Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Almika, leuk je hier weer even te "zien"! Ivf krijg je 3x vergoed maar dan moet je weten dat 1 ivf poging bedoeld wordt met 1 punctie. Als je dus zo gelukkig bent dat je embryo's "over" hebt die ingevroren worden tellen de pogingen die je daarmee hebt ook nog mee als diezelfde ivf poging waarbij ze zijn verkregen. In mijn geval heb ik dus nog twee kansen (want twee cryo's) als het nu niet raak blijkt te zijn, die allebei nog tellen als de 1e poging. Snap je het nog??
    Hoe gaat ie verder met jullie?

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat hoort ook een beetje bij het onderwijs hoor. Op papier hebben we veel vrije dagen maar in de praktijk moet er in de "vrije tijd" altijd nog heel wat werk verzet worden. Het is niet anders.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: je krijgt 3 pogingen vergoed. Als je uit een poging nog cryo's in de vriezer hebt, dan tellen al de tp als een poging. Wel begreep ik dat ze overwegen in de toekomst nog maar 1 poging te gaan vergoeden, maar we hopen maar dat dat met het nieuwe kabinet niet doorgevoerd gaat worden.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: twee zielen, een gedachten (en een antwoord ;))...hihi...:D
    @Hoop: moedig dat je weer een tattoo laat zetten. Ik ben zo'n schijterd dat ik al kippenvel krijg als ik het op tv bij een ander laat doen. Ben benieuwd naar de foto's.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:het is ook behoorlijk pijnlijk ,vooral in je zij.Daar moest ik wel even de tanden behoorlijk op elkaar bijten.Maar goed...we mooi wil zijn moet pijn lijden.Ik ben er wel echt heel blij mee!
    Ik heb inmiddels 2 fotos alvast in mijn album gezet.Ik heb ook een sterretje bij laten tattoueren op mijn pols en het elfje heb ik op de foto gezet.

6. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Lyanne: Gefeliciteerd met de geboorte van J.ivano!! Gelukkig nu thuis, geniet ervan!

Hoop: Fijn dat het wat beter gaat met je zoon.

Silly: Jammer dat je niet zo'n fijn weekeinde hebt gehad. Lijkt me heel erg als je schoonfamilie zo over jouw kinderen praat :x

Sneeuwmees: Niet zo netjes van je baas dat ze de klus waar jullie tijd voor gemaakt hebben nu zomaar aan iemand anders aanbied! En jammer dat het niet wordt gewaardeerd dat je zelfs op je vrije dag bereikbaar bent. Groot gelijk dat je 1 dag echt vrij houdt als je 4x9 gaat werken.

Salcia: Gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

Nil: Nog iets van het ziekenhuis gehoord? O ik zie het al, niet teruggebeld, slordig hoor. Maar fijn dat je vandaag kunt komen.

Maureen: Fijn dat je vader thuis is!
    Trillerig en zwak voelde ik me ook toen ik net zwanger was, ging over als ik iets at. Moest echt veel vaker iets eten dan normaal. En koud ook! Lag in de zomer met trui, sokken en extra deken in bed, mijn man dacht dat ik gek geworden was :D Ik duim dus nog even door voor je dat je over een paar dagen toch nog een positieve test hebt.

Jeetje: Balen dat je niet lekker in je vel zit. Blijft toch steeds terug komen of niet? Weet niet of je het al ooit eens verteld hebt, maar is in NL komen wonen met je man geen optie?

Xon: Hopelijk groeien de eitjes flink, ook al voel je nog niks. Jammer dat je zo bezorgd bent en er niks aan kunt doen. Duim heel hard dat het dit keer toch gaat lukken!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon...hoop zo dat het dit keer helemaal goed gaat komen en je mooie eitjes aan het produceren bent nu...ik duim!!!

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

:)Heey dames,

Vanmiddag heb ik helaas duidelijkheid gekregen hoor. En niet de duidelijkheid die ik wou :x Toch raar die lf 2 dagen langer. Ik heb wel begrepen dat het toch verschilt soms maar bij mij was dat altijd ongi op 10 dpo of 11dpo en niets anders.

Met mijn vader gaat het toch niet goed. Ben er echt verdrietig van. Ben met hem meegegaan naar de huisarts vandaag. Weer wat anders. Los van de 3 operaties die hij nog moet ondergaan. Morgen eerst naar z'n hart laten kijken. Of die niet te zwak is. Pfff ben echt verdrietig en bang. Maarja we kunnen nu niet meer doen. Hij wou nu slapen en heb hem thuis gebracht en ben toen weggefietst. Kort erna is mijn zusje naar hem toegegaan. (De hoogzwangere). En toch hè...toch wil ik gewoon positief blijven denken. Dat het allemaal gewoon wel goed komt. Even moeilijk en herstellen na operaties enz. Maar hopelijk daarna gewoon weer goed. Geen uitzaaiingen en niets meer erbij. Het kan. Hoop ik.

Toen ik net thuiskwam bleek ik dus ook ongesteld te zijn geworden. Pff. En nu een knallende koppijn waarschijnlijk omdat de spanning eruit komt.

Nu even nog snel op jullie reageren:

@Ricmar: :x#^%@!^ Ik denk dat jij vandaag wel kan ontcijferen wat daar staat (;)). Knuffel meid. Als we dus zo gelijk opgaan dan maar volgende maand samen zwanger? (volgens mij vroeg ik dat vorige maand ook...)

@Almika: Leuk je weer even te lezen. Maar ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Bedoel je 'melancholisch'? Alleen al bij het zp openen. Snap 't helemaal eigenlijk. Knuffel.

@Xon: Ik heb totaal geen vergelijkingsmateriaal. Of nouja alleen wat ik bij de andere dames hier lees. Maar ik geloof gewoon echt dat er wel wat gebeurt. En wie weet ga je dat ook wel voelen straks. Snap wat je zegt dat erheen gaan niets zou veranderen (want al max. dosis). Nou dan zou ik bijna voor jou willen gaan hopen dat je maar snel wat mag gaan voelen. Zodat je er geruster op bent. Maarja dan ga je me zeker ook vragen om 't terug te draaien op 'n gegeven moment en dat kan ik dan weer niet hè. Nee serieus, ik snap echt je angst want inderdaad voelt dit als de laatste strohalm. Het is dat we niet in de toekomst kunnen kijken. Maar wat kijk ik uit naar het bericht van je waarin je zegt hoeveel ze er geteld hebben. (en alle blije berichten daarna natuurlijk) Voor nu knuffel meid.

@Boud: Succes met je deadline op je vrije dag. Maar ach je weet waarom het zo gelopen is, as we speak gebeurt er van alles daarbinnen bij jou. Wat duurt het lang! Ik kan niet wachten hihi, laat staan jijzelf. Nouja al werkende vliegt de tijd ook wel weer voorbij natuurlijk. Zet hem op.

@Hoop: Klinkt mooi en ook wel pijnlijk. Brrr. Bikkel.

@Just: Lekker van je mamadag genoten?

@Jeetje: Deadline gehaald? Voel je je nog steeds zo naar? Knuffel.

@Sayen: Leuk je weer te lezen. En helaas dus gewoon gevoelig voor de seizoenswisseling ik :)(moet stiekem toch wat gniffelen om mezelf nu, crazy). Maar hoe gaat het eigenlijk met jou? En met 't kleine popje?

Ik stop even dames. Hoofdpijn wordt erger. Misschien tot vanavond nog.

Liefs.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah Maureen. Eerst zien hoe slecht het eigenlijk met je vader gaat en daar dan toch positief over willen blijven en dan bij thuiskomst ook nog eens rood. Bah, ik had het zo graag anders voor je gezien. dikke knuffel meid. Ik hoop heel erg dat je positieve instelling over je vader helemaal uitkomt.

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nil ben je al weer terug van het zh? Ben wel benieuwd of de artsen je gerust hebben kunnen stellen.

11. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Hier weer terug van het ZH. Ze weten op het moment niet wat het kan zijn. Ben wel erg goed opgevangen en meteen alles even gecheckt en echo van volledige buik. Met de baby gaat alles goed, was lekker druk. Heb over 2 weken de 20 weken echo en moet vooral mezelf in de gaten houden. Als de krampen veel erger worden of ik ga me beroerd voelen moet ik meteen bellen. En ze zullen wat vaker naar de bloedwaardes kijken.
    Ga even languit ben best wel moe. Tot vanavond.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: hè, meisje, wat een ellende toch! Positief (blijven) denken is altijd erg belangrijk. Dus we gaan (samen met jou) duimen voor goed nieuws voor je vader. En dan ook nog eens de sluizen open bij thuiskomst. Het zat je inderdaad niet mee. Twee dikke knuffels. Een voor de zorgen om je vader en de tweede vanwege de rode duivels.
    @Nil: fijn dat je weer thuis bent, en ondanks dat er niets gevonden is, je toch serieus genomen bent en alles goed is nagelopen. Een extra check met echo of bloedwaardes lijkt me geen overbodige luxe.
    @Sayen: hoe is het met jou? Al weer (bijna) druk aan de klus voor een brusje? Spannend om er weer voor te gaan lijkt me, of niet? En ja, mijn werk parkeer ik inderdaad maar even. Vandaag weer een akkefietje, dat ik weer gevraagd ben om ergens heen te gaan omdat mijn baas er pas om 6 uur zou zijn. Weer van alles thuis en voor mijn tweede baantje geregeld. Kom ik daar, loopt ze er al rond vanaf 3 uur en kon ik al weer veel eerder dan de bedoeling was, onverrichter zaken naar huis. Ik haal mijn schouders er maar over op. Zit nog te denken hoe ik dit toch ter sprake kan brengen in mijn functioneringsgesprek van volgende week.

Verder heb ik wat last van mijn bekken. Moest vandaag 2 zware dozen met ordners meenemen. Vanaf kantoor had ik het geluk dat ik iemand gevraagd heb of die mij even kon helpen, maar bij aankomst op de locatie moest ik het toch zelf uit de auto halen. Nu dus wat meer last van mijn bekken. Was dus toch niet zo slim.
    Vind het, afgezien van mijn bekken, ook altijd vervelend om te sjouwen als ik in de periode van eisprong tot NOD zit. Probeer dat altijd te vermijden in deze periode, maar nu kon dat niet. Ik weet wel dat (zwaar) tillen niet gelijk kwaad hoeft te kunnen als je zwanger mocht blijken, maar toch haal je je weer van alles in je kop.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, kan me je gevoel heel goed voorstellen meid. Hopelijk werkt je lijf zich rot en merk jij er alleen niet veel van. De duimen draaien hoor!

@jeetje, mijn draagzak bevalt prima! Ik heb voor een manduca gekozen ivm mijn rugklachten en dat deze ergonomisch goed is voor de kleine. Een draagdoek is dat ook, maar dat leek me teveel gedoe. Ik gebruikt m niet heel vaak, maar denk als de kleine man op de rug kan we m vaker gaan gebruiken.

@ricmar, volgens mij heb je mij nu wel op fb, ik vroeg me al af wie het was..... dat het iemand van hier was, dat kon ik wel raden

@hoop, ik heb inderdaad wel wat foto's hier staan, zal zo ff kijken of ik ze helemaal up to date heb hier

@maureen, sterkte meid! Dikke knuf

@nil, fijn dat alles goed was. Hopelijk blijven de krampen gewoon weg

@mees, wel goed op jezelf blijven letten he!

Ik heb een nieuwe foto geplaatst voor de dames zonder fb. Vandaag lekker dagje gehad, ondanks de regen toch lekker stuk gelopen. Mijn broer was weer even op bezoek, die is zo gek op zijn neefje! Hij had ook wel ff wat afleiding nodig, een collega van hem is overleden. Hij was ziek, maar kwam toch nog onverwachts. Dan is een glimlach van de kleine uk meer dan welkom!

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nil fijn dat ze in het zh alles even gecheckt hebben en je serieus nemen met je klachten. Maar toch ook goed om te horen dat er niets verontrustends is gevonden. Nog twee weken en dan kun je weer even zwaaien naar je kleine. Tot die tijd lekker rustig aan proberen te doen en jezelf goed in de gaten houden.

@Mees ook dit akkefietje van je baas melden op je gesprek. Dat is al twee keer in korte tijd dat jij voor de kat zijn viool je hele dagindeling op de schop gooit en het achteraf niet nodig blijkt te zijn. Volgende keer zeg je maar dat het niet gaat lukken om voor d'r in te springen. Wat een irritant mens zeg!

15. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

*wacht op positieve berichten*.... :)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: weer een beetje bijgekomen van het tattoo zetten? Heb je foto's gezien en ik blijf je nog steeds een hele held vinden. Maar het is mooi geworden. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Heb wel eens tegen mijn man gezegd dat ik wel eens een klein sierlijk hoofdletter M (1e letter van m'n zoontje) op mijn enkel (of een andere plek die voor mezelf is) zou willen laten zetten, maar de moed ontbreekt me nog steeds, vooral omdat het zo blijvend is.
    @Maureen: hoe is het nu met je, meid?
    @Mandsysmamsie: wat positieve berichten zijn welkom! De roze golf lijkt alleen de weg even kwijt te zijn. Hoe is het met jou? Bevalt de radiostilte een beetje?;)

M'n zoontje was vanmorgen om half 8 wakker. Voor zijn doen nog vroeg, maar beter dan 6 uur.;) Ik was zelf blijkbaar even in een diepe slaap, dus moest echt even wakker worden, maar dat is inmiddels na ontbijtje en kopje koffie wel gelukt.
    M'n zoontje heeft een nieuwe hobby. Hij had zo'n klein kleedje met allemaal wegen en gebouwen erop waar je dan met auto's op kon rijden. Maar dit was een heel dun kleedje (zat ooit eens ergens bij) en dat gleed steeds weg. Dus na hele drama's gisterenavond en vanmorgen, nu dus het kleed op onze salontafel met plakband vastgeplakt. Zo neemt je kind langzaam het huis over. ;)

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen!

Nou, ik ben wel weer een beetje uit mijn dip geloof ik. Gelukkig maar. Het is wel lastig dat het steeds blijft terugkomen. Ik weet ook niet of het nou echt alleen maar komt door het hier zijn en me hier niet thuis voelen. Maar ja, nog 20 dagen dan ga ik even naar NL!

Samen in NL gaan wonen wil ik wel echt eens gaan uitzoeken, wat daar nou precies allemaal bij komt kijken, wat de precieze eisen zijn. Het zal niet makkelijk zijn denk ik, maar als we er eenmaal voor zouden willen gaan, dan is er altijd een manier te vinden denk ik!

@Mees: gelukkig was je zoontje niet zo vroeg vandaag! Ik was gisteren ook al om half zeven op en 's middags was ik helemaal total loss. Wat een gedoe met je werk zeg, bah! Ik zou inderdaad in dat functioneringsgesprek wel het een en ander proberen aan te kaarten.

@Maureen: dikke knuf meid!! Ik hoop echt dat het met je vader goedkomt en dat je hem heel binnenkort toch mag vertellen dat je moeder gaat worden!

@Justme: Ik had even zitten kijken en zit zelf te twijfelen tussen bondolino en manduca. Beiden zijn wel prijzig zeg! Maar een doek zie ik niet zo zitten door het knopen. Zal eens rustig gaan kijken als ik in NL ben.

@Hoop: vind je tattoos echt mooi! Helaas is er weer een sterretje bij maar ik blijf die tattoo echt zo bijzonder vinden.

@Boud: en hou je de wachttijd nog vol?

Ik heb vandaag weer een deadline en was gisteren ook al te laat dus ga maar eens gauw verder. Spreek jullie later misschien nog! Nog twee dagen tot de echo!! Ik voel de baby eigenlijk nog niet echt bewegen (op die kriebeltjes soms na waarvan ik niet zeker weet wat het is) dus ik ben zo benieuwd.

Nou, fijne dag allemaal!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: rond die periode van je zwangerschap zal het ook niet veel meer dan die vederlichte kriebeltjes zijn, hoor. Dus maak je niet ongerust. Iets later worden het meer plopjes. Nog 2 dagen inderdaad dan mag je de kleine weer gaan bekijken. Horen jullie dan ook definitief wat het gaat worden? Nou, succes met je deadline en zeker eens goed uitzoeken wat er allemaal bij komt kijken als je in NL zou gaan wonen. Zou een combi niet mogelijk zijn, dat je een paar maanden daar en een paar maanden hier zou wonen. Dan hebben jullie allebei toch de zekerheid dat je een paar maanden per jaar in je vertrouwde omgeving bent.

We gaan zo even naar de Ikea. Is, op de een of andere manier, niet echt mijn winkel, want ik kom er bijna nooit. Maar nu heb ik er wel zin in om er weer eens naar toe te gaan. Ze hadden daar van die autokleden voor m'n zoontje, met een anti sliplaag, dus dan zijn we waarschijnlijk van het plakband van de salontafel af.
    En mijn man heeft nog steeds wilde plannen om ooit onze keuken eens helemaal anders te doen. Dus misschien leuk om een beetje ideeën op te doen.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja hopelijk gaan we nu wel definitief zien of het een meisje is :) Ben heel benieuwd!
    Praktisch zou het denk ik bijna onmogelijk zijn om de helft daar en de helft hier te wonen. Vooral vanwege het werk van mijn man en de huisdieren. Maar ook financieel is dat wel behoorlijk duur denk ik en je moet sowieso ook door die hele rompslomp van de IND heen dan. Dus we zullen toch moeten kiezen denk ik.
    Ik ben ook nooit zo fan van de IKEA maar het is inderdaad wel leuk om er ideeën op te gaan doen! Vooral als het er niet zo druk is. En wat goed dat ze zo'n kleed hebben!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees, dank je wel voor je complimenten voor mijn tattoo!
    Als ze met tattoueren begint dan doet het best pijn...het voelt net of ze met een scheermesje over je huid snijden...maar het gekke is dat die pijn wend.Des te langer het duurt,des te beter word het.
    Alleen als ze weer op een ander plekje begint dan voel je dat weer behoorlijk goed:D
    De pijnlijkste plekken zijn waar het meeste vet zit.Dat verwacht je niet,maar tis echt zo_Ook je pols is behoorlijk pijnlijk,maar ook je zij.
    Gisterenavond heeft ze een behoorlijk groot stuk erop gezet,ze moet het alleen nog inkleuren,maar dat komt de volgende keer.Ik zal manlief vanavond vragen er een duidelijke foto van te maken.De namen van mijn kinderen staan er nu ook op.Mijn jongste zoon zeì: mama,hier ben ik erg blij mee dat mijn naam op uw rug staat!....zo lief he!

@Jeetje: fijn dat je je weer wat beter voelt! Misschien is het wel goed om eens helemaal uit te zoeken wat er allemaal komt kijken om samen in Nederland te gaan wonen.
    Ik ben ook erg blij met mijn tattoo van onze sterretjes...ik had welliswaar liever gehad dat ik ze daar niet had hoeven tatoueren,maar dat is helaas niet anders.Maar ik vind het wel mooi en ben er blij mee! Ook jij bedankt voor je complimentjes!

Deel Deze Pagina