@salcia, gefeliciteerd!!! super meid! moge het het begin zijn van veel roze hier! hier weer lekker mama dag, lekker relaxed doen vandaag. hopelijk valt het weer een beetje mee en kunnen we naar buiten vandaag.
Goedemorgen dames. Jaja op mijn vrije dag nu al achter de computer. Ik heb na die off week van afgelopen week zoveel achterstallig werk voor school te doen dat ik vandaag ook weer aan de bak mag. Hele dag computeren blegh, maar het moet nu eenmaal. Heb onze IB-er beloofd dat ik mijn achterstand vandaag zou inlopen. Misschien niet de meest handige belofte, maar ik heb wel een beetje een stok achter de deur nodig om er echt even voor te gaan zitten, dus als dit nu de truc is @Salcia, gefeliciteerd! Wat heerlijk meid en lekker al bij de 1e IUI raak! Mooi hoor, natuurlijk duimen we met je mee dat het helemaal goed gaat! @Nil heeft het zh gisteren nog terug gebeld? @Ricmar, klopt jou banner of is het zon ding dat na zoveel dagen opnieuw begint te tellen? Als ie klopt is dat dus mooi balen want het klonk zo hoopvol de laatste dagen. Knuffel meid. @Maureen laat je niet gek maken door die temperaturen. Die kunnen per vrouw zo enorm verschillen. Ik blijf bij jou gewoon nog heel erg hoopvol totdat het tegendeel is bewezen. @Jeetje hopelijk heb je vandaag een wat betere dag dan gisteren. @Just, lekker genieten vandaag.
Salcia van harte meid! En zo snel! Ik heb niet alles goed bij kunnen lezen, ik probeer hier iets minder te zijn. Ik merk dat ik me alles behoorlijk aantrek. Daarbij komt dat ik me best héél héél erg zorgen maak. Na drie keer die enorme hoeveelheid spuiten merk ik nog helemaal niets (behalve dan constante lichte hoofdpijn). Ik weet heus wel dat het nog best vroeg is, maar als er toch een aantal eitjes aan het ontwikkelen zouden zijn dan zou je het toch moeten voelen. Het gevoel dat hier alles vanaf hangt maakt me gek.
@Xon: snap je gedachtengang wel hoor! Ik hoop echt dat je ongelijk hebt en dat er wel degelijk wat gaande is daar binnen! En misschien voelt de een het ook wat meer dan de ander, dat groeien van die eitjes? Ik weet het ook niet. Je moet nog wel een aantal dagen zie ik voor de eerste fm. En is die tweede fm meteen de dag erna?? Nou, ik duim hoor! @Ricmar: oh dat is flink balen zeg! @Boud: werk ze vandaag! @Just: geniet van je dagje samen! Ik vroeg me trouwens af hoe die draagzak bevalt? Ik wil ook graag een draagzak of doek aanschaffen maar zie door de bomen het bos niet! Ik ben ook aan het werk, dus hou het maar even kort. Heb een deadline om 13.00 uur. Fijne dag allemaal!
@Xon ik weet niet of het wat zegt omdat jij veel meer moet spuiten dan mij maar ik had bij de Menopur ook altijd "alleen maar" hoofdpijn en verder niks, nada, noppes geen bijwerkingen. Maar als je je inderdaad zo'n zorgen maakt kun je dan niet het zh bellen en vragen of ze wat eerder een extra echo in willen lassen om voor jou gemoedsrust gewoon te kijken of er wat te zien is. Als ze dan eiblaasjes zien ben jij weer een stuk geruster. @Ricmar dat was niet de bedoeling meid. Wat enorm balen zeg.
goedemorgen ladies, ik zag al het mooie beebjesnieuws van lyana voorbij komen(nadat ik eerst haar meed insprak kom op meid je bent erbijna tewijlk ze dus al aan genieten was) @salcia nogmaals van harte @ricmar...gevter hadden we niet afgeproken he. een aantal tegen testdatum...laten we maar zo zeggen salcia heeft de roze/blauw golf geopend..duim duim @justme hoe is het ermee? bijna weer een echo altijd heerlijk die echo's, krijg je ook fotos mee daar. @xon ik wil je heel veel geluk en alle wondergeluk toe wensen dat ivf eenplakkerd is. en idd gewoon ebllen zoald boud zegt. @syl..en met jou alles oke? en dochter en kind? ik blijf een soort heimwee gevoel hebbe als ik op zp ben.zou ooit weg gaan. net mijn mailbox geleegd en opgeschoond kwam allemaal mail tegen van mrt 2011 dat ik net posi testte...menn!!! wat vleigt de tijd. xaavi alweer 10 maanden. zit in emo modus geloof ik.
@Xon: mijn gyn zei dat ik de eerste week van het spuiten ook nog weinig zou gaan merken. Dat was bij mij ook inderdaad zo. Ik hoop dat er onderhuids toch iets moois aan het groeien is. En inderdaad wat Boud zegt, als je je zorgen maakt, vraag je toch iets eerder een echo. @Ricmar: knuffel, meid! Rood was niet de bedoeling, meid! Nou, lekker chocola gaan eten, misschien even uithuilen en vol goede moed weer op naar de volgende maand. @Maureen: jij houdt ons dus nog even in spanning? Ik zou met een keer 2 tienden daling inderdaad nog niet gelijk aan het ergste denken. Ik heb, als leek, vreemdere temperatuurkaartjes voorbij zien komen en die waren toch echt zwanger. @Boud: jij dus weer aan het werk op je vrije dag. Ja, ik moet zelf ook een hele harde deadline hebben om blijkbaar die schop onder mijn kont te krijgen. Ik hoop dat je het snel genoeg af hebt, zodat je toch nog wat aan je vrije dag hebt. @Nil: ook is was benieuwd of je al wat gehoord hebt. @Justme: geniet van je mamadag. Hopelijk schijnt het zonnetje ook bij jou, zodat je lekker kunt gaan wandelen. Heb je nog een keer een nieuwe foto van je kleine uk. Ben erg benieuwd hoe die veranderd is inmiddels. @Jeetje: hoe is het met jou? Nog deadlines die in je nek hijgen, of kun je het een beetje rustig aan doen. Mijn zoontje had besloten dat 6 uur vanmorgen een mooie tijd was om wakker te worden.:x Omdat mijn man vanavond een nachtdienst heeft, ben ik er dus maar uitgegaan. Het voelt dan ook raar dat het nu ook pas 10.45 uur is. Hier op het werk weer de nodige klusjes moeten opknappen en even 'functioneel geroddeld'. Misschien niet netjes, maar soms even prettig om stoom naar elkaar af te blazen.
Hoi meiden, Gisteren ben ik NIET gebeld. Dus ik vanmorgen gebeld en de dame in kwestie wist mij te vertellen dat er niets in de systemen stond mbt het terugbellen. Ik ben best :x en ben ook flink uitgevallen tegen haar. Ze zei dat de dienstdoende gyn me vandaag wil zien. Nu moet ik vandaag me om 2 uur melden bij de afdeling verloskamers, wat ik een beetje vreemd vind. Moet ik me nu echt zorgen gaan maken of? Normaal ga je dan toch naar de poli gyn???
@Nil: wat een communicatie toch weer! Kan me voorstellen dat je boos bent. Misschien moet je daarheen omdat hij daar dienst heeft en je er tussen gepland moet worden. Ik zou nog niet gelijk van het ergste uitgaan.
Nil wat super slecht dat ze zo rommelig met "patiënten" omgaan. Kan me voorstellen dat je boos bent. Dat je niet naar de poli hoeft zou ik me nu nog niet te druk over maken. Is waarschijnlijk inderdaad een kwestie van waar is nog tijd en ruimte omdat je er zo even tussendoor bij komt. Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen. Ik zal vanaf 2 uur heel hard voor je duimen @Mees zoals je ziet dwaal ik nogal af van mijn werk. Maar volgens mijn planning gaat het vandaag wel lukken (dankzij het doorhalen van afgelopen zondag) Als je Justme op fb hebt kun je daar een paar hele leuke foto's van d'r kleine man zien. Heeft ze pas gepost. Echt enig! @Just ik zag op fb dus je kleine voorbij komen: Wat een plaatje!
@Boud: bedankt voor de tip. Net ook even op facebook gekeken. We zijn inderdaad op onze wenken bediend met een paar mooie foto's van de kleine uk! Zoals je ziet, schiet het met mijn werk ook niet erg op met op fb en zp spieken.
Meiden, ik kan wel bellen maar langskomen mag ik toch niet, want naar hun idee (en dat is natuurlijk ook zo) ben ik net begonnen. En daar komt ook nog eens bij dat als ik dan zie dat er niets ontwikkeld ze er helemaal niets aan kunnen doen want ik gebruik al de max van de max, dus verhogen kunnen ze toch niet. Maar Mees, ik weet dat jij al na twee dagen vroeg of het kon dat je al een vol en/of drukkend gevoel voelde, weet je nog? Gisteren voelde ik ook wel wat, maar dat kon ook nog van mijn menstruatie komen. Vandaag is dat echt over en ik voel ook meteen niets meer !!!
@Xon: dat kan dat ik dat gezegd of gevraagd heb, maar meer dan dat voelde ik ook niet. En als ik eerlijk ben (achteraf gezien) kon dat na 2 dagen ook niet, zeker ook omdat er bij mij na 10 dagen pas 2 follikels te zien waren. Ik vermoed dus dat het toen tussen mijn oren zat of dat ik andere dingen voelde (had die tijd ook erge last van obstipatie) en die graag in verbinding wilde brengen met het spuiten van de hormonen. De echte druk voelde ik pas de tweede week opkomen en de laatste dagen tegen de punctie aan.
@Xon: heb nog even wat terug zitten lezen en ik postte ca. 9 dgn nadat ik begonnen was dat ik wat druk in mijn onderbuik voelde. Dus het kan bij jou ook nog wel een paar dagen duren, voordat je iets gaat voelen. Ik kan me niet voorstellen dat er met zo'n dosis niets te zien zal zijn. Heb vertrouwen, meid!
@Xon dat was ik die na twee dagen al wat voelde. uiteindelijk waren het er bij mij dan ook 11 maar dat was met Puregon. Nogmaals van de Menopur heb ik eigenlijk nooit wat gevoeld en toch een keer drie follikels gehad waarvan twee echt rijp werden. Niks van gevoeld toen. Dus het kan nog steeds en misschien krijg je er geen 11 maar zolang het meer is dan 1 is het al een gewonnen wedstrijd bij jou. Ik snap dat je qua vragen over een eerdere echo wat terughoudend bent maar je zo op zitten vreten is natuurlijk ook niet fijn. Keep in mind dat eigenlijk alle zh zeggen dat je in de eerste week nog niet zoveel kunt voelen maar dat dit voor de meeste vrouwen toch echt pas begint in de tweede week. Ik was gewoon een keer een uitzondering. We tellen met je mee af tot dinsdag meid. Kop op, moed niet gaan verliezen nu hoor!
@Nil70: maak je geen zorgen meid,ik moest toen ik zwanger was me eigen ook melden bij de verloskamers.Daar was een ruimte waar de dienstdoende gyneacoloog zitting had.Zo kan hij tussen de bevallingen door toch nog patienten onder controle houden. Daar bedoelen ze niks mee...wel slechte zaak dat ze je gisteren niet teruggebeld hebben. @Almika: leuk om weer van je te horen! @Xon: ik kan me goed voorstellen dat je heel erg gespannen bent...het is tenslotte erop of eronder! Valt niet mee om dan rustig te blijven.Ik hoop echt dat het deze keer wel lukken gaat!! Dikke knuff! @Ricmar: wat een teleurstelling meid! Zeker als je er een positief gevoel over had dan komt de klap toch nog hard aan. @Mees: mooie tijd om wakker te worden ik ben ook iedere dag rond 6 uur op....soms nog vroegerMaar nu het kouder word is het wel extra lekker in bed he @Just: ik heb geen fb...kan je wat leuke foto,s in je al bum hier op zp zetten....of staan ze er toevallig al? @Jeetje: hoe ist met jou? Alweer een beetje beter in je vel? Ik ga vanavond naar de tattooshop...ik heb 2 weken geleden mijn tattoo uit laten breiden en vanavond gaan ze er aan verder.Vanavond zal ze wel de namen van mijn kinderen gaan tattoeren...er staat inmiddels al een elfje op en de naam van mijn man.De tattoo begint op mijn onderrug en loopt richting mijn zij...de bedoeling is dat tie doorloopt tot over mijn schouder. Ik zal vanavond proberen een foto in mijn album te zetten. Ook ben ik weer aan het autolessen.Ik heb inmiddels de 20ste les gehad van 1,5 uur....waarschijnlijk nog een les of 4/5 en dan gaat ze de tussentijdse toets aanvragen...spannend!
even zo maar vraag. hoeveel x ivf krijg je vergoed? @hoop zie toch weer gent. want? en maasstad niks geworden dan? en ik wil zeker je tato zien. ik moet ook nog uitbreiden. weet nie tgoed wat wan tmoet op zalfde arm. ik moet maar eens langs.
@Boudicca: succes met je computerwerk vandaag! Jammer dat je niet gewoon van je vrije dag kan genieten!