Ik duim ook nog voor Maureen en Ricmar! Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, voel me nog niet echt lekker in mijn vel. Beetje moeite weer met het hier zijn en het veel alleen zijn. Begin weer allerlei twijfels te krijgen. Maar probeer maar positief te blijven en er wat van te maken. Ik lees dus wel mee, maar reageer eventjes wat minder. Dikke knuf voor iedereen!
@Salcia: Ik had jouw bericht nog helemaal niet gezien! O wat tof! Gefeliciteerd meis. Jeetje zeg Nee m'n banner klopt niet. Ik had mijn eisprong 6 sept. i.p.v. 7 sept. (volgens temp). Mijn lf is 10 of 11 dagen. Dus dan zou ik vandaag ongi moeten worden (gister zelfs eigenlijk!). Ik had het wel in de lijst aangepast maar zag dat er daarna toch 'n oudere is gekopieerd. Banner was ik even vergeten. En ze zeggen toch dat je kan testen op de dag dat je eigenlijk ongi hoort te worden? Of toch 14 dagen? Volgens mij niet. Maar mocht het nog nodig zijn, ga ik donderdag weer testen. En dan haal ik die kruidvat 2v5 want had vanochtend 'n andere test. @Jeetje: Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Begrijpelijk hoor als je dan even wat stiller bent. Dikke knuffel meis.
Jeetje...ja is mijn test... ) zie dat bij jou ook alles goed gaat behalve dat je wat minder in je velletje zit...probeer idd positief te blijven meis... En duimen doe ik nog steeds voor iedereen waar het nog niet gegund is!!
Salcia, wat goed!! Gefeliciteerd hoor!! En natuurlijk duimen we voor een plakbeebje!! Nil, al iets gehoord van het ZH?? Jeetje, wat vervelend meid hopelijk voel je je gauw weer beter, die hormonen doen ook een hoop ik ben nu ook veel sneller van mijn stuk dan normaal. Knuffel hoor.. Boud, s6 met de ouderavond kan me voorstelllen dat je daar geen zin in hebt na een dag werken, maar gelukkig is het zo weer voorbij. Maureen, we wachten geduldig met je af hoor!!
Maureen mijn lf is ook 11-12 dagen maar dus ik heb nu bij 12 dagen getest en daarvoor ook al positief sinds zondag
@Salcia: wow, gefeliciteerd, meid! Het laatste bericht van jou was dat je die week naar de gyn moest voor verdere behandeling voor een brusje. Dat is snel gegaan, of is dit spontaan? @Jeetje: vervelend dat die twijfels de kop op blijven steken. Ik hoop dat je hormonen er mede debet aan zijn en je je snel weer beter voelt. Nog een maandje en dan ben je al weer in NL en dan zie je ons ook weer, als het goed is. @Maureen: nog geen rood, dus? Ik vroeg het me de hele dag al af hoe het zou zijn. Toch raar, want anders (zonder je valse hoop te geven) was je dus al wel ongesteld geweest. Hoop dat het koude gevoel een leuke oorzaak heeft (en geen griepje is). Ik blijf duimen, meid!! Mijn man en ik zijn vanavond dan toch naar de film geweest ipv zondag wat we eigenlijk van plan waren. We hadden de luxe om in totaal met maar 4 mensen (ons inclusief) in de zaal te zitten. Dus niet over koppen heen kijken of storend geritsel voor of naast je. De film was mooi inderdaad. Ik vond het echt zo'n film waar je in meegezogen werd. Dus de tijd vloog voorbij. Ons zoontje is bij mijn ouders geweest en had ons blijkbaar niet gemist. Hij was met oma naar de speeltuin met glijbaan geweest en had dus ook een leuke avond gehad. Allemaal tevreden dus!
Mees nee het is heel snel gegaan ging naar gyn en toen nieuwe afspraak voor intake en die dag was mijn derde dag van menstruatie dus meteen echo en meteen hup hormonen etc en boem zwanger na 1e iui Heb jij nu net je 2e ivf gehad?
@Salcia: nee, mijn eerste poging is begin augustus mislukt. Ik zou a.s. zaterdag met Decapeptyl beginnen te spuiten, maar ben 2 weken geleden naar mijn fertiliteitsarts geweest om over mijn 1e poging te praten en of alles hetzelfde moest blijven. We hebben toen besloten een ander medicijn uit te proberen. Helaas zat ik net op dag 5 van mijn cyclus en bij dit medicijn moest je al op dag 2-3 nadat je ongesteld geworden was langskomen. Dus nu wachten tot ik eind deze maand ongesteld wordt en gelijk bellen. We hebben vorige maand en deze maand dus 'eigen' pogingen en hebben ons best weer gedaan vorige week. Ondanks dat de kans zeer klein is, hoop ik toch dat een tweede ivf ons bespaard blijft.
@Salcia: hoop moet je altijd houden, anders trek je het niet. Het is in ieder geval een 'schrale troost' dat er nog een hulplijn ingeroepen kan worden als onze poging toch niet gelukt is. Maar de wetenschap dat het weer een zenuwslopende tijd gaat worden is natuurlijk minder prettig. Maar ja, alles voor een brusje, natuurlijk! Hoe voel jij je verder?
Salcia ook hier gefeliciteerd hopelijk volgt er meer roze... hier steeds het gevoel dat ongi komt en dat er van alles uitloopt, maar niks....
@Ricmar: ik blijf duimen voor je. Ik ben niet echt een expert van temperaturen, maar zie dat je temperatuur nog steeds hoog blijft. In ieder geval duidelijk anders dan de maand ervoor. @Salcia: wees blij dat het zo snel raak was. Overigens hebben ze bij jou dus toch nog IUI gedaan? In mijn zkh willen ze dat niet meer doen bij vrouwen boven de 38, vandaar dat ik direct door moest voor ivf.
Mogge dames, @Ricmar: Ik keek even naar jouw temp kaartje toen ik de laatste berichten van gisteravond las. Maar helaas toch dag 1 van de nieuwe cyclus vandaag zag ik. Knuffel meis, teleurstelling als het er even op lijkt hè? Hier nog steeds geen duivels maar wel temp daling van 36,7 naar 36,5. Ik zie dat ik wel ooit al eens een cyclus van 27 dagen heb gehad. Toch. Maar dat was wel de uitzondering toen begin van 't jaar. Ach ja. In ieder geval heb ik 13 dpo nog niet meegemaakt. Dus tja ik heb hoop nu. Maar door net naar Ricmars tempkaartje te kijken heb ik wel m'n enthousiasme getemperd. Want ik zag dat je temp eigenlijk nog hoog was Ricmar (en boven die lijn/as) en toch ongi geworden dus. Hmm dat kan dus ook... Dan verwacht ik het bij mij ook vandaag. Fijne (werk)dag dames, Liefs.