Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Jemineeeeeeeeeeee de hemel is echt open gebarsten.
    PFfffffff
    En dan zou ik nog 15 minuten moeten fietsen naar het zwembad toe... kan net zo goed op de weg zwemmen :p:p:p
    Wat een ge PIEP
    Affijn, Jef komt straks weer, en eigenlijk heb ik er wel zin in nu.... voel mezelf een stuk rustiger de laatste dagen.
    En dan zien we wel of zwemmen doorgaat....

Mees... tja is een woelige tijd... en hij heeft het niet getroffen met zijn ex-en... en ik begrijp heel erg goed dat het ex-en zijn geworden!
    Ook wel goed voor manlief... hij beseft steeds een beetje beter en meer, dat het dus ook WEL GOED kan gaan... hihi... goed voor ons!

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

WEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zo dat moest er even uit. Hihi. Het is zo’n drukte en gekkenhuis op school. Er moet in die laatste weken nog weer zoveel gebeuren dat ik nu wel errug toe ben aan vakantie. Vanavond bankhangen. Ben niet meer vooruit te branden! En dat rot weer werkt ook niet echt mee om nog ergens zin in te krijgen. Het lijkt wel herfst, straks dus een héééérlijk lange herfstvakantie:).

@Mamsie dat klinkt in ieder geval hoopvol allemaal voor dat arme meisje. Ik hoop zo dat het voor haar nog niet te laat is. Maar met 13 jaar kan ze al behoorlijk beschadigd zijn en ze heeft al een dusdanige leeftijd dat het meest “buigzame” er wel af is. Ik duim dus heel hard voor een goede afloop. Mocht het zo uitpakken dat ze uiteindelijk bij jullie komt wonen dan wens ik jullie heel veel sterkte en wijsheid om haar goed op te vangen. Zal niet makkelijk worden.
    Wel fijn dat je man er langzaam aan van doordrongen raakt dat relaties ook anders kunnen uitpakken dan hij in het verleden heeft mee gemaakt. Dikke knuffel en fijn weekend met Jef erbij! (zwemmen op de weg is wel origineel:p)

@Mees ik zal maandag voor je duimen dat het allemaal toch veel mooier blijkt te zijn dan je nu denkt. Bizar eigenlijk dat je al hoopt op méér buikpijn omdat je dat een positieve uitleg kunt geven. Maar inderdaad alles is nog mogelijk. Misschien had de muts in het zh wel geen idee hoe ze dingen moest vertellen/ uitleggen aan cliënten en kwam het mede daardoor allemaal wat bot over. Voor hetzelfde geld valt het gewoon allemaal reuze mee. Bij mij zijn ook wel eens dingen gezegd die helemaal niet uit bleken te komen.

@Hoop, hè wat jammer dat de test wit bleef maar alles kan nog. Hoe gaat het met de verhuizing. Heb je al gordijnen hangen zodat je in ieder geval goed kunt slapen?

@Wax, het lh hormoon (wat je aanmaakt voor een eisprong) schommelt soms heel erg. Vandaar dat het best mogelijk is dat ie positief lijkt te worden en dan een dag later toch weer minder duidelijk is. Kan zomaar zijn dat ie vandaag of morgen weer donkerder wordt. Mijn gyn heeft het wel eens helemaal voor me uitgetekend. Het gaat een beetje in golven op en neer tijdens je cyclus maar vlak voor de eisprong piekt ie het hoogst.

@Nil alweer even niets van jou gehoord. Hoe gaat het?

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mijn ovulatietest van vandaag was weer witter dan witter dan wit! Dus een laat ei dit keer? Had echt vandaag wel iets van een vaag streepje verwacht, morgen maar weer zien dan. Ik heb alleen nog maar 2 testen...en ik heb ze altijd van zwanger en kids. Deze zijn tot nu toe wel goed gebleken dus ik moet maar blijven vertrouwen dat het klopt. En hopen dat ik niet meer an 2 testen nog nodig heb deze maand, want bijbestellen en ze dan maandag in huis hebben lukt denk ik nu niet meer? (met het weekend ertussen?)

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ik ga jullie heel veel sterkte toewensen met wachten, klussen en andere zaken. Ik ben hier klaar om op vakantie te gaan, alles ingepakt en aan kant. We hebben geen internet op de camping dus dat wordt 2 weken afkicken!! En natuurlijk heel veel lezen als ik terug kom. Hopelijk is er dan weer wat roze nieuws aan het front, zou wel heel leuk zijn.
    Wel jammer dat ik met zo'n dubbel gevoel op vakantie moet gaan maar het is niet anders, we gaan proberen te genieten en er niet al teveel bij stil te staan, hoe het ook gaat we kunnen er toch niets aan veranderen we hopen dat het lot ons gunstig gezind is.
    Dus doe jullie best allemaal een hele dikke knuffel van mij en tot over 2 weken, doegieeeeeeee.....

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, als je dit nog leest, fijne vakantie!!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heb wel meegelezen, maar het was wel erg veel......:)

hier lekker dagje gehad, lekker met mijn lief weg geweest. opa en oma hebben op de kleine man gepast. ging gelukkig prima, vanaf volgende week zal hij daar wat vaker zijn. morgen maar even verduisterende rolgordijnen kopen, de verduisterende gordijnen zijn misschien toch niet genoeg. kijken of dat gaat helpen.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sill ik wens je een heel fijne vakantie waarin je heerlijk je rust kunt vinden en zorgen wat opzij kunt zetten. Ik blijf de komende twee weken gewoon voor je doorduimen dat we bij jou terugkomst positief nieuws van je horen.

@Wax ik denk inderdaad dat het niet gaat lukken om via zwanger en kids nog testen voor maandag in huis te hebben. Misschien morgen toch even voor de zekerheid langs het kv? Dat die testen dagen achterelkaar zo wit blijven zonder dat die ene keer echt positief was snap ik ook niet helemaal.

@Just wat een lekker idee dat het met de kleine bij opa en oma vandaag prima ging. Lijkt me toch wel een opsteker met de start van je werk zo vlak voor de deur.

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Boud: kan niet veel meer doen dan netjes om de dag blijven klussen en die twee testen nog doen. Heb nog oude liggen van een ander merk, maar die bevielen niet omdat ze juist constant positief waren! Dan had ik er wel drie of vier op rij ofzo, heel onduidelijk.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: een heel fijne vakantie toegewenst. Hopelijk kun je lekker genieten en een beetje tot rust komen van de hectische tijd! Veel plezier!
    @Boud: na zo'n hectische week zul jij inderdaad hard aan weekend toe zijn. Dus geniet er lekker van en zeker niet te veel doen.
    @Waxientje: ik denk ook niet dat je die testen snel (op tijd) in huis zult hebben, dus maar even volhouden met klussen. Ik heb ook wel eens een laat ei gehad en was zelfs bang hem gemist te hebben, maar toen kwam die toch ineens. Wel frustrerend van die testen als je verwacht iets te zien. Herken het helemaal.
    @Justme: lekker dat je vandaag er even op uit geweest bent met je lief. Ik las dat het arbeidersleven volgende week weer voor je gaat beginnen. Dus geniet nog maar even van je laatste weekendje rust.

Hier geen nieuws. De enorme berg vakantiewas is weggestreken, dus daar ben ik wel blij om dat dat maar vast gedaan is.
    Maandag weer werken. Ik heb er zo geen zin in. Maar goed, het zal wel wennen als je de eerste dag weer gehad hebt.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    heb vanochtend een ovutest gedaan met een ander merk dat ik nog had liggen. Daar is wel een streepje te zien maar ook niet postief. Dus ik neem nu toch ana dat het wel klopt. Die test is van test-point en was bij mij heel vaak wel een dag of drie echt positief rond mijn ei, dat was nogal verwarrend. Die van zw& kids zijn duidelijker voor me. Die doe ik eind van de middag op het vaste tijdstip. (rond 5 uur meestal) nog een keer.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: hele fijne vakantie meid!

@Waxientje:vreemd dat er zo,n verschil is met die ovulatietesten.Daar word je ook onzeker van denk ik......weet je niet echt waar je aan toe bent.

@Boudicca: er hangen nog geen gordijnen op de slaapkamer,maar we hebben er wat donkere zakken tegenaan geplakt.Scheelt wel wat.

@Mees: goed dat je alles al weggestreken hebt.Ik kom daar maar niet aan toe en ik heb geen fijne strijkijzer.Dat scheelt echt de helft.

Gisteren rolgordijnen opgehangen in de woonkamer.Wat is dat toch een meetwerk.Nu hangt er weer eentje scheef....weet niet hoe ik dit op moet lossen...jullie?

Hier nog niet ongi,maar temp wel gedaald.Ik hoop dat het dan maar snel komt,dan kunnen we misschien nog precies IUI doen voor we op vakantie gaan.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Hoop: is je huis wel recht? Wij hadden in ons vorige huis ook een raam, het plafond was scheef, het raam weer net anders scheef en toen we het precies in het midden hingen leek het goed...hihi, soms moet je smokkelen!

@ Hoop: je denkt nu dus ook dat je toch niet zwanger bent?

Van die ovutesten wordt je wel onzeker ja, maar ik weet dat zie van zwanger en kids goed werken bij mij, dus die volg ik gewoon. Ik denk zelf ook dat mijn eisprong nog niet geweest is, ben wel erg benieuwd naar de test van vanmiddag / vanavond!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: ik ben ook benieuwd wat je ovu test vanavond doet!
    Ik heb niet het idee meer dat ik zwanger ben,ik wacht nu rustig af wanneer ik ongi word.Misschien is mijn lijf ook wel van slag na de clomid en pregnyl

Het raam is trouwens recht...ik denk dat ik misschien toch iets verkeerd gemeten heb,soms hoeft dat maar een enkele mm te zijn.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: fijn dat er nu een licht streepje te zien is. Dan is er toch wat in aantocht zou je denken. Ik begreep dat jullie vanavond weer aan de klus zouden gaan, dus mooi getimed, lijkt me. Ben benieuwd wat de volgende test laat zien.
    @Hoop: ik heb zelf geen ervaring met rolgordijnen ophangen, maar weet dat het toch lastiger is als dat je denkt. M'n vader is er ook een keer een tijd mee bezig geweest, maar wat toen de oorzaak was, weet ik niet.
    En nu toch het idee niet zwanger te zijn. Wat jammer. Begon toch wel stiekempjes hoop te krijgen na je laatste kwaaltjes.

We zijn vandaag maar even naar de makro gegaan, wat anders kun je doen met dit weer. Lekker geshopt en daar ook wat gegeten en gedronken. M'n man was (net als ik) even in gedachten verzonken toen we zaten te eten. Ik vroeg hem waar hij aan dacht. Dat hele IVF gebeuren met alles wat erbij hoort en zoals nu ook dat gedoe met die follikels is continue in mijn gedachten. Ik ging ervan uit (en hoopte) dat hij daar ook aan dacht. Maar nee, mijn man zat in gedachten omdat hij een artikel gelezen had dat je de gasinstallatie van je auto af en toe moest laten reinigen en hij was dus in gedachten omdat hij zich afvroeg of hij dat ook moest doen bij de gastank van zijn auto.:(
    Ik weet wel dat hij er ook mee zit dat deze IVF poging niet gaat zoals zou moeten. Maar hij uit dat niet op dezelfde manier als ik. Misschien bang om het ter sprake te brengen en mij daarmee dan juist weer onzeker te maken. Dus ja, we zullen maar zeggen dat mannen van mars komen. Maar af en toe voel ik me wel eens wat alleen in dit hele gebeuren.

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mijn zwanger en kids test van vandaag was nog steeds wit! We gaan toch aan de klus en hopen dan morgen of overmorgen op een plotselinge knaller... (al heb ik dus alleen nog een test over van z&k voor morgen, heb ik weer!) Dus vanavond nog klussen en maandagavond nog een keer en dan houden we het maar voor gezien hoor. Vandaag is dag 15 en maandag dag 17 dan al ie toch een keer gesprongen moeten zijn? Of zou ik opeens een heel onregematige cyclus hebben. Ik heb dinsdag voor het eerst getest en toen zag ik dat lichte streepje. Zou het dan ook kunnen dat hij evt maandag al positief geweest zou zijn als ik toen had getest? Maandag was dag 10 en ik heb ook al een keer op dag 11 een posi test gehad 2 mnd terug...

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: vreemd inderdaad. Ik heb zelf ook twee keer een positieve test gehad met 11 dgn. Het zou kunnen, al is het wel vroeg, want als die test dan al negatief aan het worden was, dan zou je eisprong dus al eerder dan 11 dgn geweest zijn. Maar mocht dat toch het geval zijn dan hebben jullie in ieder geval nog op die dag geklust en zou het nog op tijd geweest moeten zijn. Maar omdat je het niet zeker weet, zou ik zeker vandaag en overmorgen nog even klussen. Just to be sure... Veel plezier! ;)
    @Jeetje: goede terugreis morgen! Voor mijn gevoel is jouw vakantie in NL voorbij gevlogen. Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad (en dat je nog steeds geniet van je zw.kwaaltjes).

Hier nog steeds een zwaar gevoel onder in mijn buik. Vandaag ook wat bekkenpijn gehad (wat ik meestal heb rondom mijn eisprong) en ik heb meer last van afscheiding de laatste dagen.
    Ik hoop dat het allemaal komt omdat de kleine eitjes toch hard hun best doen. Zou af en toe zo'n luikje willen hebben in m'n buik dat ik af en toe even kan spieken wat daar gebeurd. Net zo'n deurtje van een oven die je af en toe even open doet om te zien of alles goed gaart daar binnen. Het is ook raar, want als je wat eisprongpijn voelt, dan heb je steeds het idee (de angst) dat met name die grote folikels gaan springen. Maar dat schijnt niet te kunnen door die spuit die ik moet gebruiken om alles (waaronder een eisprong) te onderdrukken. Aan de andere kant vraag ik me af of dat wel kan, want dat ene folikel was 17 mm en ik begreep dat ze 2 mm per dag kunnen groeien en rond de 20-22 mm springen. Donderdag was die ene al 17 mm en ik moet maandag pas terug. En dan gebruik ik ook nog eens hormonen om die eitjes beter te laten rijpen. Ik vraag me dus af hoe groot die folikels dan moeten zijn en of ze er dus uberhaupt nog zitten maandag.
    Nou, we gaan het shot hormonen zometeen maar weer tevoorschijn halen.

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    vandaaag niet meer geklust, hadden geen zin en voelde ook nogal zinloos om er dan een moetje van te maken met een witte test. Voel me nu wel onzeker, ben bang voor weer een verloren maand,

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: klussen moet zeker geen moetje worden en wees gerust de zaadjes van de afgelopen dagen doen ook hun werk.
    @Hoop: nog getest vandaag? Of is het echt einde oefening?
    @Justme: geniet nog even van je laatste dagje verlof. Spannend weer morgen, of niet?

Wij gaan ons weer klaarmaken voor een bezoekje aan de schoonouders. Morgen ook weer werken na 2 wkn vakantie. Zo geen zin in.
    Moet ook nog eens vroeg op, want ik moet om 8.15 uur al in het zkh bloedprikken en om 8.30 uur de echo. Kende de gyn niet die ik krijg, dus heb even foto's zitten kijken. Weet niet wat ik van hem moet verwachten. Ik weet dat ze alleen hun werk moeten doen, maar ik wil ook altijd een prettig gevoel bij de persoon zelf hebben. Nou we zullen het morgen weten.
    Vraag me ook af wat er gaat gebeuren als het zo'n twijfelgeval is. Aan de ene kant ga je natuurlijk voor de IVF en hoop je dat dat door kan gaan. Maar aan de andere kant als het er nu niet echt hoopvol uit ziet, zou ik (denk ik nu) liever de escape IUI hebben om in ieder geval de poging niet verpest te hebben.
    Lag vannacht ook een tijdje wakker en dacht ook ineens een beetje in paniek, dat ze die weg naar het zkh van de punctie toe enorm aan het opbreken zijn en dat het dus ook als er een punctie plaatsvind, enorm spannend is wat betreft files. Kortom, het lijkt een eerste poging letterlijk en figuurlijk met hindernissen te worden.

19. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Gewoon ff ik denk aan jullie, ik heb het drukjes... met niksen... zit niet achter de pc!!!!!!!!

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het wordt hier nu toch wel een raar verhaal: mijn ovutest van vandaag was weer WIT! Nou moe! Dus later nog een testje van test-point erachter aan gedaan en die was duidelijk aan het teruglopen vergeleken bij het vorige test-point testje. (die heb ik eergisteren of gisteren gedaan). Dus ik vrees dat mijn ei inderaad heel vroeg is geweest dit keer en dat we hem dus hebben gemist. Maar het rare is dat ik nog niet die bekende buikpijn heb die ik altijd heb na mijn ei en ik heb al vanaf dag 9 of 10 heel erge afscheiding, is niet meer gestopt. (ieuw sorry) mijn lijf doet dus wel echt raar! Ik heb nu de zwanger en kids testen op en die van test-point ook. Ik ga morgen nog een pakje van test-point halen voor de zekerheid zodat ik nog even door kan testen voor de zekerheid. Ik ZOU heel misschien nog wel op tijd geweest kunnen zijn met klussen omdat we ergens in de eerst week na mijn ongi nog een keer voor de lol hebben geklust zeg maar. En toen dus weer op dag 11. Maar die eerste keer weten we allebei niet meer precies wanneer dat was, we denken donderdag en dat is dan weer te vroeg....dus nou ja. Ik test nog 2 dg door met testpoint en dan ben ik er klaar mee voor deze maand. Ik denk einde verhaal en op de wachtbank. Maar heb er weinig hoop op dus dat we op tijd waren. volgende maand begin ik gewoon al op dag 9 ofzo te testen en zodra ik ongi ben ga ik flink veel testen van zwanger en kids bestellen! pffff .... wat een stom gedoe.

Deel Deze Pagina