@Boudicca: succes meid...mijn duimen draaien ook! @Mees: toch fijn even gesproken te hebben op je werk en dat dat gedoe dus toch herkenbaar is.Dat je baas dat zelf ook opgemerkt heeft.Hopenlijk brengt dit wat verbetering op gang. Ik heb overigens ook zo,n vreselijke pijn in mijn schaambot gehad tijdens de zwangerschap.Ik kon amper lopen,omdraaien in bed was een hel.Wat een pijn.Ik moest me eigen uit bed laten glijden(ik vond het wel heel fijn die klossen onder het bed,maar ik ben lang)en dan moest mijn schaambot eerst kraken,dan kon ik pas lopen....ik heb een keertje gehad dat ik echt niet meer lopen kon,dat was zo vreselijk eng.Maar na de zwangerschap is het weer over,heb dan wel bekkenpijn als ik lang sta of loop. Nou,het kan wel eens zo zijn dat we eind van de week ons huis verkocht hebben.De vrouw die kwam kijken ligt in scheiding en heeft 1 kind.Ze is met spoed op zoek naar een huis en ons huis is natuurlijk niet zo duur. Ze zou morgen of overmorgen de beslissing laten horen.Misschien wil ze morgen of vrijdag nog een keer kijken. Dit is echt zo bizar snel.ALS ze het natuurlijk doet.Ben erg benieuwd!
@hoop, dat zou wel super zijn! hoor je niet vaak meer dat er zo snel verkocht wordt. maar af en toe kun je gewoon mazzel hebben
@Hoop: dat zou wel heel snel (en vooral heel erg fantastisch) zijn. En dat zelfs zonder appeltaart te bakken! @Waxientje: hoe is het nu met je?
Hi meiden, @Waxientje: Ach meis wat erg vind ik het dat je zo moet schrikken. Echt. Ik schrok me ook rot toen ik 't las. Ik snap dat je angstig bent. Ook ik heb hier op zp vaker gelezen dat iemand gerustgesteld werd door dames die vertelden dit ook gehad te hebben en toch verder een goede zwangerschap en gezond kindje. Ik wens je heel veel sterkte want deze komende dagen, uren, minuten zijn natuurlijk wel erg zwaar en naar voor je. Het kan beide kanten op en daarom juist. Ik blijf voor je hopen dat 't hierbij blijft en er niets aan de hand is. Hele dikke virtuele knuffel voor je. Ik denk aan je. @Xon: Dus toch doorgebroken. En o wat ontzettend pijnlijk gisteravond. Wat is het soms hard en oneerlijk hè? Knuffel meis. @Boud: Je hebt dus vanmiddag al je IUI gehad. Nou laat dit aparte eitje, dat ook nog bijna gemist zou worden als je er niet nog eens om gevraagd had, maar hét bewuste eitje zijn. @Hoop: O wow dat zou fantastisch zijn, zo snel. Ik hoop het voor jullie. @Just: Hoe voel je je? Heb je nog steeds het gevoel dat je de kleine eerder komt? En leuke kleertjes gekregen las ik. Schattig. Ik zal zo de lijst er weer bij zoeken. Dat zei ik gisteren ook al maar was ik vergeten. Eind van de middag ben ik naar de huisarts geweest. Hij heeft even gekeken en gevoeld. Het is een cyste zegt hij. Maar het zit best diep (het lijkt meer van binnen te zitten dan van buiten) en daarom kan ik 't beter zo laten zei hij. Als de pijn blijft of erger wordt dan moet ik terugkomen en dan moet 't chirurgisch worden verwijderd. Het kon iets met m'n lymfeklieren zijn zei hij. Maar een cyste is goedaardig zei hij ook nog. Het kon zijn dat 't net 'n zenuw raakt of dat die bekneld raakt bij bepaalde bewegingen zei hij ook nog. Ik zei dat die pijn er soms is als ik gewoon zit. Maar 't was dus niets ernstigs... Ik ben wel gerust gesteld. Kijken hoe dat aankomende weken gaat. Fijne avond allemaal. Ik blijf nog wel online en kom af en toe lezen. Liefs.
NOD-WACHTBANK 03-03 JeetjeB 35-ronde 8 na MK-1e kind 04-03 Xon (BAM) 38-ronde 20 (3e ronde IUI)-1e kind 11-03 Andora 40-ronde 15 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind 20-03 Boudicca (BAM) 37-ronde 9 IUI-1e kind 22-03 Hoop42 42-ronde 5 na 2e MK-5e kind 25-03 Sneeuwmees 40-ronde 10 na mk-2e kind 28-03 Maureen (BAM) 40-ronde 5 na MK-1e kind ..-.. Sillysa ronde 17-3e kind ZWANGER 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? 24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ? 02-11-12 Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind - ? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 36 E.mma, 3350 gram 01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram 01-02-12 Impie 36- J.ochem 19-02-12 Jes4 38- F.loris POOL Justme (uitgerekende datum: 26-3 van een jongen) 06-03 Ricmar 16-03 JeetjeB 21-03 Boudicca 25-3 Mees 26-3 Hoop42 28-03 Xon UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed. Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed. Jes4: Uitgerekend 12-02. F.loris geboren op 19-02-12. Niemand had het goed. __________________
@Maureen: fijn dat de arts je gerust heeft kunnen stellen.Hopenlijk gaat het dan toch beter met de pijn en heb je straks nergens meer last van.Anders moet je dus onder het mes en daar zit je denk ik niet op te wachten. Ik blijf ook online om af en toe even te spieken,maar ik ga nu even hard leren aan mijn theorie!
Nog even een update voor ik zo naar bed ga. Nog weinig duidelijkheid hier. Beetje roze verlies ... maar het zet niet echt door. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken . Ik ga maar proberen te slapen. Heb toevallig vandaag een brief gekregen van de gyn met de eerste afspraak. Ik ga morgen zo wie zo even bellen. (of het nou doorzet of niet, zet het door moet ik toch afzeggen). Ik voel me wel redelijk rustig, maar dus wel erg onzeker.
@ Waxientje: hoe is de nacht verlopen? Nog steeds rood/bruin verlies? Hier behoorlijk gespannen voor theorie examen.Ik heb behoorlijk wat proef examens gemaakt,maar elke keer zakte ik of voor gevaarherkenning...of voor kennis en inzicht.Heel wisselend.Ik vind het zo moeilijk,ook om het feit dat de vragen zo snikky zijn. Zelfs manlief vond het pittig,die heeft toch al heel wat jaartjes zijn rijbewijs.
@Jeetje: hoe is het met jou? Wanneer ga je weer terug naar huis? Ik vroeg me af hoe je je voelt nu je weer in Nederland bent.Of je er tegenop ziet om weer terug te gaan,tuurlijk zal je je man wel missen,maar de gedachte om met hem in Nederland te gaan wonen: hoe voelt dat nu,nu je in Nederland bent?
Het lijkt erop dat het niet doorzet. Heb geen rood/bruin/roze verlies meer. Ook geen buikpijn meer. Zou het nog goed zitten? Ik ga in elk geval straks rond half 9 de gyn bellen.
Heb gebeld maar ben niet veel wijzer. Vrees dat het nog 2 weken wachten wordt tot 21 maart dan krijg ik een echo. Het kan van alles zijn, ook nog een innesteling. (dat wist ik dus niet zo laat nog?) maar ze kan dus niet garanderen dat het nog goed zit. (nee uhuh dat snap ik). Ze vond 2 weken ook nog wel lang maar met 6 weken is er ook nog te weinig te zien zei ze. Ze ging mijn gegevens nog even bekijken en belt dan nog even terug...
@Waxientje: fijn dat het niet door lijkt te zetten. Heb veel aan je moeten denken. Kwam vanmorgen ook speciaal even spieken hoe het met je was. Nou, laten we hopen dat het gewoon even een spottinkje was en dat het vanaf nu gewoon lekker wegblijft. @Hoop: theorie-examen vandaag? Hoop dat het leren van gisteren de vruchten heeft afgeworpen. Heeeel veel succes! @Jeetje: ook ik vroeg me al dagen af hoe het met je ging. Ik hoop dat je heel erg aan het genieten bent van allerlei bezoekjes en dat dat de reden is dat je even niet op zp bent (en gelijk heb je, natuurlijk). @Maureen: goed dat je even langs de ha bent geweest en nu gerustgesteld. Kan het wel makkelijk weggehaald worden als je er teveel last van mocht krijgen? Hier mijn vrije dag, maar was al vroeg wakker. Mijn collega is er vandaag niet, omdat ze ingewerkt moet worden op haar nieuwe baan. Dat betekent dus dat ik vanaf huis de telefoon moet aannemen. Niet echt handig, maar goed. We hopen maar dat die niet te vaak gaat. Vandaag zijn wij weer goede klanten voor de zorgverzekering. Mijn man moest om 9 uur bij de fysio zijn voor zijn rug, ik moet tussendoor nog naar het zkh om een foto en een hartfilmpje te maken en dan moet ik vanmiddag ook nog naar de tandarts om 2 gaatjes te vullen. Van veel vrij is vandaag dus geen sprake. Ga zo maar weer eens een ovu-test doen. Ben gisteren al begonnen, wist dat dat te vroeg was, maar wilde ook niet het risico hebben te laat te zijn. Ik wil vanaf nu even 2 keer per dag testen, omdat ik een vrij korte piek lijk te hebben en eens wil kijken hoe het nu gaat als ik ook 's avonds even test.
@Waxientje: ik begrijp dat zo'n gyn het zo lang mogelijk wil rekken, omdat het risico groot is dat je nog niet, of niet veel kan zien. Wat vaak ook weer stress oplevert (ondanks dat dat niets hoeft te betekenen nog als je pril zwanger bent). Maar 2 wkn laten wachten vind ik ook best lang. Met 7 wkn zwangerschap zou je (volgens mij) toch al wel wat moeten kunnen zien en dat is volgende week al. Ben dus benieuwd met welk nieuws die assistente nu terug belt straks.
@Waxientje: fijn dat het bruin/rood verlies gestopt is.Kan inderdaad nog met innestelen te maken hebben.Bij mij zagen we een kloppend hartje op 5,4 weken,maar dat is ook verschillend per persoon.Ben benieuwd wat de gyn zegt! @Mees: druk dagje ook voor jou!Succes bij de tandarts.Hoe is het met de pijn op de borst?
@Hoop: het blijft nog gevoelig met bepaalde rek- en strekbewegingen. Ik blijf in ieder geval nog even ibuprofen innemen totdat ik een positieve ovutest heb. Baal er wel weer van, want van al die rotzooi heb ik nu ook weer wat last van mijn maag (waarschijnlijk ook in combi met stress op het werk), want ik ben altijd een stresskip wat meestal zich uit in maagpijn. Maar de maagpillen die ik heb, mag je weer niet gebruiken als je zwanger bent. Zei nog voor de gein tegen mijn huisarts dat ik altijd tot aan mijn eisprong 'groot onderhoud' pleeg met allerlei medicijnen e.d. wat evt. kwaad kan. Dus ik heb nog een paar dagen, om alles weer op orde te krijgen.
@maureen, he bah ook nog een cyste. hopelijk doet ie geen pijn en hoef je niet onder het mes @waxientje, dikke knuf meid. onzekerheid is het ergste he. even ter waarschuwing, met 6 wk is soms nog geen kloppend hartje te zien, maar dat hoeft niets te betekenen. onze gyn wilde daarom pas met 7 wk een echo doen om onnodige zorgen te vermijden. @hoop, succes met je theorie examen! @mees, das niet echt een vrije dag he..... sterkte met alles vandaag hier bijna geen oog dicht gedaan op ons hoge bed..... geen idee waar het van kwam maar we hadden er beide last van. vandaag maar lekker kalm aan
Hoi meiden, Ik heb even snel bijgelezen, was inderdaad een beetje druk nog met bezoekjes. Gisteren de hele dag doorgebracht met twee tantes (zussen van mijn moeder) en maandag bij mijn vader geweest wat gezellig was. @Waxientje: wat een schrik zeg! En wat balen dat je nu zo lang moet afwachten. Dat is wel moordend. Maar las dat het niet doorzet dus hopelijk valt het mee! @Xon: ooh wat een teleurstelling en dan ook nog eens zulk nieuws er bovenop! Kan me voorstellen dat de tranen hoog zaten op zo'n moment. Die opmerkingen steken toch, van het duurde bij mij wel vier maanden. Pff, ze moesten eens weten hè? Maar voor hen ook wel weer fijn dat het wel zo makkelijk is gegaan. Dat is het dubbele. En ik heb nu ook een heel lichte menstruatie gehad. Gek hoe dat zo kan verschillen hè? Of is het bij jou toch nog heftiger geworden? @Hoop: jeetje dat zou echt vlug zijn als het nu al wordt verkocht!! Wel heel fijn. Het geeft me een heel dubbel gevoel nu ik hier in NL ben. Het is moeilijk om me voor te stellen dat ik hier zou komen wonen met mijn man, maar ik weet gewoon dat ik het op den duur wel zou willen voornamelijk omdat ik het wonen in een megastad niet fijn vind. En nu ik twee weken bij mijn zusje ben geweest merk ik ook hoe erg ik haar mis. Natuurlijk spreek ik haar heel vaak via skype en voelt het toch alsof je elkaar gisteren nog hebt gezien maar zo bij elkaar zijn is natuurlijk toch fijner. Ik merk dat ik deze keer Turkije toch wel een beetje mis, hoe gek dat misschien ook is! En ik begin er nu wel naar uit te kijken om weer terug te gaan, maar dat komt ook omdat daar mijn huis nu is, mijn eigen plekje. Het blijft lastig. @Boud: pfffoei ik schrok ook toen ik je verhaal las van je bijna gemiste ei! Gelukkig toch goed gekomen! Misschien brengt het wel geluk zo. Ik duim weer heel hard voor je! @Maureen: gelukkig dat het toch niets ernstigs blijkt te zijn, maar wel vervelend van die pijn. Hoop dat het snel weggaat. @Mees: vervelend ook zeg van die pijn! Ook voor jou hoop ik dat het snel weggaat. En wat een gedoe weer op je werk zeg. Ik zou er ook nogal gestrest van raken. Hoop toch dat het wel een keer weer wat beter wordt, zo is het ook niet leuk meer. @Lyanna: had ik al gereageerd op je goede echo? Ik geloof het wel maar anders nog een keer, ben heel blij voor je! Ik zal zo de lijst nog even kopieren en veranderen. Vandaag nog een laatste dagje lekker met mijn zusje de stad in straks. Morgen nog een bezoekje aan een vriendin in Leeuwarden en dan zit het er alweer bijna op.