Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Mogge dames,

Ik was gisteravond ook moe en probeerde vooral vast te houden aan mezelf niet gek maken. Want het grappige was dat ik niets voelde toen ik juist van plan was er ook geen acht op te slaan. En gisteren voelde ik ineens steekjes links onderin m'n buik (bijna de hele dag) en rond schaamstreek (weet niet hoe 't anders te zeggen) en die krampen bleven ook nog aan daarnaast. En gewoon algehele drukte in m'n buik :DDus ik dacht al 'heb je je 28 dagen nuchter opgesteld en dan zou je op of vlak voor NOD toch weer hoop krijgen?' Ben dus gaan slapen maar wel met de gedachte dat als ik niet ongesteld wakker word dat het dan raak is. Net 'n test gedaan maar die was helaas negatief...

Temp was wel weer ietsjes omhoog gegaan van 36,5 naar 36,7. En volgens 't tempen had ik eigenlijk zelfs gister m'n NOD. Vreemd. Nog geen duivels maar dan zal dat later op de dag wel komen... En als 't toch zo is dat 't raak is dan is 't vreemd dat er dan dus te weinig hcg blijkt te worden gedetecteerd. Dus dat in combi met de buikkrampen maakt dat ik er toch erg zenuwachtig over zou zijn als 't wel raak was.

Nou Ricmar jij kan overmorgen testen hè? Hoop dat je positief test. En Boud en Xon dan zijn jullie de eerste bammers en volg ik later wel.

Fijne (werk)dag vandaag dames,

Liefs.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Hoop: Onze berichtjes kruisten elkaar. Jammer genoeg dus negatieve test. :)

Gelukkig is het nu niet meer al te ver weg, 17 oktober, vooral nu 't weer ietsjes beter lijkt te gaan met je zoon. Dat moet goedkomen hoop ik.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen: Oh,klonk eigenlijk heel positief en nu toch een negatieve test.....heel erg jammer,maar misschien heb je te vroeg getest. Je temp is omhoog gegaan,dat is wel vreemd hoor op de dag van NOD,dan gaat tie altijd omlaag. Ik duim nog ff door

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou dat vind ik dus ook vreemd.... Ook dat ik nu 12 dpo zit terwijl ik dat nooit haal. Mijn lf is 10 of 11 dagen.
    Het was wel een onbekend midstream testje. Maar de controlestreep staat er gewoon duidelijk dus ook daar hoef ik niets uit af te leiden. Even aankijken maar. En bedankt :)

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier nog een hoge temp en een negatest op 12 dpo, maar alles kan nog,

Ook voor jou maureen, ik had in jan 2009 een negatest op 12 dpo en op 15 dpo teste ik positief

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen en Ricmar: jullie maken het spannend! Ik heb ook wel eens pas een positieve test gehad op 4 dagen na mijn NOD...dat was ook erg laat.Dat jullie temp hoog is,dat is een positief teken!
    Ik duim heel hard door!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou dames jullie maken het weer spannend hoor!! Ik blijf nog wel even duimen!

Maureen, wat naar meid dat je vader weer veel pijn heeft en zich niet lekker voelt, hopelijk knapt ie gauw weer op. Hoop dat de rode duivels wegblijven hoor! Dikke knuffellll...

Ricmar, ook nog niet op rood? Kan dus ook nog alle kanten op, zoals gezegd we blijven duimen!! S6 met afwachten..

Hier niet veel op het moment nog aan het bijkomen van mijn ow zo gezellige weekend.....

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: jij maakte het inderdaad wel even erg spannend. Maar ik sluit me bij de anderen aan. Alles kan nog, hè? En wat sneu dat het even wat minder met je vader gaat. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en natuurlijk nog meer dat je hem binnenkort mag gaan vertellen dat hij opa wordt (en die dag komt, hoor!!).
    @Ricmar: jij ook een negatieve test, maar zoals bij jou de vorige keer, is er dus blijkbaar nog hoop. Ik duim dus nog eventjes door!
    @Syl: jij nog aan het bijkomen van je 'gezellige' weekend? Hoop dat je het snel naast je neer kan leggen. Zulke mensen verdienen gewoon niet dat je daar teveel secondes mee in je hoofd zit, laat staan slapeloze nachten van hebt. Zij liggen nl. ook geen seconde wakker van wat ze jouw kinderen aandoen (blijkbaar). Dikke knuffel!

Hier mijn ontbijtje al weer op en officieel mijn thuiswerkdag. Waarschijnlijk wel een van de laatsten omdat mijn werk dat terug wil draaien. Heb gisteren met PZ gebeld over de 4x9 variant. Dan werk je dus 4 dagen van 9 uur en zo houd ik ook mijn salaris op peil. Het zal pittig zijn, maar lijkt mij momenteel de enige optie. Als ik nu een dag inlever, kost me dat zo'n 400 euro en als je dat eenmaal opgeeft heb je het niet zo maar terug. En omdat het op mijn man's werk ook al even spannend is, lijkt het me niet slim om nu op mijn werk te laten korten. Dus, ondanks dat mijn hart schreeuwt om alsjeblieft een dagje extra bij mijn zoontje te kunnen zijn, weet ik dat er nu even geen andere keuze is. Volgende week heb ik mijn functioneringsgesprek en dan ben ik benieuwd of het weer ter sprake komt.
    Verder net ook weer een ergermomentje. Mijn baas had gevraagd of ik een klus van haar kon overnemen eind deze maand. Dat viel op een donderdag, een dag dat ik niet werk. Heb dus mijn goede wil getoond en mijn werkdagen omgeruild en mijn man had dus op z'n werk gevraagd of hij dan 'vrijgeroosterd' kon zijn. Door dat 'geintje' krijgt mijn man nu een veel kortere dienst dan hij eerst zou hebben (en aangezien hij per gewerkte uren betaald wordt, ook minder loon uiteindelijk). Op zich eten we daar niet een boterham minder om, maar goed, het is wel een feit.
    Nu krijg ik van mijn baas vanmorgen een mailtje dat ze dus kennis heeft gemaakt met iemand die ons kan helpen met dingen ondersteunen op het werk en ze had het dus over die klus gehad op die donderdag en die persoon wilde dat wel doen.
    Dus inwendig kook ik enigszins dat ik al die moeite heb gedaan en alles omgegooid heb thuis (en mijn man dus minder geld verdiend hierdoor) en dat ze dan gewoon die klus weer opnieuw in de aanbieding zit te gooien. Ze zoekt het maar uit.
    Ik ga die donderdag dan maar gewoon naar kantoor. Ik heb die dag dus omgeruild met mijn eigen werkdag op woensdag en ik ga niet nog een keer die dag terug omruilen.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Goed nieuws, manlief is onderweg en we mogen zo naar huis.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: heel fijn voor je. Je eigen bedje is toch prettiger om aan te sterken dan in zo'n zkh-bed. Een hele fijne kraamtijd toegewenst!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lyanna geniet er lekker van thuis en laat je verwennen, voor je het weet moet je het "alleen"doen

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna Fijn dat je naar huis mag meid!Geniet er maar van!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lyanna, wat fijn meid lekker naar huis!! Een hele fijne tijd toegewenst!!

Mees, jee zeg das ook weer wat met dat werk, ze houden ook helemaal nergens rekening mee zeg. Vind het allemaal maar gezeur waar jij de laatste tijd mee te maken hebt, hopelijk komt daar gauw eens een einde aan das toch ook niet leuk meer. Knuffel...

14. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lyanna, wat heerlijk meid dat je met je kleine lekker naar huis kan.
    Mees, ze zijn op je werk wel echt lekker bezig en kan me goed voorstellen dat je af en toe echt helemaal :x bent! Misschien iets duidelijker je grenzen aangeven en maar ook jezelf daar aan houden ;). Het lijkt erop dat mensen dan pas je weten te waarderen!
    Ricmar en Maureen, jullie maken het echt heel erg spannend. Hier gaat het duimen gezellig door.

Ik heb vanmorgen het ZH gebeld maar die dame wist ook niet echt wat ze ermee aan moest, ze zou overleggen met gyn en vandaag mij nog terugbellen, dus afwachten dan maar.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: jammer dat je nu nog niets weet, maar je hebt het aangekaart. Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Ja, je hebt gelijk dat ik beter mijn grenzen moet aangeven. Moet wel zeggen dat dit soort voorvallen mijn vermoeden daarin ook wel bevestigen. Ik mag een dag thuiswerken, maar in de praktijk ben ik de 2 dagen dat ik thuis ben (dinsdag en donderdag) bereikbaar en beantwoord tussendoor mijn mail. Dus ipv 1 thuiswerkdag ben ik gewoon beide dagen bereikbaar (met soms een kleine vertraging omdat ik ook een kind en huishouden heb). Je merkt dat mensen daar voorzichtig ook op gaan rekenen dat je je mail toch wel leest. Ik heb daar geen moeite mee, omdat ik het zelf prettig vind dat niemand vast loopt omdat ik er niet ben.
    Maar nu gaan ze dus mijn thuiswerkdag in twijfel trekken. En gaan ze zeuren dat ze niet weten wanneer ze mij nu mogen bellen of mailen. Dus zelfs met heel veel service naar je collega's verlenen, zijn ze nog niet tevreden.
    Heb me voorgenomen om, als ik 4 x 9 ga werken die ene dag dat ik dan vrij heb, echt niet bereikbaar ben, en ook niet steeds van dagen ga wisselen omdat ze me net op een andere dag nodig hebben. Het is niet leuk, maar blijkbaar wel noodzakelijk om me zakelijker op te stellen.

16. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @Mees, ik kijk het even aan als ik me echt niet lekker voel of wat dan ook weet ik ze echt wel te vinden:D
    Ja meid, weet het als geen ander. Zo'n 8 jaar geleden ging ik zo vaak over mijn eigen grenzen heen (2 jaar lang, 60 uur p/w werken, geen vakantie en altijd maar voor iedereen klaarstaan) dat ik met een zware buikvliesontsteking onderuit ging. En wat denk je nog geen 2 weken erna probeerde mijn manager mij onder dwang weer aan het werk te krijgen. En hij twijfelde zelfs of ik uberhaupt ziek was en of er mogelijkheid was om ontslag procedure te starten, die sukkel was alleen vergeten dat ik nog steeds toegang had tot zijn mail, oeps:$. De ARBO arts werd zo kwaad op hem en heeft mij geadviseerd om alle tijd te nemen en dan proberen een andere baan te vinden. Het beste besluit dat ik ooit kon nemen. Een hele verhaal maar heb mijn lesje wel geleerd. Sta nog steeds klaar voor mensen maar ik bepaal nu wel wanneer en voor wie :cool:

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden

Even snel thuis tussen de bedrijven door want vanavond weer terug naar school voor een ouderavond. Jeuh, zo leuk altijd, not.

Mees ik zou dat hele gedoe over die klus waar jij omheen geplant hebt en dat je man nu minder salaris krijgt gewoon noemen op het functioneringsgesprek. Dik het ook nog maar een beetje aan. laat ze zich maar even schuldig voelen en dat 4x9 is een goede oplossing maar ik zou voor ik daar over begin eerst even afwachten wat zij voorstellen. Stel dat het nu bij nader inzien misschien toch niet veranderd hoeft en jij biedt deze oplossing al den gaan ze daar natuurlijk liever mee akkoord. (Ik ben verder helemaal niet rebels hoor) Maar je grenzen aan gaan geven is denk ik wel een must want met die collega's is het echt, "je geeft ze een vinger en ze nemen de hele hand"

@Maureen oef wat maakt je het spannend. Ik gun het je zo. Wat zou het fijn zijn om toch snel aan je vader te kunnen zeggen dat ie weer opa wordt. Zeker nu het met hem slechter gaat. Dikke knuffel meid want als een van je ouders zo ziek is vreet dat wel aan je.

@Ricmar, bij jou dus ook eigenlijk alles nog mogelijk. Ik duim dus nog even door.

@Nil laat je niet afschepen door het zh met "we bellen nog wel terug" ik zou wanneer je je echt zorgen maakt gewoon eisen dat een kundig arts je te woord staat. Hierover stressen is niet goed voor jou en niet voor dat kleintje van je. Dus belangrijk genoeg om toch duidelijke antwoorden te willen.

@Lyanne lekker naar huis! Heerlijk! Lekker gaan genieten en bijkomen. Verwacht je meteen al veel kraamvisite of blijft het de eerste paar dagen nog even lekker rustig? Nou ja laat je maar lekker verwennen. Hoe vindt J (senior ?) zijn kleine broertje?

@Hoop ik had nog niet gereageerd op het berichtje dat het wat beter lijkt te gaan met je zoon. Fijn meid. Hopelijk is het nu goed vol te houden tot de 17 oktober de eerste afspraak staat.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: zeer herkenbaar. Ik ben ook altijd iemand die altijd klaar staat voor iedereen en zie nu, je krijgt alsnog het mes in je rug.
    Een van mijn collega's is benoemd tot interim directeur en ze is zo 'macht-geil' dat ze de hele dag druk is met directeurtje spelen. Overal moet ze ingekend worden, overal moet haar stempel op, overal moet ze een mening over hebben. Heel frustrerend. Ze hoopt natuurlijk dat als ze goed haar best doet, dat het bestuur dan zal zeggen. Je doet het zo goed, je wordt benoemd tot directeur. Ze stelt nu nieuwe collega's aan, maar de vacature voor de functie van directeur ontwijkt ze wijselijk.
    @Boud: dat rebelse herken ik wel. Ik zal het zeker even per ongeluk expres laten vallen...hihi... En ook al neemt ze nu iemand anders voor die klus, prima. Maar ik ga nu ook die donderdag werken. Normaal zou ik die woensdag alleen op het werk zitten, maar nu is er dan helaas pindakaas niemand. Haar kennende zou ze ook weer gewoon vragen of ik het dan niet even terug kan draaien. Maar ja, ten eerste kan het niet en ten tweede doe ik dat niet.
    Ze mailde me net weer of ik nog punten had voor ons functioneringsgesprek. Nou, ik vul gewoon het standaardformulier in. En daar kan ze het mee doen. Ik ga mijn kruit inderdaad nog niet verschieten door punten te noemen waar ze me weer op kan pakken.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    ben ik weer een keer...

Zie allemaal spannende dingen....Sil, een meisje, wat leuk!!! Boudica spannend meis.... Maureen bij jou ook mega spannend nog....ik duim voor jullie....

Duimen jullie met mij mee??

digitale test 18 september.jpg

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Ricmar: Jij ook 12 dpo en stijgende temp. Raar. Maar is jouw NOD nou donderdag? Of niet helemaal zeker? Ik duim lekker door voor je. Grappig dat we ongeveer gelijk lopen.

@Mees: Naah zeg wat een gedoe op je werk. Inderdaad waarderen ze het blijkbaar toch niet, dus dan maar niets extra's, geen extra service. En ik wou inderdaad ook al meteen aanraden dat je het tijdens het functioneringsgesprek wel aanhaalt en laat merken hoe lastig dit is en hoe jij 't dan met en in je gezin maar allemaal omgegooid hebt (en dat het jullie geld kost!). Ik hoop dat ze ook voor 't terugdraaien van je thuiswerkdag dan een oplossing heeft gevonden :x Hopelijk een goed functioneringsgesprek waarin jij kan zeggen wat je wilt maar ook dat 't gunstig voor jou is (en dat ze tevreden zijn).

@Lyanna: O lekker naar huis! Geniet van je kraamtijd meid.

@Nil: Ben je nog terug gebeld? Hoop natuurlijk dat de gyn zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maar wel dat ze je serieus nemen als je je zorgen kenbaar maakt. Verder alles goed met de zwangerschap?

Mijn vader hoefde toch niet te blijven in 't ziekenhuis. Hij was net wel erg moe en gaat nu slapen/uitrusten. Dank jullie wel voor de lieve berichten.

En nog steeds geen rood hier. Zojuist voelde ik me ineens uit 't niets zo trillerig en zwak, alsof ik de hele dag niets gegeten had. In geval van morgen nog geen rood, ja dan wordt het moeilijk om niet te denken dat het toch raak is deze maand. Maar zoals ik vanochtend zei ben ik dan toch wel bang om 't feit dat ik dus te weinig hcg aanmaak nog. En niet misselijk ofzo. Maarja het kan allemaal nog. Zoals jullie ook zeggen en ik toch ook echt geloof nu.

Fijne avond allemaal (brrr heb 't zo koud),

Liefs.

Deel Deze Pagina