wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes4: wat zal dat schrikken geweest zijn voor jou en je man! Gelukkig was er niets met de kleine.Brengt zoiets ook geen gevaar voor jou? Kan het echt een reactie zijn op het dwarsliggen van de baby?
    Ben blij dat het nu goed gaat! Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen met de feestdagen meis!

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Het kan leiden tot een nierbekken ontsteking, dus moet wel mijn temp in de gaten houden. Maar nu ligt ons kindje volgens mij weer vertikaal, dus maar hopen dat de ligging zo blijft.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is ook behoorlijk heftig: een nierbekken ontsteking! Laat je dat hopenlijk bespaart bijven.
    Fijn dat de kleine uk weer goed ligt!:)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik wilde je nog even (weet niet of je al in het zkh bent) heel veel sterkte wensen voor de punctie. Ik hoop dat het meevalt en dat je toch nog een beetje een kerstgevoel hebt. Een dikke knuffel!
    @Jes: jemig, meid! Ik had geen idee dat de reden dat je even niet mee kletste, deze was. Heel heftig. Gelukkig nu het ergste achter de rug. Beterschap nog even, lekker (proberen) uit te rusten de komende dagen.
    Ik lees ook vanaf het begin Romy's topic en kijk dagelijks in de hoop op goed/beter nieuws. Dat wil helaas nog niet komen. Onvoorstelbaar, het laat me maar niet los. Hoop dat er alsnog een kerstwondertje voor dit meisje gaat komen.
    @Lyanna: hè bah! Jij gaat ons dus ook al geen mooie kerst bezorgen! Knuffel!
    @Jeetje: lijkt me ook raar om te weten dat het bijna kerst is en dat er bijna geen kerstsfeer om je heen is. Heb je zelf geen behoefte om een klein boompje met lampjes of iets dergelijks neer te zetten (gewoon voor de sfeer)? Werkse nog even!
    @Hoop: nog even hoop houden! Wat Jeetje zegt, moe zijn en slecht slapen kan een teken zijn.

Nou, hier laatste dagje werken voor de kerst. Zit hier (nu nog) helemaal alleen. Op zich wel lekker, want ik wil eigenlijk nog van alles (waarschijnlijk weer veel te veel) nog doen.
    Ik ga even aan de slag, maar blijf jullie natuurlijk de hele dag wel volgen. Fijne dag dus allemaal!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Jes: oeh dat moet schrikken zijn geweest! En enorm pijnlijk als ik het zo lees. Hopelijk blijft het nu weg! Kwam dat ineens zo opzetten? Nou, rustig aan maar nog even en fijn dat je weer thuis bent.

@Mees: nee heb niet echt de behoefte om een boompje neer te zetten eigenlijk, maar het voelt natuurlijk ook heel anders hier. Je hebt heel die sfeer niet zoals die nu in NL is.
    Al vind ik die hysterische drukte in de winkels omdat iedereen zo ontzettend veel gaat kopen ook niks. Maar dat heb je hier ook hoor met het suikerfeest en offerfeest.
    Ik mis vooral de gezelligheid met familie (al is er in onze familie dus niet zoveel gedeelde gezelligheid met kerst) maar als ik hoor dat mijn zusje lekker gaat koken en vrienden uit heeft genodigd vind ik het wel jammer dat ik daar niet bij kan zijn! Maar ja, verder heb ik dus niet zoveel met kerst (ook nooit echt gehad eigenlijk) Maar wens jullie wel allemaal een fijne kerst toe hoor!

Werk ze vandaag! Ik schiet weer eens niet echt op ;) Te veel op ZP...

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: ook vanaf hier heel veel sterkte in het ziekenhuis!

@Mees: succes met werken en af en toe lekker even gluren op zp:p

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeetje: ja van het ene op het andere moment, was naar het toillet geweest en direct daarna begon het....waarschijnlijk is die kleine toen overdwars gaan liggen. Er is zoveel beweging in mijn buik, dat ik steeds maar hoop dat het niet nog een keer gebeurt; in ieder geval niet voor zondag; mijn dochters verjaardag....

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: Wat toevallig, een kindje jarig op eerste kerstdag. Dat is bijzonder! Nou, nog even 2 dagen heel rustig aan doen en jij bent er zondag gewoon op en top bij!
    Moet je nog terugkomen voor nacontroles?
    @Jeetje: die kerstdrukte is ook iets wat ik niet mis. Gisteren even naar een winkelcentrum geweest en de lange wachtrijen, het gegraai en gepluk in die winkels. Nee, dat zal ik ook niet missen. Overigens vind ik de aanloop naar de kerst altijd leuker dan de kerst zelf. Mijn man moet ook nog eens de nachtdienst van 1e op 2e kerstdag werken, dus voor ons ook een heel gebroken kerst. Nou ja, het is niet anders.

Ga nog maar een keer koffie halen. Was veel van plan, maar er komt (nog) niet veel uit mijn handen.

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: ze vindt het zelf ook nog altijd leuk om een kerstkindje te zijn. Maar d'r kinderfeest missen; daar heb ik toch wel even flink bij moeten slikken en wat traantjes gelaten. Dat wil een moeder toch niet, het feestje van d'r dochter missen.
    Ik moet na de bevalling de stuwing in mijn nier laten controleren. Daarvoor in principe niet.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: lieve Jes, kan me voorstellen dat op zo'n moment je moederhart even brak! Maar.... je gaat het zondag gewoon helemaal dubbel en dwars goedmaken en je geeft haar een extra knuffel erbij. Misschien dat je tijdens de kerstvakantie even alleen met je dochtertje iets kunt gaan doen (even in de stad een kopje koffie/frisdrank met bijv. een gebakje gaan eten). Bij wijze van goedmaken dat je haar feestje gemist hebt. Die privé-aandacht zal haar helemaal doen vergeten dat je niet bij haar feestje geweest bent.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, even snel.

Hier eerste verkleuring gespot op papiertje, dus denk dat vandaag ongi nog doorbreekt.

Hoop dat het snel doorzet, kan ik straks nog even zkh bellen en hopen dat ik volgende week vrijdag/zaterdag FM kan krijgen en dat ze niet dicht zijn voor IUI. Anders moet ik een maand overslaan.

Sorry, voel me nu even gewoon K*T!!!!!

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Lyanna: heel begrijpelijk dat je je rot voelt!! Hoop ook dat de IUI gewoon kan doorgaan volgende ronde. Nou, voor nu even een dikke knuffel!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net even overleg met zkh gehad.

Mocht ik vandaag/morgen ongesteld worden dan heb ik volgende week vrijdag/zaterdag wel de 1e FM. Zaterdag is oudjaarsdag en alle dagen doen ze IUI, behalve 1 januari niet. Dus nu hopen dat ik niet weer zo snel eitje heb.
    Maar in overleg mag ik mocht ik op 1 januari wel normaal IUI moeten doen met de Puregon en pregnyl zelf proberen. Dus is even afwachten, maar duim dat ik 1 januari geen IUI hoef en het eitje even op zich laat wachten.

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lyanna; ik snap heel goed dat je je zo rot voelt....had je maar uitzicht op een mooi resultaat...dat zou het zoveel draaglijker maken. Sterkte meid.

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Lyanna: ontzettend balen van die witte test,en nu dus al verkleuring gespot...pfff...wat rot voor je! Snap heel goed dat je je nu even heel ellendig voelt. Sterkte en ik hoop dat het de komende maand toch gewoon door kan gaan voor je!

@ JeetjeB: ik heb dus echt geen bal verstand van temperaturen, dus kan niet zeggen of een test nog nut heeft...ik vind het zelf altijd wel prettig. Kan juist nog weer even bevestiging geven van wat je temp aangeeft?

@ Hoop: toch hoop ik nog voor je! Slapeloosheid kan idd ook een signaal zijn!

@ Jes: wat een verhaal zeg, klinkt erg pijnlijk en wat een schrik zal het geweest zijn! En dan ook nog het kinderkerstfeest moeten missen is natuurlijk extra zuur. sneu hoor, maar hopenlijk hebben jullie wel een fijne rustige kerst waar jullie lekker van kunnen genieten!

Hier: eerlijk gezegd heb ik er voor mezelf niet veel moed meer op dat het deze maand raak is. Heb tot eergisteren veel klachten gehad. O.a. misselijkheid, duizeligheid, steken in de onderbuik, pijnlijke onderrug en boobs en vooral zeurende pijn in de onderbuik. Maar nu zijn al die klachten weer weg. Ben wel bloedsjacharijnig. Echt weer PMS. dus ik denk dat ik de 30e gewoon ongesteld ga worden. Heb ook absoluut geen zw-symptomen die ik herken van de vorige keer...dat begon toen al wel een week van tevoren ongeveer. Zit ik nu ook alweer.Voel me gewoon niet zwanger. En ben daar een beetje down onder. Wel raar deze maand: zo vreselijk veel afscheiding (sorry voor vieze praatje) eigenlijk al voor mijn eisprong begonnen en een rare kleur vergeleken bij anders. Gewoon naar. Blijft maar komen.

Verder erg druk hier. Weet niet of ik hier de komende dagen nog veel kan komen kletsen, maar wilde wel even mijn verhaaltje doen nu...moet het even van me afkletsen en hopenlijk kan ik me nu weer beter richten op mijn to-do lijstje van vandaag.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: logisch dat je je k.u.t. voelt. We duimen maar dat het eitje zich netjes gedraagt zodat de volgende IUI gewoon kan doorgaan.
    @Waxientje: op zich vind ik de dingen die je opnoemt, nog steeds hoopvol klinken. Bij mijn zoontje had ik toen alleen erge ongi-krampen en begonnen de kwaaltjes pas na de NOD. Bij de tweede had ik alleen hele lichte misselijkheid, maar verder ook niets. En alleen op de NOD-dag erge ongi-krampen, maar meer ook niet. Zelfs niet na de NOD.
    Een van ons moet toch dit jaar roze afsluiten. Dus hopelijk houd jij het rood buiten de deur!
    Sterkte met je to-do lijstje. Ik ben met die van mij nog niet veel verder gekomen en de halve dag zit er al op.:)

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zal mijn best doen voor jullie, ha ha! Om het jaar toch nog roze af te sluiten...niks liever natuurlijk...ik ben in elk geval niet iemand die al vroeg gaat testen, en al helemaal niet als ik me toch niet zwanger voel...ik denk dat als ik 1 januari nog niet ongesteld zou zijn ik dan misschien wel een testje zou wagen. Dus voorlopig is het nog afwachten.... ik ben van plan gewoon lekker van de feestdagen te gaan genieten en het negatieve gevoel niet te laten overheersen. Dat heeft toch geen zin. Volgend jaar weer vol goede moed verder!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kon het niet laten en heb net toch even een test gedaan...hartstikke negatief...dus ik denk toch dat ik helaas gelijk ga krijgen.Maar goed tis nog 2 dagen voor NOD,maar vorige keer had ik 1 dag voor NOD toch een hele positieve test al.

@Waxientje: Jij ook down:( Iedereen was zo positief,maar we zijn nu met elkaar down.Toch heb ik voor jou wel hoop hoor,iedere zwangerschap kan andere klachten geven.Sterkte met alle drukte!

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Balen, Hoop! ): Het zou idd nog kunnen bij jou...maar ik denk wel dat je gevoel goed zit.

Down ja...weet je ik vind het best confronterend als het straks oud en nieuw is. Dan heb ik voor mijn gevoel nog ongeveer anderhalf jaar tijd... en als ik dan eind juli 40 ben geworden en nog niet zwanger ben, denk ik dat er niet meer mee doorga zeg maar. De tijd gaat zo snel, lijkt gisteren dat ik nog dacht: ;2,5 jaar is nog tijd genoeg! ): Ik voel de druk gewoon toenemen zeg maar, als ik er goed over nadenk kan ik zo verdrietig worden. Ik moet er ook niet aan denken om nog anderhalf jaar zo door te tobben en dan uiteindelijk toch te eindigen met niet dat tweede kindje.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Anderhalf jaar lijkt dan wel lang, maar het zijn in principe nog maar 18 kansen...pfffft.

Maar ja dat moet ik misschien niet zeggen tegen iemand van 42. Hoe lang blijf jij het nog proberen Hoop? Of vind je dat een nare vraag?

Deel Deze Pagina