NOD-WACHTBANK 04-03 Xon (BAM) 38-ronde 20 (3e ronde IUI)-1e kind 11-03 Andora 40-ronde 15 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind 20-03 Boudicca (BAM) 37-ronde 9 IUI-1e kind 22-03 Hoop42 42-ronde 5 na 2e MK-5e kind 25-03 Sneeuwmees 40-ronde 10 na mk-2e kind 28-03 Maureen (BAM) 40-ronde 5 na MK-1e kind ..-.. Sillysa ronde 17-3e kind 02-04 JeetjeB 35-ronde 9 na MK-1e kind ZWANGER 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? 24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ? 02-11-12 Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind - ? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 36 E.mma, 3350 gram 01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram 01-02-12 Impie 36- J.ochem 19-02-12 Jes4 38- F.loris POOL Justme (uitgerekende datum: 26-3 van een jongen) 06-03 Ricmar 16-03 JeetjeB 21-03 Boudicca 25-3 Mees 26-3 Hoop42 28-03 Xon UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed. Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed. Jes4: Uitgerekend 12-02. F.loris geboren op 19-02-12. Niemand had het goed.
Dames daar ben ik weer. Heb toch nog met spoed een inwendige echo gehad vanochtend. Ik ben zwanger, maar het loopt ongeveer 5 dagen achter bij wat het zou moeten zijn. Er was dan ook nog geen kloppend hartje te zien. Dit zou nog normaal kunnen zijn. Ik mag volgende week woensdag terug komen voor een echo. Tot die tijd hopen dat het goed blijft gaan. (mijn dochter liep toen ook zoiets achter bij de 10 wk echo).
NOD-WACHTBANK 11-03 Andora 40-ronde 15 (1 mk gehad), misschien iui-7e kind 20-03 Boudicca (BAM) 37-ronde 9 IUI-1e kind 22-03 Hoop42 42-ronde 5 na 2e MK-5e kind 25-03 Sneeuwmees 40-ronde 10 na mk-2e kind 28-03 Maureen (BAM) 40-ronde 5 na MK-1e kind ..-.. Sillysa ronde 17-3e kind 02-04 JeetjeB 35-ronde 9 na MK-1e kind 03-04 Xon (BAM) 38-ronde 22 (4e ronde IUI)-1e kind ZWANGER 26-03-12 Justme 36 -14-1e kind-jongen 18-04-12 Secondlife 36-ronde 12-2e kind-? 24-09-12 Lyanna36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ? 02-11-12 Waxientje 38- ronde 3 na pauze - 2e kind - ? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 36 E.mma, 3350 gram 01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram 01-02-12 Impie 36- J.ochem 19-02-12 Jes4 38- F.loris POOL Justme (uitgerekende datum: 26-3 van een jongen) 06-03 Ricmar 16-03 JeetjeB 21-03 Boudicca 25-3 Mees 26-3 Hoop42 28-03 Xon UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. V.ince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. N.oam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. B.er V.alentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. X.aavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. N.oé J.annique R.oos geboren op 10-11. Niemand had het goed Sayen: Uitgerekend: 13-12. E.mma geboren op 19-12. Niemand had het goed. Niala: Uitgerekend 13-01. A.imée geboren op 01-01-12. Niemand had het goed. Impie: Uitgerekend 01-02. J.ochem geboren op 01-02-12. Jeetje had het goed. Jes4: Uitgerekend 12-02. F.loris geboren op 19-02-12. Niemand had het goed. __________________
|Waxientje, we blijven gewoon heel hard voor je duimen. Volgens mij is dat meten in zo een vroeg stadium helemaal nog niet nauwkeurig. Duim, duim. Even een korte reactie, kwam speciaal even voor waxientje kijken. Maar zit gewoon op mijn werk, dus geen tijd. Hier ellendige nacht achter de rug, het is toch nog lekker doorgezet. Veel bloedverlies en veel buikpijn.
@Waxientje: Ik heb steeds aan je gedacht, zo verspreid over de dag. Gelukkig is 't opgehouden. En gelukkig kon je al vandaag terecht zeg. We helpen je door die week heen. Hoop dat je misschien zelfs toch wel al het hartje kan zien dan. Maar in ieder geval (voor als 't nog te vroeg is) gerust gesteld kan worden en je dus geen bloedverlies of bruinverlies meer hebt. Sterkte. @Hoop: Je hebt je theorie examen al gehad nu misschien? Hopelijk is het goed gegaan nu. Dames misschien tot later. Kwam even kijken hoe 't met Waxientje gaat. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik heb een slechte dag. Voel me erg down. Maarja. Gaat ook wel weer over. Fijne dag nog, Liefs.
Jullie zijn schatten! Fijn dat ik hier mijn verhaal mag doen. Akelig dat je je zo rot voelt, Maureen!
Goedenavond dames Hier dus weer sinds gisteren op het wachtbankje. Alles ging prima, behalve het parkeren want de garage was vol. Was nog een heel gedoe. Wat wel grappig was dat, net toen ik uit de wachtkamer gehaald werd, de trauma helikopter aan kwam met veel herrie, waarop de gyn grapte of ik met de helikopter gekomen was. Ik heb dus met een stalen gezicht verteld dat de parkeergarage vol was en dit mij handiger leek omdat ik nu kon parkeren op het dak. Nou toen was de melige toon wel gezet voor die middag. Het is dat je daar in je blote gat ligt maar het was bijna gezellig. Toen ik weg ging kreeg ik de "tip" mee om maar goed te gaan broeden. Toen ik vroeg of ze daar nog een goede houding voorhad proestte ze het uit en deed een of ander debiel dansje voor. Dat ga ik maar niet nadoen maar de sfeer was erg ontspannen wat vast niet nadelig is voor zwemmende zaadjes. @Waxientje fijn dat het bloeden gestopt lijkt en goed dat je toch vandaag nog een echo kon krijgen. Bij mij in het zh doen ze na een positieve test pas in week 7 een echo. Dit omdat ze dan zeker kunnen zijn van hartactiviteit, maar ook omdat ze dan goed kunnen meten en daarvoor nog niet heel precies. Die 5 dagen kunnen dus nog wel veranderen, maar voor nu ben ik gewoon heel blij voor je dat je toch een echo hebt gehad en duim ik heel hard voor een mooie echo volgende week woensdag. @Hoop hoe is je examen gegaan? @Maureen kan het ook nog zo zijn dat die cyste vanzelf weer verdwijnt of blijft die zitten? Volgens mijn gyn verdwijnen cystes die je in je baarmoeder kunt krijgen, meestal vanzelf, maar ik weet niet of dat ook voor cystes op andere plekken geldt. Ik hoop dat je er niet te veel last van krijgt zodat je niet onder het mes hoeft. @Mees goed dat je nu even wat vaker test. Het kan echt per cyclus verschillen en ook opeens heel snel gaan. Heb ik ook ondervonden. Dus met twee testen per dag kun je waarschijnlijk preciezer je ei traceren. @Jeetje ik snap je dubbele gevoel wel. Hier voel je je thuis omdat je familie hier is en ginds voel je je thuis omdat je man en je huis daar zijn. Hopelijk heb je de afgelopen weken genoeg positieve energie opgedaan om er weer een tijdje tegenaan te kunnen.
Dames....onze dag kan niet meer stuk!!!! Ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn theorie examen.....had ik dus echt niet verwacht! Maar dus wel! Ik ben zo blij! ENNNNNNNNNNNN......ons huis is verkocht!!! Echt zo bizar snel! We gaan straks aan de champagne
Oh Hoop wat goed. Gaaf dat je geslaagd bent, gefeliciteerd! En wow dat je huis nu al verkocht is! Dat is wel in record tempo zeg. Fantastisch! Inderdaad die champagne is dubbel en dwars verdiend. Gefeliciteerd ook met de verkoop van jullie huis!
JEMIG Hoop! Geslaagd en huis verkocht! Wat een topdag voor je/jullie! Gefeliciteerd. Nu kun je je lekker richten op je rijden en op een nieuw huis! Boud, klinkt idd bijna gezellig! Dat de zwemmers maar goed hun weg mogen vinden. Ik mag morgen weer voor een 3e dag meting. Vreselijk ongesteld dus hoop dat het morgen ietsje minder is. Maureen, hoop dat je je snel weer beetje beter voelt. De laatste dagen zijn ook niet mijn beste dagen ik heb me wel eens fijner gevoeld. Nou we moeten elkaar maar een beetje oppeppen hier. Fijne avond allemaal.
@hoop, jeetje meid wat een top dag voor jullie!! super! @boud, go zwemmers go @maureen, hopelijk voel je je snel weer wat beter meid, dikke knuf hier lekker kalm aan gedaan. morgen is er weer een dag om van alles te doen! had gelukkig al eten in huis, dus hoefde er ook niet uit.
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis Hoop! Goed zeg!!! Vriendin van me heeft paar dagen geleden ook in record-tempo haar huis verkocht. Blijkbaar kan het wel! Geniet van de champagne!
@Hoop: nou, ik heb nu pas de kans om alles goed bij te lezen! Jullie zullen inmiddels wel lekker aangeschoten zijn van de champagne. Meid, inderdaad van harte gefeliciteerd. Jullie dag kan niet meer stuk! Menig huizenverkoper zal erg jaloers op jullie zijn. @Boudicca: welkom op de wachtbank! Nog eventjes wachten en ik schuif ook officieel aan. En gezellig als het er zo ontspannen aan toe kan gaan. Ik vind zo'n zkh altijd zo steriel, dus als het op zo'n manier kan, ik teken ervoor! @Waxientje: ik ben het met de anderen eens dat je van de termijn of een niet kloppend hartje niet te veel van moet voorstellen. Denk dat het belangrijkst nu is dat het bloedverlies gestopt is, dat is toch een goed teken. Het zal een spannend weekje worden, maar we gaan uit dat er dan iets moois te zien moet zijn! @Jeetje: fijn weer van je te horen. Lijkt me lastig tussen twee landen in te zitten, omdat in ieder land mensen wonen waar je veel van houdt. Ik hoop dat je in de toekomst kans ziet met je man hier te komen wonen. In ieder geval genoeg energie opgedaan voor de komende maanden en van de zomer komen jullie alweer. Geniet nog even van de laatste dagen hier. @Justme: raar is dat hoe we wennen aan ons bed. Mijn man was zwaarder geworden en vond de laatste tijd dat hij weinig steun had aan zijn matras. Hij dacht slim te zijn door wat dikke latten/balken onder de lattenbodems te leggen. We lagen dus ineens 10 of 15 cm hoger. Dat is bijna niets, vergeleken met die bedsteunen van jou, maar ook wij moesten daar toch wel erg aan wennen en dat duurde ook een paar nachten. Hier een druk dagje gehad, zoals verwacht. Vanmorgen is eerst mijn man naar de fysio gegaan. Daarna ben ik naar het zkh gegaan. Eerst voor een hartfilmpje. Dat wachten duurde best even, want ze helpen blijkaar eerst de mensen die ook een afspraak hebben bij de cardioloog. Na een minuut of 10-15 was ik aan de beurt. Het hartfilmpje was zo gemaakt. Toen moest ik wachten in de wachtruimte bij de cardioloog, omdat die eerst mijn filmpje moest bekijken en ik dan een brief meekreeg voor de huisarts. Daarna naar een andere afdeling om een foto te maken. Na een tijdje wachten was ik aan de beurt. Er werden wel 6-8 foto's gemaakt, zowel longfoto's als foto's van het borstbeen. Ik schrok daar wel van, en ik als angsthaas, had al weer spijt dat ik hier weer aan begonnen was. De uitslag van de foto's is over 3-4 werkdagen bekend bij mijn huisarts. Daarna naar huis gegaan. Ze zijn een nieuwe parkeergarage aan het bouwen, die duidelijk nog niet af is. Ik wilde wegrijden, maar kon nergens de uitgang vinden. Je werd een bepaalde richting in gestuurd voor de uitgang, maar ineens stonden daar allemaal hekken. Dus na 5 minuten rondjes rijden, inmiddels wanhopig geworden, hoe ik daar toch weer uit kon komen. Uiteindelijk eerst een etage hoger gereden en toen aan iemand gevraagd hoe ik er toch uit kon komen. Dat lukte gelukkig eindelijk. Toen door naar de huisarts gereden om mijn brief af te geven. Gelijk de afspraak gemaakt dat de huisarts mij die middag nog zou bellen voor de uitslag van het hartfilmpje. Had duidelijk aangegeven dat ze mij op de mobiel moest bellen en dat ik tot half 3 bereikbaar was ivm een tandartsafspraak. Dat zou geregeld worden. Mijn man en ik zijn toen even naar de stad gereden. Maar ik liep niet lekker omdat ik bang was het telefoontje van de huisarts te missen. Mijn man wilde nog naar de mediamarkt, maar daar had ik geen bereik. Ik werd er wat onrustig van en ben toen maar naar buiten gelopen, zodat ik in ieder geval bereikbaar was. Maar geen telefoon van de huisarts. We hebben een broodje gegeten en toen moesten we al heel snel naar huis omdat ik weer naar de tandarts moest. Ik was eigenlijk een beetje pissig aan het worden, want het was al 5 voor half 3 en de dokter had nog niet teruggebeld. Maar ik had het nog niet gedacht of 14.27 uur belde de huisarts eindelijk terug. Het hartfilmpje was goed, zag er keurig uit, precies zoals het hoorde. Ik had daar niet echt iets schokkends van verwacht (zeker niet ivm de pijn die ik nu voel), maar het was toch fijn om te horen. Ik heb nl. regelmatig hartkloppingen en was altijd al benieuwd wat daar 'vanbinnen' nu allemaal gebeurde. Dus toch een opsteker dat dat allemaal in orde is. Toen ik thuiskwam kon ik eigenlijk al gelijk in de auto stappen voor de tandarts. Dat ging eigenlijk heel snel en pijnloos. Viel me 100% mee. Gelijk nadat ik van de tandarts kwam, kon ik gelijk door naar mijn werk. Ben dus ook bekaf nu. Heb nog niet echt gezeten of het idee gehad, vrij te zijn. Nou, hopelijk op tijd naar bed vanavond. Hoop dat ik zo nog even kan plassen om een ovutest te doen. Morgen weer voetreflex en het is de laatste dag van mijn collega. Zal dus best een emotioneel dagje worden, want ze vindt het vreselijk weg te moeten.
@Hoop: we krijgen de spullen morgen pas. Zat een behoorlijke levertijd op, maar morgenavond liggen we weer op gelijke hoogte. Doordat steeds meer latten los schoten aan mijn man's kant, lag hij in een soort van kuil. Dit weekend ook nog mijn eisprong. Wie weet waar het goed voor is.
Even korte reactie, want hier nog steeds ziek, verkouden en hoesten. 's Nachts van hoesten nirt kunnen slapen en overdag door moeten gaan voor zoontje. Waxientje, fijn dat het bloed/bruinverlies gestopt is en je vandaag een echo kon krijgen. Blijf voor je duimen dat je volgende week goede echo hebt, sterkte meis!!! Xon, k*t dat het weer mislukt is en dat je morgen weer een goede uitgangsecho hebt voor de volgende poging. Hoop, dubbel gefeliciteerd!!! Voor de rest even een zwaai naar iedereen!!!