@ Mees: fijn dat je hartfilmpje goed was, wel spannend idd zo'n uitgebreid onderzoek! Kan me wel voorstellen dat je er een beetje van schrok. Maar nu weet je straks wel hoe het zit! En stel dat ze niks vinden, dan kun je gerust zijn, toch? Hier gisteravond nog wat bruinverlies gehad, nu niets meer. Vandaag gaat er hier een sollictatiebrief de deur uit. Heel grote kans dat dat iets gaat worden. Want het is bij de organisatie waar mijn dochter ook naar het kdv gaat. Ik zou dan op de BSO tekenactiviteiten gaan doen. Voor 2 of 3 middagen na schooltijd. Ik heb de directrice er persoonlijk over gesproken, dus vandaar dat ik weet dat de kans erg groot is dat het wat wordt, erg spannend! Vooral als er straks toch nog een baby bij zou komen, maar daar weet ze ook van. Ik duik zo even mijn atelier in, heb wel weer zin om te schilderen, dochterlief is op het kdv en vanmiddag ga ik naar de kapper.
@Lyanna: beterschap, meid! Vervelend dat de nasleep van een griep altijd zo lang kan duren. @Waxientje: goed dat je de brief de deur uit gaat doen. Lijkt me voor jou ook echt de perfecte baan. Ben blij te horen dat het goed met je gaat. En ik denk dat zo lang de afscheiding bruin is, dat dat op zich een goed teken is, want dan is het in ieder geval oud bloed. Ik duim voor je de komende dagen en denk aan je. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden in het schilderen. @Hoop: de tijden van lang in bed blijven zijn helaas voorbij voor ons. Maar kijk er wel naar uit om vanaf vanavond normaal te kunnen slapen zonder dat steeds onderdelen op de grond vallen. M'n zoontje vindt het ook erg leuk om bij ons op bed te springen en te duiken en ik zit dan steeds in angst dat we met zijn allen naar beneden zakken. Hier vanmorgen weer voetreflex gehad. Was wel lekker ontspannen na zo'n hectische stress week. Nu weer met frisse moed er tegenaan. Laatste dagje voor het weekend. Ben de afgelopen week zo druk geweest dat het voor mijn gevoel thuis een enorme bende is. Dus ik kijk er naar uit om dit weekend weer even orde op zaken te stellen. Verder vanmorgen een ovutest gedaan, maar die was nog steeds wit, terwijl het nu dag 12 is en ik de vorige maand toen wel een positieve test had. Maar misschien dat mijn lichaam zich weer hersteld en ik pas weer maandag of dinsdag mijn eisprong heb (zoals ik eerder altijd had). Wil wel straks even naar de stad om weer ovutesten van het kruidvat te halen, want ik zag laatst dat ze er weer waren. Als ik 2 keer ga testen, dan is zo'n doosje met 5 testen natuurlijk zo leeg.
@mees, weer een heel avontuur voor jou dus. fijn dat het filmpje goed was, de rest van de uitslagen zijn vast ook goed @waxientje, hopelijk lukt de sollicitatie. momenteel is werk vinden zo lastig.... @lyanne, beterschap hier weer voor controle geweest, alles was weer goed. bloeddruk blijft mooi laag en de kleine daalt steeds verder. hij zit nog niet klem, maar dat zal niet lang meer duren denk ik. we zullen zien hoe lang het nog gaat duren allemaal.... gelukkig iets beter geslapen afgelopen nacht, merk wel wat ik er vaker uit moet..... ook wat meer vocht in de handen enzo, ach loop echt op het laatst he
@Justme: fijn dat de controle weer goed was en de kleine zich al langzaam op weg naar de uitgang aan het begeven is. Laat de kleine nog maar even niet helemaal klem gaan zitten, want volgens mij geeft dat (voor jou) een akelig gevoel, en dan kunnen 2 (of meer) weken best lang duren. Goh, nog ongeveer 2 wkn dan heb je gewoon je zoontje in je armen, wie had dat toch gedacht vorig jaar! En dat vocht vasthouden is niet prettig, maar gelukkig is het bij jou al bijna aan het eind. Ik heb ongeveer 5 maanden als een michelin-vrouwtje op slippers doorgebracht.
Goedenavond meiden Mees fijn dat het hartfilmpje in ieder geval al goed bleek te zijn De rest weet ik even allemaal niet meer. Ik heb wel alles gelezen maar kan mijn gedachten er niet zo goed bij houden. Vanavond had ik een vriendin op bezoek die duidelijk ergens mee zat. Het duurde niet lang voor ze haar nieuws op tafel legde. Ze gaat scheiden Ik schrok me rot en ben er nog steeds naar van. Ik ken haar al zowat mijn hele leven en vandaag komt ze vertellen dat wat ik niet voor mogelijk had gehouden gaat gebeuren. Na bijna 15 jaar huwelijk gaan ze scheiden. Dit had ik zo niet verwacht en zien aankomen dat ik me na haar verhaal bijna schaam dat ik nooit iets gemerkt heb. Ik kom daar zo vaak! Volgens haar is dat logisch omdat ze allebei al jaren lang mooi weer gespeeld hebben voor de buitenwereld maar toch Ik ben daar zo vaak geweest in goede èn slechte tijden en dacht altijd dat ze dan weliswaar moeilijke tijden mee maakten (om verschillende redenen die ik dan wel ken) maar dat ze er samen wel uit zouden komen. Nou, niet dus. Misschien is dat ook wel naïef van mij geweest, maar het is gewoon nooit bij me opgekomen dat ze uit elkaar zouden kunnen gaan. Vanavond dus heel veel gepraat en gepraat en gepraat. Ik denk nu uiteindelijk wel dat dit voor haar een goede stap is maar het trieste van de hele zaak is dat er ook kinderen mee gemoeid zijn en hoewel die er nu nog niet echt moeite mee lijken te hebben, vrees ik dat dit komt omdat het nog niet helemaal tot die koppies is doorgedrongen. Bah wat een naar verhaal als zoiets gebeurd met mensen waar je zo mee vertrouwd bent. Sorry hoor dames maar ik ben echt helemaal van slag door dit nieuws zodat ik even niet meer helemaal op een rijtje heb wie wat waar over jullie. Morgen weer een dag, dan zal ik alles nog wel eens opnieuw lezen om weer bij te raken. Voor straks vast welterusten ..
@Boudicca: hè bah! Wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je van slag was, zeker als je het niet aan had zien komen. Die vriendin van jou is natuurlijk al stapsgewijs naar die scheiding toegeleefd. Maar ja, als je dat ineens zo te horen krijgt, terwijl je niets gemerkt hebt, dan is het inderdaad even hard slikken. Hoop inderdaad maar dat de kinderen er een beetje mee om kunnen gaan. Denk dat ze misschien nog niet goed beseffen wat het inhoudt, tot een van de twee de spullen gaat pakken. Ik ken je vriendin niet, maar zelfs ik wordt er een beetje treurig van als je dit zo leest. Nou, meid, een dikke knuffel. Laat het even inzinken, slaap er even een nachtje over. Vandaag was mijn collega voor het laatst. Was een emotioneel afscheid. Ze was mijn beste vriendin, tot ik 2 jaar geleden terugkwam van zwangerschapsverlof. Toen herkende ik haar niet meer. Ze bleek tijdens mijn verlof helemaal geindoctrineerd te zijn door twee nieuwe collega's waar ze erg van gecharmeerd was en waar ze tegenop keek. Dat heeft veel spanningen en uiteindelijk een knallende ruzie opgeleverd. Heb haar daarna op een 'veilige' afstand gehouden en de samenwerking verliep lange tijd stroef. Heb me vaak verdrietig gevoeld, omdat ik zo veel lief en leed met haar gedeeld had en ze me zo had laten stikken. Voelde me verraden door haar. Tot een paar maanden geleden, toen kreeg ze ineens ruzie met die twee collega's. Daardoor werd ze weer een beetje 'normaal' en de oude vriendin. Het ging dus net weer beter tussen ons en het werk ging ook stukken beter. Het was dan ook een enorme schok toen zij eind van het jaar (net nadat het beter ging) te horen kreeg dat ze op zoek moest naar een andere baan. Die andere baan heeft ze gevonden en vandaag was haar laatste dag. We hebben eigenlijk nog best veel plezier gehad vandaag. Gelachen om de dingen die we meegemaakt hebben de afgelopen jaren (met name de jaren toen het nog dikke mik was tussen ons). Maar ja, toen was het toch 5 uur en kwam het onvermijdelijke afscheid. Was dus van beide kanten een flink potje janken. Zelfs mijn baas stond erbij en depte zijn ogen droog met een zakdoek. Ook hij is het niet eens met haar vertrek, maar ja, het was de wil van 2 andere collega's. Heb dus zere ogen van het huilen en voel me leeg. We hebben natuurlijk afgesproken contact te houden, te blijven lunchen, bellen, mailen en wat dan ook. Maar de ervaring leert dat het gewoon anders is, als je allebei op een andere werkplek zit. We zullen zien hoe het volgende week allemaal gaat.
Kom ik ook nog weer om de hoek met een ego-bericht. Sorry ben erg met mezelf bezig nu. ik weet het. Maar ik heb dus weer wat bloed verloren. Gister de hele dag een beetje bruinverlies, gisteravond was het al roze en vanochtend om half 7 rood. Nu lijkt het weer gestopt te zijn? Ik word hier zo onzeker en moedeloos van. Het zit me helemaal niet lekker.
@Waxientje: ach, meid, ik kwam net even kijken of er nog nieuws van je was. Natuurlijk mag je daar van schrikken en onzeker over zijn. En ego-berichten bestaan niet, hè? Kun je evt. nog dit weekend bellen voor een echo, als je het echt niet meer houdt van de zenuwen. Heb je ook nog buikpijn en was het helder rood, was het veel en heb je stolsels verloren. Blijf ons vooral 'lastig vallen' met je onzekerheid. Ik weet hoe killing het kan zijn. Dus we zijn er voor je, hè! Een dikke knuffel!
Het was op zich niet veel en geen stolsels, maar mijn borsten doen niet meer zeer en volgens mij heb ik verder ook geen zwangerschapskwaaltjes. Dus heel eerlijk gezegd, als je me diep in het hart kijkt...denk ik echt dat het einde verhaal is. Ik reken erop dat het dit weekend door gaat zetten.
@Waxientje: meid, doe rustig aan vandaag. Het hoeft allemaal nog niets te zeggen, hè. En ook zwangerschapskwaaltjes kunnen per dag verschillen. Misschien let je nu ook op alles en als je geen bloedverlies had gehad, was het je misschien niet zo opgevallen dat je borsten minder gevoelig waren. Dus blijf er nog even vertrouwen in houden. Het kan, zoals je zegt, alle kanten op. En mocht je het niet vertrouwen, gewoon weer even bellen voor een echo. Ik denk aan je, meid! En ik ga heel hard voor je duimen dat de kleine uk goed blijft plakken.
Heey dames, @Hoop: Wow, gefeliciteerd! Dat is snel. En ook nog je theorie gehaald. Heerlijk. @Lyanna: Beterschap meid. Hoop dat je wat kan uitrusten ook. @Mees: Hartfilmpje goed dus las ik. Gelukkig maar. Maar je wacht nog op uitslagen? Hoop dat ook die gewoon goed zijn. @Boud: Jeetje dat is schrikken ja. Zeker na 15 jaar. En 'n goede vriendin. Dat je gaat zitten terugdenken of en waarom je niets gemerkt heb kan ik me wel voorstellen. Maar je had toch niets kunnen tegenhouden. Sterkte ermee. @Waxientje: Jeetje wat moeilijk voor je. Dit gun je niemand. Ik blijf nog steeds het goede hopen. Ook door de voorbeelden die genoemd zijn hier en op zp. Sterkte meid en is niets ego's aan hoor, we leven met je mee. @Just: Alles gaat goed met de kleine dus en hij is zich aan 't voorbereiden. Meid wat spannend allemaal. Nog maar heel even hè? Succes met de laatste loodjes. We houden je in de gaten. @Xon: Jij ook geen goeie dagen gehad las ik. Knuffel meid. En gister weer naar 't ziekenhuis geweest hè? Begint alles weer van voor af aan. Ik hoop zo dat 't deze maand raak is voor je. Eindelijk. Hier gaat 't zo zo... Gaat wel beter... En die rugpijn ook niet meer gevoeld. Gister tijdens stofzuigen en schoonmaken voelde ik weer pijn maar dat was niet helemaal diezelfde pijn. Meer gewoon normale rugpijn zogezegd. Die cyste hoef ik niet te laten verwijderen als ik er geen last meer van heb, had de huisarts gezegd. Een cyste is namelijk niet zo heftig als 't klinkt (zo heet het als er vocht in zit, in zo'n bultje)en duidt in ieder geval op dat 't goedaardig is zei hij ook nog. Nouja als ik er geen last van heb dan laat ik 't ook maar zo. Hoop dat hij gelijk heeft. Ik moest nu komende tijd aankijken hoe 't gaat en dan eventueel terug. Fijn weekend dames, Liefs.
@boud, jeetje das ook wat voor die vriendin van je. neem het jezelf niet kwalijk dat je het niet gemerkt hebt, mensen kunnen dingen erg goed verborgen houden @mees, inderdaad je belooft contact te houden maar dat blijft er vaak bij. je ziet wel hoe het gaat, als ze toch een echte vriendin blijkt hou je wel contact @waxientje, he bah meid, kan me heel goed voorstellen dat je je enorm k voelt nu en onzeker. wanneer mag je voor een echo? @maureen, fijn dat je je in ieder geval weer wat beter voelt, gaat het de goede kant op. lekker kalm aan doen dit weekend hier niet zo goed geslapen, het waarschijnlijk bijna aflopen van het werk van mijn lief hakte er toch in, maak me zorgen over hoe het straks allemaal moet.... komt wel een oplossing voor, ons huis is niet echt duur en ik heb best een goede baan. maar toch, het vloog me vannacht even aan...... binnenkort alles eens even op een rijtje zetten, geeft vast wel rust. vandaag wat dozen uitzoeken en boeken naar de kringloop brengen, nieuwe poefjes van de ikea in elkaar zetten en als we puf hebben wat troep uit de schuur naar de afvalverwerking brengen. dat laatste zal er vast bij blijven, maar dat komt dan volgende week wel.
@Maureen: nou, vandaag maar rustig aan doen. Fijn dat je in ieder geval geen last meer hebt gehad van die nare pijn, alhoewel 'gewone' rugpijn ook niet prettig is. Moet je nog terug voor die speciale therapie? @Justme: nou, jullie zijn veel van plan vandaag. Kan me voorstellen dat de afvalverwerking er dan ook bij inschiet. Hier staan ook altijd dingen die nog een keer naar het stort moeten, maar merk, dat je dat soort klusjes snel doorschuift. Lastig die zorgen om je lief's baan. Zeker nu je bijna gaat bevallen en daar ook nog eens slechter van slaapt. Misschien eens een overzichtje maken wat er in en uitgaat. Heb ik ooit ook eens gedaan en toen bleek ik ook bijv. goedkoper iets te kunnen verzekeren. Mijn auto was bijv. allrisk en had ik toen om laten zetten naar wa-plus. Ook had ik bepaalde loterijen ooit eens afgesloten, die dan per ongeluk expres iedere maand afgeschreven bleken te worden. Vaak zijn het van die verborgen kosten waar je niet echt op let als het niet nodig is, maar waar je toch ook nog wat op kan bezuinigingen. Maar goed, dat hoef ik jullie niet uit te leggen en daar zullen jullie zelf al wel goed op letten. Sterkte en voor alles komt uiteindelijk weer een oplossing! Gisterenavond laat nog een ovutest gedaan, maar er was niets op te zien. Als je zou willen, kon je in de verte een licht aankomend streepje zien, maar dan moest je wel echt turen. Vanmorgen weer getest en nu ineens een positieve test. Dus op zich heeft 2 keer testen ook niet heel veel opgeleverd. Blijkbaar komt mijn lh-piek dus toch ineens uit het niets. Nou ja, we zullen zien of we deze maand dat ei wel kunnen tacklen. Hier nog steeds pijn op de borst. Heb vanmorgen weer ibuprofen ingenomen, omdat ik dacht dat mijn eisprong toch even op zch liet wachten. Had gehoopt met nog even 1-2 dagen flink ibu's in te nemen dat die pijn dan over zou zijn voordat ik een eisprong zou hebben. Ik neem altijd 'schadelijke' medicijnen maar in tot de eisprong. Gewoon uit veiligheidsredenen. Maar nu is de eisprong toch in aantocht en de pijn niet over. Heb hier op het forum ook nog even een vraag aan de vk gesteld hoe schadelijk ibuprofen is als ik het nog even langer door zou slikken (en toch zwanger mocht blijken te zijn). Ik dacht dat je tot 7 weken geen bloedband met een kindje hebt, maar wil ook niet onnodig risico nemen.
Waxientje, ik duim nog steeds voor je, maar snap dat je gek wordt van die onzekerheid. Sterkte. Mees, ook nog steeds aan de kwakkel! Het is denk beter van niet, maar toch denk ik dat het nog geen kwaad kan als je nu nog ibu neemt. Mensen die niet weten dat ze zwanger zijn, hebben dat ook nog gewoon gedaan en waarschijnlijk ook nog gedronken. Just, vervelend dat getob aan het eind van je zwangerschap. Maar wie weet komt er snel een oplossing! Maureen, cyste klinkt idd enger dan het daadwerkelijk is. Dat had ik toch vorige maand! Mevrouw er zit een cyste in uw eierstok. En meer dan dat werd er niet gezegd. Je denkt dan toch aan iets ergs? Manier van denken is een beetje cyste, knobbeltje, kanker. In die zelfde denkrichting klinkt het, of heb ik dat alleen? Gelukkig is het een stuk onschuldiger, maar dat moeten artsen er dan wel even bij vertellen, toch??? Nou in ieder geval maar hopen dat het gewoon lekker weggaat. Gelukkig voel je je ook weer iets beter. Boud, heftig dat verhaal van je vriendin. Sommigen kunnen idd heel goed mooi weer spelen totdat de bom barst. Altijd naar ook als er kindjes zijn. Hier een hele drukke week gehad. En ondertussen verdrietig, chagerijnig, buikpijn en sinds vanochtend hoofdpijn (gisteravond 1e hormooninjectie vandaar hoofdpijn). Gewoon even niet lekker in mijn vel. Gister naar zh, ik vroeg ook nog naar die cyste maar alles was rustig zei ze, wat denk ik zoveel betekent als dat ie weg is. Nou prima! Het bezoek duurde welgeteld 3 minuten, maar kostte een hoop geregel op mijn werk. We zijn dus weer bezig met de volgende ronde, nummer 22!!! Nu moet ik komende donderdag weer.
@Xon: ik vroeg me al af hoe het gisteren gegaan was. Letterlijk een bliksembezoek. Waarschijnlijk nog langer onderweg van de parkeerplaats naar de juiste afdeling, als dat je binnen geweest bent. Fijn dat het er allemaal rustig uit zag gisteren wat betreft evt. cystes. Heb hetzelfde dat een cyste toch enger klinkt (en je onbewust toch ook aan andere ziektes denkt) dan dat het is. Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel. Het is soms ook niet makkelijk de moed erin te houden. Nog wat leuks gepland voor dit weekend met je clubje? Zodat je even wat afleiding hebt. Een dikke knuffel! Hier boodschappen gedaan en de wasmachine draait vol continue. Had wat achterstand van de afgelopen week, dus hoop dat dit weekend in te halen. Gelukkig zijn gisteren de nieuwe lattenbodems en de matrassen bezorgd, dus mijn man en ik hebben vannacht heerlijk geslapen. Wat kan een nieuw matras een verschil maken. Deze zijn ook bijna een keer zo dik als de vorige, dus we liggen ook gelijk een stuk hoger. Een hele verbetering. Mijn man en zeiden nog voor de gein dat we al gelijk een seniorenbed hadden. De ketel draait inmiddels ook zoals een ketel het hoort te doen (even snel afkloppen), dus hopelijk nu even geen gedoe meer. Die pijn is nu wel constant aanwezig, niet die heftige scheuten als vorig weekend, maar wel erg pijnlijk de hele tijd door. Wordt er gewoon een beetje narrig van. Ben dus benieuwd wat die foto's zullen uitwijzen (en ook daar zit ik met hoop en vrees over in). Las vanmorgen op internet dat dat inderdaad de standaardprocedure is om een hartfilmpje en foto te laten maken, om in ieder geval hartklachten uit te sluiten. Nou, hoop dat ik dinsdag meer weet over die foto. En dan toch maar met de arts overleggen hoe nu verder. Want ook al is de foto goed, dan is het nog niet mee over. Ik vermoed ook dat dit hetzelfde is als Syl toen had, het syndroom van Tietze. Kan geen kwaad, maar is erg pijnlijk. Alleen weet ik niet hoe dat met zwanger worden zit. Ik kan me voorstellen als er een soort van ontstekingsreactie in je lichaam zit, dat je lichaam dan daar druk mee is ipv het zwanger worden. Zo lijkt er iedere keer wel wat. Ben er wel klaar mee.
Mees, je hebt toch wel even goed geklust in je nieuwe bed he? Wie weet zitten er 'good vibrations' in het nieuwe bed. Ik hoop en denk ook, dat er aanstaande dinsdag niets te zien is op je foto. Waarschijnlijk maak je je er onbewust en ook wel bewust toch druk over. Wie zou dat niet doen? En dat helpt meestal niet voor de pijn. Jeetje jij vliegt volgens mij morgen weer terug. Je was niet zoveel aanwezig de afgelopen week. Ik hoop dat dat komt omdat je je prima vermaakt heb. Ik hoop ook dat je nu weer zin hebt om naar Turkije terug te gaan. Goede reis! Dames, ik ben vandaag met een blog gestart, dus wie interesse heeft? Elisa, single met een kinderwens!
@Xon: wow, wat goed van je, een eigen blog en wat schrijf je goed (dat wist ik al via ons clubje, maar nu ook nog even officieel)! En wat een mooie foto! Ik heb hem al bij mijn favorieten opgeslagen. We delen al veel, maar het lijkt me ook leuk je via je blog te volgen. En ik ben ook bang dat stress de klachten bij mij nu verergert. Dat is alleen de pest bij mij, dat ik nooit de aan/uit knop daarvan weet te vinden. Soms voel ik me ook helemaal niet gestresst, maar ben ik dat blijkbaar toch wel. Het nieuwe bed is al kort 'ingewijd'. Stom dat je na zoveel pogingen nog gaat geloven dat het misschien nog wel geluk kan brengen zo'n nieuw matras. Nou wil ik jullie natuurlijk niet gelijk allemaal op hoge kosten jagen als ik zwanger mocht blijken te zijn, want om jullie nu allemaal nieuwe matrassen aan te laten schaffen. Mijn man is weer naar z'n werk toe en ik zit hier met m'n zoontje. Hij is vanmiddag vroeger dan gewoonlijk wakker geschrokken van de buurman buiten, dus hij heeft niet zo'n goede zin. Vrees dat het een lange avond gaat worden dus! Ons buurmeisje kwam vlak voor het eten even met hem spelen, wat hij erg leuk vindt. Alleen was het etenstijd en dat meisje zat al bij ons aan tafel en was al aan het eten van m'n zoontje begonnen. We hebben dus maar even gebeld of ze bij ons mocht eten, omdat wij wilden beginnen en wij het geen probleem vonden. Maar zij waren ook klaar met eten koken en zouden hun dochtertje even op halen. Dat gebeurde dus ook maar het meisje ging helemaal over de rooie, omdat ze dus niet mee wilde. Dus tranen met tuiten. Ze is amper weg en we willen beginnen met eten en toen was mijn zoontje helemaal in tranen, want die wilde weer niet eten, maar buiten spelen. Daar zaten we dan proberen te genieten van het eten en een jankend kind op de keukenvloer. Dan eet je toch niet lekker. Gelukkig is hij later gekalmeerd en heeft hij toch wat gegeten. Ga zo even koffie drinken bij mijn ouders. Verandering van omgeving wil soms nog wel eens helpen.
@Waxientje: ik weet hoe slopend dit is voor je....en je kan er niks aan doen....alleen maar afwachten...zooooo verschrikkelijk moeilijk. Veel sterkte meid en praat hier gerust van je af. @Xon: ik heb je blog gelezen...je schrijft inderdaad goed.Ik heb het ook opgeslagen bij mijn favorieten,ik wil het graag blijven volgen. @Mees: heerlijk is dat een nieuw matras he....ik vind dat een wereld van verschil...wel goed inwijden he @Maureen: vervelend dat je niet helemaal lekker in je vel zit.Hoe gaat het met je therapie?Hopenlijk voel je je snel weer de oude. Hier vandaag onze bus opgehaald.Tis net THE A-TEAM wagen Ik zal zo even proberen een foto in mijn album te plaatsen.Deze wagen zullen we niet lang rijden.Als de koop van ons huis officieel rond is,dan kopen we de Dodge Ram 1500 waar we al zolang helemaal weg van waren. Hier vanmorgen eindelijk mijn temperatuur omhoog gegaan,dus waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad.Twee dagen later dan gewoonlijk.Nu moet ik het ziekenhuis bellen om het HSG onderzoek te laten verzetten. Ook loop ik volgens mij met een beginnende blaasontsteking..ik heb een zeurend gevoel en moet heel veel plassen,dus heb maar vitamine c gehaald en cranberry tabletten.