannend dat er al iemand komt kijken. En wat stoer dat je zo auto rijd; ik doe het je dus (nog) niet na. O en succes met je theorie examen. Is dat donderdag? Ben 't even kwijt. Oké nu weet ik 't niet meer Heb wel alles bijgelezen hoor dames. Dus ik leef mee. Met mij gaat 't sinds vandaag (vanmiddag) wel weer. Afgelopen nacht nog wel last gehad. Heftige hoofdpijn :x. De hele tijd dat misselijke ook. En dat zwakke, slappe gevoel. Gister was 't bijna constant. En kwam er ook 'n kriebelhoest bij. Maar gek genoeg is dat ook weer weg. Had me meteen goed ingepakt. En had 'n paar sinasappels geperst. Weet niet of dat 't 'm deed maar gelukkig dus niet doorgezet. Wel heb ik (ook sinds zondag) ineens 'rugpijn'. Een soort uitstralingspijn(?) en er zit ook 'n knobbeltje op m'n rug en daar komt het dus vanaf Die rugpijn had ik af en toe wel sinds zondag maar sinds gister weet ik pas door voelen waar 't centrum van de pijn leek te zitten, dat 't van dat knobbeltje af lijkt te komen. Waarvan ik eerst dacht dat het een allergische reactie was. Ja hihi volgen jullie het nog? Ik had jullie ook nog veel meer willen vertellen zondag tijdens de meeting (over wat ik afgelopen maanden meegemaakt heb). Was toch wat stiller door de hoofdpijn denk ik en ben 't allemaal vergeten toen en time flies when you're having fun. Was altijd zo veel om op te schrijven vond ik en nu had ik mooi de kans het allemaal te vertellen. Stom. Komt nog wel 'n keer. Morgen ook 'n afspraak bij de dokter maken, hopelijk voor morgenmiddag nog als ik vroeg bel. Toch maar even vragen wat dat gekke knobbeltje is. Dames we gaan voor een roze lente hè? Margaretha zet 'm op! ( en m'n klavertjesvier natuurlijk ) Fijne avond dames, slaap lekker straks, Liefs.
@Boudicca: je maakte het weer even spannend. M'n hart sloeg even over toen ik las dat je mogelijk je ei gemist had. Maar goed dat ze even verder keek. Hoe gaat zo'n fm-echo eigenlijk? Doen ze dat inwendig? Ik vind het uberhaupt knap dat die gyn's iets op zo'n scherm kunnen zien. Nou, een hele geruststelling dat er een mooie grote zit. En ik dacht dat dik baarmoederslijm altijd gunstig was voor een evt. innesteling? @Hoop: mijn man moet de komende dagen maar even de tandjes op elkaar houden, hoor (of een extra paracetamolletje erin). Hier net een telefoontje van een collega. De collega die deze week voor het laatst is. Ik had haar vanmiddag aan de lijn n.a.v. mijn gesprek met mijn baas. Ze was erg boos te horen dat er een vacature gaat komen voor iemand die breder inzetbaar is als zij. Dat deed haar toch wel veel pijn, want dat komt er toch op neer dat ze niet voldoet (of tekortschiet). We hebben even gepraat en ik heb haar een paar keer gevraagd of ze kon praten en een beetje op haar woorden moest letten ivm meeluisterende collega's. Maar ze zei dat het wel kon. Wat blijkt nu. Een collega tegenover haar, heeft voor luistervinkje gespeeld, en heeft onze baas opgebeld dat die collega boos op de leiding was n.a.v. een telefoontje van mij. :x:x Die baas heeft nu mijn collega geprobeerd te bellen vanavond, maar kreeg haar niet te pakken en heeft toen dit verhaal op de voicemail ingesproken. Dat hij van die en die gehoord had dat.... En bedankt!:x Zal morgen dus ook nog wel wat horen. Baal hier zo van! En dan vooral dat een collega ons illegaal afluistert en dat dan doorbrieft aan mijn baas. Ik vind dat dat toch informatie is wat ze illegaal verkregen heeft. Ik vind dat onbeschoft. Maar de vraag is nu, hoe ik om moet gaan met die collega die heeft afgeluisterd en heeft doorgebriefd. Als ik haar erop aanspreek, dan weet zij ook weer dat ik dat via mijn collega heb gehoord. Lastig! Lastig!!
@Maureen: kan het geen galbult of steenpuist of iets zijn? Dat kan blijkbaar ook erg pijnlijk zijn. Bij twijfel anders even navragen. Rugpijn is ook niet prettig. En, ik had niet de indruk dat je stil(ler) was zondag. Vond dat, ondanks dat je helemaal niet lekker was, er vrolijk op los kwebbelde. Nou, bij onze volgende date hoop ik dat je je beter voelt (alleen zwangerschapskwaaltjes zijn dan toegestaan).
Ik moest nog aan je denken door je vraag toen. Maar het was gewoon een normale ongi met 3 heftige dagen zelfs. Maar als ik 't niet zelf was die de ongi ervaren had, zou ik dus ook denken 'hmm...'
Ja ondanks dat ik dat niet eerder gehad heb dacht ik ook dat 't misschien 'n galbult was. Ik zou 't nog googlen . Nee ik was inderdaad niet stil, daar heb je gelijk in. En wat nou weer met je collega Naah dit is toch te erg? Hoe moeilijk ook, want je wilt er natuurlijk eigenlijk wat van zeggen tegen die collega die 't doorgebriefd heeft. Maar die vriendincollega is nu toch niet meer aanwezig op 't werk? Dacht dat ze al weg was. Dan kan je er misschien toch wel wat van zeggen dat je 't 'n beetje ongepaste actie vindt? Zonder dat die (leuke) collega er last van krijgt. Maarja je wilt ook weer de zoete vrede bewaren misschien. Want het verpest de sfeer. Hoewel die zoete vrede en goede sfeer er eigenlijk al niet zijn als een collega zich zo meent te moeten gedragen. Verschrikkelijk, zulke types :x Pfff jij weet dus al dat er morgen 'gezeik' is op 't werk, sterkte ermee.
Sorry dames dat ik jullie liet schrikken met mijn verhaal van vanmorgen maar ik schrok zelf ook heel erg toen ze begon over een gemist ei. Gelukkig na enig gewroet toch het verstopte ei gevonden. @Mees een fm is altijd een inwendige echo. De follikels zijn zo klein dat dit met een gewone buikecho echt niet te zien is. Hoe vaker ik zelf mee kan kijken bij die echos hoe meer ik zelf ook herken. Ik vind het altijd heel interessant om alles te zien. Wat een gedoe rondom die collega die weg moet. Ik kan me voorstellen dat het als een klap in je gezicht voelt wanneer je hoort dat er een vacature komt voor jou functie terwijl je zelf weg moet. Maar wat BE-LA-CHE-LIJK dat die andere collega dan alles gaat lopen doorbrieven. Op zulke mensen kan ik enorm afknappen en ik geloof dat die bij mij ook nooit meer goed zouden kunnen doen. Maten naaiers zijn het! Ik denk dat je best kunt laten weten dat jij van zijn/haar roddel praktijken op de hoogte bent. Waarom zou jij net zo stiekem gaan doen als die collega? @Maureen nog steeds niet weer helemaal fit dus. Goed dat je even naar de dokter gaat want dat van die rug met dat rare knobbeltje vind ik wel een beetje een vreemd verhaal. Beter dat er even naar gekeken wordt dan kun je daar daarna dan weer rustig over zijn. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. En volgende keer neem je gewoon je praatstoel mee naar de meeting en dan hangen we allemaal aan je lippen. Ik had jullie ook nog van alles willen vragen maar daar ben ik ook helemaal niet aan toe gekomen. Het ging voor mijn gevoel ook allemaal heel snel. Maar nu hebben we in ieder geval weer wat om naar uit te kijken voor de volgende keer.
Dames, ik heb even een potje zitten janken en moet nu even mijn ei kwijt. Ik had vanavond toneelavond. En vlak voor ik wegging had ik dus het eerste rood gespot, balen natuurlijk, stiekeme hoop, maar goed. En ik kom daar, en écht het allereerste wat er gebeurt is dat iemand een schaal neerzet met een lekkernij met roze en blauwe muisjes en stralend verteld dat ze het nu toch echt niet meer voor haar kon houden en dat ze zwanger is. Als een boer met kiespijn heb ik haar gefeliciteerd, maar ik kon wel janken. Wie heeft het toch zo slecht met mij voor? Dit lijkt gewoon bijna op een na-na-na-naaa-naaaaaa! Hoe kut (sorry) is dit zeg! De rest van de avond heb ik me zo beroerd gevoelt en ging het alleen nog maar daar over. De twee zwangeren met elkaar, de hormonen dit de hormomen dat, haha, oh nu zijn we samen met z'n vieren, hahaha, enz enz. Ik heb het volgehouden tot thuis en toen in janken uitgebarsten. Sorry lekker ego-verhaal.
Och Xon meid wat een rot avond. Logisch dat je even een potje hebt zitten janken. Ik hoop dat het wat opluchting heeft gebracht. Een heel dikke knuffel voor jou. Ik wilde dat er iets is dat ik voor je zou kunnen doen maar helaas. Ik zou niet weten wat. Ik weet wel hoe je je voelt en dat is echt klote. En op dit soort avonden mogen dat soort woorden best even hoor.
Woww! Hoop. Ik kom ook bij jou in de buurt wonen. Voor dat bedrag kun je hier nog niet eens een studio (1 woon/slaapkamer) kopen! En bij jou daar zo een mooi huis! Ik wist wel dat er een groot verschil was in Nederland, maar dat dat zo een enorm verschil is!
@Xon: wat zul je je gisterenavond verschrikkelijk gevoeld hebben! Knap dat je gebleven bent,ik denk dat ik met een smoes op de loop was gegaan.Tenslotte was je er ook helemaal beroerd van.Toch vind ik je een hele sterke,dappere vrouw.Je mag huilen,boos en teleurgesteld zijn,maar daarna ga je toch maar weer verder en geeft de hoop niet op.Knap hoor meis! Dikke knuffel voor jou! Enne....kom maar gerust bij me in de buurt wonen,dan kunnen we gezellig aan de koffie Dank je wel voor het compliment over ons huis hoor,doet me goed. Het feit dat we weg willen is dat het boven te klein is voor ons.Te weinig ruimte voor ons gezin.Ook geen zolder.(wel groot genoeg voor spullen op te bergen) @Mees: ohh,wat een vreselijke situatie zit jij in op je werk!Maar wat tactloos van die collega om als luistervink te spelen!Als je per ongeluk wat opvangt,dan vertel je dat nog niet door.Meid,wat moeilijk! Veel sterkte vandaag ermee! @Maureen: Ik zou inderdaad maar even naar de dokter gaan met die bult op je rug.Je kan beter maar even gerustgesteld worden daarmee.Hopenlijk voel je je nu wat beter dan de laatste dagen! Ik was gisteren naar de dokter geweest.Ik moest eigenlijk een kuur gaan gebruiken omdat hij op mijn longen luisterde en hij hoorde toch wat gerommel daar.Maar aangezien we bezig zijn zwanger te worden en rond mijn eisprong zit,moet ik nog even wachten met gebruiken van de kuur.Wel heb ik een inhalator meegekregen en een neusspray,die mogen wel gebruikt worden bij eventuele zwangerschap.Omdat ik ook pijn bij mijn borst had(meer mijn borstbeen,heb ik ook medicijn meegekregen voor maagzuur.Ik heb ook weer wat last van mijn maag,ik denk door de spanning rond de verkoop van ons huis en de onderzoeken in Gent,het autorijden en exames enz. Hopenlijk helpt het.
Ik heb bijgelezen en wil nu vooral even reageren op Xon. Meid wat KUT! Echt, ik weet zo goed hoe het voelt allemaal. En jij moet al zo'n zware weg gaan, ik vind het knap dat je niet ter plekke in janken bent uitgebarsten. Ik had het niet volgehouden. Maar blijf hoop houden hoor, je bent toch op de goede weg? Volgens mij ben je een hartstikke sterk wijf en het moet gewoon goed komen. Ik weet ook neit wat dat is, ik kreeg dat soort booschappen en toestanden met anderen die wel zwanger waren ook ALTIJD precies op de dag dat ik ongi was geworden. Alsof de duvel ermee speelt, he. Echt waar, de rest van de cyclus zou ik het beter aan kunnen, maar nee, altijd die onzalige timing. Neem de tijd om je wonden te likken, op naar de volgende ronde en ik leef met je mee. Dikke knuffel.
Weet je meiden, ik zat zo eens wat rond te neuzen hier op zp, ik klets nu ook mee in het nov mama's topic en daar ben ik dus de oudste, ik keek hier eens even in de lijst en ben hier ook de oudste zwangere. Dat maakt me echt even heel klein. Waarom ik wel en jullie niet! Jullie willen het minstens net zo graag als ik en ik gun het jullie allemaal ook! Ik hoop zo dat er hier snel meer roze mag komen! En dan lees ik weer berichten van Xon en van het gedoe rondom het tackelen van het ei van Boud. Pfff, meiden toch... ik kan daar gewoon een beetje verdrietig van worden. Dat het allemaal zo moeilijk moet gaan. Voel me bijna schuldig dat het bij mij dan nog zo relatief makkelijk was. Besef heel goed wat een enorm groot wonder het is dat ik zwanger ben en helemaal dat het nog op zo'n relatief makkelijke manier is gegaan. Ik hoop echt dat jullie allemaal binnenkort ook op roze mogen gaan!